Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Citroën SM je imao Maserati V6 motor, farove koji su pratili ugao okretanja volana, oslanjanje čija visina se automatski prilagođavala konfiguraciji terena...a, pogledajte video da vidite npr. kakva mu je ''pedala'' kočnice:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima jedan u Sapcu i na prodaju je. Za svoje godine imao je zavidnu serijsku opremu, neka vozila ni dan danas to nemaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citroen SM predstavlja najčudniji automobil na svetu

 

citroen%20sm%201.jpg

 

Postoje klasični automobili i postoje oni koji su svojim izgledom uvek privlačili pažnju na ulici. Međutim, u ovom slučaju ne govorimo o prelepom dizajnu, mada, ne tvrdimo da ovaj automobil nije lep, već je toliko neobičan, da predstavlja pravog čudaka u svetu automobilizma. Citroen je poznat po inovativnim rešenjima i nekim od tehnološki najnaprednijih automobila u istoriji, a jedan od neverovatnih modela ove kompanije svakako predstavlja Citroen SM iz 1972. godine, koji i danas može da izmami osmeh na lice.

 

citroen%20sm%2011.jpg

 

Sudeći prema vlasniku, njegov automobil je prešao tačno 114.722 kilometra, a poseduje petostepeni manualni menjač i Maserati V6 motor zapremine 2.7 litara, plus nekoliko novih delova koji su mu pomogli da besprekorno radi.

 

citroen%20sm%20111.jpg

 

Prodavac ovog automobila održavao ga je u savršenom stanju i čak mu pružio novu boju karoserije, iako je nekoliko manjih oštećenja i dalje prisutno i vidljivo golim okom. Ostale mane uključuju neispravan levi migavac, dok se glavna svetla gase, kada se duga upale.

 

citroen%20sm%201111.jpg

 

Unutra, automobil dolazi sa Tabac kožnim sedištima, na kojima su danas vidni tragovi korišćenja, kao i različitim  meračima koji su došli sa nekoliko dodatnih, misterioznih prekidača. Štaviše, tu i tamo fali po neki deo, ali to ne znači da ovaj automobil ne vredi svaku paru. Električni podizači stakala polako izdaju takođe, ali ne treba zanemariti veoma interesantan izgled automobila, koji je kao i njegovi rođaci bio veoma napredan za svoje vreme. Što se tiče V6 motora sa 2.7 litara zapremine, on dolazi sa Weber karburatorom i spojen je sa pomenutim petostepenim manualnim menjačem, za koji se tvrdi da i danas ima kvalitetan prenos, iako su potrebna blaga podešavanja kako bi se kvačilo lepo postavilo na mesto. Budući vlasnik ovog modela svakako će biti srećan kada sazna da je legendarno Citroen hidraulično vešanje i dalje potpuno funkcionalno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaylenogarage.jpg Jay Leno i 1972. Citroen SM

 

2.7 Tipo C114 V6 motor iz Maseratija. Nije nikakva naknadna dorada, već je Citroen 1968. godine kupio Maserati, pa je za ovaj model koji je izašao 1970. koristio njegove motore (glavni razlog uopšte i za kupovinu). Već polovinom 1975. godine Citroen prodaje Maserati, tako da je kratko trajao pomenuti vlasnički odnos...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...