Martin 799 Posted May 24, 2016 Sta je sve pokrivljeno? Ne deluje strasno. Krilo ces zameniti i sitnice koje su stradale ispod. Problem moze biti sa tim desnim košem...ovako sa slika, deluje mi da ce morati na "izvlacenje". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted May 26, 2016 Jos uvek cekam procenitelja i do tada ne smem nista da diram tako da ne znam sta je sve tacno stradalo. Ono sto sam zapazio je da se krilo, vrata i prednji branik moraju menjati, da je pukla posuda za tecnost prozora, da je tocak slomljen i da ne reaguje na pomeranje upravljaca. Pojavila se neka greska na displeju i auto vise ne moze da se startuje. Udarac je bio strahovit i prava je sreca sto nije u vrata inace ne znam sta bi bilo. Rekli su da su mi sportske opruge pomogle, inace bi mozda zavrsio i na krovu jer je vozilo koje je duplo vece i teze sa 4 putnika u punom naletu bez kocenja se zabilo u mene. Cim prodje procenitelj videcemo sta je sve unutra pokrivljeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted May 26, 2016 To sto ne moze da startuje verovatno je aktivirao sigurnsoni prekidac (ako ga uopste i ima Seicento). Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted May 26, 2016 Šteta Sredićeš to sa osiguranjem i posle sređivanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5307 Posted May 26, 2016 @Johnatan Archer Huh, tek sad sam video temu, kad te je neko slupao... Hajde jedno po jedno, ne odustaj već taman imaš priliku da SVE središ i ugradiš turbo odjednom. A verujem da ćeš i od osiguranja dobiti dovoljno novaca da ti pokriju sve troškove i da ti malo i ostane . Samo pametno i naplati sve u full-u. A ako slučajno, ne daj Bože, odustaneš od projekta - ja imam donor car Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted May 27, 2016 Ma kakvo odustajanje! Sredit ce se to bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted July 9, 2016 Hvala na podrsci, popravke napreduju!!! Jedno tehnicko pitanje za auto manijake:) Kada ugradim turbo treblo bi da ugradim i DET3 PIGGY BACK koji govori map senzoru sta da radi. Problem je sto moram preci oko 60km do Smedereva da bi mi ga ugradili. Da li moze biti nekih problema u toj voznji ili da ga slepam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted September 9, 2016 Projekat je uskoro gotov, zasada na valjcima 102HP Kada stignem kacim celu istoriju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted September 10, 2016 Raketa u džepnom pakovanju! Kako on u čudu slatko ostavlja za sobom vlasnike 10x skupljih automobila! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted September 10, 2016 kako nisam prije vidio ovu temu... ja isto planiram napraviti na svom puntu mk2 imam vec nesto dijelova i ubrzo cu krenuti u radove kako se vozi sada ? kakav je osjecaj ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5307 Posted September 12, 2016 Bravo! Extra što nisi odustao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted September 12, 2016 *fala Auto ide neverovatnooo! Turbina se pali na 4000RMP i onda auto dobija potisak kao da ga je neko ispalio! Kada se upali turbo, map senzor detektuje pritisak i dodatna dizna šprica zivo gorivo u usis. Prikacicu video da cujete zvuk... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5307 Posted September 12, 2016 Na 4000rpm? Znači sasvim se obično i normalno voziš do 4000rpm? Ali nije valjda da ta turbina sa 0.8bara daje cca.50 konja?! Extra ako je tako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted September 12, 2016 dodatna dizna ? sta si dodavao nesto ? jel tvoj motor spi ili mpi tvornicki ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted September 12, 2016 Na 4000rpm? Znači sasvim se obično i normalno voziš do 4000rpm? Ali nije valjda da ta turbina sa 0.8bara daje cca.50 konja?! Extra ako je tako... Bolje da odradimo engine swap Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted September 12, 2016 7 hours ago, PremieRacing said: Znači sasvim se obično i normalno voziš do 4000rpm? U principu da, mada i tu se oseti boljitak jer je izbacen CAT, veci throttle body, ugradjen sportski auspuh od pocetka do kraja i mapiran racunar. 5 hours ago, cvike19 said: dodatna dizna ? sta si dodavao nesto ? jel tvoj motor spi ili mpi tvornicki ? Da, posto turbo gura kompresovan vazduh u motor, to mora da se isprati i sa gorivom. Fabricke dizne ne mogu da isporuce dovoljno benzina tako da smo stavili 4 od punta 1.2 8V + jednu u crevo sa vazduhom koja sprica samo kada turbo zavrti. Motor je MPI fabricki. 5 hours ago, Dezurni said: Bolje da odradimo engine swap Zeleo sam da motor ostane originalni i da iz njega izvucem najvise sto moze a swap mislim da sada po novom zakonu i nemoze da se registruje. (osim ako nije za stazu ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 12, 2016 Svaka čast Daj neki grafik gde se vide snaga i moment lepo. Nešto mi je sumnjivo da se tek od 4000rpm oseti spool od turba. P.S. Pazi šta pišeš i pričaš, zidovi imaju uši - šifra zastavnik. Možeš bedu sebi na vrat da navučeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted September 13, 2016 i meni je cudno da je tek na 4000 od cega je turbina ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted September 13, 2016 Turbina je tako mehanicki podesena. Ona je iz Novitec turbo paketa koji je dizajniran bas za seicenta. Novitec ima i turbo niskog pritiska koji se pali ranije ali daje do 80HP, kod mene je VP i valda motoru treba 4000rmp (ipak je to samo 1.1) da je aktivira ali zato imam 100+ HP. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 982 Posted September 13, 2016 Jbt! Kao nekada bmw 2002! Do 4000 normalan auto a posle toga raketa! Jedini problem je bio što je taj prelaz bio tanak kao oštrica noža! Kakav je taj prelaz kod tebe? Da li se oseti ranije da počinje katapultirsnje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 13, 2016 @Johnatan Archer sta ti se desava sa kvacilom ? jel proklizava ili je ipak tvornicko dovoljno za tu snagu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Johnatan Archer 10 Posted December 14, 2016 Dosta mehaničara me je isto to pitalo Poljaci i Englezi sa kojima sam komunicirao takodje imaju fabricko kvačilo i nemaju nikakvih problema. Sigurno je samo da ce mu vek trajanja biti znatno kraci ali to je i za očekivati. Kvačilo od 1.2 punta je izdržljivije i dobar je izbor za onoga ko prebaci ceo taj motor u sei. Mene muce jos samo kocnice, seicento generalno ima dosta dobre ali sada je vec frka malo... moram ubaciti ili ventilirajuce diskove ili diskove nazad, videcemo na prolece... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5307 Posted December 14, 2016 Ja sam stavio novo komplet kvačilo (korpa, lamela, druk) kad smo ugradili 6-stepeni menjač i još uvek mi je neverovatno kako dobro lepi pri šaltanju... Nešto je tu dobro koncipirano i konstruisano da može dosta da podnese. Čuo sam baš ovih dana da jedini ventilirajući disk sa čeljustima koji može da se smesti kod nas bez prepravki je sa Palija. Isto je 240mm Proveri info, možda ti pomogne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 14, 2016 Trebao bi da moze onda i sa Una Turba, on je isto 240mm, mislim da ima jedino manji klip u klestima u odnosu na Palija, ali i jedno i drugo ide bez prepravki na Yuga tako da bi trebalo da je kacenje isto... Mada bolje preci na vece felne od 13" pa je izbor ogroman sa diskovima 257mm plus je mnogo jeftinije Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5307 Posted December 14, 2016 Tako je... A on već i ima felnu 14', tu može 247 komotno ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites