Jump to content
FAS Goran
akosha

Fiat Stilo 1.6 16v - obrtaji dok se auto kreće izbačen iz brzine

Recommended Posts

Cao. Vozim pomenutog stila 2002. godiste. Auto za sada solidno radi, shodno onome sto je placen i sta ocekujem od njega. Imam jedan problemcic koji me iritira ali nikako nijedan majstor tome nije pridavao znacaja pa rekoh da vidim jel neko jos imao slican problem i da zna sta je resenje.

 

Naime, u toku voznje ne vezano za vremenske uslove i temperaturu motora cesto se desava da pri promeni brzine ili kad izbacim u ler auto da obrtaji ostanu na recimo 2000 koliko je bilo u trenutku kad sam pustio gas i pritisnuo kvacilo i da dok ne pipnem gas opet oni stoje tako i moror radi u tim obrtajima. Zna li neko sta je moguci problem i koliko je "skupo" to resiti...

 

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to problem, to tako treba da bude.

Auto detektuje da se i dalje krećeš (preko senzora na točku), iako je izbačen iz brzine. Zbog toga namerno ne obara obrtaje da bi ''lakše prihvatio'' ako ubaciš u brzinu i nastaviš da se krećeš.

Bitno je da dok stojiš u mestu nemaš neki problem sa obrtajima, kao i da oni ne urade ovo:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42891-stilo-16-16v-naglo-padaju-obrtaji-kad-se-izbaci-u-ler/

 

Dakle, baš bi bio problem da obrtaji padnu kad se izbaci iz brzine dok se auto kreće. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drži na obrtajima kako bi lakše, bez cimanja prihvatio dalju vožnju ako ubaciš u brzinu i nastaviš.

Možeš i da proveriš...vozi npr. 40-50 i izbaci iz brzine, gledaj kako su ostali obrtaji, ali onda kreni da kočiš, usporavaš i stani. Videćeš kako obrtaji počinju da padaju kako usporavaš, i kad staneš dođu na klasičnu vrednost za ler i stajanje u mestu. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj tako nije radio. Moj stilo je spustao obrtaje nakon sto stisnem kvacilo i pustim gas, naravno ovo se nije desavalo dok nisam stavio reparirani ECU u njega. I tada sam nakon tri godine voznje imao pomenuto desavanje, koje se ispeglalo posle nekog vremena i auto se i sa novim ECU-om vratio u normalu (spustao je obrtaje).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ne radi uvek tako. Znaci nekad drzi obrtaje nekad ne. Zato mi je i sumljivo jer nije neko ponasanje koje je konstantno pa da kazem ok je to je setup takav. E sad ima mi logike ovo sto neshaoct kaze bas cu da probam da vidim da nadjem neki pattern.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sto je nesho napisao prvi put cujem u zivotu.Predsednice,vas stilo je bio jedan od malobrojnih 1.6 ispravnih i sa posebnim senzorima koji zadrzavaju gas?

Izgleda da je stilo ipak pravljen kao svemirski brod,samo kupci novog to ne prepoznase.Jbg taj 1.6 do 2004 ima ecu zvani nocna mora.

I moj stilo je tako radio.Zadrzavao ponekad obrtaje...Ponekad.Dok se nije zamenio ecu.Onda je normalno radio dok opet nije ecu otisao u pm.I opet je poceo izmedju ostalog da zadrzava obrtaje oko 2000,dok ne pipnem papucicu gasa.

Ponekad mi falila jedna noga.Treba kociti,stitsnuti kvacilo i pipnuti papucicu gasa da auto ne brunda dok u 2goj skrecem.

Ne treba tako da bude.Kad stisnes kvacilo obrtaji moraju da padnu.Kod svakog normalnog auta koji sam vozio.Jedino kod stila to nije bio slucaj,pa samim tim i stilo nije normalan auto

Nije to nista.Kad pocne da se gasi u preticanju onda je za majstora :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sto je nesho napisao prvi put cujem u zivotu.Predsednice,vas stilo je bio jedan od malobrojnih 1.6 ispravnih i sa posebnim senzorima koji zadrzavaju gas?

 

Prvi put čuješ? Onda malo više čitaj forum. :thumbup:

Ae što je na mom bivšem Stilu 1.6 bilo tako, nego tako i na Puntu 1.2 16v, i na Bravu 1.2 16v, pisali ljudi:

 

...primecujem da obrtaje vraca sa zadrskom, rekao bih sporije nego sto treba. U voznji kada ga izbacim iz brzine i vozim na leru obrtaji stoje na 1500 i ne spadaju dok ne zustavim auto. onda se vrate na 1100, pa na 850..

 

To je normalno, tako i treba da bude thumbsup.gif nista ne pipaj, tako ti omogucava lakse saltanje i nema cimanja biggrin.gif

 

 

U voznji kada ga izbacim iz brzine i vozim na leru obrtaji stoje na 1500 i ne spadaju dok ne zustavim auto.

Šta ovo znači? Recimo dođeš do nizbrdice, kreneš da se spuštaš i izbaciš na ler, on će sve vreme da drži na 1500 obrtaja?

 

 

Sve dok se kreces drzace obrtaje, kolike zavisi od brzine kretanja . .

 

 

 

U voznji kada ga izbacim iz brzine i vozim na leru obrtaji stoje na 1500 i ne spadaju dok ne zustavim auto.

Šta ovo znači? Recimo dođeš do nizbrdice, kreneš da se spuštaš i izbaciš na ler, on će sve vreme da drži na 1500 obrtaja?

 

Nisam probao na nizbrdci, eto kad zelim da stanem i sa nekih 30km/h ga izbacim iz brzine i polako kocim on drzi na 1500 o/min, tek kada stanem vrati ih na 800

 

 

Tako treba . . .

 

...motor je zagrejan na radnu temperaturu...Nizbrdica je dugacka nekih 3-4 km pa mogu da ga duze vozim na leru i konstantno drzi obrtaje na 1300 dok je u pokretu i cim se zaustavim spadnu na 800 i ne mrda odatle probao sam da ga ugasim pa da ga upalim i dok stoji obrtaji su na 800 a kad je u pokretu na leru drzi na 1300...

Moguće da je ustvari svima nesipravan ECU, svim autima. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je BRE normalno?!

Pa ja se živ pojeo dok nisam sredio TPS kako ja mislim da treba da bidne.

Od tada, pupupu , vraća na leru (u kretenju/mirovanju) na nekih 750-800 °/min sa zadrškom na 1000 °/min oko 1sek.

Sad da vas čunem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

akosha

 

Od skoro si na forumu, ne znaš ko je član foruma ''crni sale''.

Čovek je, kako bi rekli, nezvanični guru za ECU (komp) na Stilu 1.6, verovatno da više i ne zna koliko ih je prošlo kroz njegove ruke. :thumbup: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao ljudi moze jedno malo pitanjce kad je sve okej sa autom.rec je o stildzoncu 1.6 16v kako trebaju tj na koliko stajati obrtaji kad nije i kad jeste zagrejan na 90-stepeni 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceo ljudi pomagajte obrtaji tokom voznje zakucaju mi se na 1300 obrtaja 1500 tako od prilike motor promeni zvuk i konstantno drzi taj gas ja stanem on idalje drzi te obrtaje i to ave i kad ga ugasim pa posle par min upalim on to promeni radi normalno to se desava prva druga treca brzina grad secanje i to  hitno je i da kad se to pocne cuti auto ne vue vuce malo na pocetku gasa i to je to 20km/h ne mogu preci ... 

 

Edited by Panic97

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako resiti isti problem izaci iz istog tog safe moda ? 

Da ,da rec je o stilu 1.6 76kw 2003.god .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...