Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
neshaoct

Fiat na Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu 2015. / 2017.

Recommended Posts

fiat500-frankfurt.jpg

  •     Biće izložena cela porodica modela 500 koji su veoma raznovrsni po nameni i karakteru ali svi imaju legendarni Fiat 500 kao početnu  osnovu
  •     Apsolutna zvezda će biti novi model 500, sa kojim se Fiat priprema za suočavanje se budućim tržišnim izazovima, istovremeno ostajući veran svojim dubokim korenima.
  •     Novi model 500 nudi ekskluzivnu mogućnost po imenu ’Druga koža’ (Second Skin) za prilagođavanje izgleda karoserije  primenom jedinstvenog dizajna.
  •     U novom modelu uvodi se inovativni info-zabavni sitem UconnectTM sa ekranom od 5 inča.  Verzija Lounge uključuje i besplatne usluge Uconnect™ LIVE na pet godina.
  •     Novi euro 6 motor 1.3 Multijet 95 HP, koji će debitovati na legendarnom modelu brenda Fiat, ističe se svojim visokim performansama i ekološki čistim radom: emisije CO2 iznose samo 89 grama po kilometru.
  •     Pod reflektorima će se naći i model 500X, krosover italijanske proizvodnje koji neće prestati da privlači posetioce svojim urbanim duhom i terenskim karakterom.
  •     U fokusu će biti i model 500L, automobil koji je inspirisan legendarnim modelom 500 i koji predstavlja emocionalnu reinterpretaciju kategorije kompaktnih vozila za potrebe savremene porodice.
  •     Na štandu će biti i mesto rezervisano za brendiranu robu i ekskluzivne dodatke stvorene u saradnji sa brendom Mopar.

 

Fiat se vraća u Frankfurt sa uzbudljivom linijom modela 500 koja se sastoji iz čitave porodice: novi model 500 predstavljen u Torinu prošlog jula, krosover 500X koji ostvaruje odlične rezultate po pitanju prodaje i popularnosti, i model 500L koji je tržišni lider u svom segmentu. Ovi automobili imaju veoma različite namene i karaktere, ali svi dele istu polaznu tačku legendarni model 500.

 

 
Novi Fiat 500
Zvezda štanda biće novi Fiat 500, sa kojim se Fiat sprema za suočavanje sa novim tržišnim izazovima, istovremeno ostajući veran svojim dubokim korenima. Konstruisan u Centro Stile Fiat, ovaj automobil poseduje osvežen dizajn eksterijera i enterijera koji je i dalje nepogrešivo u duhu modela 500 ali je još atraktivniji. Nije porastao po pitanju veličine, ali je opremljen sa više tehnologije, verzija motora i ideja za prilagođavanje: legenda je evoluirala i još više usavršila svojstva koja su je učinile remek delom.
Izloženo će biti najmanje devet verzija. Biće tu dva kabrioleta, prvi je  u novoj boji Corallo Red sa bež krovom i drugi beli ca srvenim krovom , opremljeni po prvi put novim euro 6 turbo dizel motorom 1.3 Multijet 95KS. Ovaj mali dizel motor ističe se izvanrednim performansama i ekonomičnošću. I što je još važnije, ispunjava ekološke zahteve time što emituje samo 89 grama CO2 po pređenom kilometru. Isti motor ugrađen je i u crni novi 500 Lounge koji će takođe biti izložen.
 
Nova je i tamno crvena boja „Opera Burgundy“ na verziji Lounge, opremljenoj benzinskim motorom od 1,2 litre i 69 KS. Pet automobila prikazaće još jednu interesantnu mogućnost novog modela 500, koja će sigurno oduševiti i raspaliti maštu svakog ko voli da se ističe. U pitanju je „Druga koža“. Radi se o ekskluzivnoj mogućnosti prilagođavanja koja vlasniku omogućava da preslika svoj karakter na spoljašnjost automobila. Devet automobila poseduju različite kombinacije enterijera: Glen plaid i boja slonovače ili koralnih ivica (varijanta maslinastozelena je isto moguća) sa kontrastnim crnim ili bojom slonovače naslonom za glavu od kože . Pet automobila u ekskluzivnim sportskim izvedbama s Frau kožom tapacirungom u crnoj, bordo i tobako bojama, sa kontrasnom oznakom 500 izvezenim na polumesecu.
 
I na kraju, redizajnirana instrument tabla ponosno nosi inovativni info-zabavni sistem UconnectTM sa ekranom od 5 inča, koji već na Pop verziji uključuje radio, šest zvučnika, komande na upravljaču, AUX-IN i USB ulaze i hends-fri mogućnost sa Bluetooth tehnologijom. Novi 500 Lounge nudi Uconnect ™ 5” Radio LIVE sa ekranom osetljivim na dodir kao deo standardne opreme. Sistem uključuje širok spektar funkcija, kao što su standardno dostupna usluga Uconnect™ LIVE na pet godina i muzičke opcije pored FM/AM radija.
 
Fiat 500X
Model 500X neće prestati da privlači posetioce:  biće  izložena tri automobila, od kojih dva sa terenskom Cross Plus opremom i specijalnim branicima, štitnicima i pogonom na sva četiti točka i jedan u nivou opreme Lounge, koja odražava urbaniju stranu ovog krosovera brenda Fiat. 
 
Prvi model Cross Plus sa pogonom na sva četiri točka, sa troslojnom crvenom „Amore Red“ bojom, opremljen je moćnim 1,4-litarskim motorom MultiAir od 170 KS i inovativnim devetostepenim automatskim sistemom prenosa u cilju postizanja savršene ravnoteže između udobne vožnje i sportskog osećaja, i garantuje izvanredno ubrzanje i ravnomernu raspodelu obrtnog momenta.
Pored njega je model 500X Cross Plus sa troslojnom „Amalfi“ žutom bojom, moćnim 2,0-litarskim motorom MultiJet II od 140 KS, manuelnim menjačem sa šest brzina i pogonom na sva četiri točka.
Treći model, 500X Lounge, opremljen je 1,4-litarskim motorom MultiAir sa 140 KS i polu-automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Ova verzija je snabdevena probranom dodatnom opremom od Mopara, referentnog brenda za usluge, brigu o korisnicima, rezervne delove i dodatnom opremom za brendove grupacije FCA. Konkretno, model poseduje paket „ChromeXtra“ koji uključuje elegantne hromirane elemente, kao što su lajsne na vratima, okviri svetala za maglu i navlake za spoljne retrovizore. Sveukupan utisak pojačavaju i organizator prtljaga „Cargo Organiser“ koji povećava zapreminu prtljažnika, posebne patosnice i ventili sa logom brenda Fiat. Ovo je mali ali značajan primer široke kolekcije opreme brenda Mopar stvorene sa posebnom namerom da novi krosover brenda Fiat učine još jedinstvenijim.
 
Fiat 500L
Porodicu modela 500 upotpunjuje model koji kombinuje legendarni stil modela 500 i funkcionalnost dizajnerske tradicije brenda Fiat. Proizvod te naročite alhemije jeste „City Lounge Fiat“, novi pristup gradskom automobilu koji predstavlja emocionalnu reformulaciju kategorije kompaktnih vozila za potrebe savremene porodice.
Posetioci će u Frankfurtu moći da vide i posebno izdanje Beats EditionTM u dve boje i verziju Trekking u ekskluzivnoj Tuscany green boji. Sjajni 1,4-litarski motor 16v T-Jet od 120 KS kojim je opremljen prvi 500L predstavlja idealno rešenje za jednostavno izlaženje na kraj sa gradskim saobraćajem i niske troškove održavanja: tako opremljen automobil dostiže maksimalnu brzinu od 189 km/h i ubrzava od 0 do 100 za 10,2 sekundi. Fiat 500L Beats EditionTM poseduje zvučni sistem koji pruža jedinstveno muzičko iskustvo i odličan kvalitet zvuka koji će napraviti revoluciju u uživanju u muzici u automobilu. Spolja, ovaj automobil je u boji  elegantno sive  sa crnim krovom i crvenim i satenski-hromiranim detaljima koji daju  svež, urban i moderan izgled. Iste karakteristike nalaze se i u unutrašnjosti, sa potpuno crnim ambijentom i tapacirungom od eko-kože sa crvenim šavovima.
 
Na štandu će biti i 500L Trekking 1.3 Multijet  sa 95 KS. Ovaj model poseduje dve savršeno integrisane ličnosti koje se smenjuju na dnevnoj bazi: gradski model pun stila, za bezbrižan urbani užitak, i jedan malo odlučniji, idealan za vikende sa porodicom i prijateljima. Izložbeni model dolazi u Tuscany green boji sa dvobojnim belim krovom, i prepun je Moparove opreme odabrane da naglasi njegom dvostruki duh, kao što su zgodna postava za prtljažnik, vešalice za kaput iz naslona za glavu, osveživač i posebna ploča praga. I na kraju, automobil može postati još praktičniji zahvaljujući krovnim šinama na koje mogu da se montiraju nosači za bicikl, skije, daska za surfovanje ili krovna kutija.
 
Štand brenda Fiat
Na štand u Frankfurtu, posetioce će dočekati tipična italijanska elegancija i stil. Njegov atraktivni dizajn tečan je i harmoničan. Pogledi su uprti u centar, na kom će s ponosom biti izložen novi model 500, zajedno sa ostalim automobilima iz porodice 500, koji simbolično formiraju zagrljaj u znak dobrodošlice najnovijem članu porodice Fiat. Sa prednje strane, posetioci mogu da uživaju u svim automobilima dok se na velikom ekranu projektuju video snimci. Pametnom kombinacijom popunjenog i praznog prostora, pozadina odaje osećanje čvrstine i okruženja koje pruža zaštitu. Isti osećaj kao i za volanom automobila brenda Fiat. Izbor brendirane robe i ekskluzivnih dodataka brenda Fiat razvijenih u saradnji sa Moparom, referentnim brendom za usluge, brigu o potrošačima, originalne rezervne delove i dodatnu opremu za brendove grupe FCA, biće predstavljen na posebnom delu štanda.
 
Novi Fiat 500
Prošle godine, Fiat je uveo novi model 500, automobil stvoren da se suoči sa novim tržišnim izazovima, istovremeno ostajući veran svojim dobukim korenima, koji sežu sve do 1957. Na isti dan te godine, lansiran je Fiat 500. Ovaj „mali veliki automobil“ i simbol masovne motorizacije Italije koji je prodat u skoro 3,8 miliona primeraka, postaće čvrsto usađen u kolektivnoj svesti. Pedeset godina kasnije, 2007. godine, Fiat je odlučio da iskoristi to nasleđe i otisne se u budućnost: rođen je novi model 500, i momentalno se pokazao uspešnim.
 
Nakon osam godina i preko 1,5 miliona prodatih primeraka, štafetu preuzima novi model 500. Stvoren u Centro Stile Fiat, ovaj automobil dolazi sa osveženim dizajnom eksterijera i enterijera koji je i dalje nedvosmisleno u duhu modela 500, ali još atraktivniji. Nije porastao po pitanju veličine, ali je opremljen sa više tehnologije, verzija motora i ideja za prilagođavanje: samo na takav način jedna legenda može evoluirati i još više unaprediti svojstva koja su od nje napravila remek delo.
 
Dostupan u dve verzije (limuzina i kabriolet), novi model 500 dolazi u tri nivoa opreme, dostupna u zavisnosti od tržišta: Pop, Postar i Lounge. Standardna oprema i ovog puta uključuje sedam vazdušnih jastuka, 5-inčni Uconnect Radio sa šest zvučnika, AUX-IN i USB ulaze, komande na upravljaču i dnevna LED svetla. U Italiji, u opremu ulazi i klima. Verzija Lounge poseduje dodatne eksluzivne detalje, kao što su panoramski stakleni krov, 15-inčne alu-felne, 5-inčni Uconnect Radio LIVE sa ekranom osetljivim na dodir i kožnim upravljačem sa kontrolama koji omogućava integrisanje pametnog telefona, korišćenje mnoštva aplikacija i stalnu povezanost.
Smeo i zavodljiv, novi model 500 ima preko 1,900 inovativnih detalja, osmišljenih da naglase originalnost i istovremeno još više rafinišu stil. Novi elementi uključuju prednje farove sa dnevnim LED svetlima, zadnje svetlosne grupe, paletu boja, istrument tablu i materijale: novina je mnogo, ali ostaju verne nedvosmislenom stilu modela Fiat 500. Ne slučajno, legendardni Fiat predstavlja manifest novog koncepta pokretljivosti i „meke“ revolucije na svetskim putevima, kombinujući naizgled suprotne vrednosti.
 
Na taj način, novi model 500 osvežen je u znaku estetskog kontinuiteta i tehnološke evolucije. To je magična formula postojanja modela 500, jedinog modela sposobnog da koherentno spoji suprotnosti: on je ekskluzivan, ali dostupan; on je globalni best-seler sa čisto italijanskim srcem; on je elegantan proizvod koji je takođe prepun zabave. Veoma je ličan, iako je prodat u preko 1,500,000 komada. Štaviše, novi model 500 kombinuje tehnologiju i emocije kako bi učvrstio poziciju repera u svom segmentu, po svim kriterijumima.
 
Motori
Novi model 500 pokreće paleta izuzetnih i ekonomičnih motora, koji su sada još više ekološki, što je potvrđeno standardom Euro 6. U kombinaciji sa mehaničkim menjačima sa pet ili šest brzina ili robotizovanim sistemom prenosa Dualogic, linija dostupnih motora uključuje 1,2-litarski motor od 69 KS, TwinAir sa 85 ili 105 KS, dvocilindarski 1,2-litarski motor EasyPower od 69 KS (LPG/petrol) i 1,3-litarski turbo dizel Multijet od 95 KS, koji će imati premijeru na sajmu automobila.
Poslednji model je najbolje što današnja tehnologija malih dizel motora ima da ponudi: emituje samo 89 grama CO2 po kilometru i zadovoljava standard Euro 6, istovremeno garantujući izvanredne performanse. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 10,7 sekundi, a maksimalna brzina je 180 km/h. Ovaj motor je takođe ekonomičan i ekološki čist: za 100 kilometara potrebno je 3,4 dizela. I na kraju, mali rekord: Novi model 500 je jedini automobil u svom segmentu, pored modela Fiat Panda, koji nudi dizel motor.
TwinAir 0.9 cm3 je dostupan u dve verzije: 85 KS i 105 KS. Prva verzija troši prosečno 3,8 litara/100km uz emisije ispod 90 g CO2/km: ovi izvanredni rezultati su pokazatelj efikasnosti pravog, pristupačnog tehničkog rešenja koje je Fiat učinio dostupnim široj javnosti kako bi izvukao najbolje po pitanju zaštite okoline i efikasnog rada. Kao i motor TwinAir, koji je praktičan primer toga kako se pomoću tehnologije mogu smanjiti potrošnja goriva i emisije po pristipačnim cenama.
Nakon lansiranja, linija novog modela 500 biće proširena 1,2-litarskim motorom od 69 KS u „Eko“ konfiguarciji. Ta verzija poseduje mali alternator, poseban aerodinamični paket i nove gume od 14, 15  ili 16 inča koje omogućavaju nizak otpor kotrljanja i visoku otpornost na habanje. Ove evolucije u zbiru rezultiraju stvarnim uštedama na gorivu i pozitivnim uticajem na održivost životne sredine. Isti broj važi za sve: emisije CO2 iznose samo 99 grama po kilometru.
 
Dizajn eksterijera
Novi model 500 je kompaktan: dugačak je 357 centimetara, širok 163, visok je 149 centimetara i ima međuosovinsko rastojanje od 230 centimetara. Dizajn prednjeg i zadnjeg dela je promenjen, ali je ostao dosledan sebi. Stil eksterijera novog modela 500 predstavlja izraz svih karakterističnih elemenata koji su bili svojstveni modelu od 1950-ih a danas potvrđuje njegov identitet ugrađivanjem tehnološki naprednih, kompletnih rešenja.
 
Najočiglednija veza sa prošlošću vidi se na gornjim farovima – koji su i dalje okrugli, ali sa mali dinamičnijim nagibom kako bi ostavio utisak smelijeg pogleda – zajedno sa donjom svetlosnom grupom, koja kombinuje LED tehnologiju za dvevna svetla i celinu koju čine prednja ukrasna lajsna i logo brenda. Gornja svetla sada imaju koriste inovativni polieliptični modul za jasnu preglednost noću i dodatnu bezbednost: njegove oči su uvek na putu. Donja svetlosna grupa integriše glavna svetla, dnevna svetla i bočna LED svetla, koja prate kružni profil. Time se postiže efekat grafičke reprodukcije nula iz oznake 500. Novi 500 će se svojim prepoznatiljivim svojstvima isticati čak i u mraku.
Hauba je zadržala svoj obuhvatajući oblik, savijajući se na dole sa obe strane: ovaj tipičan element stila modela 500 dopunjuje prednji deo sa veoma harmoničnim, klasično trapezoidnim „nosom“ na kome se nalaze elegantno hromirane prednje ukrasne lajsne. Središnja izbočina je sada naglašenija, a pomoćni otvor za vazduh ima trodimenzionalnu rešetku, sa hromiranim „dugmadima“ na verziji Lounge, koji joj daju prijatan izgled. Istovremeno, robusnost i snažnu ličnost naglašavaju hromirane oznake koje pogled usmeravaju na lukove iznad točkova. To novi 500 čini još izražajnijim i daje mu zavodljivi pogled.
 
Profil je i dalje mek i zaobljen i novom modelu 500 daje drzak izgled koji mami osmeh saučesništva pri suočavanju sa gužvama u saobraćaju, malim prostorima i užurbanim načinom života. Uz karakteristični, dopadljivi oblik, ovaj auto ima velike bočne prozore, minimalni prepust i veoma kratku haubu. Pored toga, pojasna linija je blago nagnuta unapred, što povećava njegovu robusnost.
Zadnji deo ima veliku hromiranu ručku karakterističnog oblika koja podseća na svetlo za tablice na prvom modelu Fiat 500, a danas se uklapa sa ekskluzivnim novim svetlosnim grupama. Ovo je jedini model u svom segmentu koji ima „prazne“ svetlosne grupe – prstenastu strukturu koja u sredini sadrži boju karoserije – sa svetlosnim modulima čiji oblik prati vijugavi profil karoserije, od zadnjeg prozora pa do novog branika. Na ovaj način, svetlost izvire iz karoserije, stvarajući efekat koji izgleda kao „svetlosna tetovaža“. Zadnja svetla za maglu i svetlo za kretanje unazad smeštena su ispod, na krajeve crne ili hromirane, tanke i dinamične rešetke. Ova podela je funkcionalna i obezbeđuje veću efikasnost svetala.
 
Takođe su dostupne aluminijumske felne od 15 i 16 inča sa novim dizajnom i dijamantskom obradom. Paleta boja uključuje 13 nijansi karoserije (sedam pastelnih, jedna troslojna i pet metalik boja), uključujući novu koralno crvenu (Corallo Red) i tamno crvenu (Opera Burgundy). Dostupne su i dve upečatljive crno-žute i crno-crvene verzije u kombinaciji sa prilagođenom „ drugom kožom “ (Second Skin), koju novi model 500 nudi kako bi zadovoljio različita raspoloženja i kreativne potrebe. Svako može da prilagodi model 500 po svojoj želji i da mu pruži uvek drugačiji izgled. Ulazak u salon će pomalo biti kao da ulazite u kuću visoke mode.
 
Kao odeća, kao druga koža
Novi model 500 nudi još jednu izvanrednu mogućnost koja neće prestati da vas iznenađuje i stimuliše maštu i stil, pridržavajući se spontane prijatnosti koju je legendarni Fiat uvek odavao. Naziva se „druga koža“ (Second Skin) i predstavlja ekskluzivno prilagođavanje koje vam omogućava da svoju ličnost prenesete na karoseriju i uz to uvek budete zadovoljni njenim italijanskim ukusom i elegancijom. Kupci mogu da biraju između „Male“ verzije, koja ima geometrijske, moderne etničke šare duž pojasne linije, i „Srednje“verzije, u kojoj stubovi i krov – a u nekim slučajevima i hauba i zadnja vrata – imaju četiri različita šablona: „Lord“ (klasični tartan), „Comics“ (pop dekoracije) u kombinaciji sa novom šemom karoserije sa dve boje, „Navy“ (sveže i živahne) i „Camouflage“ (moderni vojni stil). Kao kod odeće krojene po meri, svako može da izrazi svoju ličnost uz jedinstveni, upečatljivi stil sa kolekcijom „druga koža“ namenjenoj novom modelu 500.
 
Enterijer
Enterijeri su potpuno novi, počev od dizajna instrument table, u koju je sada integrisan inovativni info-zabavni sistem Uconnect sa 5-inčnim ekranom (osetljiv na dodir na verziji Lounge) izvanredne vidljivosti, skladno umetnutim u pažljivo dizajniranu ergonomsku celinu. Enterijer je kao celina nov i visokotehnološki, ali i dalje nedvosmisleno u stilu modela 500. Putnička kabina je i dalje obmotavajućeg oblika, štiteća i prepuna sitnih detalja koji upućuju na prošlost, ponovo osmišljenu na moderan način i ukrašenu ekskluzivnim materijalima. U toj perspektivi, tasteri i kućište instrument table su redizajnirani, baš kao i upravljač: komande su sada raznovrsnije i kompletnije, a hromirane ivice daju izraz preciznosti. Detaljnije, putnička kabina novog modela 500 predstavlja savršen primer kompletne, moderne i ergonomične opreme i dizajna inspirisanog klasičnim modelom 500.
Instrument tablu karakterišu koncentrični krugovi analognih instrumenata koji vozaču pružaju sve neophodne informacije u jednom pogledu: brzina se očitava na spoljašnjem krugu a kilometar sat je smešten ispod. Informacije koje daje ugrađeni kompjuter,  putem digitalnog pokazivača goriva i termometra, prikazuju se na sredini.
 
Treba pomenuti i inovativni 7-inčni TFT ekran instrument table (dostupan na zahtev), razvijen u saradnji sa brendom Magneti Marelli, međunarodnim liderom u projektovanju i proizvodnji visokotehnoloških sistema i komponenti za automobilsku industriju. Ovaj uređaj momentalno i istovremeno vozaču pruža informacije o brzini, broju obrtaja i podacima iz putnog računara. Pored toga, centralni deo displeja – sa slikom automobila – može se konfigurisati tako da prikazuje željene podatke putnog računara, kao na primer pređenu kilometražu, trenutnu potrošnju goriva, domet, vreme putovanja. Veoma uočljive su i poruke upozorenja, poput onih o otvorenim vratima, temperaturi, itd i sistemski indikator „GSI“ (Indikator promene brzina), koji prikazivanjem određenog simbola savetuje kada promeniti brzinu da bi potrošnja goriva bila najefikasnija. Sve ovo je savršeno integrisano u sisteme Uconnect™ 5” Radio LIVE i Uconnect™ 5” Radio Nav LIVE tako da medija plejer, telefon i navigacija mogu deliti zajednički ekran. Pored ovoga, LCD ekran prikazuje signal za aktiviranje tastera Sport na verziji motora 0.9 TwinAir Turbo od 105 ks. Ovaj element zajedno sa  centralnom konzolom i setom otvora za radio i ventilaciju može biti boje slonovače ili crne, radi naglašavanja starinskog stila ili sportske crte automobila. Osim ovoga, nova instrument tabla novog modela 500 je idealna kombinacija retro izgleda i moderne tehnologije.
 
Novi hromirani naglašeni delovi ističu se na ujednačenoj celini što je prijatno na dodir i na pogled ali je istovremeno i praktično: tu je obilje pametno uređenih pretinaca a komande na volanu su standardno dostupne na svim   verzijama. Takođe, standardan je i sistem za klimu i novi otvori za vazduh sa paralelnim krilcima za precizno usmeravanje vazduha i podešavanje brzine protoka.
Gornji deo karoserije odaje sofisticiranost i posebnost što je naglašeno prednjom maskom u boji karoserije, dok je donji deo super-funkcionalan uz prostrane nove pretince za stvarčice. Ručica menjača smeštena je na instrument tablu radi lakog rukovanja i izgleda kao sofisticirana mehanička komponenta, sa hromiranim delovima i efikasnom kuglom koja može biti sjajno crna ili hromirana u zavisnosti od verzije. Grupa najčešće korišćenih tastera inspirisana je lampicama upozorenja i ručicama iz klasičnog modela 500. Lako se prepoznaju i  koriste. 
 
Tapacirung je dostupan u devet kombinacija boja. Uz garantovani komfor kakav samo možete poželeti, nova sedišta se prave sa još više ergonomskih materijala dizajniranih tako da olakšaju pristup putnicima ka zadnjim sedištima. Sedišta za Pop opremu obuhvataju ton na ton šablone  koji se po bojama slažu dok one kod verzije Lounge odlikuje tzv. „Glen plaid“ dizajn sa slonovačom. Dodatno je dostupan i crni, bordo ili tapacirung boje duvana od veštačke kože sa logotipom 500 izvezenim na polumesecu sa kontrastnom bojom slonovače ili svetlo plavi polumesec za bordo crvena sedišta.
 
Zadnje sedište je veoma udobno za dvoje putnika i istog je dizajna kao i prednja sedišta. Štaviše, gornja kontura naslona izlazi iz gornje ivice da bi pružila bolju podršku i da bi oblikovala naslon za leđa ergonomičnije, te da bi se naglasio stvarano dostupan prostor. U Lounge verziji, zadnje sedište se može podeliti u odnosu 50/50 i preklopiti da bi se na najbolji način prilagodilo svim potrebama tovara. Novi koncept tapacirunga i panela na prvi pogled odaje utisak autentičnog, izvanrednog kvaliteta modela. Konkretnije, paneli vrata su dekorisani kontrastnim tapacirungom koji odgovara sedištima i plastičnoj strukturi obuhvatajući prostrani pretinac i zvučnike. Na kraju, hromirane ručice na vratima u obliku kuke podsećaju na glavnu karakteristiku klasičnog modela 500.
 
Dalje, bez obzira na kompaktne razmere, novi model je veoma prostran, što je rezultat pametne raspodele pretinaca za predmete. Na komandnoj tabli  postoje dva pretinca, jedan za vozača i jedan za suvozača (pretinac do suvozača sada ima vratanca), uz pretince u vratima i još jedan pored menjača. I na kraju, kapacitet prtljažnika je velik: 185 litara koji se mogu pretvoriti u 550 spuštanjem zadnjih sedišta. Pored toga, novi 500 ima nizak prag kako bi olakšao utovar predmeta. Tu je još nešto što se ne može videti ali se odmah oseti i ceni: automobil je opremljen zvučnom izolacijom u blatobranima, kao i zaštitnom barijerom, čineći putničku kabinu još udobnijom i tišom.
 
Sistem UconnectTM
Veliki ekran sistema UconnectTM izdvaja se na sredini kontrolne table novog modela 500, između otvora za ventilaciju koji su smešteni niže nego u prethodnoj verziji. U Pop verziji, sistem uključuje radio, šest zvučnika, kontrole na upravljaču, AUX-IN i USB ulaze sa hends-fri sistemom i Bluetooth-om.
 
Novi model 500 u Lounge verziji nudi sistem Uconnect™ 5” Radio LIVE sa ekranom osetljivim na dodir, najnovije dostignuće info-zabavnog sistema, kao deo standardne opreme. Ovaj sistem uključuje širok niz funkcija, poput usluga Uconnect™ LIVE standardno dostupnih na period od 5 godina, Bluetooth hends-fri sistem, prepoznavanje glasa i mnoštvo muzičkih opcija pored FM/AM radija. Vozač može da poveže multimedijalne uređaje preko USB-a ili 3,5mm AUX-IN priključka, a može i da pušta muziku sa kompatibilnog pametnog telefona preko Bluetooth-a. DAB digitalni radio je dostupan na zahtev. Ovaj sistem takođe ima čitač SMS poruka za kompatibilne telefone koji radi uz pomoć tehnologije koja pretvara tekst u govor.
Usluge Uconnect™ LIVE, koje su uključene u cenu vozila, debitovaće u novom modelu 500. Uconnect™ LIVE aplikacija se može preuzeti sa sajtova Apple Store ili Google Play Store za pametne telefone. Čim se pametni telefon poveže sa novim 500 Lounge, mnoge aplikacije se mogu pregledati i kontrolisati putem ekrana osetljivog na dodir sistema UconnectTM. Aplikacije su redizajnirane i prilagođene za upotrebu tokom vožnje, kako bi vozač ostao usredsređen na put. Uconnect™ LIVE će biti postepeno uvođen u mnoge zemlje širom Evrope; trenutno je dostupan u Italiji, Francuskoj, Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Španiji, Austriji, Belgiji, Švajcarskoj, Holandiji i Luksemburgu za Uconnect™ 5” Radio i Radio Nav za Android i iOS pametne telefone.
 
Uconnect™ LIVE omogućava direktan pristup TuneIn Internet radiju preko ekrana osetljivog na dodir, a uključuje preko 100.000 stanica iz celog sveta, sa uslugom „Deezer Internet music“ sa preko 35 miliona pesama za korisnike servisa „Deezer Premium“, usluge Rojtersa, kako biste bili u toku sa najnovijim svetskim vestima, kao i Facebook i Twitter kako biste ostali u kontaktu sa prijateljima. Konačno, ovaj sistem se može koristiti i za pristup aplikaciji eco:Drive, nagrađivanoj aplikaciji za režim vožnje koja vam omogućava da smanjite potrošnju goriva za do 16% i koja doprinosi smanjenju emisija CO2 tako što vam daje savete za vožnju u realnom vremenu.
 
Uconnect™ LIVE se direktno povezuje na my:Car sa upozorenjima u realnom vremenu, obaveštenjima o rokovima za servisiranje, kao i interaktivnom uputstvu za vozače za što bolje održavanje vozila. Kada povežete pametni telefon preko Bluetooth-a, najbitnija upozorenja se prebacuju na Uconnect™ lični nalog LIVE, što čini servisiranje lakšim nego ikad. I na kraju, Uconnect™ 5” Radio Nav LIVE sa integrisanom navigacijom TomTom 2.5D i glasovnim kontrolama dostupan je na zahtev. Vožnja čak i kroz najkomplikovanije raskrsnice i saobraćajnice sada je jednostavna zahvaljujući moćnim funkcijama, poput naprednog indikatora traka. Pored toga, funkcija TomTom IQ Routes® je najjednostavniji način da izračunate najbrži put na osnovu stvarnih prosečnih brzina. Uputstva za skretanje se mogu bezbedno prikazati na instrument tabli dok su druge funkcije aktivne na radiju.
 
Uconnect™ LIVE sa uslugama TomTom LIVE
5-inčni Uconnect™ Radio Nav LIVE uključuje usluge TomTom Live sa glasovnom kontrolom i visokokvalitetno informisanje o saobraćaju koji uz novu aplikaciju Uconnect LIVE svako putovanje čini efikasnijim. Vozači novog 500 sada mogu da iskuse kvalitet umrežene navigacije koju pruža TomTom i da se povežu na jedan od najvećih izvora informacija o saobraćaju u svetu. UconnectTM predlaže najbrže putanje i daje najpreciznije procene vremena dolaska, pored informacija o uslovima saobraćaja u realnom vremenu, korisnici takođe na raspolaganju imaju informacije i lokacijama fiksnih i mobilnih radara (tamo gde je dostupno) i vremensku prognozu u realnom vremenu. I na kraju, sa uslugom TomTom Search & Go, korisnici mogu da vrše pretragu po kategoriji ili tipu, kao što su benzinske stanice ili supermarketi, i da budu usmereni ka njima. 
 
Od FCA Srbija za FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

FCA, Nissan i PSA neće izlagati svoje automobile na sajmu u Frankfurtu

 

120032-peugeot%20308%201.jpg

 

Pored grupacije FCA (Fiat Chrysler Automobiles), Nissana i pojedinih brendova francuske grupacije PSA, na jesenjem Sajmu automobila u Frankfurtu takođe neće biti ni automobila koje proizvode Volvo i Ford. Iz francuske automobilske grupacije PSA, pod čijim okriljem je odnedavno i Opel, stigla je informacija o planovima za povratak na tržište Severne Amerike, a ubrzo nakon toga i odluka prema kojoj se njeni brendovi Peugeot i DS Automobiles ove jeseni neće pojaviti na Sajmu automobila u Frankfurtu. Sa promenama u globalnoj marketinškoj strategiji na koje je značajno uticala sve popularnija mogućnost internet promocija, svoje automobile u Frankfurtu ove jeseni neće izložiti ni grupacija FCA, a na jednom od najznačajnijih međunarodnih sajmova takođe neće biti Nissana i njihovog luksuznog podbrenda Infiniti.

''Žao nam je što publika ove godine neće imati priliku da uživo vidi nekoliko modela automobila pojedinih brendova. Razlozi variraju od kompanije do kompanije, a uzroci odsustva uglavnom su finansijske i korporativne prirode'', rekao je izvršni direktor Sajma automobila u Frankfurtu Klaus Braeunig. Istovremeno, portparol grupacije PSA potvrdio je da će Citroen imati svoj izložbeni prostor na Sajmu automobila u Frankfurtu, a iz kompanija Ford i Volvo još ranije je potvrđeno odsustvo s ovogodišnjeg frankfurtskog okupljanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...