Jump to content
FAS Goran
vlada.uk

Fiat 500L - akumulator

Recommended Posts

On 2/10/2018 at 5:50 PM, Drasko bgd said:

Ode akumulator danas,kao letnje kise,iznenada i bez najave.Dosta je i izgurao, 58 meseci.Otvorio sam poklopac, dolio vode i stavio na punjac,mrka kapa da se oporavi,al da probam,pa u ponedeljak u poteru za novim.Stavio sam neki od Punta,pali radi,dok ne kupim novi.Koje su preporuke?

Cek bre....fabricki? prvi aku? 58 meseci?? Al se zeznuli kod tebe....zaspao majstor dok ga pravio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 L 1.4 proverio fabricki ugradjen akumulator pred put, i unimerom i dijagnostikom. Sve bilo perfektno. Evo me sada u Grckoj cekam da majstor Sakis u Nikitiju sutra otvori pa da kupim nov. Srecom poneo kablove. Fabricki izdrzao tri godine i dva meseca. Nedavno crklo kvacilo na nepunih 26000km. Ja sam najgora antireklama za Fiat jer u oba slucaja se zatekla  bas gomila ljudi. A evo sada pukla bruka i u inostranstvu. Sinoc se od muke zapio sa jednim zemom i dva rusa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ju-hu prijatelju :)

Evo korisnih podataka ako nekoga ista nevolja zadesi a blizu je Nikitija. 

Akumulator sam platio 70 EUR, majstor Sakis ga upakovo za dva

minuta. Neki grcki akumulator sa gelom, 50Ah i 400A startne. Probacu da zakacim i sliku. 

Autoelektricar Sakis se nalazi na ulazu u Nikiti, kad ides sa Severa onda je na levoj strani puta. Preko je Atlantis skuba diving club. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za nekih mesec dana će biti 2 godine od kako mi je akumulator zamenjen u garanciji. Sećam se da sam ih tada pitao u ovlašćenom servisu da li je moj bio neki faličan i da li će novi trajati duže. Tada su mi rekli da to zavisi od načina vožnje i da ako je prvi trajao toliko, da će i drugi trajati vrllo slično, ako je stil vožnje nepromenjen (auto je isto vožen).

 

S obzirom na način na koji me je izdao prošli put - podmuklo i bez najave, razmišljam da samo-inicijativno i bez nekog formalnog razloga, zamenim postojeći akumulator (koji savršeno radi trenutno)

Nije baš mala investicija, pa me zanimaju vaša iskustva sa drugim akumulatorom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buni me ovo što je Stash napisao malo iznad: "Fiat 500 L 1.4 proverio fabricki ugradjen akumulator pred put, i unimerom i dijagnostikom. Sve bilo perfektno"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi šta ga menjaš ako pali normlano..Kritične situacije za akumulator su nagle niske temperature..Ako je ispražnjen treba ga dopuniti,sačekati da se stabilizujej sat dva i šrafi ga ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, polanski said:

 proverio fabricki ugradjen akumulator pred put, i unimerom i dijagnostikom. Sve bilo perfektno"

Unimer i dijagnostika mogu samo da izmere napon  a iz napona se ne moze nista znati o pravom stanju akumulatora.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U aprilu 2017. mi se desilo... Opisao sam tada, na ovoj istoj temi, pa da se ne ponavljam. Suština je da je akumulator iz stanja potpune ispravnosti prešao u crknuto stanje, bez ikakve najave, štucanja, bilo kakvih simptoma. Dopunjavanje nije moglo ni da ga probudi. Trenutno se gasio auto. Realna situacija koje se plašim - krenem sa porodicom u Grčku. Stanemo da napravimo pauzu i akumulator rikne... Ako bi se desilo na nekoj pumpi, verovatno bih imao rešenje, ali negde drugde bi bio pakao. Da li postoji neki način da mu se utvrdi stvarno trenutno stanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator je elektro hemijski element, radilica motora je obrađeni komad metala. Možeš li garantovati da ti neće nikada pući? Možeš li garantovati nakon posete kardiologu gde ti je rekao da je sve OK da nećeš dobiti infarkt na izlaznim vratima?

 

Auti u malom procentu staju zbog akumulatora i zbog njega ne treba brinuti. Uvek se može upaliti na kabele ili guranje nakon toga akumulator više nije potreban.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov je 70 e prodaš tvoj za 20 e i nebolite glava,što da razmišljaš .Burazeru na leto biće 3 godine sa istim kolima on će na jesen menjati ako nerikne u medjuvremenu.Zimus nije vožen par dana i prvi put na paljenju za trenutak se ugasio radio, verovatno je napon dosta pao.Posle nekoliko dana kad smo merili 12.2-12.4 ali koliko sam ovde čitao to ne znači ništa,meni se čini da je taj akumulator slabašan za ovaj auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator možeš proveriti u servisu za akumulatore ali ti opet nitko ne može garantovati ništa.

Ako se brineš da će ti auto negde stati kupiš osiguranje, ima različitih paketa, od samo šlepe do hotela...

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Uvek se može upaliti na kabele ili guranje nakon toga akumulator više nije potreban." - ovo nažalost nije tačno. Barem ne na 500L-u. Auto smo prošli put upalili na booster i 10 minuta je radio povezan na taj booster. Kako je skinut sa boostera, tako se ugasio i nije mogao ni da zavergla. 

 

"Ako se brineš da će ti auto negde stati kupiš osiguranje, ima različitih paketa, od samo šlepe do hotela..." - ovo je možda najbolje rešenje za moj slučaj. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm?

Neće da radi bez akumulatora? Ima li start stop?

Punto mk 1 je radio (ali to je drugi svet) na grandeu nisam imao prilike ali možda ću uskoro jer celu zimu vozam kabele u gepeku.

Ima i solucija da uzmeš onaj džepni akumulator za startovanje ili punjenje telefona...

Ukucajte boster na AliExpresu. Od 20 e pa naviše...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmes krsten akumulator, jes' da kosta malo vise od pomenutih 70 evrica, ali si miran 5-6 godina. Pisali smo na opstoj temi o akumulatorima oko izbora (licno imam odlicno iskustvo sa Exide Premium serijama koje su bez problema gurale pomenuti period u dizelasima).

Treba proveriti i napon punjenja alternatora, treba da je oko ili malo iznad 14V. Ako je instalacija ispravna i ne vuce struju, uz redovnu dopunu na malo duzim turama na otvorenom (eventualno punjacem ako se ubija kratkim relacijama po gradu) - to je sva mudrost. Na ovom benzincu dodatno drzim konstantno iskljucen Stop&Start - usteda na gorivu mizerna, a ubija akumulator (ne puni ga, a drzi upaljene potrosace) i aka ostale komponente stalnim paljenjem i gasenjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/5/2019 at 9:40 AM, Zvezdo said:

Hmmm?

Neće da radi bez akumulatora? Ima li start stop?

Punto mk 1 je radio (ali to je drugi svet) na grandeu nisam imao prilike ali možda ću uskoro jer celu zimu vozam kabele u gepeku.

Ima i solucija da uzmeš onaj džepni akumulator za startovanje ili punjenje telefona...

Ukucajte boster na AliExpresu. Od 20 e pa naviše...

nece bez aku...nema start stop ......taj boost moze da upali auto ali ne i da se odvezes dalje od 1km...pobrljavi sve sto na tabli sto sa radom motora.

meni su oba crkla u "lepo" vreme a ne kad je mraz il ne znam sta.....

 

Znaci Polanski...il npr za vikend kupis drugi i ne mislis ili kad crkne jurcas da kupis drugi. trece nema....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i dalje tvrdim da visoke temperature ubijaju akumulatore. Zimi se samo pokaže da je bio pred kraj.

Dva su me izdala u sred leta. Ali bikvalno capnula, bez naznaka. Posle na akumulator blogu pročitam da baš visoke temperature najviše štete akumulatoru! Ima brdo objašnjenja kako i zašto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ove iz L-a je pravio pravi majstor!!! oba riknula u 2god. Jedan 10dana pre drugi 15 dana posle garancije(maj)  tako da je 1:1 zavrsena utakmica.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni evo vec 3 i pol godine fabricki B) Mada moram priznati da sam cvikao ove zime da mi ne rikne :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nravno da ne traju dugo kad se mučenici ne dopunjuju kroz voznju kako treba..Taj sistem start stop je najveća glupost..Jednostavno ne treba uključivati radio svetla spuštati dizati prozore samo na kontakt..

Već startuješ motor pa posle sve ostalo..Ja posle voznje mog ćaleta obavezno gasim svetla pre  startovanja motora..Čovek samo ugasi kontakt a glavni prekiča je na on..

Da nije fiat veće neko drugo vozilo odavno bi pazario nov akumulator. Ta priča kupi skuplji pa će duze da traje isto ne pije vodu..Sve je to serijska prozvodnja i kako se zalomi.

Nekad će trajati duze neki najeftiniji nego neki poznati brend .A ko garantuje da taj skuplji nije čameo u nekom magacinu duze vreme?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Zhorz said:

ma ove iz L-a je pravio pravi majstor!!! oba riknula u 2god. Jedan 10dana pre drugi 15 dana posle garancije(maj)  tako da je 1:1 zavrsena utakmica.

 

Šta radiš sa tim akumulatorima.... Jel bilo drugi put neki simptoma 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...