petrovic_kg 0 Posted November 19, 2015 (edited) Pozdrav svima, evo da i ja predstavim svoj "vozni park" Pa da krenem od najmlađeg u koji mi je u vlasništvu. Punto mk2b 1.2 16v SportActive, doterao sam ga iz Nemačke pre 2 meseca. Ono što nije fabrički su eibach opruge, Abarth pragovi, par detalja po enterijeru, predale odmorište za nogu, ... Zatim Punto mk1 1.4 GT. Kod mene od februara, kupljen kao donator mehanike za treći auto. Spušten, 15" felne ostalo fabrika. Iščvrkan sa svih strana, ali kad sam ga kupovao to je bilo u drugom planu. Bilo mi je bitno da nije lupan pre svega od napred i da oko motora sve bude na svom mestu da nije prepravljano, kalemljeno kao što zna da bude. Generalno gledano korektan auto koji bi trebalo da se estetski sredi. Posle par meseci vožnje žao mi da ga rasturam tako da je sada na standby-u. I na kraju Yugo koji vozim od 2007 i zbog kog je kupljen GT. Tada sam kupio slupanog Yuga starog nepune 2 god. sa pređenih 15000 km, novu školjku i prepakovao. Usput sređivao po svom ukusu. Motor 1.3 koji sam radio kao temu za master rad. Na merenju je pokazao 74 ks. Motor sam spakovao 2014. I ukratko rađeno je:- Olakšane, balansirane i polirane klipnjače- Klipovi dovedeni u gram i polirano čelo klipa- Glava; prošireni kanali, veći ventili, ventili olakšani i polirani, poklapanje otvora na glavi i usisu i izduvu i još dosta toga.U principu ima još dosta prostora za poboljšanje. Motor pred sklapanje Auto spušten, felne 14, sedišta pežo 205 gti, el podizači, enterijer sem sedišta tapaciran crnom eko kožom, ...Nemam nešto mnogo slika auta ali evo kakav je BIO A sad je ovakav Rasturen skroz i spreman za kompletnu da kažem restauraciju.Sva izolacija skinta u enterijeru, pod i koševi oljušteni skoro do lima i polako se sve sprema za farbanje i zaštitu. Ispisao sam dosta, ali biće nekih još slika radova i delova koji se nabavljaju Edited November 19, 2015 by petrovic_kg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 19, 2015 Jako, jako lepo samo napred... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted November 19, 2015 Lep vozni park imaš, Punto GT je bombona ako je dobar čuvaj ga i sređuj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted November 19, 2015 Greota bi bilo rasturiti GT-a , sto volim ovakve radove po meni najbolji motor za juga 8V sohc uradjen kako treba je prava mera nista vise , cepaj samo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo F 0 Posted November 19, 2015 Svaka čast Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 168 Posted November 19, 2015 Dobar vozni park,svaka čast !Jugišu kad središ i ako legne sve kako treba,ima da lepi ko besan!Podrška za radove,samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted November 19, 2015 Odlicni autici... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted November 19, 2015 Puntici su odlicni,nemoj Gt-a da rasturas,greota brate ako je kompletan motor!A Jugica spremas za neke trke ili?Samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 19, 2015 Punto mk2b je odlican.GT bi zaista bilo steta da rasturas,a Yugic je ziska Quote Share this post Link to post Share on other sites
petrovic_kg 0 Posted November 19, 2015 (edited) Hvala svima za komentare GT mi je sad stvarno žao da rasturam, ali da bi bio baš full morao bi da se rasturi kao što je yugo sad i da se sređuje. A za tako nešto trenutno mi je vreme (čitaj finansije) ograničavajući faktor. Mada je sada i legalno ubacivanje drugog tipa motora sem fabričkog postala nemoguća misija, tako da me i to koči u ubacivanju motora iz GT-a u yuga. Tako da ima nade za GT-a da se sredi u budućnosti Puntici su odlicni,nemoj Gt-a da rasturas,greota brate ako je kompletan motor!A Jugica spremas za neke trke ili?Samo napred! Yuga radim da mi bude vikend auto, za merak. Evo i nekih felni koje sam nabavio za yugaSteffan Evo8, 8x14" ET15 4x98 Steffan RS8, 8x14" ET20 4x100 I gume Yokohama A539 195/45 R14 Edited November 19, 2015 by petrovic_kg Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 19, 2015 Cekaj bre, oces da rasturis Gt-a da bi pravio yugo??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted November 19, 2015 Čitaj Mićo prati gradivo motor od GT da ide u yugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
petrovic_kg 0 Posted November 19, 2015 Cekaj bre, oces da rasturis Gt-a da bi pravio yugo??? Takav je plan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 19, 2015 Ne znamo se pa ne mogu, inace bi ti svasta reko i pitao :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted November 20, 2015 Ovakve gume sada voze hibridi na trkama samo 175-50-13!One prve felne su po meni zakon! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted November 20, 2015 Cekaj bre, oces da rasturis Gt-a da bi pravio yugo??? Takav je plan Pusti ti Miću. Nema on pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted November 20, 2015 Uh,kakav bi to bio Yugo gt,ko bi mu stao na crtu!Pratio sam par projekata Yuga sa motorom iz Una turba,a mogu misliti kako bi ovo islo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 20, 2015 Ispalo bi glupo. Rasturis redak auto da bi napakovao yugo. Eto kako bi ispalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted November 20, 2015 Glupo iz vise razloga, Punto je i bezbedniji i ima bolju voznju a i bolje kocnice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petrovic_kg 0 Posted November 20, 2015 Moraću da pokrenem akciju pod nazivom "Spasite GT-a" Šalim se naravno. Slažem se sa vama da je punto bolji auto od yuga i da je rasturanje jednog auta da bi se napravio drugi da kažem sličan, u neku ruku suludo. Ali eto merak mi da imam tako sređenog yuga. Niti pravim auto da budem najbrži, niti da se potežem po gradu i slično. Pravim auto za svoju dušu.A da bi se sredio punto stvarno bi trebalo da se ogoli skroz i da se radi. Da ga iskrpim onako ofrlje neću i ne volim da tako radim auto. Na kraju krajeva ostaje kompletna karoserija pa može i od toga neki projekat da se radi. Glupo iz vise razloga, Punto je i bezbedniji i ima bolju voznju a i bolje kocnice...Nisam mislio da samo ubacim motor i to je to. Prebacuju se i kočnice, najverovatnije sa sve ABS-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 20, 2015 Pa da. Posle mozes motor iz yuga u punta i extra i ne mozes da registrujes ni jedan ni drugi Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted November 20, 2015 Nije sto ga ja vozim ali mnogo je glupo rasturiti redak auto i praviti yuga kojeg ima na svakom cosku i sto kaze kolega ne mozes da registrujes... Ajde da je slupan ili stranac, ali gotov registrovan auto da rasturas... Ok znam da je gust da imas nesto sto mozda nema niko u srbiji ali naletece mozda kompletan motor ili tako nesto... Ja imam 2.0 16v turbo iz kappe i cekam srecno vreme kada cu moci da ubacim u punta ili neki drugi auto ali za sada nista bas zbog registracije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petrovic_kg 0 Posted November 20, 2015 Ajde da pokušam da malo razjasnim situaciju Gušt mi je da sredim yuga i to je to. Yugo mi je bio registrovan do decembra prošle godine, a kako sam rešio da ga sređujem nisam ga ni registrovao tad. Turbo motor sam dugo jurio da nađem i ono što bih našao bilo je nekompletno. Našao sam bio lika koji je slupao GT-a. Međutim dok sam ja čuo za to on je već bio rasturio auto i prodao na kilo. Motor i menjač je izvadio i po njegovim rečima imao je sve što treba uz motor. Ali kad sam otišao kod njega video sam da je intalacija isečena na 4 dela, gde god je trebalo da se provuče bila je iskasapljena. Našao sam i drugu instalaciju i sve, ali kad sam stavio na papir ispala je lepa cifra za sve to i opet ne bih bio siguran da li sve imam i da li će to da radi. U isto vreme dok sam ganjao oko tog motora naišao je ovaj GT na oglasu, i kako je on koštao malo više nego da sam uzeo samo motor i sve ostalo da komplentiram, uzeo sam auto. Tako da sam imao šta da vozim pošto sam bio bez svog auta i posle mogao da iskoristim šta mi treba za yuga i pritom znam da to radi. Znam da je teško registrovati auto sa drugim motorom i sad jurim nešto da vidim da li mogu da uradim, jer hoću da bude legalno, a ne da me sutra neko drnda.Tako da sad imam sve što mi treba da spakujem turbo yuga, ako ne sad, onda što jevta kaže kad dođe neko srećno vreme. Bitno da je sve tu i da čeka, a ako naiđe neka druga kombinacija koja bi ispunila ovo što hoću, može i to.I tako je sve bilo druže sudija Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted November 20, 2015 Fiat i zakon oko tog braenda kaze da samo motori koji su ugradjivani u modele mogu da se atestiraju.Ako posaljes zahtev za atest zastavi i kazes da ubacujes 1.4 turbo motor ima samo da bude ODBIJEN!Krk mesto pecata.Dakle legalno ne biva bato.Moze da se desi da ti broj malo pojela korozija pa ga izlupaju na pusu i onda resis sve muke.Jbga snadji se malo Quote Share this post Link to post Share on other sites