Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
mikamoto

Fiat Coupe 2.0 16v Turbo - problem sa snagom?

Recommended Posts

Meni isto u zadnje vreme poceo da gubi snagu, stavio sam jacu pumpu od 255lh i creva od vazduha su bila puknuta, k&n filter takodje stavljen i razlika je drasticna ali ne odlicna jos. Ne mogu da snimim kako ubrazava, jedino na fonu sto imam aplikaciju posto mi ne radi brzinomer.

Naravno da je bitna litraza pumpe, ali je pritisak mnogo bitniji za dobar rad motora, Jedan moj drugar mehanicar mi je nasao podatak za nas model. Kapacitet 140 l/min, a radni pritisak 3 +- 0,05 bara. Moj regulator drzi pritisak na 2bara sto mislim nije dobro. Kupio sam nov regulator od 3bara(kazu pasuje od Maree), malo ga je zeznuto zameniti,ali cemo i to uraditi u dogledno vreme.Nadam se da je on uzrok male snage motora, a kolege sa znanjem i iskustvom slabo ucestvuju u resavanju nasih problema. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova moja je 3.5 bara Walbro. Mozes mi reci gde se nalazi regulator? Ne znam da li se tebi desava ali meni nekada kada se stisne gas jace pojavi se lampica dizne i prepolovi snagu pa se trgne nazad kada ugasi, ne znam sta moze biti, problem sa ubrizgavanjem sigurno, moguce da su dizne zaprljane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova moja je 3.5 bara Walbro. Mozes mi reci gde se nalazi regulator? Ne znam da li se tebi desava ali meni nekada kada se stisne gas jace pojavi se lampica dizne i prepolovi snagu pa se trgne nazad kada ugasi, ne znam sta moze biti, problem sa ubrizgavanjem sigurno, moguce da su dizne zaprljane.

Kada gledas motor spreda, pa gledas sa leva na desno izmedju 3. i 4. usisne cevi, pa ispod njih. Moze se nazreti od strane klapne gasa uz pomoc bat. lampe. Ima oblik sesira,kao cep od sampanjca i na njemu je utaknuto jedno crevo. malo glupo objasnjenje, ali mislim da ces se snaci.I kod mene povremeno sija lampica, ali zbog nedovoljnog pritiska. Ne znam jesi li izmerio pritisak pumpe ili to pise na njoj. Moja pumpa pravi 5bara, ali kad ostvari3 onda regulator visak vraca u rezervoar. Najmerodavnije je manometrom izmeriti pritisak dok motor radi. Ja to sve imam, jer se profi bavim moto=mehanikom vec vise od 20 godina. Jedino sam tanak za turbine i elektronsko ubrizgavanje. Znam princip, ali nemam iskustva i ne treba mi, jer ce se jos dugo voziti karburatori (U JEDNOSTAVNOSTI LEZI POUZDANOST, rece doktor masinstva) Ne mogu sve dizne da zezaju,mislim da nije to problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored gore navedenih delova koji su zamenjeni, promenio sam regulator pritiska goriva, MAP senzor, turbo crevo do klapne gasa, crevo za servo kocnica, premeren i ustelovan TPS senzor, ociscene dizne i proverena litraza, ociscen step motor i malo prepravljen u smislu jacina opruga... Sad je pravi sportski auto, na dodavanje gasa lepi za sediste i pri nizim obrtajima, da ne govorimo preko 3000rpm. Lepo pali hladan, vruc,radi bez seckanja,puckanja, turbo i vakuum rupa, jednom recju SUPER. Na plin radi za nijansu losije, ali nije strasno. Kad malo legne sistem za benzin, idemo kod strucnjaka da kompom prebaci parametre iz ECU u jedinicu za plin i nece biti razlike, inace ima sekvent STAG-4 uredjaj. Pozdrav i hvala svima koji su pomogli  da resim sve ove probleme, sad je auto kakav sam zeleo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, jel si to ti radio ili kod nekoga? I ja bih trebao da resim skoro pa identican problem kao tvoj :D

Sve sam sam radio, sem demontaze i montaze turbine. Ja imam servis za popravku motocikala vec 23 godine, imam alata iskustva. Ne interesuje me mnogo elektronsko ubrizgavanje i more snzora zato sam za mnoge stvari trazio pomoc od drugara sa foruma i googla. Ako mislis da mozes da se izboris sa tim, sto da ne ! Drugar mi je skinuo komplet work manual (850 strana) kad ga budem odstampao mogu da ti posaljem CD, pod uslovom da mi vratis kad odstampas ha,ha. Upornost uvek pobedjuje Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, nije me bilo duze vreme jer nisam imao problem. Posle predjenih 8000 km ponovo problem sa turbom. Postepeno je pocela da pravi sve slabiji pritisak. Na ostro dodavanje gasa ode do 0,5 i cim postigne zadati rpm vrati se na -0,5 i na leru radi na -0,5. Da bi iskljucio creva, interkuler, blow-off ... skinem izlazno crevo sa turbine, legnem ispod, a ona skoro da ne duva, na pola gasa kao malo jaci ventilator!! Skinem usisno crevo, lako se okrece, ali je dobila malo radijalnog zazora. Ulje kvalitetno za turbo motore, pritisak na leru na vrucem motoru 0,8 bara, hladjenje dobro, auto nikad pregrejan. Nisam mu dusu vadio, a i posle svake ostrije voznje radio malo da se smiri i ohladi turbinu.Po mom misljenju uzrok je u losem kvalitetu delova pri servisu turbine. Da zanemarimo los pritisak, ali radijalni zazor u osovini ?! Sta vi mislite, sta mi je ciniti jer popravka je bila oko 300e, da li neko ima slicna iskustva i kako je resio problem. Pozdrav svim forumasima

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam garanciju, danas je skinuta isutra saljem, ili mozda nosim licno. Nije mala cifra u pitanju, a siguran sam da sam sva uputstva iz garancije ispostovao, tako da ne snosim ni trunku krivice za ponovni kvar turbine, cak se ovaj moj drugar (majstor) licno poynaje sa  vlasnikom turbo-servisa Tako da mislim da nece biti nekog zavlacenja. Radio mi je turbinu na Audiju i dan danas posle 70k km radi besprekorno. Javljam sta se desava, POZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbinu smo nosili licno u turbo-servis. Vlasnik je licno donekle rasturio i po njegovom misljenju je sve u redu, no poverio je glavnom majstoru da je rsturi i pregleda, a mi smo otisli na pice u krugu servisa. Posle sat vremena je majstor doneo turbinu u kutiji i kaze da je stavljao na probnicu i da je sve u redu, nego da proverim na autu au spuh i izduvnu granu govoreci da turbina nema dovoljan pogon?! Ovih dana montiram, pa cemo videti. Pozz svim forumasima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri stanje bregastih vratila, tj visinu bregova, da se slucajno nisu zajeli i smanjili. Cest problem na tom motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas turbina namontirana, sve radi super. Mislim da je klapna WASTE-GATE zaglavila u nekom poluotvorenom polozaju i turbina nije imala pogon ?! Pozdrav svim forumasima

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2017 at 1:35 PM, mikamoto said:

Pozdrav drugari, nije me bilo duze vreme jer nisam imao problem.

 

On 3/29/2017 at 10:03 PM, mikamoto said:

Pozdrav svim forumasima

 

Dođi slobodno na Forum i kada nemaš neki kvar/problem sa autom. Ono, dođeš, napišeš kako služi, kako ide i tako to...neke slike i sl. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko u bg-u ko se razume bas bas u te 2.0 16v turbo motore? potrebna mi je pomoc ako ima neko da se javi imam podosta problema :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...