Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
bogi600

Fiat Punto Classic 1.2 8v - paljenje automobila direktno na gas (Mandi Omegas Plus)

Recommended Posts

Pozdrav sivma,

 

Da li neko zna proceduru uključivanja Landi Omegas (ECU LCO2 ili slično). Naime, mislim da mi je otišla pumpa za gorivo i sada do servisa bi trebalo da odvezem/odšlepam auto,

 

Kada dam kontakt - lampice za gas se uključe (2-3) sekunde i onda se ugase. Kada pumpa radi, obično se za to vreme čuje tiho zujanje.

 

Zbog gore navedenog, ne mogu da držim taster na prekidaču dovoljno dugo da bi on prebacio na gas (koliko sam shvatio, minimum 5 sekiundi). 

 

Da li neko ima predlog?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paljenje direktno na gas ide tako što, prvo stisneš dugme pa onda daš kontakt sačekaš da uređaj da signal da je prebacio na gas, uređaj cakne tako se nekako čuje, to je nekih 5 sekundi.

Onda startuješ sve vreme držeći taster pritisnut.

Obzirom da je hladno, možda nećeš uspeti da startuješ, pa je neophodno i da isparivač zagreješ, mlakom-toplom vodom.

Imaj u vidu da neki uređaji imaju blokadu i da se mogu upaliti samo 10 puta. Računaju se i neuspešni pokušaji, obavezno kad osposobiš pumpu, resetuj pokušaje kod servisera za gas.

Koju auto je konkretno u pitanju?

i posle koliko kilometara je stradala pumpa goriva.

Edited by masaivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Masivan,

 

Hvala na odgovoru!

 

U pitanju je Fiat Punto Classic 1.2 8 v 60ks.

 

U međuvremenu sam pokušao 2 puta da upalim držeći taster ali nije bilo uspeha.

 

Svakako je sada skinuta pumpa za benzin i biće zamenjena. Tokom skidanja pumpe je stradala matica pumpe za gorivo (onaj plastičasn deo), tako da sada jurim i to negde da nađem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krs prica...napisi na koliko ti je otisla pumpa?Ne znam da li je do goriva ili je bas losa.I meni je zveknula, ja je zamenio, a onda mi je kolege osposobile.Kazu, bila prljava.Kupi samo ulozak, nemoj da bacas pare na komplet.Mislim da imas temu na forumu.A deo trazi po otpadima, nisi prvi kome je stradala.Javljaj sta si uradio i daj vise informacija o kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogi600: da bi ubuduće mogao da pališ direktno na gas (Landirenzo Omegas, Omegas Plus i PlusMax) treba da prevežeš belo/crveni provodnik koji vodi od benzinskih brizgača na +15 za napajanje motorskog računara. Ovo važi za naknadno ugrađene uređaje, kod fabričke ugradnje je nešo komplikovanija prepravka. Prekidač svetli 2-3 sekunde nakon davanja kontakta zato što ECU ne drži pod napajanjem benzinske injektore na kontaktu dok se motor ne pokrene. Za startovanje tih uređaja potrebno je nakon kontakta da prekidač svetli duže od 8 sekundi. Kada se preveže belo/crveni provodnik na +15 gde treba - svetli dok je ključ u položaju "ACC" .

 

Za nuždu, mogao si da dovedeš +12V komadom provodnika sa akumulatora na tu belo/crvenu žicu (prinudni kontakt) pokreneš motor na gas i ukloniš je odmah nakon toga.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno Forrest.

 

Evo malog update-a. Nasao sam maticu za pumpu goriva za Fiat Punto 2 ali nece da se navrne vec odmah ide ukoso (ja imam Fiat punto classic)...  Pumpu za gorivo sam sam kupio ali ne pase, isto je od Fiat punta 2 PTZ - tako su mi prodali.

 

Na kraju se sve svelo na to da sam zvao radnje rekao koji je auto u pitanju i dobio dva pogresna dela :(.

 

Ako neko zna gde mogu da nadjem maticu za rezervoar za gorivo dobro bi mi dosla informacija.

Edited by bogi600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam, navojni obruč pumpe za gorivo(matica) za Puntića je samo jedan. Pogledaj da nije oštećen navoj na pumpi ili matici, pa ako jeste, prođi pažljivo nečim oštrim kroz podnožje navoja i popravi ga. A možda i nisam u pravu, možda je matica i navoj vezan za sklop pumpa-matica pa se razlikuju navoji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam imao slicni problem sa pumpom za gorivo, zamenjen samo motoric, placen 2000rsd, a ta plasticna matica

kosta 1700rsd. u Kit komercu, bar tako su mi rekli telefonom. Inace punto classic presao samo 35000km star 5 godina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

Malo kasnim sa odgovorom.

 

Sto se tice pumpe, ona je kod mene zamenjena u celosti. Stara pumpa asa filterom je bila u prilicno losem stanju. Na kraju sam vratio PTZ i uzeom Bosch original. Maticu sam nasao kod Bogunovica za gore naveden novac.

 

Razlika u maticama je bila ta sto je ova kupljena u ovlascenom servisu imala malo "ostriji" pocetak na navoju.

 

Sada je barem ovaj problem resen.

 

Hvala svima na savetima i pomoci!

 

Pozdrav

Edited by bogi600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...