Jump to content
FAS Goran
dj90

Samo nemac bajo moj - Mercedes 124 230E

Recommended Posts

Da se razumijemo W124 je institucija od auta,stilo bravo punto,to su obicne igracke za njega,ko ga je imao zna o cemu pricam ;) Sto se pouzdanosti tice,pouzdaniji mi je bio nego w211,a kamoli stilo,to naravno vrijedi ako je dobar primjerak.A sto se ubrzanja tice samo cu reci 500E,E60 AMG,7.3S brabus :D
 
cxcv980651.jpg
 
cxcv980652.jpg  cxcv980653.jpg
 

 

Pozdrav
Imam ovaj auto već neko vreme i red je da ga predstavim

124 230e, 85. godište, 2.0 8V, automatik, prešao 300000+km. Benzinac, ima plin (troši oko 15l plina)

DSC00018.jpg

 
Piše pozadi 230 E a gore je nešto permutovao.
Tada nije postojao 200 E, bio je 200 sa karburatorom a tek posle restajlinga je krenuo 200 E.

Mada ove čamac lajsne odvratno izgledaju. Farbaj u boji karoserije ili na nijansu tamnije.

 
U pravu si,nisam pogledao koje je godiste,mislio sam da je mladji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gde sam ja rekao da je pozdaniji od auta 2005. godište? I ti si našao da porediš 20godina razlike

ovo je star auto i može već sutra da mu bude nešto nepredviđeno

 

uz dobro održavanje (a nastaviću da ga održavam zajedno sa njim što ga je prodao jer smo poznanici) ja verujem da može da izgura milionče

lak je i jeftin za održavanje, nema neke elektronike, senzore i ostalo

i te stare mečke su svakako izdržljivije od novijih automobila, jel znaš kad će novi fiati da se voze 30 godina - nikad

 

i da, to nije njegova limarija sve je novo stavljeno kao što rekoh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako misliš nije njegova limarija ? Sve novo ?

Mahoney , donekle sam u pravu. Bila je verzija 200 E sa uskom lajsnom ali samo za Italijansko tržište ?????? I to je bilo tako do restajlinga , posle se 200 E prodavao svuda. Čudno obzirom da je bio 190 E čak i umanjeni 190 E 1.8 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

jao bio je na dizalici pre par meseci samo mi je žao što nisam slikao pa da se vidi kako je picnut autić

 

inače imao sam pre pežo 207 pa sam ga prodao i uzeo ovaj, uzeo sam ga jer mi je trebao veći auto inače ni ne bih, da ne bude sad da pomisliš kako mi je pežo s*anje.

Uglavnom zaljubio sam se u mečku a ne u pežoa :D

 

i inače što kažeš da se javim za godinu dve, što se mene tiče nek traje dve godine i ja zadovoljan za te pare a znam da će trajati dosta više

Edited by dj90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako misliš nije njegova limarija ? Sve novo ?

Mahoney , donekle sam u pravu. Bila je verzija 200 E sa uskom lajsnom ali samo za Italijansko tržište ?????? I to je bilo tako do restajlinga , posle se 200 E prodavao svuda. Čudno obzirom da je bio 190 E čak i umanjeni 190 E 1.8 .

Da postojale su dvije verzije m102 motora,jedna sa ubrizgavanjem 200E i sa karburatorom 200.Ne znam tacno  do kad se karburator radio,ali znam da su 91 god,m102 zamijenjeni sa 200E-16 m111 motorom,koji je preimenovan u E200 sa redizajnom 93ce godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 je krenuo 03.1984 i do 06.1990. ukupnan br. 110 354 kom.

200 E je krenuo 01.1985 samo za Italijansko tržište i od 09.1988 na sva tržišta  i do 10.1992. ukupan br. 176 660 kom.

230 E je krenuo 03.1984. i do 10.1992. prodato 374 422 kom.

Posle je došao 200 E M111 sa 100 kW i od 07.1992.- 08.1995. ukupno 82 588 kom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko: Ne moze biti pouzdaniji od 20god mladjeg, poenta je da je on doziveo i dozivece ono sto ovi novi sigurno nece cak ni mecke, a kamoli neki drugi. Moj je bio 86 2.6 automatik, saltao kao mleko :) 0-100 je suludo spominjati na ovom autu to je potpuno nebitno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko ce reci, pa dobro koja je prednost ovog auta ako je on vec to svoje odradio koja je poenta... Poenta je sto ako je u dobrom stanju moze da posluzi bez skupih kvarova, a i jeftin je u startu, udoban i veliki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko: Ne moze biti pouzdaniji od 20god mladjeg, poenta je da je on doziveo i dozivece ono sto ovi novi sigurno nece cak ni mecke, a kamoli neki drugi. Moj je bio 86 2.6 automatik, saltao kao mleko :) 0-100 je suludo spominjati na ovom autu to je potpuno nebitno...

koliko si imao taj tvoj? jel bilo problema nekih?

naravno da ne može biti pouzdaniji od novih automobila niti sam to rekao, samo sam rekao da je pouzdan i dalje, prošle godine je prethodni vlasnik cepao u grčku s njim lagano

ne znam tačno koliko mu treba od 0-100 ali nije baš neko vreme, ovo je limuzina, porodičan auto tako da je glupo pričati o tome a i ja nisam trkački tip. Vozim lagano, nisam ga čak nijednom maks brzinom vozio a samo par puta preko 120

 

ovakvih auta nema više i iz tog razloga je ovakav naslov, od novjih ko izgura pola miliona puna kapa

 

--------

 

nego čime bi bilo najbolje da se prefarbaju branici? jel se može dobiti metalik boja i na njima?

Edited by dj90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš dobro izgleda, čini se da si uzeo pravi dragulj.

 

Ne bih ja tu ništa dirao, samo bih vozio i pratio da li je stvarno toliko dobro urađen. Nemam pojma, ali ja da sam taj majstor, i da je taj auto stvarno takav kao što izgleda, verovatno ga nikad ne bih prodavao. Zbog toga ti savetujem oprez i gledaj kako sve funkcioniše, limariju i tako to.

 

Izgleda stvarno sjajno. Ne bih imao ništa protiv tako nešto da provozam sa vremena na vreme, da odmorim malo bubrege.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj lik mi je poznanik ne bi zaebo, niti bi ja uzeo stari auto od nekog nepoznatog. Rekoh ti iskrslo mu je nešto pa je morao da ga prodaje

 

a i kaže da će srediti sve ako mu zafali nešto

 

ja rekoh da sam zadovoljan i dve godine bez većih ulaganja i meni ekstra a verujem da može i više, samo se bojim malo za menjač, ipak je automatik a još star, skupe su i zaebane opravke toga

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@Marko: Ne moze biti pouzdaniji od 20god mladjeg, poenta je da je on doziveo i dozivece ono sto ovi novi sigurno nece cak ni mecke, a kamoli neki drugi. Moj je bio 86 2.6 automatik, saltao kao mleko :) 0-100 je suludo spominjati na ovom autu to je potpuno nebitno...

koliko si imao taj tvoj? jel bilo problema nekih?

naravno da ne može biti pouzdaniji od novih automobila niti sam to rekao, samo sam rekao da je pouzdan i dalje, prošle godine je prethodni vlasnik cepao u grčku s njim lagano

ne znam tačno koliko mu treba od 0-100 ali nije baš neko vreme, ovo je limuzina, porodičan auto tako da je glupo pričati o tome a i ja nisam trkački tip. Vozim lagano, nisam ga čak nijednom maks brzinom vozio a samo par puta preko 120

 

ovakvih auta nema više i iz tog razloga je ovakav naslov, od novjih ko izgura pola miliona puna kapa

 

--------

 

nego čime bi bilo najbolje da se prefarbaju branici? jel se može dobiti metalik boja i na njima?

 

 

 

NIsam ga puno vozio jer mi je bio tad treci auto, pa sam ga vozikao po malo i na moju veliku zalost prodao jer sam imao neke troskove tad pa je postao visak. 

Evo teme https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65935-mercedes-benz-260e-automatic/

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/2008361-goreo-stan-na-novom-beogradu-eksplodirala-plinska-boca-ljude-spasao-komsija-dragan

definitivno ne ostavljajte kola u blizini zgrada ako ne morate. Ja to inače ne praktikujem od kada su pobacali neke koske i konzerve od hrane za životinje po kolima
požar je inače bio na drugom spratu, na pola parkinga popucala stakla (eksplodirala plinska boca pa valjda od detonacije nemam pojma, baš je jako grunulo), a na kolima u najbližim redovima sve đubre popadalo (stakla, prozori, još neke stvari

neki od nas su na brzinu uspeli da sklone automobile, ja sam zagulio branik u svom tom metežu dok sam bežao. Još sam i dobro prošao

posle 10 min (kad je već ceo stan izgoreo) došla 4 vatrogasna kamiona i oni su overili par automobila

Share this post


Link to post
Share on other sites

došlo je vreme i za prvo ulaganje

 

urađen mali servis, zamenjene kugle i nosači motora
zamenjen zadnji trap, zavarena mesta gde je krenula malo korozija tako da sam miran što se tiče toga


zza6201.JPGzza6202.JPG

 

 

 

Edited by neshaoct
sredio slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postavljanje slika na forum - lakse i tebi za kacenje i forumasima za pregled:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sam pazario danas. Evo nekih amaterskih slika a kasnije će biti bolje kad ga operem

U suštini auto je isti kao prethodni samo što je noviji 6 godina i ima neke zezalice unutra tipa automatska klima, fabrički kasetofon, el podešavanja sedišta, el antena, el roletne na zadnjem staklu, velur koža, alarm, neka svetla pozadi za čitanje kao u busu...
 

 

DSC00003.JPGDSC00004.JPGDSC00005.JPGDSC00006.JPG

DSC00007.JPGDSC00008.JPGDSC00009.JPG

DSC00010.JPGDSC00012.JPGDSC00013.JPG

Edited by dj90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...