bogi600 0 Posted October 4, 2015 Pozdrav sivma, Da li neko zna proceduru uključivanja Landi Omegas (ECU LCO2 ili slično). Naime, mislim da mi je otišla pumpa za gorivo i sada do servisa bi trebalo da odvezem/odšlepam auto, Kada dam kontakt - lampice za gas se uključe (2-3) sekunde i onda se ugase. Kada pumpa radi, obično se za to vreme čuje tiho zujanje. Zbog gore navedenog, ne mogu da držim taster na prekidaču dovoljno dugo da bi on prebacio na gas (koliko sam shvatio, minimum 5 sekiundi). Da li neko ima predlog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
masaivan 0 Posted October 4, 2015 (edited) Paljenje direktno na gas ide tako što, prvo stisneš dugme pa onda daš kontakt sačekaš da uređaj da signal da je prebacio na gas, uređaj cakne tako se nekako čuje, to je nekih 5 sekundi.Onda startuješ sve vreme držeći taster pritisnut.Obzirom da je hladno, možda nećeš uspeti da startuješ, pa je neophodno i da isparivač zagreješ, mlakom-toplom vodom.Imaj u vidu da neki uređaji imaju blokadu i da se mogu upaliti samo 10 puta. Računaju se i neuspešni pokušaji, obavezno kad osposobiš pumpu, resetuj pokušaje kod servisera za gas.Koju auto je konkretno u pitanju?i posle koliko kilometara je stradala pumpa goriva. Edited October 4, 2015 by masaivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogi600 0 Posted October 4, 2015 Pozdrav Masivan, Hvala na odgovoru! U pitanju je Fiat Punto Classic 1.2 8 v 60ks. U međuvremenu sam pokušao 2 puta da upalim držeći taster ali nije bilo uspeha. Svakako je sada skinuta pumpa za benzin i biće zamenjena. Tokom skidanja pumpe je stradala matica pumpe za gorivo (onaj plastičasn deo), tako da sada jurim i to negde da nađem Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted October 4, 2015 Krs prica...napisi na koliko ti je otisla pumpa?Ne znam da li je do goriva ili je bas losa.I meni je zveknula, ja je zamenio, a onda mi je kolege osposobile.Kazu, bila prljava.Kupi samo ulozak, nemoj da bacas pare na komplet.Mislim da imas temu na forumu.A deo trazi po otpadima, nisi prvi kome je stradala.Javljaj sta si uradio i daj vise informacija o kolima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted October 4, 2015 @bogi600: da bi ubuduće mogao da pališ direktno na gas (Landirenzo Omegas, Omegas Plus i PlusMax) treba da prevežeš belo/crveni provodnik koji vodi od benzinskih brizgača na +15 za napajanje motorskog računara. Ovo važi za naknadno ugrađene uređaje, kod fabričke ugradnje je nešo komplikovanija prepravka. Prekidač svetli 2-3 sekunde nakon davanja kontakta zato što ECU ne drži pod napajanjem benzinske injektore na kontaktu dok se motor ne pokrene. Za startovanje tih uređaja potrebno je nakon kontakta da prekidač svetli duže od 8 sekundi. Kada se preveže belo/crveni provodnik na +15 gde treba - svetli dok je ključ u položaju "ACC" . Za nuždu, mogao si da dovedeš +12V komadom provodnika sa akumulatora na tu belo/crvenu žicu (prinudni kontakt) pokreneš motor na gas i ukloniš je odmah nakon toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogi600 0 Posted October 7, 2015 (edited) Hvala puno Forrest. Evo malog update-a. Nasao sam maticu za pumpu goriva za Fiat Punto 2 ali nece da se navrne vec odmah ide ukoso (ja imam Fiat punto classic)... Pumpu za gorivo sam sam kupio ali ne pase, isto je od Fiat punta 2 PTZ - tako su mi prodali. Na kraju se sve svelo na to da sam zvao radnje rekao koji je auto u pitanju i dobio dva pogresna dela . Ako neko zna gde mogu da nadjem maticu za rezervoar za gorivo dobro bi mi dosla informacija. Edited October 7, 2015 by bogi600 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted October 7, 2015 Koliko znam, navojni obruč pumpe za gorivo(matica) za Puntića je samo jedan. Pogledaj da nije oštećen navoj na pumpi ili matici, pa ako jeste, prođi pažljivo nečim oštrim kroz podnožje navoja i popravi ga. A možda i nisam u pravu, možda je matica i navoj vezan za sklop pumpa-matica pa se razlikuju navoji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted October 13, 2015 I ja sam imao slicni problem sa pumpom za gorivo, zamenjen samo motoric, placen 2000rsd, a ta plasticna maticakosta 1700rsd. u Kit komercu, bar tako su mi rekli telefonom. Inace punto classic presao samo 35000km star 5 godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
bogi600 0 Posted October 20, 2015 (edited) Pozdrav svima, Malo kasnim sa odgovorom. Sto se tice pumpe, ona je kod mene zamenjena u celosti. Stara pumpa asa filterom je bila u prilicno losem stanju. Na kraju sam vratio PTZ i uzeom Bosch original. Maticu sam nasao kod Bogunovica za gore naveden novac. Razlika u maticama je bila ta sto je ova kupljena u ovlascenom servisu imala malo "ostriji" pocetak na navoju. Sada je barem ovaj problem resen. Hvala svima na savetima i pomoci! Pozdrav Edited October 20, 2015 by bogi600 Quote Share this post Link to post Share on other sites