Jump to content
FAS Goran
dejan014

Moj novi guzonja ;-) > Stilo

Recommended Posts

Kako čiji .  :harhar:

Focus TDCi sa 115 ks prosto kipi od snage, jednostavno kad ga stisneš on se otima. Moguće da je i zbog kraćeg prenosa i manje težine.

 

Da, prvi stepen mu je kraći:

 

http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php

 

http://www.cars-data.com/en/fiat-stilo-1.9-jtd-115-active-specs/12699

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecna kupovina i da te dobro sluzi.Napisi nesto o njemu: Koliko si izbrojao za njega, koliko je ocuvan, kako si ga uzeo... preko poznanika/oglasa, koliko si ga jurio...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio od vlasnika, ovde kod nas, očuvan je prilično, nema nigde trunke korozije, nije lupan. Motor ok, ne duva, ne puši, ne trese na leru... 2800€ nisam ga potegao još nijednom, ali vuče dobro. Jbg, vreme će pokazati sve, ali sam zadovoljan do sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kako čiji .  :harhar:

Focus TDCi sa 115 ks prosto kipi od snage, jednostavno kad ga stisneš on se otima. Moguće da je i zbog kraćeg prenosa i manje težine.

 

Da, prvi stepen mu je kraći:

 

http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php

 

http://www.cars-data.com/en/fiat-stilo-1.9-jtd-115-active-specs/12699

 

 

Koristiš pogrešne izvore. Ovo ti je jedan od najpouzdanijih izvora. Još nezagađen dieselgate-om.

Inače prva za nijansu duža a ostale kraće. Ali bez obzira par komada sam probao otimaju se kao jarci prosto prošlajfuju u drugoj.

 

Konkurenti

 

Fiat Stilo MW 1.9 JTD 
1910 ccm 82x90,4 mm 18,5
85 kW (115 KS) pri 4000 o/min
250 Nm pri 2000 o/min 
prenosni odnosi....................................................................brzina 4000 o/min 
1. 3.577:1 ..............................................................................35.6 km/h 
2. 1.887:1 ..............................................................................67.6 km/h 
3. 1.192:1 .............................................................................107.0 km/h 
4. 0.848:1 .............................................................................150.4 km/h 
5. 0.686:1 .............................................................................186.4 km/h 
R 3.308:1 .............................................................................. 38.5 km/h 
Dif 3.632:1 
120 km/h V ...........................................................................2582 o/min 
130 km/h V ...........................................................................2797 o/min 
150 km/h V ...........................................................................3227 o/min 
0-100 km/h- 11.2 s 
max (fabrička)........................................................190 km/h pri 4088 o/min 
 
0-100 km/h 11,2 s
pneu 205/55 R 16 O=1.930 m 
H-1,580 m M- 1430 - 1480 kg Cd 0,31
potrošnja 7,5/4,4/5,6 l 100 km
 
Ford Focus Turnier MK1 1.8 TDCI 
1753 ccm 82,5x82 mm 18,5
85kW (115 KS)/ 3800 o/min
250 Nm / 1850 o/min
prenosni odnosi..................................................................brzina pri 4000 o/min
1. 3.66:1................................................................................36,10 km/h
2. 2,14:1................................................................................61,70 km/h
3. 1.45:1............................................................................... 91,10 km/h
4. 1,03:1...............................................................................128,20 km/h
5. 0.77:1...............................................................................171,50 km/h
 
Dif 3.41
 
120 km/h ...............................................................................2799 o/min
130 km/h ...............................................................................3032 o/min
150 km/h................................................................................3499 o/min
max 196 km/h..........................................................................4572 o/min
 
0-100 km/h 11 s
H 1.532 m M=1240 kg Cd 0,32
pneu 195/60 R15 O=1.876 m 
potrošnja 7,2/4,4/5,5 l 100 km

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu, počelo pištanje u zadnjim točku i sve jače i jače da je došlo da ne možeš više da slušaš. Da skinem točak, trebalo mi pola sata, jedan brezon odlomio, ostale jedva namolio da puste. Točak malo blokira, disk usijan, počeo da se ljušti, pločice isto. Ujutru stižu novi pa polako... Eto, moj prvi problem na Stilu, pa reko da podelim sa vama;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa gde ste ljudovi!!? Vreme je da malo osvezim ovu temu...

Stilic i dalje radi kao sat, bez nekih problema. U medjuvremenu je svasta nesto radjeno, rasveta, felne, chip,  a i u planu je jos dosta toga, kad se nadje vremena i para...

 

DSCI0309.JPG

DSCI0320.JPG

DSCI0321.JPG

DSCI0325.JPG

IMG_20160902_184912.jpg

IMG_20161208_192522.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...