Doni 0 Posted January 8, 2016 Želim da skinem plin sa auta, znači sve full.Zanima me da li cu morati opet atest ili re-atest da radim, pošto još malo ističe registracija i atest.Da napomenem.Ne želim ga više u kolima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted January 8, 2016 moraces da ides na atest da "oni" utvrde da plin nije vise u autu i da dobijes potvrdu s kojom ces moci raditi dalju registraciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted January 8, 2016 Imaj u vidu da kada skidas plin gledaju da sve zivo bude fabricko i da maksimalno zakeraju. A kada se produzava, odnosno kada se radi reatest, tada mnogo lakse prolazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted January 8, 2016 zakeraju svakako, i na atestu i na reatestu, manje ali opet zakeraju, i prilikom skidanja plinske instalacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doni 0 Posted January 8, 2016 Pa da da to sam i mislio, da mi se automobil vrati na fabricko stanje. Znaci sada platim reatest i ostale gluposti i sledeca registracija vise nema nista sa tim atestom u vezi plina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 8, 2016 Treba ti uverenje od nekog servisa sa licencom za ugradnju gasa da su oni uradili demontažu. Naravno da možeš i ti sve da poskidaš, a oni samo da ti daju papir.Posle toga ideš na pregled u AMSS gde će "vrhunski stručnjak" da utvrdi da je sve ok i da ti izda potvrdu da nemaš više gasni uređaj. To košta naravno (ne znam koliko je sada tačno). Uračunaj na sve to i novu saobraćajnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted January 9, 2016 Usluga tog vrhunskog strucnjaka, kosta isto kao i da se radi reatest + nova saobracajna, sto rece kolega iznad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 9, 2016 zakeraju svakako, i na atestu i na reatestu, manje ali opet zakeraju, i prilikom skidanja plinske instalacijeZnam za slučaj kad je čovek otišao sa sredjenim jugićem, izbacio plin, otišao kod stručnjaka i rekli mu da dodje opet kad vrati prednje brisače u fabričko stanje. Umesto 2 brisača, ugradio je jedan po sredini i oni ga vratili. Od tada je prošlo 8 meseci, a jugo još stoji u garaži, bez atesta i neregistrovan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjastole1 0 Posted January 9, 2016 Sto se tice vadjenja plina iz kola,ja sam to radio sa mojim prethodnim autom.Kao sto rekose gore moras imati papir iz nekog servisa da je uredjaj bezbedno uklonjen iz vozila. Pritom ti svaka rupica koja je probusena za ugradnju mora biti zatvorena. One u gepeku ne moras da varis mozes i onim ja mislim da se zove fiberglas sa smolom za camce i onda samo prespricaj bojom da bude slicna boji lima u gepeku. Samo papir se casti, a ako oni vade ide cena do 100e zavisi sta sve oni rade, ako samo skinu onda naplate 30-40 a ako zatvaraju i rupe onda je od 40 do 100 zavisi od servisa. Atest se radi u AMSS,ja sam radio na Zrenjaninskom putu jer imaju 3 ekipe, i rade brzo a i guzve nema.Atest placas 5000 plus 3300 neke takse drzavi, kada odradis to (ako prodjes) moras tehnicki kod njih ili negde drugde, ali ako uradis na drugom mestu moras se vratiti kod njih da im das papir od tehnickog.Na atestu hoce da vrate zbog folija na staklima, ako ne rade zadnji pojasevi, ako je auspuh van standarda, ako imas bilo sta sto nije standardno na tom autu. Tamo te mere i naravno kad mere ne treba nista da bude u autu kao ni vozac, jer se posle vadjenja plina smanjuje tezina vozila. Na mom autu su povecali tezinu za 50kg jer je bilo alata u gepeku i plus sam bio ja, pa je posle bilo problema kod same registracije. Mene su cak zezali zbog clear glass farova i dubokih branika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 9, 2016 Ja znam coveka kojeg koji je imao problema na atestu zato sto je imao stavljen obrtomer i vanstandardanu ukrasnu kuglu rucice menjaca na svom Yugu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doni 0 Posted January 9, 2016 Hahahahahahahahahahahaha sta sve necu da procitam, zali boze Srbijo moja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted January 9, 2016 Kad covek bolje razmisli, lakse ga je reatestirati nego cupati napolje, administrativni troskovi su isti za obe operacije, samo je izgleda veca za*ebancija izvaditi TNG uredjaj. Iz tog razloga sam ja presao na dizel gorivo, da ne bi razmisljao sta ce sutra da izmisle za voznju na plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted January 9, 2016 O tome ja i pricam, ako hoces da se resis plina, gledace ti svaku sitnicu, ako hoces da reatestiras, prolazi sve. Znam vise njih koji kada su vadili plin, morali su da skidaju folije, kuke, da vracaju original karburator i jos kojekakve gluposti. Takodje znam i oni koji su radili reatest kada sam i ja radio, i prosli su iako su imali i folije i mnogo toga sto nije fabricki na autu. Vadjenje ce izaci oko 100e otprilike, a reatest ako menjas samo sitnice oko 100e, a ako menjas vise stvari, onda moze i 200e. Ja sam isto tako kao ti hteo da se resim bede, i onda sam shvatio da me manje zivaca kosta da platim harac i sto pre zaboravim kako me je izmajmunisala drzava, jer sam ja imao onaj stari atest koji je trebao vaziti 10 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjastole1 0 Posted January 10, 2016 Ako imas papire od plina bolje zameni sta treba i reatestiraj,isplti se jos uvek (naj verovatnije nece jos dugo biti isplatljivo ali iskoristi dok jeste) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 10, 2016 kod vadjenja plina gledaju i gume koje su mora biti fabricka dimenzija, auspuh, ako je negde istrulio i za to vracaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted January 10, 2016 Pa logično da gledaju dal ima izmena na autu koje nisu fabričke i da ne puštaju. Ne gleda se to samo kod vađenja plina,nego za bilo koju promenu koja zahteva atest pregledaju celokupno vozilo dal je po fabričkim specifikacijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 10, 2016 Ajde mi objasni kakve veze imaju brisac, gume, auspuh, kuka ili folije sa plinom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted January 10, 2016 Ti radiš atest za vozilo ne za plin.Dakle promenio si pogonsko gorivo i za vozilo sa podacima iz saobraćajne radiš atest. Dakle to vozilo mora da bude po fabričkim specifikacijama i celokupno prolazi atest,a ne samo da pogleda dal si skuno plin.Tako i treba kad se isti ugrađuje da se pregleda kompletno vozilo,samo što se tad neosnovano gleda kroz prste,pa se samo gleda kako je plin ugrađen,jer 90% ne bi dobilo atest. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted January 10, 2016 Relativno skoro sam prosao tu torturu, prvo i osnovno dovedi auto (ako nije) u tehnicki ispravno stanje jer moras posle svega na tehnicki,a nece da progledaju kroz prste jer su te ovi vec slikali bla bla bla.Rupe nisam morao da zatvaram, gledali su dimenziju guma, svih 5 pojaseva vezes da slikaju, auto je spolja bio klasicno fabricko stanje.oko 100 eura izadje sve,potvrdu servisa nisam placao,to mi je drugar dao,a plin sam demontirao sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 10, 2016 To jeste tako samo zbog retarda koji je pisao zakon, zahteva atest na sve modifikacije i onda za vecinu ne propise proceduru po kojoj bi se tako nesto sprovelo i zahteva da se modifikacije na vozilu izvode jedna po jedna sto prakticno moze da ocekuje samo neko ko nikad nista nije modifikovao na autu jer su mnoge zavisne jedne od drugih i medjusobno povezane. Kad jos dodamo na to da svako tumaci zakon kako mu se cefne jer je retardiran, dobijes nervni slom ako zelis da legalno uradis nesto u drzavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted January 10, 2016 Kad struka bude počela da piše zakone onda će da valjaju,do tad jbg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad 3 Posted January 10, 2016 Da je da radimo atest za vozilo, a ne za plin, ne bi se taj atest zvao ''Potvrda o ispravnosti uredjaja i opreme za pogon vozila na tecni naftni gas'' . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted January 10, 2016 Vozilo je atestirano čim je stiglo u proizvodnju i čim nešto promeniš što nije fabrički samim tim to vozilo nije atestirano i nelegalno je.Ti si ugradio plin dakle promenio pogonsko gorivo i za to radiš atest a pri atestu se proverava dal je i ostatak vozila po fabričkim specifikacijama,ako nije onda ili vrati u fabričko stanje ili podnesi zahtev da se te modifikacije atestiraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted January 10, 2016 Opet kako ko tumaci, kad odem na tehnicki ili me zaustavi pandur, imam probleme, kad zovem masinski fakultet u NS jer zelim da atestiram auto kako me ne bi smarali onda su u fazonu pa to je kao fabricki, samo pojacano, posto nisi menjao motor ili menjao pogonsko gorivo, nema razloga za atest, bitno da nema ostrih ivica na braniku i da nisu secene opruge Uostalom, ako je van specifikacije da neko zameni ukrasnu rucicu za menjac, zasto se ne kaznjava radio, zvucnici, presvlake, patosnice ako nisu fabricke? Primer je samo nebuloza... Ali ocigledno nam odgovara jer se dalje od foruma ne zalimo. Mislim da je glavna stvar da se kod zeli postici to da ti podmazes da prodjes. Ja imam problem registrovati auto ako hocu legalno, ali ako odem sa saobracajnom, nema nikakvih negodovanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted January 10, 2016 Ja ne znam gde ljudi idu na tehnički, čitam ovo i ne verujem... Quote Share this post Link to post Share on other sites