bglion 401 Posted December 8, 2015 Ona fiesta sa oglasa ima i sedista Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted December 9, 2015 Ja sam uzeo c4 2012 fabricki teretni ali samo na papiru. Nemam mrezicu, gepek je kao na putnickom, 5 mesta za sedenje. Morali smo u ams da donosimo potvrdu iz citroena da je takav izasao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 9, 2015 @bglionAko misliš na one u Autokomercu, da, imaju sedišta, ali ako ih ubaciš moraš da ga atestiraš na putničko. A inače su solidni leševi od auta s obzirom na to da je najveća kilometraža 150000km. @Sava92Pa tako nekako i meni rekoše. Kao AMSS pušta ta vozila, ali mora biti potvrda iz fabrike. Konkretno za Fiata imaju jedno opšte obaveštenje da sva vozila sa N1 oznakom su takva i u fazonu "ne smarajte nas oko toga više" Samo što kod Punta nisam nigde video da taj N1 ima 5 već svi imaju 4 sedišta, tj. vode se za 4 putnika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted December 9, 2015 Mene jednom nahvatali bez naloga,a vozio sam 2km i to kroz naselje,i jedva dočekali Kazna za vozača ide tipa kad te snime i slično,zapsinik direktno ide na adresu firme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 9, 2015 http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6812128/ford-fiesta-trend-14-tdci-vanImam problem sa prt screen na tabletu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 9, 2015 Hvala Mare ubi me tablet ali lepo se lezi s njim :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 10, 2015 To su ti Chipsy što sam ih gledao na Autokomercu, samo su ih verovatno probrali pa podelili među sobom. Ovi u Autokomercu su voljni da odaberem jedan pa da sve što fali da se isprebacuje sa drugih, ali ono... nepojmiljivo mi je da se za 4 godine i 150.000km toliko raspadnu i to svakom nešto fali. Ili je loš kvalitet generalno vozila, ili su ga baš ono mučki vozili, a ne sviđa mi se ni jedno ni drugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 10, 2015 Voženo kao tuđe..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 10, 2015 Najbrzi preko lezeceg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 10, 2015 Jedini koji može 150 po makadamu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 10, 2015 Pa ok kapiram, ali opet... jel' moguće da od 10 njih svaki razgažen... recimo na jednom fali plastika koja se nalazi sa bočne strane instrument table gde se spaja sa vratima pa tuda ide ventilacija u vrata... KAKO ta plastika spadne? KAKO je iko ikad dodirne a ne skine... ne shvatam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 10, 2015 Mom ortaku na Zuntu koga je uzeo od neke firme pre neki dan na 170k puklo kućiśte kvačila i izlomio je ceo set.Kaže on, jbg svestan sam da je taj Punto prvih 150k bio najbrži auto u gradu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 10, 2015 Naravno da treba biti svestan, cena svih tih vozila je uglavnom u skladu sa stanjem, ali ne shvatam toliki bes koji imaju vozači tih vozila. Ja recimo isto vozim svoj auto i bilo koji drugi tj. drugi auto pazim bez obzira da li je od nekoga pozajmljen ili je službeni. OK malo se iskališ, malo se qrčiš sve je to nešto što postoji... ali baš mu *ebu kevu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted December 10, 2015 (edited) Kad voze sami taj auto koji dobiju od firme od 0km, uglavnom ga paze i cuvaju, al ako se vozi u vise smena ili se menjaju stalno, postanu ubrzo lesine.. Edited December 10, 2015 by Sava92 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted December 10, 2015 (edited) To su ti Chipsy što sam ih gledao na Autokomercu, samo su ih verovatno probrali pa podelili među sobom. Ovi u Autokomercu su voljni da odaberem jedan pa da sve što fali da se isprebacuje sa drugih, ali ono... nepojmiljivo mi je da se za 4 godine i 150.000km toliko raspadnu i to svakom nešto fali. Ili je loš kvalitet generalno vozila, ili su ga baš ono mučki vozili, a ne sviđa mi se ni jedno ni drugo Kada bi znao kako su vozene ne bi isao ni da ih gledas.Moj najbolji drug radi u Marbu, 2011 u julu su zaduzene, poslednje dve godine im je ugradjen GPS uredjaj preko koga su im strogo kontrolisali kretanje i brzinu kretanja, strogo 80km/h, ali kako su dolazili do tih 80 bolje je da ne znas. A pre ugradnje su im dusu vadili, vise puta licno bio prisutan, na nekakvim skupovima gde su grupno dolazili.Barem 10 komercijalista Marba poznajem.Pred kraj koriscenja tih Fiesti su poceli njihovu rotaciju po ljudima kako bi svi bili sa manjom km od 150k.E tu su tek krenuli da ih akaju. Edited December 10, 2015 by Ivan BG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 11, 2015 Zato je ova Telenor (a sad je počeo i Telekom) varijanta zakon. Najsporiji službeni automobili na svetu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted December 11, 2015 A koja je fora sa Telenorom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted December 11, 2015 Verovatno kao i NIS imaju satelitsko praćenje brzine kretanja.Često viđam NIS-ove Fabie po putevima i sve imaju pozadi nalepnicu " Ovo vozilo ima satelitsko praćenje brzine kretanja" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 11, 2015 Ne, nego Telenor kupi vozilo, plaća samo gorivo bez obzira da li se vozilo koristi u privatne ili u službene svrhe. Vozač plaća kompletno održavanje nekoliko godina što se obračunava po vrednosti novog vozila, i onda nakon isteka tog roka vozilo ostaje u vlasništvu vozača bez naknade ili uz neku smešnu naknadu. Telekom je skoro uveo nešto slično, s tim što Telekom plaća sve troškove održavanja (gorivo, servis i sl), a vozač plaća mesečno neku ratu tj., odbija mu se od plate i opet nakon nekog određenog perioda vozilo ostaje u vlasništvu vozača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 21, 2015 Što se mene tiče, dilema rešena. Prelomio sam na 2011 Grande Punto Evo Van N1 1,3mjet 95KS. N1 je oznaka koju sam pominjao, a odnosi se na to da vozilo ima 4 mesta za sedenje, a ovaj je dodatno "poseban" u tome što ne poseduje mrežu između putničkog i tovarnog prostora. Tako da sam praktično kupio putničkog Grande Punto Evo sa 4 sedišta i odbijam PDV na sve u vezi sa njim U petak sam ga kasno registrovao tako da danas idem po njega pa će biti i neka sličica i tako to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted December 21, 2015 Mislim da nema bolje fore od toga, a najbolje je sto nema nikakvu resetku, pritom u saobracajnoj ne pise da je teretno vozilo dok se ne ocita. Tako da ti niko nece traziti ni putni nalog, niti moras da lepis ogranicenje brzine pozadi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 21, 2015 Da policija neće tražiti, ali poreska može da traži putni nalog bez problema Maaaa... nije ni bitno ispoštovaćemo sve i ćao zdravo Evo par slika kako sve to izgleda... Ima solidno opreme, maglenke, dnevna svetla, elektro retrovizore, start&stop, hill holder, ESP, ASR prednji elektro podizači, komande na volanu... i tako... prvi utisci iz vožnje... biće to dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted December 21, 2015 Super je punto.Jel svaki put od tacke A do tacke B zahteva nalog?Lupam,krenem ujutro u prodavnicu i pisem putni nalog za 1 km tamo-vamo?Krenem posle na posao,opet putni nalog.Popodne dete iz vrtica,opet putni nalog.Uvece do grada,opet putni.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted December 21, 2015 Jedan nalog ima vise kolona i izdaje se za nedelju dana (barem kod mene u firmi), i onda pises datum taj i taj relacija ta i ta. Kad se svrckas po gradu pises lokal i na kraju dana zakljucis km i vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites