Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
petrovic_kg

Punto Mk2b Sport Active, mk1 Gt Turbo, Yugo In

Recommended Posts

Pozdrav svima, evo da i ja predstavim svoj "vozni park"

 

Pa da krenem od najmlađeg u koji mi je u vlasništvu. 

Punto mk2b 1.2 16v SportActive, doterao sam ga iz Nemačke pre 2 meseca. Ono što nije fabrički su eibach opruge, Abarth pragovi, par detalja po enterijeru, predale odmorište za nogu, ...

 

WP_20151115_002.jpg  WP_20151115_007.jpg  WP_20151115_001.jpg  WP_20151115_009.jpg  WP_20151115_012.jpg

 

 

Zatim Punto mk1 1.4 GT. Kod mene od februara, kupljen kao donator mehanike za treći auto. Spušten, 15" felne ostalo fabrika. Iščvrkan sa svih strana, ali kad sam ga kupovao to je bilo u drugom planu.  Bilo mi je bitno da nije lupan pre svega od napred i da oko motora sve bude na svom mestu da nije prepravljano, kalemljeno kao što zna da bude. Generalno gledano korektan auto koji bi trebalo da se estetski sredi. Posle par meseci vožnje žao mi da ga rasturam tako da je sada na standby-u.

 

WP_20150602_001.jpg  WP_20150602_002.jpg  WP_20150603_001.jpg  WP_20150603_002.jpg

 

 

 

I na kraju Yugo koji vozim od 2007 i zbog kog je kupljen GT. Tada sam kupio slupanog Yuga starog nepune 2 god. sa pređenih 15000 km, novu školjku i prepakovao. Usput sređivao po svom ukusu. Motor 1.3 koji sam radio kao temu za master rad. Na merenju je pokazao 74 ks. Motor sam spakovao 2014. I ukratko rađeno je:

- Olakšane, balansirane i polirane klipnjače

- Klipovi dovedeni u gram i polirano čelo klipa

- Glava; prošireni kanali, veći ventili, ventili olakšani i polirani, poklapanje otvora na glavi i usisu i izduvu i još dosta toga.

U principu ima još dosta prostora za poboljšanje. Motor pred sklapanje

DSCN1353.jpg

 

Auto spušten, felne 14, sedišta pežo 205 gti, el podizači, enterijer sem sedišta tapaciran crnom eko kožom, ...

Nemam nešto mnogo slika auta ali evo kakav je BIO

 

525319_619451598114263_463164089_n.jpg  1238896_349159288551577_150503098_n.jpg  WP_20131102_003.jpg  WP_20130706_002.jpg

 

A sad je ovakav

WP_20151115_042.jpg  WP_20151115_033.jpg  WP_20151115_034.jpg  WP_20151115_039.jpg

 

Rasturen skroz i spreman za kompletnu da kažem restauraciju.

Sva izolacija skinta u enterijeru, pod i koševi oljušteni skoro do lima i polako se sve sprema za farbanje i zaštitu.

 

Ispisao sam dosta, ali biće nekih još slika radova i delova koji se nabavljaju

Edited by petrovic_kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greota bi bilo rasturiti GT-a , sto volim ovakve radove :clap:  po meni najbolji motor za juga 8V sohc uradjen kako treba je prava mera nista vise , cepaj samo  :thumbsup:  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar vozni park,svaka čast :thumbup:!Jugišu kad središ i ako legne sve kako treba,ima da lepi ko besan!Podrška za radove,samo napred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puntici su odlicni,nemoj Gt-a da rasturas,greota brate ako je kompletan motor!A Jugica spremas za neke trke ili?Samo napred! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima za komentare  :thumbup:

GT mi je sad stvarno žao da rasturam, ali da bi bio baš full morao bi da se rasturi kao što je yugo sad i da se sređuje. A za tako nešto trenutno mi je vreme (čitaj finansije) ograničavajući faktor. Mada je sada i legalno ubacivanje drugog tipa motora sem fabričkog postala nemoguća misija, tako da me i to koči u ubacivanju motora iz GT-a u yuga. Tako da ima nade za GT-a da se sredi u budućnosti  :construction:

 

 

Puntici su odlicni,nemoj Gt-a da rasturas,greota brate ako je kompletan motor!A Jugica spremas za neke trke ili?Samo napred! :unworthy:

Yuga radim da mi bude vikend auto, za merak. 

 

 

Evo i nekih felni koje sam nabavio za yuga

Steffan Evo8, 8x14" ET15 4x98  DSCN2595.jpg

 

Steffan RS8, 8x14" ET20 4x100  DSCN2597.jpg

 

I gume Yokohama A539 195/45 R14  DSCN2580.jpg

Edited by petrovic_kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovakve gume sada voze hibridi na trkama samo 175-50-13!One prve felne su po meni zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh,kakav bi to bio Yugo gt,ko bi mu stao na crtu!Pratio sam par projekata Yuga sa motorom iz Una turba,a mogu misliti kako bi ovo islo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraću da pokrenem akciju pod nazivom  "Spasite GT-a"  :laughing:

Šalim se naravno. Slažem se sa vama da je punto bolji auto od yuga i da je rasturanje jednog auta da bi se napravio drugi da kažem sličan, u neku ruku suludo. Ali eto merak mi da imam tako sređenog yuga. Niti pravim auto da budem najbrži, niti da se potežem po gradu i slično. Pravim auto za svoju dušu.

A da bi se sredio punto stvarno bi trebalo da se ogoli skroz i da se radi. Da ga iskrpim onako ofrlje neću i ne volim da tako radim auto. 

 

Na kraju krajeva ostaje kompletna karoserija pa može i od toga neki projekat da se radi.

 

 

Glupo iz vise razloga, Punto je i bezbedniji i ima bolju voznju a i bolje kocnice...

Nisam mislio da samo ubacim motor i to je to. Prebacuju se i kočnice, najverovatnije sa sve ABS-om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sto ga ja vozim ali mnogo je glupo rasturiti redak auto i praviti yuga kojeg ima na svakom cosku i sto kaze kolega ne mozes da registrujes... Ajde da je slupan ili stranac, ali gotov registrovan auto da rasturas... Ok znam da je gust da imas nesto sto mozda nema niko u srbiji ali naletece mozda kompletan motor ili tako nesto... Ja imam 2.0 16v turbo iz kappe i cekam srecno vreme kada cu moci da ubacim u punta ili neki drugi auto ali za sada nista bas zbog registracije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde da pokušam da malo razjasnim situaciju  :laughing:

Gušt mi je da sredim yuga i to je to. Yugo mi je bio registrovan do decembra prošle godine, a kako sam rešio da ga sređujem nisam ga ni registrovao tad. Turbo motor sam dugo jurio da nađem i ono što bih našao bilo je nekompletno. Našao sam bio lika koji je slupao GT-a. Međutim dok sam ja čuo za to on je već bio rasturio auto i prodao na kilo. Motor i menjač je izvadio i po njegovim rečima imao je sve što treba uz motor. Ali kad sam otišao kod njega video sam da je intalacija isečena na 4 dela, gde god je trebalo da se provuče bila je iskasapljena. Našao sam i drugu instalaciju i sve, ali kad sam stavio na papir ispala je lepa cifra za sve to i opet ne bih bio siguran da li sve imam i da li će to da radi. U isto vreme dok sam ganjao oko tog motora naišao je ovaj GT na oglasu, i kako je on koštao malo više nego da sam uzeo samo motor i sve ostalo da komplentiram, uzeo sam auto. Tako da sam imao šta da vozim pošto sam bio bez svog auta i posle mogao da iskoristim šta mi treba za yuga i pritom znam da to radi. 

Znam da je teško registrovati auto sa drugim motorom i sad jurim nešto da vidim da li mogu da uradim, jer hoću da bude legalno, a ne da me sutra neko drnda.

Tako da sad imam sve što mi treba da spakujem turbo yuga, ako ne sad, onda što jevta kaže kad dođe neko srećno vreme. Bitno da je sve tu i da čeka, a ako naiđe neka druga kombinacija koja bi ispunila ovo što hoću, može i to.

I tako je sve bilo druže sudija :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat i zakon oko tog braenda kaze da samo motori koji su ugradjivani u modele mogu da se atestiraju.

Ako posaljes zahtev za atest zastavi i kazes da ubacujes 1.4 turbo motor ima samo da bude ODBIJEN!Krk mesto pecata.

Dakle legalno ne biva bato.

Moze da se desi da ti broj malo pojela korozija pa ga izlupaju na pusu i onda resis sve muke.

Jbga snadji se malo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...