Jump to content
FAS Goran
tomix

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 150, automatik - problem sa obrzavanjem

Recommended Posts

Vrlo sam zadovoljan autom. 1.9 mjet 150ks+chip, dpf i egr off..soft+mehanicki

Automatski menjac super radi. Primetio sam da voznjom konstantno na 2000rmp i naglim dodavanjem gasa izmedje 2000-3000 nekoliko puta trzne,a nako 3000 kao vetar ide dalje. Ovo se desava samo kada naglo date gas a menjac ne vrati u nizu brzinu. Kada aktiviram kick down obrtaji odmah skoce na 3000 i silovito ide napred.

Ako dajete postepeno gas od 1500-3000 trzanje je neprimetno,a ubrzanje linearno. Saltanje je na 2200e automatski..

Verovatno je neka glupost.Cistio sam Map, narucio deblju plocicu za egr, sve filtere menjao.
Danas probao da vozim sa iskljucenim Maf senzorom. Mogu vam reci, da mi se cini da auto ide malo bolje sto se tice zone 2-3000 u naglom dodavanju gasa.

Imam osecaj kao da ne moze odmah da krene silovito da puni, nego napravi par stucanja dok se navrti se do 3000.
Ako imate nekog u Kragujevcu da to jos detaljnije ispita,ali neko ko zna,ne da nagadja,i da mi drzi auto 5.dana

NA dijagnostici nema greske.. dizne su 0.3, 0.4, -0.94,0.6

Meni se cini da se desava nesto oko vazduha,gubi,ili dobija neki visak..a mozda i gorivo.

Inace skinite svi dpf i egr. Za cenu katalizatora odradite ove dve stvari. Auto leti.

Unapred zahvalan,

Sale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd ovako da napišem. Treća i četvrta dizna ti pravi problem. Treća najviše. I druga je blizu garnice koja se toleriše. Skini dizne i odnesi na proveru kod nekog bošiste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao isti problem. Zajebi aditive za goriva i resio si problem. Svaki put na Eko pumpi i Molu kada bih sipao ta gotiva sa aditivima i.ao sam taj problem. Kako sam sipao pun na NISu i Aviji, obican dizel auto ide ko mecava. Zakljucak: Batali aditivna godiva, sipaj NIS obican dizel, izadji na auto put,usij ga 200 i prestace. Ja sam isao na pregled dizni i nema veze sa diznama....bar kod mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hladnjak interkulera pocepan..u nizim obrtajima nema konstantan pritisak,kasnije se to anulira jer turbina na visim obrtajima to ispustanje anulira..naduo se u donjem delu i deformisao..tragovi uljne pare..u toj zoni.

Moze da se vozi,ali zamena mu ne gine,

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jbg... 10.000dinara ne gine. Javi koliko kostala opravka.

Jesi proverio klapne usisne grane u kakvom su stanju?

Znas da naprave haos ako nije odrzavano auto. Imas temu o tome.

Edited by Bumblebee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam proveravao. Razmisljam da li je moguce da zbog busnog radijatora gubi pritisak..100e traze za polovan sa Crome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moguce je, gubi pritisak vazduha od turbine

Ko sto i rekoh iznad da mi lici na turbinu al eto izgl imas srece da nije bas do nje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali sam zadovoljan, nisam stigao da okacim neku sliku. Chip je svakako nuzno neophodan za auto od skoro 1600kg. Voznja gradom je uzivancija, ubrzanja preticanja, sa lakocom.. automatski.

Jedino da ne pocne da se kvari,i da zeza.
Ako neko hoce,menjam 17 felne sa letnjim gumama za 16.

Sto se klapni tice,citao sam da su od 2008 malo poboljsali situaciju..valjda nisam toliki maler..
 

Jel sipas aditivna goriva?

 

IMAM je tek 20 dana..dok malo ne udjemo u stos..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen IC.Situacija bolja,ali ne i potpuno resena. Sva creva pregledana,turbina ok.

Ostaje da mozda menjac u nekim momentima to manifestuje

Cudo da menjac nema neke modove,ali na dijagnostici nema greske. Ima neka silna podesavanja na dijag.,ali ne diram to nista.

Zamena 4L org ulja i rad 95e. Mislim da nema svrhe..menjac radi dobro i ne bih da rasturam nesto sto radi zadovoljavajuce..

zamenom ulja, ne resavam problem ako ga ima u mehanickom ili el. delu menjaca.

sta Vi mislite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misam nešto puno prešao..svega 400-500 km...uglavnom NIS..ali planiram da sipam gorivo i da je malo produvam 150-200km..auto putem..čisto da izbacimo garež...

 

Šta si hteo da mi kažeš oko goriva..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipaj obican dizel nemoj sa aditivima, bar ne svaki put vec svaki deseti :) Ja sam ga izbacio skroz i auto nema tih istih stucanja o kojima pricas.

Ako je do menjaca, bolje je oglasi na prodaju :) taj sto ti je prodao verovatno je sbog menjaca to uradio a oni nisu na dobrom glasu na cromi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gde se ugradjuje ovaj AWTF-80 SC menjac

Alfa Romeo 159 - 1.9 JTDm; 2.4 JTDm; 3.2 JTS

Alfa Romeo Brera - 2.4 JTDm; 3.2 JTS

Alfa Romeo Spider - 2.4 JTDm; 3.2 JTS

Cadillac BLS - 1.9 D; 1.9 D (TST);

Citroën C4

Citroën C5

Citroën C6

Citroën DS4

Citroën DS5

Fiat Croma - 1.9 JTDm; 2.4 JTDm;

Ford Five Hundred

Ford Fusion

Ford Mondeo

Lancia Delta (2008) - 1.8 DI Turbo

Land Rover Freelander 2

Land Rover Range Rover Evoque

Lincoln Zephyr

Lincoln MKZ

Mazda 6

Mazda CX-7

Mazda CX-9

Mazda MPV

Mercury Milan

Mercury Montego

Opel/Vauxhall Astra

Opel/Vauxhall Vectra

Opel/Vauxhall Zafira

Opel/Vauxhall Insignia

Peugeot 307

Peugeot 308

Peugeot 407

Peugeot 508

Peugeot 607

Peugeot 3008

Peugeot 5008

Range Rover Evoque

Renault Espace

Renault Vel Satis

Saab 9-3 - 1.9 TiD; 1.9 TTiD;

Volvo C30 D3 and D4

Volvo S40 D3 and D4

Volvo V50 D3 and D4

Volvo S60 2.4D, D5, D5 AWD and R AWD 06-07; 08-

Volvo V60 D3; D5; D5 AWD; T6 AWD;

Volvo S80

Volvo V70 2.4D, D5, D5 AWD and R AWD 06-07; 08-

Volvo XC60

Volvo XC70

Volvo XC90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si iz Kragujevca, provozaj se do Topole, i.a Fiatov servis i otpad u sklopu, imaju dve krome, jedna je automatik.

Imaju i profi dijagnostiku, tako da mogu da ti rese

problem.

Gde se nalazi taj servis Fiat u Topoli?

Poznajem Topolu,ali nisam znao da imaju takav servis..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da znate da sam problem resio. "Overbost" ventil turbine je pravio dar mar. Sada Croma ide kao ladja, ubrzava linearno i trosi ispod 6 laganom voznjom..

Uros i ja smo to resili danas. FIAT Topola +5

Samo da znate da sam problem resio. "Overbost" ventil turbine je pravio dar mar. Sada Croma ide kao ladja, ubrzava linearno i trosi ispod 6 laganom voznjom..

Uros i ja smo to resili danas. FIAT Topola +5

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6923972/fiat-croma-19-mjet-opis

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6923972/fiat-croma-19-mjet-opis

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6923972/fiat-croma-19-mjet-opis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...