ivan.ik 625 Posted November 17, 2015 Znaš Marka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted November 17, 2015 Da se razumijemo W124 je institucija od auta,stilo bravo punto,to su obicne igracke za njega,ko ga je imao zna o cemu pricam Sto se pouzdanosti tice,pouzdaniji mi je bio nego w211,a kamoli stilo,to naravno vrijedi ako je dobar primjerak.A sto se ubrzanja tice samo cu reci 500E,E60 AMG,7.3S brabus PozdravImam ovaj auto već neko vreme i red je da ga predstavim124 230e, 85. godište, 2.0 8V, automatik, prešao 300000+km. Benzinac, ima plin (troši oko 15l plina) Piše pozadi 230 E a gore je nešto permutovao.Tada nije postojao 200 E, bio je 200 sa karburatorom a tek posle restajlinga je krenuo 200 E.Mada ove čamac lajsne odvratno izgledaju. Farbaj u boji karoserije ili na nijansu tamnije. U pravu si,nisam pogledao koje je godiste,mislio sam da je mladji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted November 17, 2015 gde sam ja rekao da je pozdaniji od auta 2005. godište? I ti si našao da porediš 20godina razlikeovo je star auto i može već sutra da mu bude nešto nepredviđeno uz dobro održavanje (a nastaviću da ga održavam zajedno sa njim što ga je prodao jer smo poznanici) ja verujem da može da izgura miliončelak je i jeftin za održavanje, nema neke elektronike, senzore i ostaloi te stare mečke su svakako izdržljivije od novijih automobila, jel znaš kad će novi fiati da se voze 30 godina - nikad i da, to nije njegova limarija sve je novo stavljeno kao što rekoh Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 17, 2015 Kako misliš nije njegova limarija ? Sve novo ?Mahoney , donekle sam u pravu. Bila je verzija 200 E sa uskom lajsnom ali samo za Italijansko tržište ?????? I to je bilo tako do restajlinga , posle se 200 E prodavao svuda. Čudno obzirom da je bio 190 E čak i umanjeni 190 E 1.8 . Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted November 17, 2015 (edited) jao bio je na dizalici pre par meseci samo mi je žao što nisam slikao pa da se vidi kako je picnut autić inače imao sam pre pežo 207 pa sam ga prodao i uzeo ovaj, uzeo sam ga jer mi je trebao veći auto inače ni ne bih, da ne bude sad da pomisliš kako mi je pežo s*anje.Uglavnom zaljubio sam se u mečku a ne u pežoa i inače što kažeš da se javim za godinu dve, što se mene tiče nek traje dve godine i ja zadovoljan za te pare a znam da će trajati dosta više Edited November 17, 2015 by dj90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted November 17, 2015 Kako misliš nije njegova limarija ? Sve novo ?Mahoney , donekle sam u pravu. Bila je verzija 200 E sa uskom lajsnom ali samo za Italijansko tržište ?????? I to je bilo tako do restajlinga , posle se 200 E prodavao svuda. Čudno obzirom da je bio 190 E čak i umanjeni 190 E 1.8 .Da postojale su dvije verzije m102 motora,jedna sa ubrizgavanjem 200E i sa karburatorom 200.Ne znam tacno do kad se karburator radio,ali znam da su 91 god,m102 zamijenjeni sa 200E-16 m111 motorom,koji je preimenovan u E200 sa redizajnom 93ce godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 17, 2015 200 je krenuo 03.1984 i do 06.1990. ukupnan br. 110 354 kom.200 E je krenuo 01.1985 samo za Italijansko tržište i od 09.1988 na sva tržišta i do 10.1992. ukupan br. 176 660 kom.230 E je krenuo 03.1984. i do 10.1992. prodato 374 422 kom.Posle je došao 200 E M111 sa 100 kW i od 07.1992.- 08.1995. ukupno 82 588 kom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted November 17, 2015 @Marko: Ne moze biti pouzdaniji od 20god mladjeg, poenta je da je on doziveo i dozivece ono sto ovi novi sigurno nece cak ni mecke, a kamoli neki drugi. Moj je bio 86 2.6 automatik, saltao kao mleko 0-100 je suludo spominjati na ovom autu to je potpuno nebitno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
toma ks 19 Posted November 17, 2015 U pravu je delas ovo se vise ne pravi Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted November 17, 2015 Neko ce reci, pa dobro koja je prednost ovog auta ako je on vec to svoje odradio koja je poenta... Poenta je sto ako je u dobrom stanju moze da posluzi bez skupih kvarova, a i jeftin je u startu, udoban i veliki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted November 17, 2015 (edited) @Marko: Ne moze biti pouzdaniji od 20god mladjeg, poenta je da je on doziveo i dozivece ono sto ovi novi sigurno nece cak ni mecke, a kamoli neki drugi. Moj je bio 86 2.6 automatik, saltao kao mleko 0-100 je suludo spominjati na ovom autu to je potpuno nebitno...koliko si imao taj tvoj? jel bilo problema nekih?naravno da ne može biti pouzdaniji od novih automobila niti sam to rekao, samo sam rekao da je pouzdan i dalje, prošle godine je prethodni vlasnik cepao u grčku s njim laganone znam tačno koliko mu treba od 0-100 ali nije baš neko vreme, ovo je limuzina, porodičan auto tako da je glupo pričati o tome a i ja nisam trkački tip. Vozim lagano, nisam ga čak nijednom maks brzinom vozio a samo par puta preko 120 ovakvih auta nema više i iz tog razloga je ovakav naslov, od novjih ko izgura pola miliona puna kapa -------- nego čime bi bilo najbolje da se prefarbaju branici? jel se može dobiti metalik boja i na njima? Edited November 17, 2015 by dj90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 17, 2015 Baš dobro izgleda, čini se da si uzeo pravi dragulj. Ne bih ja tu ništa dirao, samo bih vozio i pratio da li je stvarno toliko dobro urađen. Nemam pojma, ali ja da sam taj majstor, i da je taj auto stvarno takav kao što izgleda, verovatno ga nikad ne bih prodavao. Zbog toga ti savetujem oprez i gledaj kako sve funkcioniše, limariju i tako to. Izgleda stvarno sjajno. Ne bih imao ništa protiv tako nešto da provozam sa vremena na vreme, da odmorim malo bubrege. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted November 17, 2015 taj lik mi je poznanik ne bi zaebo, niti bi ja uzeo stari auto od nekog nepoznatog. Rekoh ti iskrslo mu je nešto pa je morao da ga prodaje a i kaže da će srediti sve ako mu zafali nešto ja rekoh da sam zadovoljan i dve godine bez većih ulaganja i meni ekstra a verujem da može i više, samo se bojim malo za menjač, ipak je automatik a još star, skupe su i zaebane opravke toga Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 17, 2015 Samo polako i čuvaj ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted November 18, 2015 @Marko: Ne moze biti pouzdaniji od 20god mladjeg, poenta je da je on doziveo i dozivece ono sto ovi novi sigurno nece cak ni mecke, a kamoli neki drugi. Moj je bio 86 2.6 automatik, saltao kao mleko 0-100 je suludo spominjati na ovom autu to je potpuno nebitno...koliko si imao taj tvoj? jel bilo problema nekih?naravno da ne može biti pouzdaniji od novih automobila niti sam to rekao, samo sam rekao da je pouzdan i dalje, prošle godine je prethodni vlasnik cepao u grčku s njim laganone znam tačno koliko mu treba od 0-100 ali nije baš neko vreme, ovo je limuzina, porodičan auto tako da je glupo pričati o tome a i ja nisam trkački tip. Vozim lagano, nisam ga čak nijednom maks brzinom vozio a samo par puta preko 120 ovakvih auta nema više i iz tog razloga je ovakav naslov, od novjih ko izgura pola miliona puna kapa -------- nego čime bi bilo najbolje da se prefarbaju branici? jel se može dobiti metalik boja i na njima? NIsam ga puno vozio jer mi je bio tad treci auto, pa sam ga vozikao po malo i na moju veliku zalost prodao jer sam imao neke troskove tad pa je postao visak. Evo teme https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65935-mercedes-benz-260e-automatic/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted February 20, 2016 http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/2008361-goreo-stan-na-novom-beogradu-eksplodirala-plinska-boca-ljude-spasao-komsija-dragan definitivno ne ostavljajte kola u blizini zgrada ako ne morate. Ja to inače ne praktikujem od kada su pobacali neke koske i konzerve od hrane za životinje po kolima požar je inače bio na drugom spratu, na pola parkinga popucala stakla (eksplodirala plinska boca pa valjda od detonacije nemam pojma, baš je jako grunulo), a na kolima u najbližim redovima sve đubre popadalo (stakla, prozori, još neke stvari neki od nas su na brzinu uspeli da sklone automobile, ja sam zagulio branik u svom tom metežu dok sam bežao. Još sam i dobro prošao posle 10 min (kad je već ceo stan izgoreo) došla 4 vatrogasna kamiona i oni su overili par automobila Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted March 15, 2016 prolećni radovi ------ da ne bude sve tako sjajno pobrinulo se sedište, tj naslon Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted November 9, 2016 (edited) došlo je vreme i za prvo ulaganje urađen mali servis, zamenjene kugle i nosači motora zamenjen zadnji trap, zavarena mesta gde je krenula malo korozija tako da sam miran što se tiče toga Edited December 6, 2016 by neshaoct sredio slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17653 Posted November 9, 2016 Postavljanje slika na forum - lakse i tebi za kacenje i forumasima za pregled: Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted December 5, 2016 (edited) ostao sam dužan slike odozdo Edited December 6, 2016 by neshaoct sredio slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted September 18, 2017 (edited) Ovo sam pazario danas. Evo nekih amaterskih slika a kasnije će biti bolje kad ga operem U suštini auto je isti kao prethodni samo što je noviji 6 godina i ima neke zezalice unutra tipa automatska klima, fabrički kasetofon, el podešavanja sedišta, el antena, el roletne na zadnjem staklu, velur koža, alarm, neka svetla pozadi za čitanje kao u busu... Edited September 18, 2017 by dj90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted September 18, 2017 Dok citam sta sve ima od opreme mislim se ovoj je 260 il je bio 260 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dj90 5 Posted September 18, 2017 2.0 je kao i prošli I po broju šasije je 2.0 tako da nije menjano nista Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted September 18, 2017 Auto za kojim se i dan danas okrecem Quote Share this post Link to post Share on other sites