totti 13151 Posted June 14, 2019 Gledao sam emisiju gde u Nemačkoj za detaljno profi čišćenje i poliranje Mercedesa SLR McLaren uzimaju 2500€. E sad, koja je ovde cifra... Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 24, 2020 Pogledajte kako se u život vraća slupani Ferrari 812 Superfast U principu, slupani egzotični supersportski automobili se ne popravljaju već se jednostavno otpišu, jer oni koji su platili nekoliko stotina hiljada evra za neki sportski automobil, sigurno će uzeti novac od osiguranja i kupiti drugi, novi. Jer, niko ne voli da se vozi u popravljanom autu, naročito ne ako je reč o Ferrariju i ako u stvari, ne mora. Kako bilo, konkretni auto je na granici totalke i osiguranje će ga radije otpisati jer popravka sa originalnim delovima u ovlašćenom servisu može da vrati auto u prvobitno stanje, ali tada to košta gotovo kao novi automobil. Međutim, američka ekipa sa YouTube kanala Real Life Exotics otkupljuje upravo takve automobile i iza sebe već ima respektabilni broj egzotičnih vozila vraćenih u život. Oni jednostavno veruju da imaju uslove, alate i znanja za takve stručne popravke, mada gledajući njihov video radionica izgleda kao i svaka druga nekog privatnika ''sa kraja ulice'', a činjenica da su skupoceni 812 Superfast sa šlepa skinuli viljuškarem i prevezli ga u radionicu sigurno nisu reference postupanja iz ovlašćenog servisa. Uostalom, kako izgleda povratak u život Ferrarija sa 6.5 V12 atmosfercem od 800 KS ispod poklopca, koji ga tera do 100 km/ h za 2.9 sekundi i koji ne staje do 340 km/h pogledajte u videu. Rezultat izgleda odlično, ali pitamo...da ste razbili novi 812 Superfast da li biste se (nakon gledanja ovog videa koji baš sve otkriva o popravci) ponovo vozili u njemu ili biste ga radije prodali? 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 26, 2020 Na neviđeno kupio polovni Ferrari i prilikom rastavljanja otkrio 25.000 dolara skrivene štete Kupovina polovnog automobila često sa sobom nosi brojne nepoznanice, posebno ako se automobil temeljno ne pregleda. Mnogi su to osetili na svojoj koži, a kada stvari pođu po zlu često je prekasno. Posebno je to naglašeno kod skupih modela kojima svaka komponenta košta čitavo malo bogatstvo. Među njima je i Damon Fryer sa kanala Daily Driven Exotics. On je naime nedavno ''na brzinu'' kupio Ferrari 488 GTB. Pritom nije dobio nikakvu garanciju da automobil nije udaren, a kako kaže, zbog stiske sa vremenom nije ni pregledao automobil. Štaviše, pre kupovine nije ni video automobil! Prilikom demontaže delova dobio je uvid u pravo stanje svog superautomobila. Pre svega, nekoliko elemenata uključujući prednji branik i celu bočnu stranu naknadno su lakirani (i to pritom prilično neprofesionalno s obzirom da su već vidljiva nova oštećenja, a boja je pritom ostala i na delovima na kojima nije trebalo da je bude). Brojne plastične obloge bile su uništene. Na određenim delovima pronašli su i tragove lepka. Automobil je proizveden 2017. godine i prešao je tek 17.000 kilometara, a čini se da je imao ''burnu'' prošlost. Pogledajte video - rastavljanje automobila i otkrivanje prethodne štete počinje na 9:35 preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 21, 2021 Audi R8 nakon nesreće ''oživljen'' i pretvoren u monstruma sa 1.500 KS Ono što može da bude legalno za put se danas razlikuje zavisno od lokacije, a u SAD-u je, čini se sve moguće. Primer je Audi R8 GT iz 2012. godine, koji je proizveden u svega 333 primeraka od čega je 90 prodato u SAD-u. Pokreće ga poboljšana verzija 5.2 V10 motora koja razvija 552KS i 540 Nm obrtnog momenta. Prema fabričkim specifikacijama GT može da ubrza od 0 do 100 km/h za 3.6 sekundi pre nego dostigne maksimalnu brzinu od 320 km/h. Jasno je da se radi o veoma snažnom i brzom automobilu. Međutim, ovaj retki automobil je doživeo tešku nesreću nakon što je prodat drugom vlasniku koji ga je imao samo šest dana pre nego što ga je uništio. Prednji deo je u potpunosti uništen, vrata vozača i panel sa desne strane. Audi je stajao u takvom stanju dok nije prodat trećem vlasniku, Austinu iz kompanije LeeC Parts i Scrap Life Garage. Pomislio je da je automobil vredan spašavanja te je sa svojim timom napravio nešto sasvim posebno. Motor su sredili stručnjaci iz Underground Racinga koji su poznati po ugradnji velikih turbopunjača, tako da R8 GT sada umesto 552 razvija oko 1.500KS. S obzirom na činjenicu da je karoserija oštećena, paneli su samo odbačeni, a automobil koristi neke delove različitih proizvođača. Interesantna su svetla koja su preuzeta od Fordovog Mustanga. Austin još uvek nije testirao automobil na 402 metra. On će vremenom napraviti i prednji deo, a za sada ga može voziti bez problema. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites