Jump to content
FAS Euroauto Goran
badboy99

Alfa Romeo 147 1.9 JTD - secka pri dodavanju gasa

Recommended Posts

Pozdrav ljudi.. Ako je moguce da objasnim ukratko.. Imam Alfu 147 1.9jtd 120 ks ,2006 godina,pre nego sto sam je uzeo dugo je stajala,uradio sam komplet servis motora,trapa,kocnica i sve sto je trebalo zamenio sam,kod mene je evo vec treca registracia .. Problem je kada dodajem i oduzimam gas auto secka,i to samo na manjim obrtajuma,izmedju 1500 i 2000,tako nesto,inace motor radi ekstra na leru,pali odlicno,vuce odlicno,cistio sam dizne na onoj masini u dizel servisu,i opet isto.. Da napomenem da i pri dodavanju veceg gasa dosta izbaci crnog dima,cistio sam eger,klapna gasa je bila sva zamascena i crna i to sam ocistio,jedino sto je ostalo unutra motora dosta one garezi,to planiram da cistim,ali ovo u vezi seckanja mi je najveci problem,pa ako je neko imao slican problem i zna o cemu je rec,neka pise,hvala u napred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je uzupcenje? Kakavi su vakumi i punjenje turbine? Da probas egr i fizicki da zatvoris cisto jedan krug za probu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije da pisa... samo malo vise puni... ili manje... u svakom slucaju smo stavili neke epruvete na dizne, i jedna je napunila 2dl vise...

Rekose mozda samo da sipam aditiv i to ce sve da ispegla...

Inace auto je presao stvarnih 130kkm...

Edited by boom_zmn

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene dijagnostika pokazuje da je sve full,inace,trazio sam po ostalim forumima i uspeo sam da saznam par stvari u vezi tog seckanja,sve se ocito svodi na eger ventil,probacu da ga zatvorim,pa cu videti sta ce da kaze,covek je tako resio problem seckanja,pa cu da javim cim odradim to i proverim,jel sve ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda je nesto drugo,meni je majstor dizne cistio i gledao,kaze da su dobre,sad cu da vidim sa egerom,ako isto bude,kaze mi covek da pogledam onaj common rail,stoji kod izduvne grane,kaze ili se zaprljao ili je riknuo,ali ici cu redom,pa cu videti,nesto mora biti..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam iste simptome, s tim sto su kod mene bili uzrokovani onim automatom za kociona svetla ispod pedale kocnice. Godinu dana me zezalo dok nisam provalio da mi sija stop nekad i kad ne kocim. Komp dobije signal da se koci i daje gas i prioritet daje kocnici pa cimka. Hiljadu dindzi i sve ok sad. Al sam do tada cuo za zaprljane dizne, klapnu, izduvnu granu, strujne instalacije, pumpu niskog pritiska i protokomer. Ukratko sve to moze da "cima" :D Eto ideje, pa redom jbg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako isto kad odem kod majstora kaze,moze biti bilo sta,pa bi sve da menjaju.. :) Krecem uskoro od egera,pa cu da vidim dokle cu stici :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao vrlo slican problem, u mom slucaju blokada egr-a ga resila. Prestao da dimi i cima, a snage ima duplo vise na nizim obrtajima nego ranije. To ne mora da znaci da tebe isto zeza, ali mislim da je to najjednostavnije probati za pocetak. Blokirati egr plocicom, upalice ti gresku na tabli, ali ces odmah videti da li je bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i hocu prvo da probam,u svakom slucaju dogovorio sam vvec zatvaranje egera i gasi mi covek tu gresku softverski ili kako vec to ide,pa cu da vidim kako ce se ponasati..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li razmisljao da odes do Altine kod Gorana. Oni su ozbiljni ljudi, imaju dosta majstora ako si clan kulba imas i prioritet pri zakazivanju i popust. A ne idu sistemom mozda je to nego uvek imaju na lageru delove i onda zamene probaju jeste/nije pa sve tako sistemom eliminacije, ako vec ne mogu da prokljuve sta je. Platieces, ali jednom :)

 

Cisto eto jos jedne ideje, ako pu pu ne daj boze krene da se zapertlava situacija i krenu promene ozbiljnijih delova, ko sto sam kazes, krene redom da menja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, imam alfu 156 1.9jtd 81kw,imao sam problem da mi je pukla remenica bregaste i dalje da ne pricam, lom, uradjeno je sve e sada mi pali check engine i lampica za grejace radi stalno u voznji i pri dodavanju gasa u voznji pocne da stuca kao da guta knedlu i izbaci plavkast dim, na dijagnostici pokazuje da je sve dobrog 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plavkast dim je obicno znak sagorevanja ulja. Da li si prilikom sredjivanja loma, zamenio i karike ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...