Jump to content
FAS Goran
DiscoVolante

Grande Punto Sporting > Alfa Romeo GT > Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

U pravu si za boje, kod mene je bas cucnulo, ali nije svugde ista prica :) 

 

Da, to su sve odlicne modifikacije. S obzirom da vec imas najbolje felne i najbolja sedista :) 

 

Sto se xenona tice, staju balasti u far i nema CANbus (samo prefacelift nema), i meni su licno bolji izbor od LED, ali ruku na srce, nelegalni su :) Postoji jos jedna zanimljiva opcija koja se pojavila na trzistu, a to su Bi-LED projektori. Kupi se socivo sa vec ugradjenim LED svetlom i kompletnom elektronikom i tako se ugradi u far, umesto postojeceg sociva. Legalno je i mnogo dobro svetli, kvalitetnije i dugotrajnije od LED sijalica. 

 

Bas me zanima kako ce remap uspeti. Imas svoju dijagnostiku da izlogujes pritiske i lambdu kasnije? Meni su uprzili mapu nekog Slovenca (Tunerc), ono je bilo rasturanje, pritisci u nebesima, auto upadao u safe mode, haos. Pa sam vratio na fabriku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas su takodje LED nelegalni, tj. skoro svaka aftermarket prepravka je nelegalna.

 

Po nasem zakonu cak i da ugradis fabricke originalne ksenon farove sa druge djulijete i prskalice i branik morao bi ici na atest i dobiti saglasnost proizvodjaca kao za folije, samo sto u praksi mnogi voze i ksenone bez problema.

Tugica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noup, sad sam malo pogledao, LED sijalica nije prepravka, nego zamenski, potrosni deo. I LED nije ni prepoznat zakonom (ni dozvoljen, ni zabranjen). Naravno, iskustva sa tehnickog su neka druga tema skroz...

 

20171219121632-pravilnik20o20podeli20motornih20i20prikljuc48dnih20vozila20i20tehnic48dkim20uslovima20za20vozila20u20saobrac487aju20na20putevima2004.07.2017.pdf (abs.gov.rs)

 

Pravilnik o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima (paragraf.rs)

 

:D

 

No, da ne zamaramo kolegi temu sa komsijskim zakonima, bitno je kako je u HR. 

 

 

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i kod nas isto tako, info iz prve ruke, kada sam radio atest za folije.

 

Ne sme prakticno nista sto nije fabricki bilo na tvom autu, a mozes raditi manje vise samo prepravke na "fabricku" opremu koja ide na tvoj model auta, a ti ju nemas.

 

U praksi se ne tolerise ono sto bode oci da nije fabrika, pa su neki cak imali problema sa nekim izduvima i spojlerima koji su fabricki, ali zato svasta sto izgleda fabricki ili ne bode oci u praksi realno prolazi.

 

Ovo je bas gruba generalizacija, ali toeto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavljene Eibach distance 16 mm na auto, promijenjene disk pločice, još su H&R opruge u kutiji, nadam se da će uskoro na auto.

 

ar glt01.jpg ar glt02.jpg

 

Bio sam na dužem putovanju s autom i ne sviđa mi se buka na autoputu, navikao sam na dizele, ovo je na 140 km/h na 3500 okretaja, potrošnja 8.5 litara i dosta je glasan...

 

I volio bih bolje kočnice, tako da ako netko ima prednja Brembo kliješta s Giuliette po dobroj cijeni, nek se javi :))

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam imao prilike probati Mazdu 3 Skyactiv 2.0 ili BMW 1.6 Turbo da vidim kakvi su na autoputu, ali mislim da je to prije period privikavanja na benzinca i više okretaje.

 

Na magistrali je dobar, napravili smo oko 700 km magistralom, lijepo se vozi, dovoljno snage, super zvuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slatkis od auta kao i @horvat-ov i naravno 1.4 tjet kojeg se plase svi koji voze 1.9 JTD,TDI i slicni do 140ks ne pitajte me kako znam :rolleyes: Samo polako sve mozes da sredis na tom motoru i da se igras do mile volje bitno da je auto kao auto dobar i ocuvan. A sta reci za tjet osim da ih ima sve vise i da su ovde kod nas sve popularniji jer nemaju neke probleme a posebno ne neke skupe a opet nude dosta. I imaju lep zvuk na auspuhu kada se uradi to sam mogao da vidim nadam se uskoro i da cu sam sebi uraditi to na Bravu a mozda i na Grandeu ako ostane kod brata, a da ja u kuci imam 2 tjet tako da :pirate:

Sve ostale stvari od tjuninga i slicno je horvat davno prezvakao u svakoj temi tako da ono nema potrebe dalje kucati o tome :ph34r:

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami ne plasi ga se nijedan 1.9jtd tdi i slicni od 130-140ks, jedino budu iznenadjeni sto nisu mnogo brzi ili sto idu slicno, ali nema tu nikakvog straha, ni najmanje :)

Slobodno me pitajte kako znam :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites



Evo ja ne znam ali mislim da nema nikakvog razloga za strah. Mozda samo iznenadjenje kako fino ide mali. Ne pitajte me kako ne znam :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro mozda sam se malo zaneo ali ono jasna je poenta komentara, lepo ste to iskorigovali ahahhaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imao oba i iskreno se na putu tek sada plasim JTD-a :D .

4 hours ago, DiscoVolante said:

Bio sam na dužem putovanju s autom i ne sviđa mi se buka na autoputu, navikao sam na dizele, ovo je na 140 km/h na 3500 okretaja, potrošnja 8.5 litara i dosta je glasan

S obzirom da su isti C635 menjaci, isti prenos u 6. - cudi me tolika razlika s obzirom na samo 20 KS manje, ali opet slicne tehnologije.

Ja sam bas, totalno kontra, bio izuzetno prijatno iznenadjen ponasanjem na autoputu. Na 130km/h se MultiAir 140 vrti na 2700 rpm, na tih 140 km/h "lize" 3000 rpm. Pisao sam vec vise puta, BG-Istanbul-BG, 2000 km maltene cistog autoputa (plus zakrceni Carigrad) - potrosnja 6.43 l po cepu. Nas cetvoro, krcat auto sa stvarima, nigde nije vozeno ispod ogranicenja.

5 minutes ago, Branislav said:

Dobro mozda sam se malo zaneo ali ono jasna je poenta komentara, lepo ste to iskorigovali ahahhaha

Vrlo brzo se ovde bilo kakva "zanesenost" dovede u red :lol: . Hvala Bogu, pa ima puno ozbiljnih clanova, sa prilicnim iskustvom, nismo nikakva sekta koja velica brand koji vozi (a kakvih sve ima po drugim portalima). Tako da je realnost i gomila korisnih informacija prilicno bogatstvo ovog foruma ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sigurno jedan od onih koji imaju iskustva sa Fiatom to se moze videti po mom portfoliju sa benzincima koje je pravio Fiat, ne kazem nista ali znam da tjet nikoga ne ostavlja ravnodusnim ni onaj od 120ks ni od 150 ni od 155ks ipak posedujem prve dve varijante oko 2 godine jednu i pola godine drugu, nismo sektasi naravno tu smo da se zabavimo pre svega 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Branislav said:

to se moze videti po mom portfoliju sa benzincima

Ja ne vidim nigde da pise JTD :D .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam JTD ali tudji naravnom, i 1.9 8v i 1.9 16v ali pomalo najvise sam proveo vremena za alfom 166 2.4 jtd od drugara sa 150ks, sta znam meni je benzin zakon 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imalo je ovde ne malo "petrolheadsa", koji su se godinama kleli u benzin, pa zavrsili kao sada zadrti traktoristi :D .

Zezam se ja malo, naravno. Sa modernim motorima i njihovim performansama i komplikovanoscu, izbor se sve vise svodi na licni ukus. Ja uzeh benzinjaru cisto za promenu, bilo mi interesantno na prvu voznju. A sutra bih opet kupio i dizela i benzinca, sta mi u tom trenutku lepse legne. Samo da je turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se, nekako atmosfera mi vise nije opcija, izvinjavam se za off naravno, @Ivan petrolhead ili ne svi mi vucemo u neku stranu kao @horvat-ov trap hahahaha :P

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Ivan said:
Ja imao oba i iskreno se na putu tek sada plasim JTD-a  .
Vrlo brzo se ovde bilo kakva "zanesenost" dovede u red  . Hvala Bogu, pa ima puno ozbiljnih clanova, sa prilicnim iskustvom, nismo nikakva sekta koja velica brand koji vozi (a kakvih sve ima po drugim portalima). Tako da je realnost i gomila korisnih informacija prilicno bogatstvo ovog foruma  .


Ušao u Zagrebu na autoput, tempomat na 140 km/h i tako 440 kilometara, izuzev par izleta do 170 prilikom pretjecanja, jednog stajanja i par minuta na 110 zbog loših uvjeta. Nemam što lagati, volio bih i ja da je na 500 okretaja niže. Nije atmosferac da ga treba cijediti do zadnje kapi, ali da bi još 60-70 konja više poslužilo - bi.

Kad je prazna cesta, top je, širok raspon snage, super zvuk, baš gušt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma daleko od toga da ti ne verujem ;) , nego mi to deluje malo vise nego sto bih ocekivao. 

23 minutes ago, Branislav said:

Slazem se, nekako atmosfera mi vise nije opcija

Realno, do ovih masovnih 2.0 kubikaza stariji atmosferci uglavnom deluju inferiorno, poredeci cak i sa modernim malim turbacima koji dobijaju sve veci obrtni. Po tom pitanju, vec su odavno presisali i CR dizele prvih generacija.

Vozio sam dosta sluzbenu Mazdu CX-5 (SkyActiv-G) od 165 KS. Interesantan pristup materiji, kapa dole sto su se oduprli downsize maniji, non-turbo, solidne performanse kada se sve ovo uzme u obzir. Ali opet :) ...

24 minutes ago, Branislav said:

@Ivan petrolhead ili ne svi mi vucemo u neku stranu kao @horvat-ov trap hahahaha :P

:stuart:

 

110820196714.jpg.9ace048b7ba4e68bf55f275640f76862.jpg.7f1e0dfc30ceb6a0040fa0cbbdbfcdd1.thumb.jpg.75e64e33f8ffe76204c7e25284d934a2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije malo slab T-Jet 120 u tom autu? Meni deluje slab u Puntaću :wacko:

Sve u svemu vrlo lep auto, čekam da ga vidim  spušten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/2/2021 at 8:56 PM, Sem said:
Nije malo slab T-Jet 120 u tom autu? Meni deluje slab u Puntaću :wacko:
Sve u svemu vrlo lep auto, čekam da ga vidim  spušten

A gle, nije jurilica, kad si sam na cesti, ludilo je za voziti, širok raspon snage, dobar zvuk, dobro raspoređene brzine, nema pretjerano naginjanja.

Nakon GT sa cca 190 konja je logično bilo ići na jači auto, ali jednostavno htio sam auto u što boljem stanju i s kojim ću biti što bezbrižniji što se kvarova tiče. Da je bio 1.75 Tbi ili 2.0 JTD u ovakvom stanju, vjerojatno bi to bilo umjesto ovog.

Ne znam zašto si nezadovoljan s njim u Puntu, mislim da je to najbolji izbor za taj auto.

Riješen je i problem koji muči dosta Giulietta, žice na pregibu zadnjih vrata. Rikverc svijetla tu i tamo nisu radila, a bilo je tu i još par načetih žica s obe strane. Električar je brzo rješio problem, sat i pol vremena i 20ak eura.

Na autoputu je tiša na 160 km/h nego na 140, na 140 ima neku čudnu rezonancu, a na 160 zbog buke vjetra i guma vjerojatno ne dolazi toliko do izražaja.

Nek prođu blagdani pa ide spuštanje i promjena ulja i filtera, vidjeti ću kako će se ponašati.

Sretni Vam blagdani i nova godina, čuvajte se ljudi, tipkamo se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...