Jump to content
FAS Goran
DiscoVolante

Grande Punto Sporting > Alfa Romeo GT > Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

On 9/23/2021 at 6:54 PM, DiscoVolante said:

Jedno pitanje, montirati skraćene Bumpstopove naprijed na B8 amortizer ili montirati bez njih? Po internetu su razne informacije pa ako se netko susretao...

 

Sad je vec kasno i pretpostavljam da si resio situaciju, ali usustini ako je "inverzni" tip za tvoj model sto u prevedeno znaci ako je klip (hromiran deo) amortizera 35+mm debljine onda on ima ugradjeno u sebi odbojnike i ne koriste se fabricki, ako je klip debljine kao kod standardnih amortizera (24mm ili tanje) onda se koriste standardne odbojne gume, odnosno ako su uz sportske opruge eventualno dolazile skrace odbojne gume, onda se koriste one. Koliko ja vidim po katalogu, prednji jesu inverzni, zadnji nisu.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promijenjena i ekspanziona posuda, 280 kn (malo manje od 40€).

 

Imala je par mikropukotina, navodno tipična mana na Giulietti, kaže mi mehaničar da je ne bi bilo loše svako 5 godina promjeniti.

 

Nije neki kvar ali sramotno mi je da nema senzor rashladne tekućine koji bi javio kad padne na minimum.
 

Inače, na Bilstein B8 se vozi vrhunski, baš je trebalo to, klasu je bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze li neka rekapitulacija sad sto se tice amortizera, pratio sam temu, ali mi nije bas najjasnije.

 

Jesu bilstein b8 kraci od obicnih amortizera, jel pasu na fabricke opruge i kakva je razlika u odnosu na fabriku (posto si ti koliko shvatam promenio fabriku i pre prelaska na b8)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

B6 su tvrdji, sportskiji, sa normalnim hodom za fabricke opruge, a B8 su ti isti ali skraceni, za opruge sa kracim hodom... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moze li neka rekapitulacija sad sto se tice amortizera, pratio sam temu, ali mi nije bas najjasnije.
 
Jesu bilstein b8 kraci od obicnih amortizera, jel pasu na fabricke opruge i kakva je razlika u odnosu na fabriku (posto si ti koliko shvatam promenio fabriku i pre prelaska na b8)?
B8 su kraći, imaju kraći hod, i cca 20% su tvrđi od originalnih.

Amortizer je totalno drukčije koncepcije, dovoljno je samo usporediti promjer osovine amortizera u odnosu na standardni.

Razlika je neusporediva, zna biti tvrdo prilikom gradske vožnje, ali puno bolje je upijanje rupa, čitav Damping, auto ljepše upija, ne idu van radnog hoda, manje naginjanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, horvat said:

B6 su tvrdji, sportskiji, sa normalnim hodom za fabricke opruge, a B8 su ti isti ali skraceni, za opruge sa kracim hodom... 

Nije to tvrdji i sportskiji nego taman kako treba :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je bio 2.0 JTD u ovakvom stanju, vjerojatno bi bio on umjesto benzinca.

Ali, ima nešto u brboljanju na leru na prvom paljenju, lijepom zvuku, mirnom radu, i vrtnji motora.

Jučer sam išao do Dubrovnika, prazna magistrala, i kad nema prometa na cesti, nema pomisli o dizelu.

Za pretjecanja ipak moment dizela caruje, te ovdje fali 40-50 konja kako bi bilo taman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okacio sam djulijetu jtd vise zbog hijeroglifa koje si spominjao.

 

A za uzivanje na putu je najbitnije (osim dobrog oslanjanja i sedista) je da motor ima dovoljno snage, pogonsko gorivo je maltene nebitno.

 

Svakako kada vrtis motor do kraja radis to u zadnjih 1000-1500rpm, tako da je nebitno koliko obrtaja imas ispod toga.

Eh da jos jedna stvar, najvise uzivam kad je prazan put, kad mogu da vozim kako hocu :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, vagenovac said:

Okacio sam djulijetu jtd vise zbog hijeroglifa koje si spominjao.

 

A za uzivanje na putu je najbitnije (osim dobrog oslanjanja i sedista) je da motor ima dovoljno snage, pogonsko gorivo je maltene nebitno.

 

Svakako kada vrtis motor do kraja radis to u zadnjih 1000-1500rpm, tako da je nebitno koliko obrtaja imas ispod toga.

Eh da jos jedna stvar, najvise uzivam kad je prazan put, kad mogu da vozim kako hocu :D  

Sasvim su slucajno hijeroglifi na dizelu :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prinova u voznom parku,

 

Mini One 1.4 D, mjenjač Getrag sa 6 brzina, odmah je išao remap na 100 konja, imao je neke seljačke naljepnice na haubi koje su skinute, čitav auto ispoliran kao i farovi, stavljena nova zadnja svjetla, popravljen mehanizam sjedala... Po trapu je dobar, trebam dvije unutarnje kugle promjeniti, prošli vlasnik je zadnja ramena promjenio i sva 4 amortizera, i vanjske kugle na ramenima.


Auto je kao karting, tvrd, nema naginjanja, direktan volan, imaš osjećaj da može podnijeti još 100 konja snage... Za ženski dio obitelji je i ovako dovoljno.

 

51671369955_faf7b5c75b_b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan mali DIY za sve vlasnike Giuliette koji su imali/imaju problem sa ventilatorom kabine pa da ne rastavljaju pola instrument table. 

Nakon dužeg stajanja auta nije mi radila ventilacija u kabini, kompresor klime je uredno uključivao, ali okretanje tipke ventilacije nije imalo utjecaja.

 

Skoro sam naručio novi otpornik, ali nije do njega, ventilator kabine je zablokirao u određenom položaju.

 

Skine se filter kabine i otpornik, i dugom kacavidom se ručno zavrti ventilator par puta, nakon toga se vrati otpornik i filter i trebalo bi sve funkcionirati.

 

Pa eto, ako nekome treba, možda uštedi vrijeme i novac.

 

I jedna slika čisto da je tu, čekamo na remap pa će to biti to.

 

51689965822_785e663204_b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa novo, trenutno smo tek na 62 t km...

 

Ono što sam radio je uređivanje farova, nije rađena klasično poliranje već postupak polimerizacije. Rezultati su odlični na prvu, farove je vratilo u stanje novih, nema paukove mreže po noći koja se ocrtava pod upaljenim svjetlima. Ostaje jedino vidjeti kako će se nositi s vremenom.

 

 

52001911515_ed45af830f_b.jpg

 

52001911435_a175a26aa2_b.jpg

 

52001376186_48ddf32ba7_b.jpg

 

Još nije došao Brembo ni remap, ali nadam se da će uskoro. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remap je prvi, sve ostalo je kozmetika. Lepo da te služe !

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za vikend se vozila Velika nagrada Biokova, prva brdska trka nakon više od 40 godina u Makarskoj.

Bilo je jebeno, konfiguracija staze vrhunska, asfalt odličan, kombinacija brzih i sporih krivina, vrhunski sve.

Za prijatelje koji su nastupili s trkaćim automobilima sam odradio jedno popisivanje staze s Giuliettom, bez ikakvih forsiranja i obaranja brzinskih rekorda, mokra i balava cesta, ali lijepo je čuti zvuk T-Jeta.

Kako se svakodnevno koristim autom, vjerojatno sam se navikao na zvuk, ali ovako sa snimke, zvuk oduševljava s obzirom da je riječ o serijskom kompaktnom autu s malim motorićem ispod haube.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, DiscoVolante said:

Za vikend se vozila Velika nagrada Biokova, prva brdska trka nakon više od 40 godina u Makarskoj.
Bilo je jebeno, konfiguracija staze vrhunska, asfalt odličan, kombinacija brzih i sporih krivina, vrhunski sve.
Za prijatelje koji su nastupili s trkaćim automobilima sam odradio jedno popisivanje staze s Giuliettom, bez ikakvih forsiranja i obaranja brzinskih rekorda, mokra i balava cesta, ali lijepo je čuti zvuk T-Jeta...

 

 

Big like, ali ja iz nekog razloga nemam zvuk na tvom klipu...  :huh:

 

I sledeći itinerer ti želim da praviš za sebe, kad već voliš   B)    :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, DiscoVolante said:

Za vikend se vozila Velika nagrada Biokova, prva brdska trka nakon više od 40 godina u Makarskoj.
Bilo je jebeno, konfiguracija staze vrhunska, asfalt odličan, kombinacija brzih i sporih krivina, vrhunski sve.

Apsolutno se slazem, pravi merak za voznju :thumbup: . Tebi je svakodnevica, ali mi kao kontinentalci uvek isticemo i uzivanje u prelepoj panorami, suncu, moru u pozadini...

Kada se sve to, uz dobar put i krivine, stopi u jedinstveni efekat uzivanja za Petrolheadse.

Ti si snimao Hillclimb sa T-Jet, a ja Downhill sa bivsom 1.9 dizelcinom (bolje sto nema zvuka:D). Izvinjavam se sto upadam, identicna deonica od 0:08 i 0:38 ;) , Avgust 2017.:

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
Big like, ali ja iz nekog razloga nemam zvuk na tvom klipu...  :huh:
 
I sledeći itinerer ti želim da praviš za sebe, kad već voliš   B)    :cheers:
Nema eksternog mikrofona, ali kod mene ima zvuka...

Iskreno, iznenadio me zvuk auta na snimci, baš se lijepo čuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo kontre na 1:45 :) , a ispod provalija.

Vidim da su vozili do malo iznad "Veze" i skretanja nizbrdo u Šimiće:

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...