vlada_ivana 23 Posted November 20, 2015 Imam mali problem (ili je možda malo veći, po moj džep). U pitanju je Idea 1.3 mjt sa 177.000 km. Pre 12.000 km sam zamenio dizne (stavio polovne, pre toga testirane, nakon montaže sve su bile u korekciji -0,3 - +0,42). Sve je bilo ok nekih 10.000 km dok se nije pojavio beli dim, sada već u priličnoj količini i auto je počeo da štuca pri dodavanju gasa. Zamenio sam ulje i sve filtere. Da li je moguće da su dizne propale za 10.000 km ili je nešto prouzrokovalo propast dizni ili je možda nešto treće u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada_ivana 23 Posted November 22, 2015 Samo da dodam, auto najnormalnije pali, potrošnja je skočila za nekih 0,5-0,8l/100km, ne troši ulje, a nema promene ni kod antifriza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 736 Posted November 22, 2015 A kakav je nivo rashladne tecnosti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada_ivana 23 Posted November 22, 2015 stoji na liniji max, ne mrda skoro godinu dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 736 Posted November 22, 2015 Beli dim je najcesce to, da je popustio dihtung ili problem sa glavom i da mesa rashladnu tecnost... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada_ivana 23 Posted November 22, 2015 Zdrav razum kaže da bi trebalo da bude to, kada pomeša vodu, ali ovde nema ni potrošnje vode , ni ulja. Samo da napomenem, sekund-dva nakon belog dima, ide crni dim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 736 Posted November 22, 2015 Crni je visak nafte/manjak vazduha. Tu sad moze svega biti. Od nekog creva koje je napuklo, pa do dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada_ivana 23 Posted November 22, 2015 Obzirom na moj sadašnji budžet za servisiranje koji nije baš i neki (cca 200 €) nadam se da je do creva.Prethodne dizne sam platio 180€/ 4 komada.Sutra ću, ako uspem, da idem u Bosch servis Panić, da ga prikače na dijagnostiku, pa ću znati da li je do dizni, možda i pumpe visokog pritiska ili nečeg trećeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted November 29, 2015 Jesi li uspeo da saznas/resis problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada_ivana 23 Posted November 30, 2015 Saznao sam šta je problem.1. dizna +1,622. dizna +6,093. dizna +10,34. dizna +16,2 Polovne ispravne sve 4 dizne me koštaju 160 eura (neću reklamirati prodavca, ne znam da li je dozvoljeno, iz Šapca je).Neću ih menjati, prodaću auto u ovakvom stanju, dosta mi je polovnih automobila, stegnem kaiš i kupujem nov na kredit Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted November 30, 2015 Koliko znam, forum nema nista protiv usmeravanja kolega gde mogu da se snadju ubuduce za delove, cak ima i tema sa fiat otpadima i iskustvima sa istim Zao mi je sto ti se nikako nije dalo sa diznama, ali drago mi je sto si se ohrabrio za novi automobil, sa srecom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada_ivana 23 Posted November 30, 2015 U pitanju je Fiat Maki Šabac, veoma korektno.Znam da ću na novom automobilu izgubiti dosta novca, ali barem neću razmišljati o servisu 5 godina.A, za Ideu, nadam se da ću izvući neku razumnu cifru, da ga baš ne prodajem u bescenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 1, 2015 Pa sto ne zamenis kad ti se vec uklapa u planirani budzet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted December 1, 2015 Kakve veze ima beli dim sa losim diznama?Svako pogosnko gorivo isparava crn dim. Jel si siguran da nije kondezat koji se javlja pri niskim temperaturama 98% automobila kad zahladni dimi belo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 1, 2015 Ima veze sto pisaju na sve strane pa se delimicno sagori gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted December 1, 2015 Beli, crni ili sivi obilat dim (kada se ne menja nivo tečnosti za hlađenje) je uvek znak da dizna ili češće više njih ima problem. Ozbiljnije je što se nesagorelo gorivo sliva u karter i diže nivo ulja. Dešava se da ovaj 1.3 ode zbog toga u uberturu.Proveri opis indikacije stanja motornog ulja u priručniku za Ideu. Koliko se sećam ima nešto o tome. U sledećoj fazi počinje da lupa nešto oko motora uz teško određivanje izvora zvuka - vezano je za pohabanost delova dizne/dizni. Rešava se ali ... $$$ Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada_ivana 23 Posted December 1, 2015 Ne diže nivo ulja, ali ima lupkanja u motoru u predelu 4 dizne, koja je u najgorem stanju.Ne želim da menjam dizne, jer sigurno neću moći da izvučem uloženo za dizne kroz prodaju automobila, a i retko ko će da poveruje da su menjane dizne (4 dizne 160 eura + čišćenje + ruke mehaničaru za zamenu).Ide na prodaju, pa uzimam Daciu Logan 1.2. Jeste da mi nije baš drago zbog Dacie, ali ipak 7 godina garancije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted December 1, 2015 Ja mislim da sredis taj auto i da se vozis kao covek to je odlican motor i navozaces se sigurno, taj auto mnogo malo vredi koliko jos moze da pruzi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada_ivana 23 Posted December 1, 2015 Znam sve to, ali nemam želju za ulaganjem u auto star 10 godina Quote Share this post Link to post Share on other sites