badboy99 0 Posted September 12, 2015 Pozdrav ljudi.. Ako je moguce da objasnim ukratko.. Imam Alfu 147 1.9jtd 120 ks ,2006 godina,pre nego sto sam je uzeo dugo je stajala,uradio sam komplet servis motora,trapa,kocnica i sve sto je trebalo zamenio sam,kod mene je evo vec treca registracia .. Problem je kada dodajem i oduzimam gas auto secka,i to samo na manjim obrtajuma,izmedju 1500 i 2000,tako nesto,inace motor radi ekstra na leru,pali odlicno,vuce odlicno,cistio sam dizne na onoj masini u dizel servisu,i opet isto.. Da napomenem da i pri dodavanju veceg gasa dosta izbaci crnog dima,cistio sam eger,klapna gasa je bila sva zamascena i crna i to sam ocistio,jedino sto je ostalo unutra motora dosta one garezi,to planiram da cistim,ali ovo u vezi seckanja mi je najveci problem,pa ako je neko imao slican problem i zna o cemu je rec,neka pise,hvala u napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 12, 2015 Kako je uzupcenje? Kakavi su vakumi i punjenje turbine? Da probas egr i fizicki da zatvoris cisto jedan krug za probu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stevasj@gmail.com 0 Posted September 13, 2015 Isti problem i kod mene... mada dijagnostika kaze da sve radi inzvaredno... jedino sto moze da bude problem kod mene jeste dizna koja malo vise puni, ali i ona super radi kako mi kazu u servisu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 13, 2015 Pa kako je to super ako pisa dizna Quote Share this post Link to post Share on other sites
stevasj@gmail.com 0 Posted September 13, 2015 (edited) Nije da pisa... samo malo vise puni... ili manje... u svakom slucaju smo stavili neke epruvete na dizne, i jedna je napunila 2dl vise... Rekose mozda samo da sipam aditiv i to ce sve da ispegla... Inace auto je presao stvarnih 130kkm... Edited September 13, 2015 by boom_zmn Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 13, 2015 2dl? To mislis da je malo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stevasj@gmail.com 0 Posted September 13, 2015 (edited) O boze ne 2dl.... 2ml pobrkao sam... male su bas epruvete bile Edited September 13, 2015 by boom_zmn Quote Share this post Link to post Share on other sites
badboy99 0 Posted September 13, 2015 I kod mene dijagnostika pokazuje da je sve full,inace,trazio sam po ostalim forumima i uspeo sam da saznam par stvari u vezi tog seckanja,sve se ocito svodi na eger ventil,probacu da ga zatvorim,pa cu videti sta ce da kaze,covek je tako resio problem seckanja,pa cu da javim cim odradim to i proverim,jel sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stevasj@gmail.com 0 Posted September 14, 2015 Kod mene je egr zatvoren od kako sam uzeo auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
badboy99 0 Posted September 14, 2015 Onda je nesto drugo,meni je majstor dizne cistio i gledao,kaze da su dobre,sad cu da vidim sa egerom,ako isto bude,kaze mi covek da pogledam onaj common rail,stoji kod izduvne grane,kaze ili se zaprljao ili je riknuo,ali ici cu redom,pa cu videti,nesto mora biti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stevasj@gmail.com 0 Posted September 14, 2015 Ajde, pa javi sta je bilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted September 16, 2015 Imao sam iste simptome, s tim sto su kod mene bili uzrokovani onim automatom za kociona svetla ispod pedale kocnice. Godinu dana me zezalo dok nisam provalio da mi sija stop nekad i kad ne kocim. Komp dobije signal da se koci i daje gas i prioritet daje kocnici pa cimka. Hiljadu dindzi i sve ok sad. Al sam do tada cuo za zaprljane dizne, klapnu, izduvnu granu, strujne instalacije, pumpu niskog pritiska i protokomer. Ukratko sve to moze da "cima" Eto ideje, pa redom jbg Quote Share this post Link to post Share on other sites
badboy99 0 Posted September 16, 2015 Tako isto kad odem kod majstora kaze,moze biti bilo sta,pa bi sve da menjaju.. Krecem uskoro od egera,pa cu da vidim dokle cu stici Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted September 16, 2015 Imao vrlo slican problem, u mom slucaju blokada egr-a ga resila. Prestao da dimi i cima, a snage ima duplo vise na nizim obrtajima nego ranije. To ne mora da znaci da tebe isto zeza, ali mislim da je to najjednostavnije probati za pocetak. Blokirati egr plocicom, upalice ti gresku na tabli, ali ces odmah videti da li je bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
badboy99 0 Posted September 16, 2015 To i hocu prvo da probam,u svakom slucaju dogovorio sam vvec zatvaranje egera i gasi mi covek tu gresku softverski ili kako vec to ide,pa cu da vidim kako ce se ponasati.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted September 16, 2015 Jesi li razmisljao da odes do Altine kod Gorana. Oni su ozbiljni ljudi, imaju dosta majstora ako si clan kulba imas i prioritet pri zakazivanju i popust. A ne idu sistemom mozda je to nego uvek imaju na lageru delove i onda zamene probaju jeste/nije pa sve tako sistemom eliminacije, ako vec ne mogu da prokljuve sta je. Platieces, ali jednom Cisto eto jos jedne ideje, ako pu pu ne daj boze krene da se zapertlava situacija i krenu promene ozbiljnijih delova, ko sto sam kazes, krene redom da menja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
badboy99 0 Posted September 16, 2015 Hvala,probacu prvo kako sam resio,pa cu da vidim,cekam samo ovog da dodje za eger,pa cu videti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
markostiv84 0 Posted July 3, 2016 dali si resio problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nekili 0 Posted October 8, 2020 Pozdrav ljudi, imam alfu 156 1.9jtd 81kw,imao sam problem da mi je pukla remenica bregaste i dalje da ne pricam, lom, uradjeno je sve e sada mi pali check engine i lampica za grejace radi stalno u voznji i pri dodavanju gasa u voznji pocne da stuca kao da guta knedlu i izbaci plavkast dim, na dijagnostici pokazuje da je sve dobrog Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted October 8, 2020 Plavkast dim je obicno znak sagorevanja ulja. Da li si prilikom sredjivanja loma, zamenio i karike ? Quote Share this post Link to post Share on other sites