Jump to content
FAS Goran
asterix

P: skuter Malaguti madison S200

Recommended Posts

Skuter je u dobrom stanju,gume su dobre, uradjen je servis, restiling model sa novim,lepsim satovima, aprilijin agregat od 200 ccm koji se pokazao jako dobro.Registrovan do aprila 2016.
Uz njega dajem nove rolnice.
Nije padano, sve plastike su pregledane pred kupovinu i nijedna nije krpljena ili slicno, lepo ide, jako udoban i za duza putovanja.
Cena je 1200 evropskih novcanica,ali nije fiksna posebno za kolege.U ovu cenu ide i kofer sa slike i cerada.
Moze zamena za auto.

 

P1170735.jpg  P1170736.jpg  P1170739.jpg

 

P1170740.jpg  P1170741.jpg  P1170734.jpg

 

P1170732.jpg  P1170733.jpg  20150713_095243.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:up:

Pitajte Joshija kako ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha.

Tek sam sad primetio.

Nemam pojma,nisu moji. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena se snizena na 1050 i FIKSNA je.

Moze zamena za auto uz moju doplatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze druze.

Ovako,godiste je 2003-restiling model,kilovata 14 ili ti KS 19.

Presao je 27 000 km,servisi radjeni na 5000,kod mene dva uradjena.

Njegovi servisi su samo ulje i ciscenje filtera.

To radim sam.

Uzgred,velikih servisa nema jer je takav sklop motora da nema kaiseve i slicno.

Dakle,pred sezonu ustelovani ventili,zamenjen filter vazduha pre 100 km,kupio sam rolnice ali nisam ih zamenio (ako se ne proda imam ih za sledecu godinu).

Pogonski kais je zamnjen pre 6000 km,ali ja to menjam jednom u sezoni tako da budem siguran.

Zadnja guma je odlicna,prednja moze i sledecu sezonu da istera,plocice su dobre i napred i pozadi.

Akumulator mora sledece sezone nov (ovaj je ok ali udarna snaga nedovoljna za ovaj model),NIKADA PADANO,NISTA KRIVO,NISTA KRPLJENO,NISTA FARBANO!!!

Iza ovoga stojim.

Ko zeli spravicu za grad,po meni idealan odnos ulozeno dobijeno.

Veliki prostor ispod sedista,ja mislim i najveci od svih skutera (a nagledao sam ih se),dve kacige stajudole,do duse jedna ful face jedna jet.

Sve sto nisam rekao a zanima te slobodno pitaj.

Motul iskljucivo sipan i u menjac i u motor.

Menjacko ulje menjam jednom godisnje tj na pocetku sezone.

Isto tako i AT ulje u kocnicama.

Edited by asterix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj motor ide kao nezdrav kada ga vozi Asterix.

Vozio sam oko 110 na Zrenjanincu, debelo preko ograničenja.

Odjednom približava mi se crna tačka koja se povećava i u jednom trenutku me obilazi.

 

Još mi svira i podiže prst :thumbsup:

 

Rekao mi Mića "E moj Joshi, svašta na tebe podiže patku".
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja imam 110 kila!

:smoke::scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joshi brate,boja neka bude koja ti odgovara.

Tebi svejedno. :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aleksa izvini nisam te ispostovao,tj nisam ni video post.

Nesto me zeza telefon pa mi ni obavestenja ne stizu.

Aj mi prvo molim te pojasni sta je quasar agregat?

Aprilijina masina od 200 kubika,klasika sa karburatorom.

Trosi kako ga vozis,pun gas ne prelazi 4 u najgorim uslovima.

Moja voznja 3 i max 3,5

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je to, Quassar su noviji agregati Piagio grupacije od 250 ccm u koje spadaju Gilera, Malaguti, Aprilia i sam Piaggio :)

 

EDIT... sad vidim da je to motor zapremine 200ccm, to je onda agregat iz LEADER familije. Serija od pet cetverotaktnih agregata tipa "Leader". Prva dva 125 2V A i 150 2V A su vazdusno hladjeni dok su preostala tri 125 4V L, 200 4V L i 250 4V L hladjeni vodom

Edited by SkyBlu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni cuo to ime u nekoj prici. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piaggio grupacija ima vise vrsta agregata, radi se o agregatima serije HiPER, Leader, Master, PureJet, Quasar i nekim novim direct injection agregatima. PureJet su obicno male 50ice sa direktnim ubrizgavanje, HIPER su mali 50 i 100 ccm motorici vazdusno hladjeni i idu npr u Piaggio ZIP, Quasar agregati su od 250, tacnije 244 ccm, i najjaci Master 500 (460ccm) ugradjuje se vec u Piaggio X9 Evolution, Apriliu Scarabeo i u Gileru Nexus 500 itd.. Master 500 razvija snagu od 29kW pri nekih 7000 rpm... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratim sve te Piaggio agregate, vrhunske sprave, zaista zahvalne za voznju i odrzavanje, mali potrosaci, zaista dosta daju. :) Kao glavnu manu bi dao Masterima 500, termostat koji crkava te se ne moze zagrejati motor i kompijuter stalno naliva preko dizne gorivo kao za sauh, ono se slive i dize nivo ulja, na to treba obratiti paznju samo. Da ti ne OFF-ujem temu vise, izvini. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...