Jump to content
FAS Goran
Boban Nikolic

Lancia Nuova Delta - teško otvaranje/zatvaranje vratanca (poklopca) rezervoara

Recommended Posts

Bobane,

ja taj problem resavam tako sto pritisnem dugme za otkljucavanje jos jedanput,nakon neuspelog otvaranja poklopca pritiskanjem istog.

Nakon toga se on sam oslobodi i otvori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što navodi na zaključak da treba očistiti/razraditi/podmazati mehanizam centralnog zaključavanja poklopca rezervoara. Prilazi mu se iz gebeka kroz poklopac obloge desnog krila čini mi se.

Mogu proveriti kasnije kad mi žena vrati auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovana gospodo, na Lancia Delti 1.6MJ, poklopac rezervoara, princip hemijska olovka, tesko se otvara i tesko se zatvara.Ima li neko iskustva u resavanju tog problema.Svaki put moram sakom da lupim jako preko poklopca da bih otvorio i isto to da ponovim da bih zatvorio.

Pozdrav Boban.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista stvar... kada je otvoren poklopac, mehanizam radi veoma  lako na dodir. Kada je zatvoren nekada neće po deset puta da se otvori. A nekada se čak sam otvori na ključ, vratanca samo iskoče...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi savet pre nego pocnem sam da prckam...

 

Poklopac (vratanca) rezervoara me malo zezaju, nece da se otvore iz prve pa moram da zakljucavam i otkljucavam auto par puta da ih otvorim na pumpi. Poznat problem sa provaljenim resenjem ili nesto sto samo mene drka pa moram sam da provalim sta je?

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno & formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam problem ponekad i to se dešava obično posle pranja. Ponekad jer gospodja više vozi a pere auto retko :) Aktuator onaj pravi problem. Horvat je pitao original za gulietu i bio je oko 3000 čini mi se u ovlascenom. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, PremieRacing said:

Poklopac (vratanca) rezervoara me malo zezaju, nece da se otvore iz prve pa moram da zakljucavam i otkljucavam auto par puta da ih otvorim na pumpi. Poznat problem sa provaljenim resenjem ili nesto sto samo mene drka pa moram sam da provalim sta je?

Ista stvar i kod mene... Samo što ja ne zaključavam i otključavam nego gurnem prst i otvorim ga silom... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomaze sledeca stvar. Na poklopcu u rupu u koju ulazi ona plastika koja sluzi za otvaranje - ubaciti parce gume ili nesto slicno, da sto manji hod bude na vratancima. Pre otvaranja pritisnuti malo i osetice se razlika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su tako pametni sje*ali vratanca pa sam lepio onu plastiku koja drzi vrata zakljucanim. 

Hoce vratanca da imaju hod gore dole po par milimetra, ali ne bi trebalo da se teze otvaraju. Pogotovo ne treba cupati jer ces doci u situaciju da ih ne zatvoris vise. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeste skontali da ima u gepeku, ispod onog poklopca na desnom krilu (tu gde su inače vratanca za gorivo), i jarko crvena vezica za ručno otvaranje?

 

biiip stvar, ništa više na silu, dok ne rešim elegantno i lako otvaranje spolja - koristim ovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krećem na more. Gepek skockan full nema otvaranja. I toalet papir na zadnjem staklu. :)

Stanem na pumpu, neće da se otvori. Dok sam povadio pola gepeka da dodjem dotle. 

Možda je rešenje produžiti i povuci taj kanap do ručne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/5/2019 at 8:41 AM, Evolution said:

Pomaze sledeca stvar. Na poklopcu u rupu u koju ulazi ona plastika koja sluzi za otvaranje - ubaciti parce gume ili nesto slicno, da sto manji hod bude na vratancima.

 

Pa da zaključimo... Pravo rešenje je upravo ovaj citirani predlog + da to što ubacujete bude super glatko i klizavo. Taj pipak koji otvara vratanca radi na principu mehanizma sa uvrtanjem pa mu je neuporedivo lakše da odradi svoj posao ako nema trenja koje ga koči.

 

Ja sam ubacio komad gume na koji sam zalepio komadić one dvoslojno samolepljive trake, a sa te strane na koju naleže pipak za otvaranje naravno nisam skinuo foliju. Sad se otvara bez po muke   :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam isti problem. Jel neko probao sa podmazivanjem? Jel to ima smisla? Da možda naprskam silikonskog ulja unutra? Ne znam da li bi smetalo. Na kraju krajeva, mogu da probam i taj trik sa gumom.
 

Nisam ništa čačkao jer obično otvori kad pritisnem otključavanje dva puta i posle pritisnem vrata kao dugme. Ne nervira me to toliko da bih se nešto posebno cimao oko toga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/18/2019 at 12:33 PM, PremieRacing said:

 

Pa da zaključimo... Pravo rešenje je upravo ovaj citirani predlog + da to što ubacujete bude super glatko i klizavo. Taj pipak koji otvara vratanca radi na principu mehanizma sa uvrtanjem pa mu je neuporedivo lakše da odradi svoj posao ako nema trenja koje ga koči.

 

Ja sam ubacio komad gume na koji sam zalepio komadić one dvoslojno samolepljive trake, a sa te strane na koju naleže pipak za otvaranje naravno nisam skinuo foliju. Sad se otvara bez po muke   :thumbup:

Inace identican problem imam i ja na Giulietti. Jednom sam rastavio skroz, i samo sastavio, i radilo je jedno ~5 puta, i onda opet po starom :)  

 

Pokusacu ovaj metod, deluje mi smisleno... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probajte da ubacite bilo šta što ima jako malo trenje, da bude što klizavija površina na koju naleže taj pipak koji otvara vratanca. U tome je suština pošto se on uvrće oko svoje ose dok se uvlači i izvlači. Bar je meni to pomoglo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jednu stvar treba imati na umu, ako vam je podesena opcija zakljucavanja vrata pri voznji.

Kada stanete, otvorite vrata vozaceva naravno - centrala ne otvori ostala vrata, samim tim ni poklopac rezervoara.

Tada treba na kljuc odraditi zakljucavanje/otkljucavanje (tom prilikom pritisnuti blago poklopac).

Plus metod lepljenja u rupu na poklopcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poceo je i meni da se javlja isti problem prilikom zadnjeg sipanja goriva.

Podmazao sam silikonskim sprejem, par puta pritisnuo da se otvori/zatvori i udje sprej unutra.

Posle toga radi bez greske :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično, samo ovo je još bolje:

 

PTFE - tečni teflon, to je ono kancerogeno na tiganjima, još u tečnom  stanju ali ovde vrhunski radi posao.

 

34031503_Motipptfe.thumb.jpg.565a44ddab9ba7efd5bb195a95d17453.jpg

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...