Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada
neshaoct

Boyracer Motorsport Radionica

Recommended Posts

Kontakt: YUgisa

Telefon: 064/25-25-921

Email: boyracermotorsport@gmail.com

Slanje na kućnu adresu putem Post Express kurirske službe uz plaćanje pouzećem ili lično preuzimanje u Subotici.

 

BMR Ekscentrični šrafovi

 

M10 Univerzalni ekscentrisni srafovi za podesavanje nagiba za vozila sa McPherson i Chapman strut sistemom oslanjanja koji koriste spoj amortizera i rukavca putem dva srafa. Ukoliko nagib točka na Vašem vozilu odstupa od fabričke preporuke, sa BMR ekscentričnim šrafovima, možete ih podesiti u skladu sa fabričkom tolerancijom i povratiti vozne karateristike standardnog vozila, kao i izbeći nejednako trošenje guma. Takođe, omogućavaju i povećanje nagiba točka radi postizanja dodatnih performansi odnosno stabilnosti vozila u krivini. Minimalna sirina usica 27mm, maksimalna 50mm, omogucavaju podesavanje nagiba na vecini vozila oko plus minus 1.5-2 stepena.

 

5a64ac3c544e4_BMREkscentricnisrafoviM10.jpg.4938f2bc053e8b212a7a455baf776c84.jpg

 

Cena: 2.100 dinara

Popust 12% za članove kluba - 1.850 dinara

 

M12 Univerzalni ekscentrisni srafovi za podesavanje nagiba za vozila sa McPherson i Chapman strut sistemom oslanjanja koji koriste spoj amortizera i rukavca putem dva srafa. Ukoliko nagib točka na Vašem vozilu odstupa od fabričke preporuke, sa BMR ekscentričnim šrafovima, možete ih podesiti u skladu sa fabričkom tolerancijom i povratiti vozne karateristike standardnog vozila, kao i izbeći nejednako trošenje guma. Takođe, omogućavaju i povećanje nagiba točka radi postizanja dodatnih performansi odnosno stabilnosti vozila u krivini. Minimalna sirina usica 27mm, maksimalna 60mm, omogucavaju podesavanje nagiba na vecini vozila oko plus minus 1.5-2 stepena.

 

5a64ac8127ecb_BMREkscentricnisrafoviM12.jpg.ef6ce21799bb3002e25014184d5a656b.jpg

 

Cena: 2.300 dinara

Popust 12% za članove kluba - 2.000 dinara

 

M14 Univerzalni ekscentrisni srafovi za podesavanje nagiba za vozila sa McPherson i Chapman strut sistemom oslanjanja koji koriste spoj amortizera i rukavca putem dva srafa. Ukoliko nagib točka na Vašem vozilu odstupa od fabričke preporuke, sa BMR ekscentričnim šrafovima, možete ih podesiti u skladu sa fabričkom tolerancijom i povratiti vozne karateristike standardnog vozila, kao i izbeći nejednako trošenje guma. Takođe, omogućavaju i povećanje nagiba točka radi postizanja dodatnih performansi odnosno stabilnosti vozila u krivini. Minimalna sirina usica 27mm, maksimalna 50mm, omogucavaju podesavanje nagiba na vecini vozila oko plus minus 1.5-2 stepena.

 

5a64acfdc5650_BMREkscentricnisrafoviM14.jpg.865a7d5b966368ac44dd043e391f4723.jpg

 

Cena: 2.500 dinara

Popust 12% za članove kluba - 2.200 dinara

 

------------------------------

 

Univerzalna varalica za lambda sondu pogodna za ugradnju na većinu vozila sa dve sonde ukoliko je katalizator izgubio efikasnost ili ukoliko je katalizator uklonjen u potpunosti. Dolazi sa standardnim navojem za većinu vozila: 18x1.5mm. Potreban slobodan prostor od lambda sonde do delova poda, motora, trapa (itd) od minimum 50mm radi fizičke mogućnosti ugradnje. Varalica poseduje čep koji se demontira prilikom ugradnje na vozilo koje poseduje katalizator čija je efikasnost oslabila, odnosno montira se u slučaju potpune demontaže katalizatora. Takođe čep može po potrebi lako da se razbuši da se poveća protok ukoliko vaše vozilo može da registruje preveliku korekciju. Uspešno rešila problem rada motora i paljenja lampice na svim do sada ugrađenim vozilima.

 

zza1141.jpg

 

Cena: 2.000 dinara

Popust 12% za članove kluba - 1.750 dinara

 

------------------------------

 

Univerzalni Oil Catch Can namenjen za sve vrste motora. Sluzi za separaciju ulja iz oduska (iberlauf) motora sto u velikoj meri smanjuje pojavu uljnog filma u usisu i sagorevanje ulja. Izradjen od aluminijuma, prohroma i mesinga, zapremina taloznika 0.2l, masa 950g. Dolazi u izvedbi prikljucaka od 15 i 18mm.

 

5921bff8d291c_BMRUniversalOilCatchCan.thumb.jpg.6d7f52905ed7a9adfe551ef92559ac15.jpg

 

Cena: 9.000 dinara

Za članove kluba - 8.000 dinara

 

-------------------------------

 

Univerzalni Mini Oil Catch Can namenjen za vozila sa motorima manje zapremine i motocikle. Sluzi za separaciju ulja iz oduska (iberlauf) motora sto u velikoj meri smanjuje pojavu uljnog filma u usisu i sagorevanje ulja. Izradjen od aluminijuma, prohroma i mesinga, zapremina taloznika 0.05l, masa 525g. Dolazi u izvedbi prikljucaka od 15 i 18mm.

 

597c55199d66e_BMRUniversalMiniOilCatchCan.thumb.jpg.09e007e8bfc353f1af7cba6bb2b651b7.jpg

 

Cena: 6.750 dinara

Za članove kluba - 6.000 dinara

 

------------------------------

 

MIBA sinter plocice za trkacke/sportske lamele, debljina plocica 3.8mm. Set cine dve plocice i dve nitne, odnosno za jedan "krak" na lameli.

 

5921c15c4b8fc_BMRSinterferoda.thumb.jpg.44e5d91851c63d42f3458e17bddd3f8c.jpg

 

Cena: 2.500 dinara

Popust 12% za članove kluba -2.200 dinara

----------------------------------------------

 

Za sva dodatna pitanja, pojašnjenja, tu je YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sva pitanja i informacije, tu sam :cheers: Evo jedan primer kako slican sistem funkcionise u praksi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš sam se pitao kad će neko da krene i sa ovim da se bavi.  :thumbup:

Ono šlicovanje amortizera mi se ne sviđa i još gekneš u neku jaču rupu i sve mora iz početka.  :thumbdown:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako se propisano stegne, ne bi smelo da bude problema ni sa slicovanim rupama, jer bi trebalo da se proizvede dovoljno sile trenja da se spreci smicanje izmedju usica i rukavca tocka, barem ja nisam imao nikad problema sa tim, ali ovo je mnogo prakticnije i jednostavnije resenje da se koriguje, plus je preciznije. Pogotovo sto mnogi servisi za reglazu trapa nece da rade slicovanje ukoliko je potrebna korekcija nagiba, dok resenje sa srafovima imaju mnoga vozila i fabricki.

 

Inace sam pravio ja to vec duze od godinu dana, ali samo namenske za Zastavu. Par komada je zavrsilo i na takmicarskim Yugicima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je par pitanja oko dimenzije srafova, na zalost nemam mogucnost da utvrdim da li pase na vase vozilo ili ne sem da sami proverite situaciju. Ali cu se truditi da napravim spisak kad kupci potvrde da srafovi odgovaraju njihovom vozilu. Do tada, jedan sematski prikaz:

Mere2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Posto od nekoliko "najboljih" servisa u Srbiji, samo jedan je uspeo da podesi bez problema, ostali su morali da me kontaktiraju za dalja pojasnjenja, jedan je cak uspeo i da ne uspe da podesi, pre kupovine ovih srafova, predlazem da posetite servise u vasoj okolini i proverite da li su u stanju da koriste ovakvu naprednu tehnologiju iz 70ih godina proslog veka. Da ne bi prosli kao kolega sa foruma da mu servis naplati uslugu i nista ne ucini jer srafovi "nisu ispravni".

Za clanove kojima Subotica nije daleko, nudim ugradnju, podesavanje nagiba i usmeravanje tockova tj korekciju traga na prednjoj osovini po ceni od 500din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne mogu da verujem.

Pa ovo je bilo aktuelno jos pre 28god.Tada sam na svom Yugu imao ekscentar srafove.

Zar posle toliko godina jos nismo savladali trapove na Yugu,motore,menjace.....Ej Srbijo medju sljivama.

Taj kome treba upustvo za prosti ekscentar sraf,bolje da se pocne baviti uzgojem nekih domacih zivotinja,nego popravkom auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci nemam pojma. Kad ljudi ugrade sami, svi su znali, kad su nosili u servis, samo jedan u Nisu je znao da namesti (inace majstor u Zastavinom servisu nekad davno), svi ostali su me zvali za pojasnjenje. No danas u jednom servisu nisu ni uspeli... Ajd sto su ubedjivali da ne moze podesiti u pravcu pozitivnog nagiba, nego samo u pravcu negativnog nagiba, ali nisu bili u stanju onda uzeti drugi tocak gurnuti vise ka negativnom nagibu barem da oba tocka budu jednaka nego su vratili fabricke srafove i naplatili nista. Mozak mi stao... Prodao sam do sad vise od 30 pari, bilo mi smesno kad me zovu iz servisa ali ovo vise nije smesno nego stvarno zalosno... Ne znam kako nekoga nije sramota uopste i da naplati to.

 

No ne cudi me situacija, ja sam reglazu trapa savladao upravo posle posete "najboljeg" servisa u Subotici... Po njihovim recima auto je toliko havarisan da nikad nece moci redovno da se podesi sto je jako cudno jer sam ga ja uspeo namestiti na 0.5mm greske... Pre par nedelja mi dodje covek iz Sombora da podesim, bio je kod nekog ali nije to to, ajd da pogledam kad ono ceo trap mora da se rade gumice, sve propale... Kaze ovaj nista nije rekao, samo podesio... Pre neki dan se vratio sa novim trapom i sve lepo podesili. Kaze covek, kako ovaj podesi za 30min a meni treba 6h...

 

Jedino pozitivno je sto eto mogu da potvrdim vlasnicima Puntica da ovi srafovi mogu i kod njih 100% ;)

 

Necu morati praviti spisak kod kojih vozila pase nego cu morati praviti i spisak koji servisi su u stanju da ugrade :turned:

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da daš neki crtež u šrafove ?

Mislim, koliko tu može da bude mudrolije ? Dete u osnovnoj školi mora da reši ovaj problem.

Očigledno ovo govori ko radi trapove.  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam davao jer ljudi koji su sami ugradjivali su samo pitali kako se podesavam, reko vrtite sraf, kad hocete minus gurate unutra, kad hocete plus, vucete napolje i svima je bilo jasno, a ocigledno sam imao pogresno misljenje da ce servisi to znati sami :turned:

 

Da je problem samo kod "majstora" za trap...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni drugi servis nije bio u stanju da ih ugradi :clap::turned: 

 

Vozila na koja mogu da se provereno ugrade srafovi:

M10:

Zastava Yugo (napred i nazad)

Zastava 101/128 (napred i nazad)

Zastava Florida (napred)

Fiat Ritmo (napred i nazad)

Fiat 128 (napred i nazad)

Fiat 127 (napred i nazad)

Fiat Punto Mk2/Mk3 (napred)

 

M12:

VW Golf Mk1 (napred)

 

 

Spisak cu dopunjavati s vremena na vreme ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan mali eksperimentalni prototip varalice za lambda sondu za one koji bi da izbace katalizator, stave sportsku izduvnu granu, a nece/ne mogu da softverski da je iskljuce.

CAM03649.jpg CAM03645.jpg

CAM03651.jpg CAM03654.jpg

CAM03655.jpg

 

Koristi standardan 18x1.5 korak navoja i ima mogucnost podesavanja protoka do lambda sonde na 3 nacina. Prvi je kroz pun otvor od 8mm, drugi je kroz 3mm otvor kad se uvrne cep/reducir i ostavljena je mogucnost lakog razbusivanja cepa/reducira od 3 do 6mm. Na ovaj nacin bi trebalo da se osigura sigurano zavaravanje podataka druge lambda sonde u izduvu tako da se postigne dovoljna korekcija a da ne bude ni prevelika pravilnim odabirom protocnog otvora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da obavestim clanove FLCS da je doslo do blage izmene cene ekscentricnih srafova za podesavanje nagiba tocka, nova cena je 2000din, a za clanove kluba odobravam popust od 12% tj cena je 1750din.

 

Takodje novo u ponudi je vec pomenuta varalica za lambda sondu koja je uspesno prosla testiranja.

 

zza1141.jpg

 

Cena: 1750 dinara

Popust 12% za članove kluba - 1.550 dinara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi set srafova sa nesto izmenjenim dimenzijama radi mogucnosti ugradnje na veci broj vozila:

 

BMR Ekscentricni srafovi 2.jpg

Mere3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm fino. Koliko su lakse od fabrickih? I da li je radjen nekakav test opterecenja u smislu da se zna da li su jake kao fabricke ili jace ili pak mozda slabije posto predpostavljam da su suplje cevi u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad zadrzimo se malo u domenu Srbije ogranicenih sredstava i dostupnosti institiucija;) Nije radjen test, malo smo istrazivali po netu tudja iskustva i malcice prediomenzionisali delove tako da budemo sigurni da ce sve biti ok, zbog toga nema ni neke ustede na masi, slicne su kao fabricke. Prednosti su pre svega preciznije upravljanje i vise mogucnosti podesavanja oslanjanja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjajno. Aj malo prodji ozbiljniju test fazu pa da se bacis u masovnu produkciju... Siguran sam da ce biti puno zainteresovanih, samo je pitanje kvaliteta i cene naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja mislim od reli auta nema boljeg testa :D Sto se tice masovne proizvodnje, mislim da je to ipak nedostizno u Srbiji i da nema puno zainteresovanih ljudi za to, sad je fora samo doradjivati stvari koje se vide i da ide brzo u niskim obrtajima, malo ljudi cene prave performanse auta ;)

 

Cak i da ima zainteresovanih, mislim da bi ih odbila cena, jer dve viljuske i dve spone su 26.000din i to sa unibolom koji je nekog srednjeg kvaliteta, za SKF varijantu, cena bi bila 46000din. A to komsija nece ni da skonta da imas na autu tako da nije vazno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li koliko razlike u odstupanju dimenzija? Je li tvrdje auto sada? Ovo je prava stvar za vikend auto nije bas za svaki dan ja mislim...?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×