Jump to content
FAS Goran
milkobgd

Fiat 500L - curenje vode na petim vratima?

Recommended Posts

Pošto zbog famoznih plastičnih prozora na C stubu nisam zatamnio auto onda ga leti dobro iztapaciram iznutra mrežicama da zaštitim decu. Došlo vreme da skinem sve to i imam šta da vidim, mrežica na zadnjoj šajbni dobro mokra u donjem desnom uglu. Keder naravno suv, računam da voda nije tuda prošla nego staklo nije dobro zalepljeno. Šta mi je činiti, kako da rešim problem?

Na drugoj slici ovaj žuti znak je mokar, tu kvasi. Inače, sve ostalo je suvo. Da nisam držao mrežicu ne bih ni primetio problem.
 

cxcv10216.jpg
 
cxcv10217.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili ti je mrežica na sebi kondenzovala vlagu ili je veća od zadnjeg stakla/ vrata tj keder ide preko nje pa tuda voda nađe put ili jednostavno nešto ne dihtuje dobro. Nađi nekog sa crevom i iznutra gledaj šta se dešava kada se zaliva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mrežica je potpuno unutar vrata. Ne viri nigde nego je na par mesta zaglavljena između plastike/tapacirunga i prozora (kao žuta oznaka na drugoj slici).

Računam da nije kondenz zato što јe bila mokra samo u ćošku i to dobro natopljena a ne vlažna.

Na žalost nije u garanciji.

Da li je uopšte moguće skinuti zalepljeno staklo bez oštećenja i ponovo ga zalepiti (naravno u servisu)?

Edited by milkobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće je da si razglavio staklo sa guranjem te oznake...

Uradi ovo što ti je Ivan ik predložio. Utvrdi gde tačno pušta.

Potom bih pozvao neki glass servis i otišao na konsultaciju/procenu radova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svako skidanje lepljenog stakla vodi ka oštećenju laka, boje , zaštite. Jer kad skidaju ostatke starog lepka obavezno oštete farbu.

Koliko se sećam roboti lepe stakla na montaznoj liniji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da je razglavljeno jer to je žljeb koji postoji odranije u koji sam samo stavio znak i mrežicu. Nikakav otpor i pritisak.

Ovo je siguran sam fabrički defekt koji sam slučajno tako i primetio. Šoferku sam već menjao, one prenapregnute serije što su pucale same od sebe pa ih je fabrika besplatno menjala, sad još i ovo. Evo sad pada kiša, proveravao sam, kederi su suvi. Sutra ću poneti ubrus da vidim gde je sve mokro...

Iznutra to ne može da se vidi jer nije u pitanju slivanje. da nisam stavio mrežicu ne bih ni primetio. Naoko je suvo.

Pada mi na pamet jedino da kada bi se dobro osušilo da zaguram kartone po celom obodu, da zalivam crevom pa da onda vidim gde počinje. Samo osećam to će biti tek sledećeg leta.

Edited by milkobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće sunčanih dana. Ostavi ga sat vremena u podne na suncu biće dovoljno da si siguran da nema kondenzacije i onda kartoni + crevo.

Ako ne budu potpuno mokri odmah, onda je kondenzacija i nemaš problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...