Jump to content
FAS Goran
Johnatan Archer

Fiat Seicento - It's Turbo time!

Recommended Posts

Sta je sve pokrivljeno?

 

Ne deluje strasno. Krilo ces zameniti i sitnice koje su stradale ispod. Problem moze biti sa tim desnim košem...ovako sa slika, deluje mi da ce morati na "izvlacenje".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos uvek cekam procenitelja i do tada ne smem nista da diram tako da ne znam sta je sve tacno stradalo. Ono sto sam zapazio je da se krilo, vrata i prednji branik moraju menjati, da je pukla posuda za tecnost prozora, da je tocak slomljen i da ne reaguje na pomeranje upravljaca. Pojavila se neka greska na displeju i auto vise ne moze da se startuje. Udarac je bio strahovit i prava je sreca sto nije u vrata inace ne znam sta bi bilo. Rekli su da su mi sportske opruge pomogle, inace bi mozda zavrsio i na krovu jer je vozilo koje je duplo vece i teze sa 4 putnika u punom naletu bez kocenja se zabilo u mene.

Cim prodje procenitelj videcemo sta je sve unutra pokrivljeno :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto ne moze da startuje verovatno je aktivirao sigurnsoni prekidac (ako ga uopste i ima Seicento).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta :(

Sredićeš to sa osiguranjem i posle sređivanje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Johnatan Archer

 

Huh, tek sad sam video temu, kad te je neko slupao... 

 

Hajde jedno po jedno, ne odustaj već taman imaš priliku da SVE središ i ugradiš turbo odjednom. A verujem da ćeš i od osiguranja dobiti dovoljno novaca da ti pokriju sve troškove i da ti malo i ostane  :P. Samo pametno i naplati sve u full-u. 

 

A ako slučajno, ne daj Bože, odustaneš od projekta - ja imam donor car  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakvo odustajanje!

Sredit ce se to bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na podrsci, popravke napreduju!!!

 

Jedno tehnicko pitanje za auto manijake:)

 

Kada ugradim turbo treblo bi da ugradim i DET3 PIGGY BACK koji govori map senzoru sta da radi. Problem je sto moram preci oko 60km do Smedereva da bi mi ga ugradili.

Da li moze biti nekih problema u toj voznji ili da ga slepam?

 

image-0.02.01.39e0ab23c553f42de23c15e1e7cbc6f7c8c2cd7d99647038616c873d45e5b0f9-V.jpgimage-0.02.01.e7d004384affc80c842abc7b74a9194dea811274992b3b42646b49b5b87e4694-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raketa u džepnom pakovanju!

Kako on u čudu slatko ostavlja za sobom vlasnike 10x skupljih automobila!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako nisam prije vidio ovu temu...

ja isto planiram napraviti na svom puntu mk2

imam vec nesto dijelova i ubrzo cu krenuti u radove

 

kako se vozi sada ?

kakav je osjecaj ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

*fala :)

 

Auto ide neverovatnooo!

Turbina se pali na 4000RMP i onda auto dobija potisak kao da ga je neko ispalio!

Kada se upali turbo, map senzor detektuje pritisak i dodatna dizna šprica zivo gorivo u usis.

Prikacicu video da cujete zvuk... :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na 4000rpm?

 

Znači sasvim se obično i normalno voziš do 4000rpm?

Ali nije valjda da ta turbina sa 0.8bara daje cca.50 konja?! Extra ako je tako...

Bolje da odradimo engine swap :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, PremieRacing said:

Znači sasvim se obično i normalno voziš do 4000rpm?

 

U principu da, mada i tu se oseti boljitak jer je izbacen CAT, veci throttle body, ugradjen sportski auspuh od pocetka do kraja i mapiran racunar.

 

5 hours ago, cvike19 said:

dodatna dizna ?

sta si dodavao nesto ?

jel tvoj motor spi ili mpi tvornicki ?

Da, posto turbo gura kompresovan vazduh u motor, to mora da se isprati i sa gorivom. Fabricke dizne ne mogu da isporuce dovoljno benzina tako da smo stavili 4 od punta 1.2 8V + jednu u crevo sa vazduhom koja sprica samo kada turbo zavrti.

Motor je MPI fabricki.

5 hours ago, Dezurni said:

Bolje da odradimo engine swap :)

Zeleo sam da motor ostane originalni i da iz njega izvucem najvise sto moze a swap mislim da sada po novom zakonu i nemoze da se registruje. (osim ako nije za stazu ;) )

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast :)

Daj neki grafik gde se vide snaga i moment lepo. Nešto mi je sumnjivo da se tek od 4000rpm oseti spool od turba. 

P.S.

Pazi šta pišeš i pričaš, zidovi imaju uši - šifra zastavnik. Možeš bedu sebi na vrat da navučeš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina je tako mehanicki podesena.

 

Ona je iz Novitec turbo paketa koji je dizajniran bas za seicenta.

 

Novitec ima i turbo niskog pritiska koji se pali ranije ali daje do 80HP, kod mene je VP i valda motoru treba 4000rmp (ipak je to samo 1.1) da je aktivira ali zato imam 100+ HP.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt! Kao nekada bmw 2002!

Do 4000 normalan auto a posle toga raketa! Jedini problem je bio što je taj prelaz bio tanak kao oštrica noža!

Kakav je taj prelaz kod tebe? Da li se oseti ranije da počinje katapultirsnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta mehaničara me je isto to pitalo :)

Poljaci i Englezi sa kojima sam komunicirao takodje imaju fabricko kvačilo i nemaju nikakvih problema. 

Sigurno je samo da ce mu vek trajanja biti znatno kraci ali to je i za očekivati. 

Kvačilo od 1.2  punta je izdržljivije i dobar je izbor za onoga ko prebaci ceo taj motor u sei. 

 

Mene muce jos samo kocnice, seicento generalno ima dosta dobre ali sada je vec frka malo...  moram ubaciti ili ventilirajuce diskove ili diskove nazad, videcemo na prolece... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stavio novo komplet kvačilo (korpa, lamela, druk) kad smo ugradili 6-stepeni menjač i još uvek mi je neverovatno kako dobro lepi pri šaltanju... Nešto je tu dobro koncipirano i konstruisano da može dosta da podnese.

 

Čuo sam baš ovih dana da jedini ventilirajući disk sa čeljustima koji može da se smesti kod nas bez prepravki je sa Palija. Isto je 240mm

Proveri info, možda ti pomogne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebao bi da moze onda i sa Una Turba, on je isto 240mm, mislim da ima jedino manji klip u klestima u odnosu na Palija, ali i jedno i drugo ide bez prepravki na Yuga tako da bi trebalo da je kacenje isto... Mada bolje preci na vece felne od 13" pa je izbor ogroman sa diskovima 257mm plus je mnogo jeftinije ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...