tomix 0 Posted August 18, 2015 Vrlo sam zadovoljan autom. 1.9 mjet 150ks+chip, dpf i egr off..soft+mehanickiAutomatski menjac super radi. Primetio sam da voznjom konstantno na 2000rmp i naglim dodavanjem gasa izmedje 2000-3000 nekoliko puta trzne,a nako 3000 kao vetar ide dalje. Ovo se desava samo kada naglo date gas a menjac ne vrati u nizu brzinu. Kada aktiviram kick down obrtaji odmah skoce na 3000 i silovito ide napred.Ako dajete postepeno gas od 1500-3000 trzanje je neprimetno,a ubrzanje linearno. Saltanje je na 2200e automatski..Verovatno je neka glupost.Cistio sam Map, narucio deblju plocicu za egr, sve filtere menjao.Danas probao da vozim sa iskljucenim Maf senzorom. Mogu vam reci, da mi se cini da auto ide malo bolje sto se tice zone 2-3000 u naglom dodavanju gasa.Imam osecaj kao da ne moze odmah da krene silovito da puni, nego napravi par stucanja dok se navrti se do 3000.Ako imate nekog u Kragujevcu da to jos detaljnije ispita,ali neko ko zna,ne da nagadja,i da mi drzi auto 5.danaNA dijagnostici nema greske.. dizne su 0.3, 0.4, -0.94,0.6Meni se cini da se desava nesto oko vazduha,gubi,ili dobija neki visak..a mozda i gorivo.Inace skinite svi dpf i egr. Za cenu katalizatora odradite ove dve stvari. Auto leti.Unapred zahvalan,Sale Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted August 18, 2015 Sam si sebi napisao gde ti je problem. Ko ti je iščitavao parametre sa dijagnostike vezano za dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 18, 2015 Momak kad je gasio egr i dpf.. nije to toliko izrazeno, ali moglo bi bez trzanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted August 18, 2015 Ajd ovako da napišem. Treća i četvrta dizna ti pravi problem. Treća najviše. I druga je blizu garnice koja se toleriše. Skini dizne i odnesi na proveru kod nekog bošiste Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted August 18, 2015 Meni to lici i na turbinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted August 18, 2015 Ja sam imao isti problem. Zajebi aditive za goriva i resio si problem. Svaki put na Eko pumpi i Molu kada bih sipao ta gotiva sa aditivima i.ao sam taj problem. Kako sam sipao pun na NISu i Aviji, obican dizel auto ide ko mecava. Zakljucak: Batali aditivna godiva, sipaj NIS obican dizel, izadji na auto put,usij ga 200 i prestace. Ja sam isao na pregled dizni i nema veze sa diznama....bar kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 18, 2015 Hladnjak interkulera pocepan..u nizim obrtajima nema konstantan pritisak,kasnije se to anulira jer turbina na visim obrtajima to ispustanje anulira..naduo se u donjem delu i deformisao..tragovi uljne pare..u toj zoni.Moze da se vozi,ali zamena mu ne gine, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted August 18, 2015 (edited) E jbg... 10.000dinara ne gine. Javi koliko kostala opravka.Jesi proverio klapne usisne grane u kakvom su stanju?Znas da naprave haos ako nije odrzavano auto. Imas temu o tome. Edited August 18, 2015 by Bumblebee Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 18, 2015 Nisam proveravao. Razmisljam da li je moguce da zbog busnog radijatora gubi pritisak..100e traze za polovan sa Crome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted August 18, 2015 Pa moguce je, gubi pritisak vazduha od turbine Ko sto i rekoh iznad da mi lici na turbinu al eto izgl imas srece da nije bas do nje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted August 18, 2015 Jel sipas aditivna goriva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 18, 2015 Ali sam zadovoljan, nisam stigao da okacim neku sliku. Chip je svakako nuzno neophodan za auto od skoro 1600kg. Voznja gradom je uzivancija, ubrzanja preticanja, sa lakocom.. automatski.Jedino da ne pocne da se kvari,i da zeza.Ako neko hoce,menjam 17 felne sa letnjim gumama za 16.Sto se klapni tice,citao sam da su od 2008 malo poboljsali situaciju..valjda nisam toliki maler.. Jel sipas aditivna goriva? IMAM je tek 20 dana..dok malo ne udjemo u stos.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 20, 2015 Zamenjen IC.Situacija bolja,ali ne i potpuno resena. Sva creva pregledana,turbina ok.Ostaje da mozda menjac u nekim momentima to manifestujeCudo da menjac nema neke modove,ali na dijagnostici nema greske. Ima neka silna podesavanja na dijag.,ali ne diram to nista.Zamena 4L org ulja i rad 95e. Mislim da nema svrhe..menjac radi dobro i ne bih da rasturam nesto sto radi zadovoljavajuce..zamenom ulja, ne resavam problem ako ga ima u mehanickom ili el. delu menjaca.sta Vi mislite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted August 20, 2015 Pitah te tri puta ali nikako da odgovoris. Koje gorivo i gde sipas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 20, 2015 Misam nešto puno prešao..svega 400-500 km...uglavnom NIS..ali planiram da sipam gorivo i da je malo produvam 150-200km..auto putem..čisto da izbacimo garež... Šta si hteo da mi kažeš oko goriva..? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted August 20, 2015 Sipaj obican dizel nemoj sa aditivima, bar ne svaki put vec svaki deseti Ja sam ga izbacio skroz i auto nema tih istih stucanja o kojima pricas.Ako je do menjaca, bolje je oglasi na prodaju taj sto ti je prodao verovatno je sbog menjaca to uradio a oni nisu na dobrom glasu na cromi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 20, 2015 Ma ja to nagadjam..nisam bio u servisu menjaca na pregledu..Vozim pa videcemo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted August 20, 2015 Ako si iz Kragujevca, provozaj se do Topole, i.a Fiatov servis i otpad u sklopu, imaju dve krome, jedna je automatik. Imaju i profi dijagnostiku, tako da mogu da ti rese problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 20, 2015 gde se ugradjuje ovaj AWTF-80 SC menjacAlfa Romeo 159 - 1.9 JTDm; 2.4 JTDm; 3.2 JTSAlfa Romeo Brera - 2.4 JTDm; 3.2 JTSAlfa Romeo Spider - 2.4 JTDm; 3.2 JTSCadillac BLS - 1.9 D; 1.9 D (TST);Citroën C4Citroën C5Citroën C6Citroën DS4Citroën DS5Fiat Croma - 1.9 JTDm; 2.4 JTDm;Ford Five HundredFord FusionFord MondeoLancia Delta (2008) - 1.8 DI TurboLand Rover Freelander 2Land Rover Range Rover EvoqueLincoln ZephyrLincoln MKZMazda 6Mazda CX-7Mazda CX-9Mazda MPVMercury MilanMercury MontegoOpel/Vauxhall AstraOpel/Vauxhall VectraOpel/Vauxhall ZafiraOpel/Vauxhall InsigniaPeugeot 307Peugeot 308Peugeot 407Peugeot 508Peugeot 607Peugeot 3008Peugeot 5008Range Rover EvoqueRenault EspaceRenault Vel SatisSaab 9-3 - 1.9 TiD; 1.9 TTiD;Volvo C30 D3 and D4Volvo S40 D3 and D4Volvo V50 D3 and D4Volvo S60 2.4D, D5, D5 AWD and R AWD 06-07; 08-Volvo V60 D3; D5; D5 AWD; T6 AWD;Volvo S80Volvo V70 2.4D, D5, D5 AWD and R AWD 06-07; 08-Volvo XC60Volvo XC70Volvo XC90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 20, 2015 Ako si iz Kragujevca, provozaj se do Topole, i.a Fiatov servis i otpad u sklopu, imaju dve krome, jedna je automatik. Imaju i profi dijagnostiku, tako da mogu da ti rese problem.Gde se nalazi taj servis Fiat u Topoli? Poznajem Topolu,ali nisam znao da imaju takav servis.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted August 21, 2015 Na izlasku iz Topole, preko puta prve Nesa petrol pumpe.Uros 064 5506097 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 22, 2015 Deo je prebačen u odgovarajuću temuhttps://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44254-fiat-nova-croma-dimenzija-gume/?p=1253379 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomix 0 Posted August 31, 2015 Samo da znate da sam problem resio. "Overbost" ventil turbine je pravio dar mar. Sada Croma ide kao ladja, ubrzava linearno i trosi ispod 6 laganom voznjom..Uros i ja smo to resili danas. FIAT Topola +5Samo da znate da sam problem resio. "Overbost" ventil turbine je pravio dar mar. Sada Croma ide kao ladja, ubrzava linearno i trosi ispod 6 laganom voznjom..Uros i ja smo to resili danas. FIAT Topola +5http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6923972/fiat-croma-19-mjet-opishttp://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6923972/fiat-croma-19-mjet-opishttp://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6923972/fiat-croma-19-mjet-opis Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleZunto10 0 Posted October 10, 2015 Koliko ti je ta kilometraža na oglasima realna? Ipak Croma sa pravih 130.000 je prava retkost Quote Share this post Link to post Share on other sites