Jump to content
FAS Goran
joshibeast

Gde raditi generalnu?

Recommended Posts

Otvaram ovu temu kako bih pomogao kolegi.

Pisao sam pre par dana u OFF-u šta se dogodilo.

Ukratko, otišao mu je Megane 1.9dCI u iberturu na putu kod Užica.
Ostavio ga je u ovlašćenom servisu gde su konstatovali da je turbo riknuo a da je ulje otišlo na sve strane, hladnjak, interkuler, usis itd.
Takođe i uljna pumpa je sređena.
Auto je izgleda i prokuvao prilikom iberture, iako je trajala samo 10-15 sekundi.

Turbo je popravljen u turbo servisu Užice, sve je očišeno i namontirano ali je izgleda i motor otišao jer lupa. Sada treba da se otvara i sređuje.
Reparacija u ovlašćenom servisu je preskupa. Njemu je predloženo da mu majstori koji rade u ovlašćenom to odrade privatno što mislim da za ovakav kvar nije prihvatljivo.

 

Da li neko zna ili može da preporuči nekog pouzdanog za ovakvu operaciju?


Šteta je do sada 400 evra pa bi, ako je moguće, izbegao dodatnih 200e za šlepanje do BG-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beše ima neki servis na Beloj zemlji na Zlatiboru?

Ta varijanta da mu privatno odrade je po meni dobra. Ionako gomila majstora koji su radili po ovlašćenim je pootvarala svoje servise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam i Goran ima svoju šlepericu pa nije zgoreg pitati ga koja bi varijanta bila da ga on prešlepa kod sebe ako bi se kod njega radila popravka. Možda bude neka simbolična prihvatljiva cena? Nije zgoreg pitati i njega lično (ako oni uošte rade vozila van Fiat grupacije)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koji je servis tačno u pitanju.
Ja nisam siguran kako to oni rade.

Jbg generalna veliki posao, za tako nešto treba obavezno da ide garancija koju fizičko lice ne može da da.

Zbog toga sam napisao tako.

 

Pritom on nema pojma kakvi su to serviseri. To je još veći problem.


Ovi moji ortaci francuzi održavaju kola kod Neše u Zemunu.

On je dao broj nekog njegovog šlepa ali gleda ovaj kolega da izbegne taj

dodatan trošak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto nije prihvatljivo,kad nisu u servisu onda ne znaju da rade?

To skracuje troskove na pola maltene,ali mislim da je taj motor spreman za bacanje.

Otisao u iber turu,odose lezajevi,daj boze da nisu izgoreli klipovi,ali jedan jeste garant!

Stranca pa ocarini i cao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom ti ovlašćeni imaju i pristup delovima , mada teže za generalku ali ako je Reno nikad se ne zna.

Garancija sigurno diže i cenu, cenu ugrađenih delova kao i ruku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakva garancija za generalnu, to je lepak za b.. samo. Isto ko i za gume. I sta , posle svaki mali servis u UE da radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, kao i ja, nije neki auto exprert.

Ovo mu je, da stvar bude gora, prvi auto.

Svaki savet je dobrodošao.

Znao sam da FLCS zajednica neće izneveriti.

Fala puno ljudi :*

Edited by joshibeast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mu je slepsluzba skupa, a ne veruje majstorima u Ue, onda nabavite krutu vezu i jednog drugara bildera sa jakim rukama (moze i neki drvoseca) pa preslepajte auto do BG-a. Tako smo mi slepali Lagunu od Batrovaca do Kg-a, jedino sto drugar koji je bio u Laguni nije osecao ruke jedno 10-ak dana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili iznajmite auto-prikolicu ;)

 

Inače, moj ćale je dva puta radio generalku u "zatečenom mestu". Jednom u Aranđelovcu, a drugi put u Jagodini. Prvi put je dobio auto bez pola delova (u fazonu izvadili smo turbinu ide i bez nje), a drugi put su vraćali auto za Jagodinu čak 6 puta dok ga na kraju nisu popravili sedmi put u Beogradu, a ovi u Jagodini iskulirali da plate. 

 

Tu su glavni problemi što on ne može fizički da ode kod majstora pa makar da "ostavi utisak" da ga ne može zeznuti, to što majstora boli qrac da se cima da traži delove, pa onda jednom u 5 dana zove i diktira spisak delova koji treba da se nabave. Pa jeobavezno neki od njih neodgovarajući, a to ti kaže naravno sledeće nedelje kada zove sa novim spiskom delova... i tako nedeljama. U gorenavedenom slučaju prva generalka je rađena preko tri meseca, a druga, sa svim vraćanjima oko dva i po meseca. 

 

Jednostavno objasni mu da ne želi to da radi "negde tamo", dovezite auto u Beograd i uradite to kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš ni meni nije palo na pamet.

Preneću mu i to kao opciju.

To je više nego duplo jeftinije od šlepa.

Hvala svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

A imaš li kuku ? Za šta ćeš prikolicu da zakačiš ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam ponovo temu, i ne mogu da verujem da su u ovlašćenom servisu montirali urađenu turbinu na motor koji je za otpad. Pa valjda im neka majstorska etika to ne dozvoljava.

Ok, vlasnik Megana se ič ne razume u kola, ali valjda je jasno da posle iberture sreće nema.
Neka popije šećer i vodu kada čuje cenu za full gešu, ako može da se uradi. Bolje neka mete drugi motor i svoj turbo i agregate ako su dobri.
Molim te pitaj drugara da li mu je motor srkao ulje i koliko je tako vozio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo info, samo da vidite koliko košta 15 sekundi iberture.

Pored turbine i uljne pumpe dolazi na red motor:
- 1 klip otišao
- mora da se radi blok
- radilica oštećena (još uvek ne znaju da li može reparacija ili mora druga polovna)

Mislim da je čak prošao i odlično.

Ako radilica bude mogla da se reparira izaći će ga oko 250e taj

rad na motoru.

Korektnu je cenu dobio.

 

Sa druge strane, pitanje je kakvi su ostali delovi motora nakon ovoga. Pre svega mislim

na dizne i ubrizgavanje.

 

@marko.jovanovic

Tukao mu je auto dosta ulja.

1l na 1000km ako ne i više.

Oterao ga kod majstora, on kao pregledao turbo i rekao da je okej.

Očistio mu separator uljnih para i kao, ako nastavi da troši onda je

motor prolupao.

Edited by joshibeast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenim da će ga generalna izaći da je ljudski uradi, znači sa zamenom svih klipova i karika, sa svim ležajevima, dihtunzima, glavom... Pa jedno 2000eur.
Neka ide kod svog majstora, a i kod tih u UE koji su mu montirali remontovani turbo na motor za otpad, i neka im se...
I koje je to bacanje prašine u oči, kao jedan klip otišao, a ostali su kao dobri. Koji mu je sada ekspert to rekao? To je verovatno iz one plejade kao remontovanje amortizera, zamena samo karika, pa još na jednom cilindru i slično, kupovina polovnih guma starih 10 godina, al ne da imaju šaru baki :D
A da, i zašto ljudi ne plaćaju AMSS pomoć na putu, košta manje od jednog šlepanja po Beogradu, tj košta 2000din, a može dosta da znači, i najviše volim da ne iskoristim ništa od toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeste super, ali nije tako bajno... AMSS te šlepa do najbližeg servisa (najčešće ovlašćenog) i ne više od 100km ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa njega je AMSS odveo u taj servis :)

Ne znam. Danas bi to trebalo da bude gotovo sve pa će videti kada preuzme auto.
Realno ovo mu je možda najbolje rešenje, pa makar držalo vodu (tj. ulje) samo 6-12meseci.

 

Auto je kupio pre tri meseca, zvekno jedno 600-700 evra u reparaciju trapova,

amorta, letve, nove gume itd.
+ još oko 700 evra za ovo što se dogodilo nakon iberture.
 

Ne može sada da pljune više para dok se malo finansijski ne oporavi.

Makar će moći da vozi dok ne nađe drugi, adekvatan motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sigurno mu je jeftinije da odmah nađe drugi motor nego da to zakrpi. Šta si rekao, za ruke mu traže 250 eur. A gde su delovi. Trebaju mu bar svi ležajevi, dihtunzi, i jedan klip sa karikama. A šta je sa glavom?

Al neka, i treba da ispašta kada je kupio Renault, i hteo da prođe maksimalno jeftino :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovde jednog nesrećnika:http://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=8917.15

Isti slučaj kao kod tvog drugara. Nisam pročitao sve, stigao sam do druge strane gde je naveo cene novih delova. Odoh dalje da čitam. Verovatno ima nešto korisno da se sazna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostah dužan epilog. Priča je završena sa troškovima oko 900 evra.

Znači, turbo, jedan klip, radilica, blok + su izgorela creva za gorivo.

Auto sada radi ali je generalni utisak da nije to isti motor kao pre generalne.

Ne znam samo kako dizne ostadoše čitave.

I moj utisak posle svega ovoga je da se generalna ne isplati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...