Jump to content
VladaG9

Fiat 500L - gašenje pri hladnom startu

Recommended Posts

Jel imao neko problem a to je da mu se nekad desi da se auto ujutru,ili kad god je temperatura niska,kad hoce privi put da ga upali ,da se auto upali i odjednom odmah ugasi? Kad ga upalim drugi put,radi sve kako treba. Takodje automatski sauh nekad radi tako sto nekoliko sekundi povecava i smanjuje broj obrtaja,jel to normalno? Npr dosad sam vozio dizela i njemu sauh drzi na odredjenom broju obrtaja pa posle spusti,tako je i sad ali nekad krene tako da "turira" . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ti glavi klapna gasa, zatvori nakon palje ja. Neka gleda neko kada ujutru palis prvi put sta se desava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledacu ujutru sta se desava. Mada mislim da cu najverovatnije da odem u servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel imao neko problem a to je da mu se nekad desi da se auto ujutru,ili kad god je temperatura niska,kad hoce privi put da ga upali ,da se auto upali i odjednom odmah ugasi? Kad ga upalim drugi put,radi sve kako treba. Takodje automatski sauh nekad radi tako sto nekoliko sekundi povecava i smanjuje broj obrtaja,jel to normalno? Npr dosad sam vozio dizela i njemu sauh drzi na odredjenom broju obrtaja pa posle spusti,tako je i sad ali nekad krene tako da "turira" . 

nista od ovog nije "normalno", bar ne na mom. servis . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti se problem i meni javio otkad je zahlanelo .Prvo paljenje obrtaji variraju gore dole.Jutro se zamalo ugasio da  nisam dotakao malo gas gotovo .Cim dodirnem gas sve ok.Ovo jutros sto mi se zamalo ugasio desilo se pri momentu kad sam ga upalio i polako pustio kvacilo u leru naravno e onda je poceo da brlja i kao da hoce da se ugasi pa sam ona malo dodao gas i sve ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra ide u servis pa cu videti sta je u pitanju. Otprilike tako je i kod mene. Recimo sa Puntom mi se nikad nije desilo da se ugasi (mozda max 2x za 6 godinakoliko ga imam ) . Otkucacu sta su mi rekli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako dozvolite jedno malo mozda glupo pitanje... a mozda i nije... Kada palite auto da li malo pritisnete gas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da se dodavanjem gasa vise gubi nego sto se dobija... Negde u uputstvu je pisalo da prvih 300 ili 400 Km, ne bi trebalo naglo da se koci da bi se sistem na autu prilagodio ili naucio ili sta vec... Moja teorija je da je nesto slicno i sa gasom, taj neki njegov racunar treba da nauci da sam dodaje i otpusta gas... Naravno ako je teorija tacna kada pri paljenju vozac blago pritisne gas i odmah posle toga otpusti, tu se racunar zbuni i ugasi se auto... Mislim da je Kubura negde spominjao da testiraju auto tako sto saltaju brzine do 6te, bez pritiskanja gasa...

 

P.S.

Ovo je moje totalno ne strucno misljenje izvucno iz raznih ne proverenih prica. Bilo bi preporucljivo posavetovati se sa strucnim licem da clucajno nesto ne odleti u vazduh!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pritiskam i  ne gasi se na leru ili kad vec. Ne znam sta gubim?

A s obzirom da "on" uvek dodaje gas kada pritisnes kvacilo mislim da je slabo sta "naucio" (lol) za 30,000km

A to samo-dodavanje gasa me opasno nervira!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne dirajte gas prilikom paljenja, meni u uputstvu za Punta baš i piše negde da se to nikako ne radi, trpi katalizator ili šta već kad mu hladnom na taj način suneš više goriva odmah u startu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iamo sam isti problem na bivsim kolima (da ne pominjem marku) koji je imao motor sa direktnim ubrizgavanjem. Promenom svecica sam resio problem. 

naravno da se pri paljenju motora sa direktnim ubrizgavanjem ne daje nikakav gas. 

Javite da li ste promenom svecica resili problem. 

Edited by dudule1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne daje se gas, tj. pali se bez gasa jer on na kontaktu ocita sve parametre koji mu trebaju i napravi odgovarajucu smesu i sve ostalo sto mu treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kolko sam razumeo servisera dok sam vozio Punta, ako se pritiska gas prilikom paljenja, taj polozaj papucice ECU zapamti kao nulti polozaj, i otuda mogu da nastanu problemi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema dodavanja gasa na trenutnoj generaciji automobila pri paljenju. To je tako 1999. Računar treba sve da odradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne pritiska se gas ,to mi se poneka ali bas retko desi da mu ujutru obrtaji par sekundi malo variraju ,i ovo sto mi se desilo pre neko jutr o kad sam ga palio i upalio i da pustim kvacilo obrtaji su malo poceli opadati i kao da ce se ugasiti i samo sam malo sto bi se reklo ovlaz dotakao gas  i sve ok radi ko singerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa oni su ga istestirali u servisu,ni oni nisu sigurni. Kazu da im se nikad nije desilo tako nesto. Rekli su mi da ga vozim da isteram rezervoar do kraja,da probam da naspem na drugoj pumpi (mada ja sipam na NIS-u) pa onda ako se nastavi da ostavim auto u servisu oni ce mi dati zamensko vozilo. Inace majstor mi je rekao da su probali svecice i da su one ok. Evo bas ceo dan ga nisam palio. Na prvo paljenje mi se odmah ugasio.a na drugo poceo da trokira par sekundi ispod 1000 obrtaja i onda naglo digao na 1600 i tako drzao. Meni je delovalo kao da nema goriva pa ga je naglo dobio. Ja sam sad poceo da sumnjam na pumpu. Ali videcu da isteram rezervoar do kraja pa da sipam gorivo na drugom emstu. Inace auto lepo radi ,lepo vuce,ne trokira,nema nikakvih problema tokom voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije do goriva. Ne moze naglo da dobije gorivo i da radi na 1600obrtaja, nema to veze s gorivom

U koji servis vozis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod koleta. Sad sam pricao sa mojim majstorom koji mi servisira Punta i Sprintera,inace radio u zvanicnom Fiatovom servisu,covek mi rece da mogu biti samo dve stvari. 1. Da vraca pritisak u rezervoar,pumpa za gorivo. 2. Da gorivo po malo curka na nekoj dizni i da se nakupi . Ja sam jutros sumanjao na pumpu. Jer auto kad ga upalim pocne da se trese i ne moze da digne obrtaje par sekundi kao da nema goriva,i onda odjednom podigne na 1600 obrtaja kao da dobije tu kolicinu goriva. Sad kad razmislim covek je u pravu,ili auto presisa (sto je i moj cale rekao ,kad je jednom osetio smrad benzina kad se ugasio) ili nema goriva. Uglavnom sve ovo se desava kad auto duze stoji. Kad ga palim posle krace pauze sve je ok. Sinoc i jutros sam snimao paljenje kola sa telefonom (tako mi rekose u servisu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam videcemo sta je u pitanju,uglavnom ja sam ga danas ostavio u servisu,bili su skroz korektni,da lisu mi zamensko vozilo,pa ce oni problem resiti. Iskreno ne opterecujem se previse sa tim,auto je pod garancijom,smatram da problem nije neki katastrofalan,cim se zavrsi sve ovo napisacu sta su rekli da je u pitanju ....  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×