Jump to content
FAS Goran
fiat500lddakula

Fiat 500L 1.4 16v - problem sa primanjem gasa / slabo prima gas na par sekundi

Recommended Posts

Pozdrav, poslednjih mesec dana ujutro kada startujem vozilo (1.4 benzinac 2013, 65000km), i krenem da vozim desava mi se da kada prebacim u visi prenos auto se zagusi na par sekundi i ne prima gas uopste, da bi posle povukao. To mi se desava nekoliko minuta voznje i obicno kad vozilo digne temperaturu prestane da se javlja. Probao sam injector cleaner ali bez rezultata. Citao sam da je ovo kao fabricka greska i da treba da se azurira softver. Da li je neko imao ovaj problem i kako ga  je uklonio?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja to imam na Puntu....identično...
Sipao injektor kliner,promenio kablove, svećice i digao ruke... pustim ga ujutru 30sec u mestu da radi i bude bolje
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je prva zima a da su se javili problemi pri startovanju motora kada je temperatura ispod nule ( auto je 2016.god)

Nemiran rad, ne prima gas, pocela da treperi check engine sijalica ( podseti me na Punta kad je radio na 2 cilindra!).

Pri dodavanju gasa se odmah ugasi.

Ponovo upalim, i - sve u redu.

I tako nekoliko dana zaredom.

Negde procitah da je problem u losem gorivu, inace godinama tankiram na NIS-u.

Sipao benzin od 100 oktana i nema problema, plus vidljivo manje trosi. :respect:

Edited by italiano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa G-Drive 100 nisam primetio neku razliku u potrosnji, ali sa njim evidentno lepse cupa vec sa 1800 rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/14/2020 at 10:15 PM, Mradovan said:

Da li je neko imao ovaj problem i kako ga  je uklonio?

tako sto vise ne palim Limiter brzine

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Zhorz said:

tako sto vise ne palim Limiter brzine

Ne palim vise ni ja od kada sam procitao na forum da moze da izazove ovaj problem ali problem je i dalje prisutan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam identično iskustvo kao @italiano . Podrhtavao je u leru kad je hladno, spuštali se obrtaji, malo je falilo da se ugasi...

 

Otišao na pumpu, sipao 100 oktansko ( na Eurpetrolu, Expert 100, to mi je najbliža pumpa, nisam sipao na drugoj već neko vreme ) i rešen problem :)  Evo već dva meseca sipam to gorivo i ni jednom mi se više nije to dešavalo.

 

Sad da li su nešto zeznuli sa 95-com, pojma nemam. Kad otopli, ponovo ću se vratiti na njega, ipak je ovo 100 oktansko dosta skuplje.

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam do sada zamenio svecice, oprao dizne u ultrazvucnu kadu, pre toga sam sipao injector cleaner, limitator brzine zadnji put sam koristio pre godinu dana, a na dijagnostici nista ne pokazuje sta bi moglo da predstavlja problem, a problem je i dalje prisutan i samo se desava ujutru dok motor ne postigne radnu temperaturu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nista od toga...sto se menja nije problem, jel bi ovi po servisima to otkrili.

Nesto je u glavnom "kompjuteru" i nema leka. Ako pomaze 100ka onda sipamo to, ako pomaze limiter ne palimo ga...mora da najdes sta tvom odgovara...jbga fiat u srbiji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, imam 500L 1.4b 2013, 73000km i u zadnjih 4 meseca desava mi se da kada  upalim auto nakon duzeg stajanja (npr ujutru) i krenem da vozim desava mi se ponekad da priliko promene brzine auto ne odreaguje na pritisak papucice gasa na par sekunde i onda auto normalno primi gas. Ukoliko se problem ne pojavi u prvih oko 5 km voznje posle toga vise se ne javlja. Radio sam dijagnostiku u toku voznje i ono sto sam video je da u tom trenutku imam promenu na senzor papucice gasa ali nemam promenu na senzor klapne, i ukoliko drzim papucicu gasa nakon 2-3 sekunde polako dolazi do promene na senzor klapne. Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio, posto vec duze vreme nijedna majstor ne moze da mi pronadje uzrok ovog problema?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci, problem je sa novim (par godina starim) sftverom za punjenje akumulatora. Novi smart alternatori, ne pune akumulator na leru ili nekim drugim uslovima vožnje, pa je napunjenost akumulatora problematična, pogotovu ako je već malo smanjenog kapaciteta usled vremešnosti. Heće da brljave svi računari na kolima usled slabijih akumulatora. Rešenje je da staviš nov akumulator (iako je stari jiš uvek solidan) ili što je još teže da downgrade software za kontrolu punjenja alternatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sam rešio problem promenom lambda sonde (O2 Sensor). Ima na autu 2 komada. jedan odmah na izlazu izduvne grane iz motora, a drugi ispod auta na izduvnoj grani. Obična dijagnostika OBD2 mi je u čitanju senzora provalila koji ne radi. Zamenio taj koji nije radio i nema više problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...