Johnatan Archer 10 Posted January 10, 2016 Zdravo svima! Turbo-kit je na carini Polako se pripremam za konverziju, dosta toga je vec uradjeno. (sp.oprue, sp. amortizeri, sire gume, 50mm throttle body, komplet sportski auspuh, donja i gornja koska...)U planu je da se stave diskovi i na zadnje tockove.Stize mi jos turbo punjac, inter cooler, creva i lažov-racunar The ECUMaster DET3 piggyback. Posto ta konverzija daje od 100 do 120 HP, naravno da ce za to trebati vise goriva i naravno vece dizne.Zanima me da li na seicentu mogu da koristim dizne recimo od MPI Punta 1.2 16V bez nekih dodatnih modifikacija? Cim sve stigne kacim fotke Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted January 10, 2016 (edited) Subbed. Bas me zanima kako ce da radi sa DET. Jesi uzeo trojku?Ofakle si uzeo kit? Edited January 10, 2016 by DraganUS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted January 10, 2016 Jest' trojka je. Videcemo kako ce da radi, dosta Engleza i Poljaka (naravno) imaju pozitina iskustva.Kit je narucen iz Nemacke i izvadjen je iz Novitec Seicenta. Manje, vise se prosto montira, jedino sto mora da se busi karter za povrat ulja iz turbine i da se stave vece dizne...Mehanicki ga je lako setovati, mape su izazov Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted January 12, 2016 Subbed. Čekam dalji nastavak. Aj brže carina! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted January 28, 2016 (edited) Paket je jos uvek kod UPSa na aerodromu NT, a stigao je jos prosle godine 27.decembra !!!Uzas, kao da sam kupio nuklearni reaktor.EM sto ne znaju sta je to, EM sto je polovno, EM sto je kupljeno od fizickog lica, i tako da nikako da odluce koliko da me ocepe Edited January 28, 2016 by Johnatan Archer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted February 15, 2016 Posto ce turbokit biti u toku sledece nedelje, (sve je spremno, Pirke ce da pravi downpipe, bobo-sport ugradjuje DET3...) muci me jos jedna stvar?!Izbacujem katalizator tj. turbina dolazi na njegovo mesto pa me zanima sta da uradim sa lambda sondama? Jedna je pre a jedna posle cat, da li cu imati nekih problema bez njih ili da ih nekako laziram i vratim nazad?Saljem slike cim krene projekat Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 16, 2016 Jednu ostavis za kontrolu a drugu neka iskljuce u ECU-u... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted February 16, 2016 (edited) Prva mora sigurno da ostane ugradis je u downpipe, drugu ili iskljuciti ili ugradis varalicu. Koliko ti trazi Pirke za DP? Edited February 16, 2016 by DraganUS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted February 19, 2016 Ok, hvala za savet.Pirke je rekao da ce kostati otprilike od 50 do 100e. Mora da se pravi plocica po meri koja leze na turbinu pa iz nje da se cev spoji sa auspuhom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted February 19, 2016 Bice ovo vrlo interesantno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted February 23, 2016 Stiglooo!!! e sada da se 3x prekrstim e ovako: Ulje za turbnu: - Ulje se dovodi sa pumpe ulja (odvrne se gornji M18 sa kojeg dolazi filtrirano ulje) - Ulje od turbine se vraca u karter. Karter treba da se probusi u gornjoj zoni i namontira ili zavari cevcica za prijem creva (mora da se vodi racuna da sve vreme ulje povrata ima prirodan pad jer od turbine do kartera nema pritiska) U izduvnoj grani ima sonda temperature (narucio sam cajger) Kako najjednostavnije da vidim pritisak turbine jos uvek proucavam... E sad, Svaba me ispalio za intercooler i creva pa moram da nadjem neku alternativu GRRR (ni Svabe nisu kao sto su bile) Posto sam prostorom ogranicen, mozda bi pasovao intercooler od UNA turba ili mozada Punta GT, jos cu videti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted February 23, 2016 mozda od 1,3 mj, nije velik a lako je dostupan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted February 23, 2016 hhh upravo gledam, izgleda da bi stvarno mogao da se uglavi. Jedino ne znam da li ima neke razlike izmedju IC dizela i benzinca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 23, 2016 mislim da nema, svrha im je ista svakako, samo ako moze fizicki da stane Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted February 23, 2016 (edited) Mozes sa usine grane da dovedes crevo do cajgera, mozes sa sreva od blow off, mozes odakle hoces. Ic bi ti bio dobar od ibize cupre ili od bmw 530 e39. Edited February 23, 2016 by DraganUS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted March 1, 2016 Iz Poljske s' ljubavlju stigao i DET3 piggyback IC nasao po DraganUS preporuci, sada trazim neka univerzalna silikonska creva i azbestnu traku da uvijem granu i dobrog majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted March 13, 2016 Cekamo malo lepseg vremena pa da konacno pocne konverzija Sta mislite da li mi treba i hladnjak ulja? Video sam da ga neki turbokit-ovi imaju a neki ne, neki nemaju cak ni intercooler..? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted March 13, 2016 Ne bi bilo lose Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikamoto 0 Posted March 13, 2016 Hladnjak ulja mu nece skoditi sigurno i da nema turbinu. Kod turbo motora je mnogo bitan pritisak ulja na nizim obrtajima! Konkretno na mom autu 2.0 16v turbo, najnizi pritisak ulja je 1bar dok verzija bez turbine o,6 bara bar kako kaze servis manual. Pozz i srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted March 20, 2016 Necu ugradjivati hladnjak ulja vec malo veci intercooler. Kazu mi da dodatni hladnjak ulja moze da oslabi pritisak ulja u celom sistemu sto nikako nije dobro... Evo malo i styling-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikamoto 0 Posted March 20, 2016 Interkuler i pritisak ulja nemaju ama bas nikakve veze, kao kad bi rekao da auto ne pali zbog ispumpane gume. Hladnjak ulja moze samo da na neki nacin poveca pritisak ulja, hladeci ga i sprecavati razredjivanje, a samim tim pad pritiska, no svako ima pravo na svoje misljenje. pozz i srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 20, 2016 Verovatno je mislio na vezu veci interkuler, hladniji usisan vazduh, manje termicko opterecenje motora pri sagorevanju, manji zahtevi po pitanju ulja... Ja turbo motor ne bih sigurno vozio bez hladnjaka ulja, a kako sam primetio kod mene nakon ugradnje hladnjaka, necu verovatno nikad voziti ni autmosferski motor bez hladnjaka ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted April 11, 2016 Stigla silikonska creva i cajgeri, jos cekam azbestnu traku za izduvnu granu i krecemo! Saljem slike svakog koraka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted May 24, 2016 Tuzna vest. Cento je imao udes i projekat je na cekanju, ako ga uopste i bude Iz sporedne ulice izleteo automobil koji nije stao na STOP i punom silinom me udario u prednji desni kraj!! Quote Share this post Link to post Share on other sites