Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Evo da se konacno javim,sa svojim "novim" GP.Cekao sam da vidim kako ce se zavrsiti odiseja sa kompresorom klime,jer su mi u PILIP-u rekli,ako bude radila tj hladila skedecih 10 dana,znaci da je sve OK.Da podsetim kupljen je za 3350e,sa neispravnim kompresorom klime,i sve me kostalo jos 100e.Znaci u ovakvom stanju 3450e.Sa klimom sam dobro prosao,moglo je da bude mnogo skuplje...(pocetnicka sreca valjda).

 

Nadam se da nisam preterao sa slikama,(slikao sam i servisnu knjizicu).Ispolirao sam desni far i poprskao komande na volanu(sve sam to objasnio u odgovarajucim temama).Treba jos volan i prednje tapacirunge da sredin.Bio sam kod STORELI-ja,volan 40e,tapaciri 1500din po strani.
Zanimalo bi me misljenje clanova o ovom autu-ceni.E da,nervira me plava boja centralne konzole,pa cu verovatno ofarbati.

20150901_185427.jpg

 

20150901_185439.jpg

 

20150901_185450.jpg  20150901_185501.jpg

 

20150901_185520.jpg  20150901_185540.jpg  20150901_185550.jpg

 

20150901_185602.jpg  20150901_185631.jpg  20150901_185642.jpg

 

20150906_142030.jpg  20150906_142048.jpg  20150906_142056.jpg

 

20150906_142107.jpg  20150906_142116.jpg  20150906_142126.jpg  20150906_142134.jpg

Jos da dodam,registrovan do jula sled.godine,gume zadnje M+S stare 3 god,napred letnje i par rezervnih M+S stare 2 god.Akumulator u garanciji.Jedino me interesuje set kvacila i korpa,kad bi trebalo da se radi,jer jedino to nije radjeno.

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek je sa srecom i da te dugo i dobro sluzi, meni izgleda pristojno to je ta neka cena za GP, meni se svidja enterijer tu ne bih nista dirao osim volana.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se bas svidja sto je centralna konzola plave boje. Slaze se sa bojom sedista i tapacira i ostavlja pozitivan utisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa boja nije bas najsrecnije odabrana,iako je dubinski prana,vidi se razlika.Vremenom se sve vise vidi da je "zaprljano".Ne razumem stavljanje svetle boje na sedisni deo? :thumbdown: . Mnogo si mi lepse druge boje koje sam vidjao na ostalim GP,npr konzola i tapaciri i sedista,tamno ili svetlo sivi itd.Tapaciri su neznatno pocepani,pa planiram da to promenim u neku sivu,STORELLI to radi za 1500 din po vratima.Ipak je najbolji dezen sedista imao moj mk2 HLX ,teget sa sitnim tamno zutim tackicama.
Inace sam malo razocaran u pogledu mesta za sitnice,moj hlx je imao mnogo vise mesta za ovu svrhu,a ovde se sve svodi na fioku ispred suvozaca.Pola stvari iz malog punta ne moze da stane u GRANDE.Zena kaze pa sto se onda zove GRANDE?,mozda je u pravu.Sta im je falilo da stave jos jednu fioku (ispred suvozaca) koja se otvara na gore kao kod stila.A najvise me "iznerviralo" sto jelenska kozica ne moze da stane u dzep na vratima-neverovatno!  :rant: . Jedino sto mi se cini da GP ima bolji "ajnslag" od mk2,pa tako iz garaze sad izlazim iz prve,a sa mk2 to nikako nisam mogao.Eto,muke ni oko cega. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam na Mk2 ali grande ima i STEPENICU u gepeku (kada se obore sedista) sto mk1 nije imao! Po meni nedopustivo ali zbog ocena na osnovu velicine gepeka masovna pojava! ono na vratima sluzi samo za skupljanje prasine i apsolutno ni zasta vise!

Mogli su se potruditi pa nedostatak mesta za sitnice  prosiriti ladicama ispod sedista(ima mesta!) ali onda bi auto kostao verovatno celih 5e vise dakle ogromna usteda za Fiat a kupce ogroman nedostatak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voleo bi da neko prokomentarise potrosnju goriva.Sipao sam 20l i (odokativno) presao 350km,a sad to mu dodje 5,7L / 100km,ali bord comp.pokazuje 7,4. :question: Zasto ovolika razlika?Uglavnom vozeno po gradu,na relaciji opstina n.bgd-galenika i nazad.Sve vreme je vozio sin i nisam siguran da pravilno vozimo dizel auto. :guitar: .Primetio sam (po pokazatelju trenutne potrosnje),da treba sto pre ubacivati u visi stepen,i sto pre (kolko je moguce) u 5.brzinu.Ima li neki savet-preporuka po ovom pitanju. :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ti taj auto nisam nikad vozio, jesam 1.9 jtd, ali po onome što čitam za motor, oba mjet-a imaju max torque na 1750 okretaja. Što znači da bi ga ja vozio tako da kad prebacim u višu brzinu, okretaju budu na 1750-1800. Sad je li to na 2300 ili 2600, ne znam, ali otprilike tako.

 

A sad zašto board cpu pokazuje toliko krivo, nemam pojma.

 

Inače, što se potrošnje tiče, ako vozite u gužvi i stani-kreni, potrošnja je ok, iako, po meni, trebala bi niže, ako gledamo koliko ostalim kolegama troši.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bice da je sin dosuo 5l, za svaki slucaj da se ne brinete oko potrosnje.

Ili je problem u odokativnoj metodi, jer par litara gore dole cini taj prosek potrosnje razlicitim u velikoj meri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voleo bi da neko prokomentarise potrosnju goriva.Sipao sam 20l i (odokativno) presao...

 

Gotovo je posle reči ''odokativno'', nema tu više ništa onda od računice. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super deluje autic, sto se kvacila tice sve zavisi kako je vozen, ako je uglavnom otvoreno moze i do 220-230kkm da predje. Sama potrosnja za tu relaciju ne bi trebala da predje tih 5.7 posto je sve ravno i bez vecih guzvi.

Sto se voznje i obrtaja tice on je explozivan tek posle nekih 2100-2200rpm i ja moj stalno drzim od 1800 pa do 3000rpm kako se ne bi mucio, sve ispod je mucenje osim ako nije u pitanju krstarenje autoputem ili magistralom.

Zaboravih da pomenem i servis gde je odrzavan, po meni pored Gorana jedan od najboljih servisa u BG sto se tice pre svega znanja a onda i cena i kvaliteta ugradjenih delova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad sam primetio da volan stoji malo krivo.Vozim potpuno pravo i volan moram da malo okrenem da bi drzao taj pravac tj pravo.Vidim ja kad ulazim u garazu,drzim volan ravno (pravo) u rikverc i kad izadjem auto stoji malo (ali evidentno) krivo.Prvih nekoliko pura sam mislio ,ok dok se naviknem,ali sad je to evidentno.Koliko je to bitno-opasno,i da li je samo resenje skinuti volan i malo ga pomeriti prilikom ponovnog stavljanja.Pozz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Centriraj trap

Bio sam kod Bogunovica,pre jedno mesec dana u okviru one akcije besplatne provere fiatovih vozila.Tom priliko je gledan i trap,imam cak i napismeno,e sad...???

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad sam primetio da volan stoji malo krivo.Vozim potpuno pravo i volan moram da malo okrenem da bi drzao taj pravac tj pravo.Vidim ja kad ulazim u garazu,drzim volan ravno (pravo) u rikverc i kad izadjem auto stoji malo (ali evidentno) krivo.Prvih nekoliko pura sam mislio ,ok dok se naviknem,ali sad je to evidentno.Koliko je to bitno-opasno,i da li je samo resenje skinuti volan i malo ga pomeriti prilikom ponovnog stavljanja.Pozz.

 

 

A reci mi kad vozis i pustis volan jel vuce sam u neku stranu ili ide pravo, meni je na primer vukao u levo bio je problem sa losim gumama kako sam promeio gume ide pravo kao strela.

Edited by pilauda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je menjana letva.. moguce je da volan pomeren tj. zarotiran za neki ugao... tako da kad drzis pravo tockovi idu u stranu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda su menjane spone pa majstor nije lepo "podelio" volan i tako je ostavio. Mozda ces primetiti da je ajnslag sa jedne strane manji a sa druge veci ako je to slucaj. Ako ne onda je neko skidao volan i lose ga vratio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima na dijagnostici opcija za centriranje volana. e sad kako radi ne znam ali ukoliko je trap 100% OK ja bih probao sa dijagnostikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

E sad sam primetio da volan stoji malo krivo.Vozim potpuno pravo i volan moram da malo okrenem da bi drzao taj pravac tj pravo.Vidim ja kad ulazim u garazu,drzim volan ravno (pravo) u rikverc i kad izadjem auto stoji malo (ali evidentno) krivo.Prvih nekoliko pura sam mislio ,ok dok se naviknem,ali sad je to evidentno.Koliko je to bitno-opasno,i da li je samo resenje skinuti volan i malo ga pomeriti prilikom ponovnog stavljanja.Pozz.

 

 

A reci mi kad vozis i pustis volan jel vuce sam u neku stranu ili ide pravo, meni je na primer vukao u levo bio je problem sa losim gumama kako sam promeio gume ide pravo kao strela.

 

Da, vuce u tu isti stranu...Videcu kad bude menjanje guma da li ima razlike.U stvari promenicu gume odmah prvom prilikom,pa da vidim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio gume,ali isto je.Bio kod Bogunovica ,ali nisu mogli da izvrse centritanje trapa,kazu mora detaljniji pregled.Idem u ponedeljak da vidim.Nego me potrosnja "uznemirava". .Nikako da spustim potrosnju po gradu ispod 7l,a ne bi smelo toliko,tako bar pokazuje bord comp.Neko mi rece menjaj brzine na 1500-2000 obrtaja,sta vi mislite.? jedino sam primetio kad ubacim u 4. , to je oko 60 km/h,trenutna potrosnja na comp-u pokaze 3-4l / 100.Vidim da nije isto voziti dizelasa i benzinca,ima razlike.Nikad nisam vozio dizelasa....trebao bi mi neki savet dok se ne naviknem-naucim.Poceo sam da tripujem stalnim gledanjem u obrtaje i trenutnu potrosnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koliko menjaš brzine? Ako menjaš na 3000 na dizelu će drastično da ti digne potrošnju.
U gradu obično vozim ovako. Prvom samo krenem da ga zaletim, u drugoj vozim do 2000. U trećoj ga nateram na 1900-2000 i tako uglavnom vozim po gradu.
Ako hoću da ubrzavam iz treće odem na 3000 pa prebacim u 4.

To je to.

Ne brini, meni je potrošnja po gradu bila 8l kada sam tek seo u dizela. Sada je oko 7l ali vozim malo žustrije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa koliko obrtaja ga zaletis u prvoj kad kreces,tad najvise i povuce,jer treba pokrenuti tonu gvodja iz mesta.Znaci po gradu uglavnom ides do 2000 obrtaja? neko opet kaze da je to mucenje za njega,ja mislim da nije.

Edited by Mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000 obrtaja mu sasvim prija i diše lepo. Ne znam kako je na Puntu sa 1.3 motorom.
Ja vozim 1.9JTD 59KW.

Ni u prvoj ne idem preko 2-2500. Iskreno tada ni ne gledam u obrtaljku pa ne znam.

Meni je mnogo obrtnog dole pa generalno se pokrene dosta lako.

E sada ono bitno. Ako hoćeš da ga gaziš, onda nema štedljive vožnje.

Ja kada hoću da vozim onda ga gazim tek od 2100-2200 pa to 3500 i onda

šaltam.

Fora da dizelom je što možeš da ga voziš na različite načine. Konkretno, moj bi mogao bez trešenja za se vozi i na 1300 obtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveći obrtni moment je na 1750 okretaja,prema tome oko tih okretaja ga drži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...