Dovla 9 Posted December 5, 2015 Pošto prelazim mnogo km godišnje, shvatio sam da je vožnja i samo posedovanje većeg auta postao preveliki trošak. S druge strane, imam mogućnost da vozilo registrujem na firmu pa da odbijam PDV za sve živo (gorivo, održavanje itd) što bi dodatno smanjilo troškove, a jedini uslov je da se vozilo vodi kao teretno. Takođe, činjenica je da 95% kilometraže prelazim sam u kolima. Dakle, VAN ili neki manji Pick Up su super rešenje. Naravno, prvo sam gledao Fiat. Nekako kako god okreneš, nameće se 1.3mjet kao jedino pametno rešenje tj. kupovina. Druga stvar, najstarija vozila koja sam gledao su 2010. jer računam da sve što bih gledao starije bi bilo ili sa lažnom kilometražom ili sa kilometražom 200+ hiljada km što mi se ne sviđa. I tako dođem do trileme. Panda - Punto - Fiorino. Panda nekako brzo otpada jer mi se čini da drži solidno jaku cenu kada se uporedi sa konkurencijom u klasi. Punto je ok, ima čak i verzija sa 4 sedišta a teretni i može da doe u opticaj. Međutim, kolje ga Fiorino koji u istom godištu košta solidno manje. Međutim, Fiorino gotovo nemoguće naći sa klimom iako gledam 2010-11-12 godište. Neverovatno. Onda pogledam malo konkurenciju, pa pogledam Škodu gotovo da ih nema na oglasima. Naletim na interesantnu ponudu Fieste novi model i zanimljiva cena i oprema, ali svega par komada na oglasima pa je izbor onako. Pogledam VW, Polo čini mi se ima jedan, a Caddy iracionalno skup. I tako redom da ne nabrajam. Kontao sam možda i Punto Classic, ali jednostavno nema. Ima jedan iz poplave i to je to. Dakle... ako ima neko nekakvo razmišljanje na ovu temu, ili ima predlog šta drugo uzeti svakako bih saslušao (pročitao) Dakle, godište ne stariji od 2010. (naravno, ako ima nešto 2009. da je biiip što da ne) i cifra ne više od 5000-5500€ bez PDV-a... Neka razmišljanja počnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted December 5, 2015 Menjas trenutni auto za gore navedeno? Jesam dobro razumeo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 5, 2015 Ne trenutni auto spašavam gore navedenim Trenutni će ili ostati ili će biti update-ovan na novu verziju Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted December 5, 2015 Pa nema tu mnogo mozganja - Fiesta, Corsa D, Škoda Praktik ili Fabia, Polo...Jesam li ja utripovao, ili imaš novih modela Pola u van verziji za te pare? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted December 5, 2015 A GP, igra li on ulogu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 5, 2015 @tottiPa nema mozganja, ali nema ni ponude. Corsu D ne bih uzeo ni na poklon (dobro, za poklon bih ), Praktik i Fabia imaju po dva predstavnika na oglasima. Polo ima jedan jedini 2007 i to je to. Ako bi bio nov model zaleteo bih se svakako na njega jer mi se sviđa model baš baš. @IvanKada sam napisao Punto mislio sam na GP. Običnog Punta Classic-a nema, a i jaka mu je cena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted December 5, 2015 Gledam ima par GP-a, 2010-11 za 4200-300.Sta bi prevozio osim sebe tim teretnim vozilom, da li ti je bitna nosivost ili je bitnija mogucnost odbitka PDV-a na sve moguce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 5, 2015 Ma vozio bih samo sebe PDV je glavni Ali kažem, za te pare ima recimo Fiorino koji je ipak Pick Up pa bih mogao s njim onda i voziti ponešto, nije da ne treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted December 5, 2015 Onda se drzi Fiorino-a, jer realno vozices ga par godina, i sigurno ce nekada biti potrebe za prevozom neceg veceg, tezeg, kabastog. Pa kad je vec, VAN, teretno i sl, neka moze i da obavi nesto zbog cega ga zovu teretno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted December 5, 2015 Sava sa foruma prodaje svog GP-a. Uklapa se u tvoje kriterijume jedino sto je 2009. god. http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7267260/fiat-grande-punto-13-mjet-van Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted December 5, 2015 Ipak je GP prepravljen putnicki auto u teretno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted December 5, 2015 Ne trenutni auto spašavam gore navedenim Trenutni će ili ostati ili će biti update-ovan na novu verziju E ok,taman hteodah da ti kazem da odspavas,razmislis jos malo... i slicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted December 5, 2015 Pezo Bipper i Citroen Nemo isto sto i fiorino.Sve preporuke za flipera vozamo ga vec 180000 km bez problema a 1,3 mjet u njemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 5, 2015 (edited) zastava POLY.... http://www.polovniautomobili.com/kombi-i-laka-dostavna-vozila/7263902/zastava-skala-poly-lc ali ti oces fenseraj neki... :D Edited December 5, 2015 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted December 5, 2015 A zasto bi to menjao? Neka firma uzme u zakup od tebe vozilo pa ne moras da pises putni nalog a i zakup placas pa odbijas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 5, 2015 Fiorino je meni baš lep teretnjak.Gledam Poštari ga voze.I enterijer je fino skockan.A koji auto trenutno koristiš u te svrhe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted December 5, 2015 Ako te interesuje moj, javi mi se, prodajemo ga jedino zbog kupovine c4, stvarno je fino ocuvan i dobro opremljen.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17648 Posted December 6, 2015 Ako te interesuje moj, javi mi seQq Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 7, 2015 A zasto bi to menjao? Neka firma uzme u zakup od tebe vozilo pa ne moras da pises putni nalog a i zakup placas pa odbijas... Ja trenutno imam putnički auto koji jesam dao u zakup firmi, ali je problem što se gorivo i održavanje plaćaju sa PDV-om tj. nema odbijanja što bi u slučaju teretnog vozila bilo. I mora da se piše putni nalog. Putni nalog se ne piše samo u slučaju kada je firma vlasnik putničkog vozila. Mada to nije ni bitno. Potrošim 40-50 huiljada rsd mesečno na gorivo, a ako bih skidao PDV na istoj potrošnji bih plaćao 33-42 hiljade, a dodatno bih uzeo vozilo sa manjim/slabijim motorom pa bi trošio i manje goriva. Takođe, vozilo koje prelazi tu kilometražu je često i u servisu (makar zbog redovnih servisa), pa ni taj PDV koji se odbije nije mala stavka. Fiorino je meni baš lep teretnjak.Gledam Poštari ga voze.I enterijer je fino skockan.A koji auto trenutno koristiš u te svrhe? Problem je kod Fiorina što je gotovo nemoguće pronaći varijantu sa klimom. Ako ima klimu onda nema elektro podizače stakala i tako neke gluposti. Trenutno koristim A4 u te svrhe Ako te interesuje moj, javi mi se, prodajemo ga jedino zbog kupovine c4, stvarno je fino ocuvan i dobro opremljen.. VIdeo sam ponudu, trenutno gledam nešto malo drugačije, ali svakako ako me zainteresuje TVOJ prvo ću se tebi javiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted December 7, 2015 Ne znam dal sam te razumeo, al pdv skidas jedino ako je teretno vozilo koje se vodi na firmu koje je u sistemu PDV-a. U suprotnom ne moze, jedino zato i mi stalno vrtimo neka teretna vozila samo zbog toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted December 7, 2015 Evo ovaj ima i klimu i podizače i deluje korektno:http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7384446/fiat-fiorino-13-mjt-garancija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 7, 2015 Da video sam ga juče na oglasu. Danas i sutra ću se verovatno baviti jednim drugim primerkom, pa ako ne bude ništa oko toga otići ću da pogledam ovaj. Ne znam dal sam te razumeo, al pdv skidas jedino ako je teretno vozilo koje se vodi na firmu koje je u sistemu PDV-a. U suprotnom ne moze, jedino zato i mi stalno vrtimo neka teretna vozila samo zbog toga. Da, da, kupio bih ga na firmu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted December 7, 2015 Samo nemoj da zaboravis da su i kazne za pravna lica znantno veće nego za fizička,pa stalno smaranje sa putnim nalozima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted December 7, 2015 (edited) MIslim da mu neće biti problem da ispuni nalog za ~150e čiste uštede mesečno Dovla jesi razmišljao o nekom automobilu sa 5 sedišta koji se vodi kao teretni? Recimo neki Citroen, jesu skuplji, ali šta znam, to možeš svuda da voziš za razliku od Florina koji je projektovan za dostavno vozilo. Edited December 7, 2015 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 8, 2015 Samo nemoj da zaboravis da su i kazne za pravna lica znantno veće nego za fizička,pa stalno smaranje sa putnim nalozima. Zapravo, postoji kazna za vozača (koja je ista kao i kada vozi putničko vozilo) i postoji kazna za firmu koja ne mora biti izrečena i u praksi je retka pojava, ali svakako znam za sve A što se tiče putnog naloga, nije to neko smaranje... napišeš BG lokal i cepaš MIslim da mu neće biti problem da ispuni nalog za ~150e čiste uštede mesečno Dovla jesi razmišljao o nekom automobilu sa 5 sedišta koji se vodi kao teretni? Recimo neki Citroen, jesu skuplji, ali šta znam, to možeš svuda da voziš za razliku od Florina koji je projektovan za dostavno vozilo. Razmišljao i razmišljam još uvek. Nisam se ograničio samo na Fiorina. Recimo saznao sam da neka "teretna" vozila tipa Punta, C4, 206 i sl. koji imaju (najčešće) 4 mesta za sedenje mogu i da nemaju mrežu između tovarnog i putničkog prostora. Mislim, nije da mi treba ili ne treba ta mreža, ali eto ima i toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites