Jump to content
FAS Goran
Majstor_Paja

Lancia Kappa 2.4 JTD - luft u diferencijalu menjača

Recommended Posts

Zna li neko kako se rešava luft u diferencijalu menjača pošto sam sve nosače motora promenio i nisam mogo da otklonim one odvratne trzaje kad popustim ili dodam gas..U kojoj god brzini da ga vozim on trza..
Jel postoje neki specifični delovi koji mogu novi da se nabave ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda samo drugi menjac :)! Salim se malo. Ja sam se bio malo uplasio da imam i ja taj luft ali sad kad sam zamenio onaj nosac motora ispod akumulatora vise toga nema. Vidim da si ti sve izmenjao i da je ostalo, nadam se da neko ima neko resenje a da nije bas bas skupo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa svaki ima, neki vise neki manje. Kad pogledas cene drugih menjaca, ne isplati se da popravljas. Ceo menjac drugi koliko ruke majstora za tvoj. Vozi taj i ne diraj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosače si izmenjao novim ili polovnim? Ako su novi da li su oni bolji ili lošiji (milion primera na forumu da su ljudi bacili pare na nove bofl nosače motora i nošta nisu dobili)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada trza auto da li lupa nešto?

Meni se isto čini da su nosači.

Stavi nekoga u kabinu da dodaje gas a ti gledaj ide li motor napred-nazad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja video po forumima, JTD cesto ima probleme sa casicom gde dolazi krst poluosovine u diferencijalu i najcesce to resavaju tako sto podmetnu deblju podlosku kao distancer izmedju homokinetickog i lezaja tocka da poluosovina upadne malo dublje u casicu jer taj deo nije pohaban.  Ja sam meni tako nesto uradio, istina iz drugih razloga:

 

CAM02629.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam na odgovorima. Evo sad ću napisati sve iskreno kako je i šta je:

 

Nosače sam zamenio polovnim (Sa auta koji sam skoro kupio i rasturio u delove, tu ništa nije trzalo)
Kad promenim brzinu lupne kad cimne.
Motor normalno ide napred nazad kad se kreće e sad znam da treba da se mrda ali KOLIKO..
Majstor je ubeđen da nisu nosači...Digli auto na dizalicu i on uhvatio obe poluosovine i okrećao i unutra lupa nešto..Kaže da menjač ima lufta i da to što se čuje da lupa u kabini je to što se čuje upravo tu..(Kad dam gas i ako malo naglo popustim kvačilo, lupne u menjaču)
Razmišljao sam o sledećem:

Ako može nekako da se sredi nekim NOVIM delovima, polovne više ne stavljam..Druga stvar, danas su skoro svi Lančini menjači sa nekim luftovima tako da Kapin menjač više ne uzimam..Evo imam i ja jedan od benzinca al nije isto..Ako budem uzimao, uzeo bih od Alfe 166 sa 6 brzina i ćao đaci...Ne znam samo dal zamajac ostaje isti ili mora da se menja pored seta kvačila.


A da dodam, tražio sam da kupim nove nosače za Kappu i našao samo dva nova od moguća 4 i to se ne zna koja je marka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad majstor koristi majstora.  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Vidi šta ti predlaže. Tu može svuda da bude lufta, lezajevi diferencijala, diferencijal poluosovine pa dalje po menjaču.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa mi nije predlagao konkretno..Snimiću danas klip i okačiću ga ovde..Snimak će biti pomeranje motora dok je u brzini..Pa ćemo nakon analize da vidimo dal su to stvarno nosači najviše krivi ili je jednostavno do lufta u menjaču..E sad kako pronaći taj luft i da li postoji način da se to nekako reparira..Uglavnom za sad samo cakće..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digni jedan točak i zakreći ga. Videćeš koliko lufta ima u poluosovinama i diferencijalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To obavezno.

Mada može i rukom da mrda poluosovinu da ustanovi koliki luft ima i u homo zglobovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to smo bas radili sa ovim majstorom i reko je da ima lufta koji nije strasan. Evo sam bas na reglazu trapa, stavljam nove gume i regliram trap al nista ovde drugo ne rade osim vesanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipaj onaj aditiv na vruć menjač pa javljaj utiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje proveri i desnu poluosovinu. Tacnije onaj lezaj sto se kaci na blok motora, gde se nastavlja poluosovina,gde se "lomi". Ja sam imao taj problem na Lybri 1.9jtd,i otkidao sam taj lezaj,ali sto je zanimljivo nismo nasli kvar dok poluosovina nije izvadjena cela i stavljena u stegu pa okretana,tek smo tada ustanovili sta je u pitanju. A dzabe skidali menjac,mislili da je otkinuto srce lamele. :thumbup:

Takodje zbog istog tog lezaja mi je tresao auto pri polasku i saltanju i u visu i nizu brzinu,kao kad je losa korpa ili zamajac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako, došao sam do zaključka : Trzaji nastaju zbog pohabanih ležajeva diferencijala u menjaču..Čuje se zviždanje menjača u toku vožnje što je znak da su ležajevi u direktnom kontaktu sa pogonsim zupčanicima.
E sad pitanje : Da li mogu da se zamene ležajevi i ko to radi? Problem kod menjača je što se zbog starog ulja i prljavštine u njemu zapuše kanali i protok ulja je gotovo minimalan što nije dovoljno da se menjač podmaže i onda vremenom sve ode četri lepe :) Možeš uvek da imaš nivo ulja u menjaču i da ga menjaš ali džabe...Znači treba da se otvori menjač, očisti sve i zamene ležajevi..
Ko to radi? Preporuka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne ispadne da reklamiram : http://bonexauto.com/servis-menjaca
Zvao sam čoveka, kaže da sve može da se popravi i da daje garanciju na sve..Da mu pošaljem menjač i da on mene nazove i kaže šta ima da se radi pa da ja odlučim o tome da li je to isplatljivo ili ne..Simptomi koje sam mu naveo bi koštali oko 50tak do 80e da se sredi ali dok ne otvori menjač ne može da mi tvrdi ništa..Ovako po tom zviždanju i luftovima mogao je da zaključi isto što i ja..Jel radio neko sa ovim čovekom?


Onaj koga ne mrzi, a takav ti je jedan u 100. :D
Posto je drugi menjac?

Nemaš menjača koji nije izakan nažalost..3 Kappe sam vozio svaka je imala taj problem..Tako da neću da rizikujem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mislim da nije skupo s obzirom da ja neću da platim skidanje i vraćanje menjača? Častim drugara 20tak 30e i eto menjač za 100e sređen..Sad treba da uzmem još jedan 2.4 JTD karavan ko moj pa ću da uporedim menjače i vidim šta sam dobio..Jedan ću da sredim sigurno da ubacim kod mene od ta dva..Ako se desi da je ovaj dobar onda nema šta da repariram mada čisto sumnjam, to su isterana vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj luft ima svaka kappa ali samo dizel i turbo jbg torque. kod obicnih verzija ja nikad ne vidoh to. bolje sredi tvoj za te pare i cao miran si ali opet pitanje je sta ugradjuju majstori tj. kvalitet delova. ako je isti menjac kao kod benzinca onda juri polovan sa benzinca. skini ga pa slikaj premeri sve pa ce uporedimo imam dva od benzinca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...