akosha 0 Posted November 16, 2015 Cao. Vozim pomenutog stila 2002. godiste. Auto za sada solidno radi, shodno onome sto je placen i sta ocekujem od njega. Imam jedan problemcic koji me iritira ali nikako nijedan majstor tome nije pridavao znacaja pa rekoh da vidim jel neko jos imao slican problem i da zna sta je resenje. Naime, u toku voznje ne vezano za vremenske uslove i temperaturu motora cesto se desava da pri promeni brzine ili kad izbacim u ler auto da obrtaji ostanu na recimo 2000 koliko je bilo u trenutku kad sam pustio gas i pritisnuo kvacilo i da dok ne pipnem gas opet oni stoje tako i moror radi u tim obrtajima. Zna li neko sta je moguci problem i koliko je "skupo" to resiti... Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 16, 2015 Nije to problem, to tako treba da bude.Auto detektuje da se i dalje krećeš (preko senzora na točku), iako je izbačen iz brzine. Zbog toga namerno ne obara obrtaje da bi ''lakše prihvatio'' ako ubaciš u brzinu i nastaviš da se krećeš.Bitno je da dok stojiš u mestu nemaš neki problem sa obrtajima, kao i da oni ne urade ovo:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42891-stilo-16-16v-naglo-padaju-obrtaji-kad-se-izbaci-u-ler/ Dakle, baš bi bio problem da obrtaji padnu kad se izbaci iz brzine dok se auto kreće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
akosha 0 Posted November 16, 2015 Ej pa ne gasi se... Desi se retko ali nista simptomaticno... Meni je ovo bilo bas cudno da tako drzi ler na 2000 ali ok ako je to feature onda super Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 16, 2015 Drži na obrtajima kako bi lakše, bez cimanja prihvatio dalju vožnju ako ubaciš u brzinu i nastaviš.Možeš i da proveriš...vozi npr. 40-50 i izbaci iz brzine, gledaj kako su ostali obrtaji, ali onda kreni da kočiš, usporavaš i stani. Videćeš kako obrtaji počinju da padaju kako usporavaš, i kad staneš dođu na klasičnu vrednost za ler i stajanje u mestu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted November 16, 2015 Moj tako nije radio. Moj stilo je spustao obrtaje nakon sto stisnem kvacilo i pustim gas, naravno ovo se nije desavalo dok nisam stavio reparirani ECU u njega. I tada sam nakon tri godine voznje imao pomenuto desavanje, koje se ispeglalo posle nekog vremena i auto se i sa novim ECU-om vratio u normalu (spustao je obrtaje). Quote Share this post Link to post Share on other sites
akosha 0 Posted November 16, 2015 Pazi ne radi uvek tako. Znaci nekad drzi obrtaje nekad ne. Zato mi je i sumljivo jer nije neko ponasanje koje je konstantno pa da kazem ok je to je setup takav. E sad ima mi logike ovo sto neshaoct kaze bas cu da probam da vidim da nadjem neki pattern. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted November 16, 2015 Ovo sto je nesho napisao prvi put cujem u zivotu.Predsednice,vas stilo je bio jedan od malobrojnih 1.6 ispravnih i sa posebnim senzorima koji zadrzavaju gas?Izgleda da je stilo ipak pravljen kao svemirski brod,samo kupci novog to ne prepoznase.Jbg taj 1.6 do 2004 ima ecu zvani nocna mora.I moj stilo je tako radio.Zadrzavao ponekad obrtaje...Ponekad.Dok se nije zamenio ecu.Onda je normalno radio dok opet nije ecu otisao u pm.I opet je poceo izmedju ostalog da zadrzava obrtaje oko 2000,dok ne pipnem papucicu gasa.Ponekad mi falila jedna noga.Treba kociti,stitsnuti kvacilo i pipnuti papucicu gasa da auto ne brunda dok u 2goj skrecem.Ne treba tako da bude.Kad stisnes kvacilo obrtaji moraju da padnu.Kod svakog normalnog auta koji sam vozio.Jedino kod stila to nije bio slucaj,pa samim tim i stilo nije normalan autoNije to nista.Kad pocne da se gasi u preticanju onda je za majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 16, 2015 Ovo sto je nesho napisao prvi put cujem u zivotu.Predsednice,vas stilo je bio jedan od malobrojnih 1.6 ispravnih i sa posebnim senzorima koji zadrzavaju gas? Prvi put čuješ? Onda malo više čitaj forum. Ae što je na mom bivšem Stilu 1.6 bilo tako, nego tako i na Puntu 1.2 16v, i na Bravu 1.2 16v, pisali ljudi: ...primecujem da obrtaje vraca sa zadrskom, rekao bih sporije nego sto treba. U voznji kada ga izbacim iz brzine i vozim na leru obrtaji stoje na 1500 i ne spadaju dok ne zustavim auto. onda se vrate na 1100, pa na 850.. To je normalno, tako i treba da bude nista ne pipaj, tako ti omogucava lakse saltanje i nema cimanja U voznji kada ga izbacim iz brzine i vozim na leru obrtaji stoje na 1500 i ne spadaju dok ne zustavim auto.Šta ovo znači? Recimo dođeš do nizbrdice, kreneš da se spuštaš i izbaciš na ler, on će sve vreme da drži na 1500 obrtaja? Sve dok se kreces drzace obrtaje, kolike zavisi od brzine kretanja . . U voznji kada ga izbacim iz brzine i vozim na leru obrtaji stoje na 1500 i ne spadaju dok ne zustavim auto.Šta ovo znači? Recimo dođeš do nizbrdice, kreneš da se spuštaš i izbaciš na ler, on će sve vreme da drži na 1500 obrtaja? Nisam probao na nizbrdci, eto kad zelim da stanem i sa nekih 30km/h ga izbacim iz brzine i polako kocim on drzi na 1500 o/min, tek kada stanem vrati ih na 800 Tako treba . . . ...motor je zagrejan na radnu temperaturu...Nizbrdica je dugacka nekih 3-4 km pa mogu da ga duze vozim na leru i konstantno drzi obrtaje na 1300 dok je u pokretu i cim se zaustavim spadnu na 800 i ne mrda odatle probao sam da ga ugasim pa da ga upalim i dok stoji obrtaji su na 800 a kad je u pokretu na leru drzi na 1300...Moguće da je ustvari svima nesipravan ECU, svim autima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3428 Posted November 16, 2015 Nije ECU problem u većini slučajeva. TPS senzor pravi brljoku. Može i sa smile-om! Quote Share this post Link to post Share on other sites
akosha 0 Posted November 16, 2015 Jel tps moze da se sredjuje ili samo zamena dolazi u obzir? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 16, 2015 Throttle position sensor (TPS). Zovu ga i potenciometar gasa.Ne diraj ništa i vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted November 26, 2015 To je normalno.Zasto je tako,pitaj one u fiatu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted November 26, 2015 Ne samo u Fiatu, treba i Opel, VW, Audi,.. da ne nabrajam dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3428 Posted November 26, 2015 Šta je BRE normalno?! Pa ja se živ pojeo dok nisam sredio TPS kako ja mislim da treba da bidne. Od tada, pupupu , vraća na leru (u kretenju/mirovanju) na nekih 750-800 °/min sa zadrškom na 1000 °/min oko 1sek.Sad da vas čunem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
akosha 0 Posted November 26, 2015 Kako si sredio? Menja se deo ili podesavanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3428 Posted November 26, 2015 Po uputstvima poštovanih kolega sa foruma. Rasklapanje, sređivanje, kalibracija... Blabla Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 29, 2015 @ akosha Od skoro si na forumu, ne znaš ko je član foruma ''crni sale''.Čovek je, kako bi rekli, nezvanični guru za ECU (komp) na Stilu 1.6, verovatno da više i ne zna koliko ih je prošlo kroz njegove ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3428 Posted December 2, 2015 Kakav crni, more?! Sale je beli mag! Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted December 4, 2015 Jes vala.Ima sve manje kose! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Panic97 1 Posted February 26, 2019 Cao ljudi moze jedno malo pitanjce kad je sve okej sa autom.rec je o stildzoncu 1.6 16v kako trebaju tj na koliko stajati obrtaji kad nije i kad jeste zagrejan na 90-stepeni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Panic97 1 Posted November 20, 2019 (edited) Ceo ljudi pomagajte obrtaji tokom voznje zakucaju mi se na 1300 obrtaja 1500 tako od prilike motor promeni zvuk i konstantno drzi taj gas ja stanem on idalje drzi te obrtaje i to ave i kad ga ugasim pa posle par min upalim on to promeni radi normalno to se desava prva druga treca brzina grad secanje i to hitno je i da kad se to pocne cuti auto ne vue vuce malo na pocetku gasa i to je to 20km/h ne mogu preci ... Edited November 20, 2019 by Panic97 1 brankoz reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibonios 43 Posted November 25, 2019 (edited) Safe mode. Kompjuter pravi problem. Stilo 1.6? Edited November 25, 2019 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 BGMilos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Panic97 1 Posted November 25, 2019 Kako resiti isti problem izaci iz istog tog safe moda ? Da ,da rec je o stilu 1.6 76kw 2003.god . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3428 Posted November 25, 2019 Klapna gasa je u problemu.Mora da se rastura ...sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites