DiscoVolante 294 Posted June 17, 2021 (edited) Edited June 17, 2021 by neshaoct prebacio slike na FLCS server 6 darkman14, vicent, neshaoct and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17441 Posted August 21, 2021 (edited) Bahato parkiram pre table . Zadnji put sam u Dalmaciji bio 2018., tako da nije moj snimak . Ali 10:20 - 10:30 , pozdrav! Edited August 21, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 21, 2021 @Ivan Ovaj...? CcCcCc 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17441 Posted August 21, 2021 Upeca ga Dragon iz njegovog Subija . Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted August 21, 2021 (edited) 5 hours ago, Mijailović P. said: @Ivan Ovaj...? CcCcCc Tu se nakrivila ko Renol 4. U blizini stojim, nikakve javne garaže nažalost nema, a tu je većinu dana hladovina. Čak sam i kaznu dobio jer je auto preblizu pješačkom (smijurija, ulica je jednosmjerna), pa je sad pomaknuto jedno mjesto naprijed. Inače, skoro se i ne vozi, motor je zakon ovdje liti, Alfa se provoza samo do praone nakon koje šporke kiše i to je to. Edited August 21, 2021 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 4 neshaoct, Ivan, horvat and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17441 Posted August 21, 2021 3 hours ago, DiscoVolante said: U blizini stojim, nikakve javne garaže nažalost nema Cujem od par ljudi koji su bili u tom delu rivijere ove godine, da bukvalno ne moze igla da padne sada u ovom drugom delu sezone. PS: Sa ovim fotkama na putu od Makarske ka Vrgorcu, nema greske u bilo koje doba dana . Taman da iskoristim da te pitam - rekose mi da se rade Duge Njive, semafori koji naizmenicno propustaju i da je put ocajan trenutno (neka rizla)? Kuda je sada najbrze iz pravca Mostara, ako uzmem jos malo odmora posle Turske? Ja sam isao na Zitomislice, Citluk, Ljubuski, GP Crveni Grm, Vrgorac, Ravcu, pa polako nizbrdo ka Makarskoj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 7, 2021 Radi se od Vrgorca prema Makarskoj, ima par kilometara makadama, najbolje je Mostar - Čapljina - Ljubuški - autoput - Zagvozd. A i kod Ljubuškog su slapovi Kravice koje se isplati posjetiti. 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clover 78 Posted September 7, 2021 Napravljen atest opruga i distanci, sad smo nam CVH i vanredne kontrole ne mogu ništa. Mora atest za opruge i distance?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 7, 2021 Nažalost da, dosta je rigorozno.Btw, mislim da ću u dogledno vrijeme na B8 amortizere ići, iako mi se i ST gevinde motaju po glavi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 7, 2021 Drugar uzeo ST coile za Mita i ja sav srecan da cu da vidim kako radi to, i proda Mita u medjuvremenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
clover 78 Posted September 8, 2021 Nažalost da, dosta je rigorozno.Btw, mislim da ću u dogledno vrijeme na B8 amortizere ići, iako mi se i ST gevinde motaju po glavi...Jel neka zahtevna procedura za to? Koliko izadje u novcima?Inace AR ti je top! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 13, 2021 Da i ovdje pitam... Bilstein B8 ili Sachs amortizeri? Auto je na -40 mm oprugama, s Bilsteinom je tvrdo i znam da bi radilo. Sachs nudi amortizere za Sport Suspension, ali nigdje ne nalazim koliko su tvrđi i koliko imaju kraći hod. Osjetna je razlika u cijeni, ali ne znači mi ako neće funkcionirati sa Sachsom. Pa ako netko zna, dosta bi mi pomoglo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted September 13, 2021 AR je spusten sa nekim posebnim oprugama? (tipa Eibach i sl) Znam da na Eibach sajtu za npr opruge za Brava ( sportline) daju i uz B12 Blisten amortizere, pa kontam da je to proverena i testirana varijanta. Ofc cena kompleta je paprena. Po forumu sto sam citao, Blisten ako imas love i ako uzmes one proizvedene u EU tj oridjidji. Sach su isto uzimali i nisu imali problema. Znam da je @YUgisa imao primedbi na raznorazne kopije i lose amorte koji nisu napunjeni ili pretvrdi. Mozda bi ti on pre dao neku strucniju sugestiju kao neko ko ih je i porucivao ranije i menjao ih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 13, 2021 Uvek je tvrdje kad je nedovoljan hod amortizera pri lose uradjenom spustanju nego kvalitetan sportski amortizer. I ja licno nisam nalazio kopije B6/B8 amortizera (sto usustini opravdavam cinjenicom da su tehnoloski totalno drugacije reseni od vecine amortizera i da nije tako lako kopirati) ali jesam za Sachs i Bilstein B4. B12 je oznaka za Bilstein B6/B8 u setu sa Eibach oprugama. Mada moja struka je toliko srozana da sada i neki renomirani proizvodjaci reklamiraju kako je pozitivna stvar kad naleze oslanjanje pri oslcijacijama na odbojnike tako da ako ce se poverovati tome onda ne mozes da pogresis izborom, cekam dan kad ce reklamirati izbacivanje opruga i da se prosto vozi na odbojnicima... Sama tvrdoca amortizera nije toliko kriticna jer eibach opruge nisu toliko tvrdje od fabrickih, barem ove koje sam ja licno imao priliku da vidim. Ovima koji se ne slazu sa time preporucujem da se vrate na prvu recenicu u poruci i treci pasus. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 13, 2021 Eibach nisam htio jer sam imao loša iskustva s njima na GT (auto je pao više nazad nego naprijed).Samo što ne znam koliko je kraći kod na Sachsu od običnih, strah me da će auto biti previše skakutav na B8.Ako ima netko tko se bavi autodijelovima i može provjeriti.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 13, 2021 (edited) Ovo bi i mene zanimalo. Nasao sam info za Saks sport opruge, ali ne i za amortizere (osim da postoje)... https://aftermarket.zf.com/go/en/sachs/catalogs/#/article/315+740?languageID=4&brandID=32,294&countryID=SCG Recimo autodoc za ovaj part number kaze da je u pitanju amort za sport suspension, a na zf sajtu nista ne pise, i jos tamo stoji gomila alfinih brojeva koje valjda odgovaraju ovom ? Edited September 13, 2021 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 13, 2021 Ovo je Sachs; https://www.autokreso.hr/autodijelovi/ostali-proizvodi/ovjes-i-upravljanje/amortizeri/sachs-amortizer-10654959/ A ovo B8 https://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Giulietta/Suspensions/Bilstein-Gas-Pressure-Sports-Shock-Absorber-Front-Axle::5902.html Stvarno ne znam što odabrati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 13, 2021 Moje subjektivno ali ne i empirijski potkovano misljenje, je da ce ti sa Sachs raditi dobro mozda malo u pocetku i posle ce brzo postati isto kao i ovo sto imas sad, dok su B8 ono sto ti treba uz te H&R opruge. Ja sebi sad merkam varijantu sport suspension opruga, koje su valjda za 1.5 cm nize, sto taman daje neku normalnu visinu, i one izgleda idu na obican amortizer... 2 PremieRacing and DiscoVolante reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 13, 2021 Nisam siguran da ima neko objasnjenje za tako nesto? Mislim ako cemo teoretisati da amortizer ima mozda vecu silu nego standardan amortizer i da sprecava oslanjanje da osciluje koliko bi oscilovalo sa fabrickim amortizerom i da moze da kompenzuje spustanje onda ce raditi ok dok god je taj amortizer ispravan tj u punoj snazi. A amortizeri nemaju tendeciju da propadaju linearno, obicno dobar deo svog radnog veka provedu na max i onda krece neko postepeno propadanje kako krene stavka po stavka da se trosi. Da malo ode karika ventila, da se malo ulje umori, da se diskovi ventila malo zamori metal i tako... Ali cak ni neki top amortizeri ne umanjuju oscilovanje do te mere da mogu umanjiti ozbiljno redukovan hod amortizera. Jedino da imas srece da je auto projektovan tako da je standardno imao zalihu u hodu, kao kod Zastave gde postoje verzije od 15 i 30mm nize od najvisih verzija i sve moze da radi na fabricke amortizere. I tu bi sad mogao teoretisati da sa nekim sportskim amortizerom mozda moze biti 40mm nizi od najvise verzije i da radi ok. Kod vozila gde je odnos hoda amortizera tu negde 1:1 sa hodom na tocku, 10-15mm je prilicno neki plafon za spustanje makar koliko mnogima to zvucalo neverovatno. Tu i tamo sa nekom cakom moze da se izgura jos 20ak mm... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 13, 2021 (edited) Objašnjenje je da će primetiti razliku u startu, u situacijama kada ne štosuje, usled bolje utišanih oscilacija (pogotovo zadnji kraj), a onda će sve jače primećivati štosovanje, i na kraju će amorti svakako doći na isto Dakle ne radi se o mehaničkom objašnjenju, nego o "iskustvenom". Za -40mm sa oem spec amortima, znamo da će štosovati, u to nema dileme Možda malo manje nego meni, i možda se u proseku vozi boljim putevima, ali svejedno... 1 hour ago, YUgisa said: Kod vozila gde je odnos hoda amortizera tu negde 1:1 sa hodom na tocku, 10-15mm je prilicno neki plafon za spustanje makar koliko mnogima to zvucalo neverovatno. Lajk. Mislim da je ovo ključ za Giuliettinu priču, iako nisam izmerio hod tocka i amorta Edited September 13, 2021 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 13, 2021 Aha, placebo efekat, da to ok stoji, bice super u pocetku i onda ili mislis da treba tako ili postane zamorno 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted September 13, 2021 @DiscoVolante mislim da postoje 3 opcije : 1. Pomiris se sa tvrdom voznjom i teras B8 uz te H&R opruge. Suspenzija radi kako treba, skupo je, kvalitetno i tvrdo. 2. Stavis sport spec opruge (-15mm) i sachs ili bilstein b4 amorte. Imace neku normalnu visinu, nece izgledati debilno ko koza, ali nece ni ovako atraktivno, spusteno. 3. Vozis suspenziju koja stosuje (udara u granicnike pri dosta malim silama) i zmuris, kaze sebi da je to ok ---------------------- Iz Sachs kataloga se vidi da postoji samo jedna sifra amortizera, koja odgovara i za ST - standard i za SP - sport suspenziju (dve sifre su za svaku stranu po jedna). Dok opruge postoje dve razlicite, i vidi se da im je razlicita visina. Odatle zakljucujem da je Sachs amortizer za koji si pitao - zapravo u potpunosti "OEM spec". Da stvari tako funkcionisu, pokazuje mi i eLearn za Fiat Bravo (nazalost nemam i ne nalazim za Giuliettu). Tu se vidi da postoje dve vrste opruga i samo 1 amort (u slucaju Tjet 150) i cak 3 vrste opruga na jedan amort (u slucaju 1.9 16v)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 13, 2021 Naručeni B8. Javim dojmove. 4 PremieRacing, YUgisa, horvat and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 23, 2021 (edited) Jedno pitanje, montirati skraćene Bumpstopove naprijed na B8 amortizer ili montirati bez njih? Po internetu su razne informacije pa ako se netko susretao... Edited September 23, 2021 by DiscoVolante Quote Share this post Link to post Share on other sites
DiscoVolante 294 Posted September 24, 2021 (edited) Montirani amortizeri, razlika nebo i zemlja. Auto je tvrd, ali nije neugodno tvrd već lijepo upija rupe, amortizer ne ide van radnog hoda, direktniji je na volanu, kompaktniji... Nisam tip za obaranje brzinskih rekorda, ali na istoj brzini mi je auto puno ugodniji za vožnju, rupe manje utječu na ponašanje auta, manje body rolla. Ja zadovoljan. Usput smo i montirali LEDice , tako da više nisam ćorav po noći. E da, usput smo i primjetili da malo gubi vode na ekspanzionoj posudi (naciknuta na jednom mjestu), pa sutra zovem ovlašteni za novu. Edited September 24, 2021 by neshaoct prebacio slike na FLCS server 6 horvat, silenci, neshaoct and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites