Kaniđa 1 Posted December 29, 2015 Šta mu daje tu sdodatnu snagu,veći izduv,veći leptir gasa?Dakle šta mu daje prostor za veću snagu,kad istu količinu goriva dobija u svakom momentu. Meni to liči na ono KN filter daje 15ks. NE trujem mu temu,nego me interseuje kako ej na osnovu zamene filtera i izduva dobio 15ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 29, 2015 (edited) ja bih se nadovezao na nesto starokad sam dao komentar za "jebivjetre" pod time sam mislio na ljude koji nikad nista nisu radili na autu, ne razumiju se puno, ne rijesavaju probleme sami, ono sta im treba, nekome daju da im odradi i onda pametuju -----------------ja vise volim imat "penzijski" motor i cackat po njemu 2 mjeseca da izvucem jos 7 konja nego odma kupit HGT-a i sad izazivat nekoga na crtu ili slicnoovo govorim jer iz takvog rada se nauci jako puno, dolazi se do nekih problema koje treba rijesiti, stvari koje nisu jednostavne itd...to mi je gust i volim nalaziti razna rijesenjasmjesa ne smije biti ni prebogata ni presiromasna. ja bi sada rekao da je malo siromasna jer je motor tvornicki zagusen dovodom zraka. Pa blok je isti od mk1 i mk2 od 1.2 motora, a mk1 postoji sa 75 ks a mk2 sa 60. Naravno, govorimo o 8v motoru. Treba razmotriti malo razlike u motorima...neke stvari na glavi su drugacije, USIS, ISPUH, ZAKLOPKA GASA...znaci sve o cemu pricamo ovdje Edited December 29, 2015 by neshaoct stavio staru priču u ''spoiler'' Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 29, 2015 (edited) Necu da tvrdim da funkcionise u datom primeru, ali ECU ima odredjenu toleranciju i mogucnost korekcije. Ukoliko modifikacije ne izlaze iz granica tolerancije, ECU moze da koriguje kolicinu goriva u skladu sa kolicinom vazduha, kod starijih autmobila je ta tolerancija obicno veca nego kod novijih koji sa vecim brojem senzora lakse utvrde nedoslednost i da nesto nije kako treba. Inace imas primer neke starije Honde, mislim da je 1.4 motor u pitanju, kod leptira ima dihtung i jedna verzija motora ima dihtung koji ima otvor kao i leptir, a drugi ima dihtung koji ima otvor puno manji od leptira i deklarisan je ako se dobro secam 12ks manje. Promenis dihtung i dobijes jacu verziju Verovatno jos uvek postoji tema na nasem Honda forumu, merili su na dyno da potvrde to. Mnogi motori imaju slicne reducire u usisu, mozda ima i motor u verziji sa 60ks kod Punta. cvile: Ako je motor "zagusen" usisom, onda je teoretski smesa bogata a ne siromasna i to pod uslovom da je motor mapiran za neku vecu snagu pa da je ona redukovana smanjenjem dotoka vazduha (ako sad zaboravimo na ove tolerancije i korekcije koje ECU moze da ucini u odredjenoj meri sto sam pricao).... PS: Korekcije mogu da se izvrse recimo merenjem lambda sonde, ustanovi siromasnu smesu pa je obogati (ako ima vece protocnosti u usisu), moze da koriguje ako IAT ustanovi nizu temperaturu (recimo bolji dovod hladnijeg vazduha), moze preko MAP ako ustanovi drugaciji vakum u usisu (opet u slucaju bolje protocnosti usisa i izduva jer nema gubitaka toliko), itd... Edited December 29, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted December 29, 2015 Al promenom tog dihtunga dobijaš isto što ima 1.6 motor.Tj to je jedina razlika između ta dva motora taj dihtung. Ali između 1.2 8v i 16v ima malo više razlika. Valjda je logično da mapa ima određenu toleranciju, al dal je ta toleranicja čak 15ks? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 29, 2015 Licno, ja bih voleo videti svojim ocima Zato bih da vidim dyno i svecice (tj pre bih voleo da vidim A/F, ali zadovoljicu se "seljackom metodom" sa svecicama). Ali mozda ima neki skriveni potencijal, recimo znam sa jednog dyno merenja da 1.1 iz Pezola dobija 5ks izbacivanjem jednog reducira na usisnoj cevi pre leptira. Ali sa tim reducirom ima nize postavljenu krivu maksimalnog momenta. Kod mene recimo, sa prelaskom na 51mm leptir sa 45mm, to je nekih 30% veca protocnost i morao sam da stavim 30% vece brizgaljke da bih A/F doveo na zeljeni nivo. Sa CAI koji sam pravio, isao je bolje, ali je A/F osiromasio a povecanjem dotoka goriva za oko 10% se vratio nazad kako treba. Tj i fabricki motor se mogao nekih 5% dodatno obogatiti, nije isao nesto specijalno bolje u visim obrtajima ali u nizim gde je uvek A/F siromasniji je bilo primetnije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted December 29, 2015 Pa to toliki protok,a dotok goriva standardan meni to nikako ne liči na recept za uspeh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat ivan 0 Posted December 29, 2015 za mene je stavljanje slika na forum˝špansko selo˝ pa će ih cvike19 naljepiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 29, 2015 Slike se na forum postavljaju ovako:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54045 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat ivan 0 Posted December 29, 2015 ja sam odrastao prije ere mobitela i kompjutera tako da .......slike su poslane na e-mail i cvike če ih naljepiti na forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat ivan 0 Posted December 29, 2015 YUgisaSvječice nemam namjeru skidati i slikati jer to nema smisla.Standardni spi odnosno točnije pumpa goriva.injektor i regulator pritiska mogu ˝nahraniti¨ puno više ks od onoga što sam ja složio.Pišem o stvarima koje su provjeravane na valjcima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 29, 2015 @YUgisaslozio bi se u potpunosi sa tobom sto se tice bogatstva smjese i zagusenosti motora usisomto ima logikeza koji dan dok se natjeram i nadem vremena da se upustim u radove, javit cu sta se desava pa cemo trazit rijesenja i vidit sta se moze napravitisto se tice hondinih motora, te motore posebno cijenim, napravljeni su ko lego kocke, svasta svagdje pase, puno toga se da napraviti na njimada napomenem, ovdje se radi iskljucivo od 1.2 8v16v uopce ne spominjemodakle, treba uzeti u obzir da taj isti motor u mk1 postoji sa 15 ks viseono sto je sigurno to je da je usis veci, i kanali u glavi su nesto veci nego na mk2...ostalo da ne ponavljam, bregasta i 4-2-1 ispusna grana...sve pase na saraf sto se montaze tice!i leptir 2 mm veci ako se ne varam Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 29, 2015 (edited) Nista, cekam taj dyno grafikon onda. Edited December 29, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 30, 2015 ja vise volim imat "penzijski" motor i cackat po njemu 2 mjeseca da izvucem jos 7 konja nego odma kupit HGT-a i sad izazivat nekoga na crtu ili slicno Kao da na HGT ne mozes sa 131 doci na 136-140-145... a tek da vidis srece kada na 131 uradis nesto pa vidis da jos bolje ide...da ti od 3500rpm na gore ne navlaci obrtaje nego ih preleti Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2015 (edited) Pa brojke se slazu i ima lepu krivu EDIT: Bilo bi zanimljivo videti ako neko ima grafikon za 1.2 16v. Edited December 30, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 30, 2015 Performance Powertrain performance Wheel power kW (PS / bhp) at 1/min 53 (73 / 72) at 4801 Total wheel torque / total reduction Nm (lb-ft) at 1/min 107 (79) at 4012 Stated engine performance Engine power kW (PS / bhp) at 1/min 59 (80 / 79) at 6000 Engine torque Nm (lb-ft) at 1/min 114 (84) at 4000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 30, 2015 pa ovaj 8v je bolji nego ovaj 16v Nisam nikad video ovako glup grafikon Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 30, 2015 Onda se nisu nagledao grafikona Challenge accepted, moj favorit Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted December 30, 2015 hahahahhahahanemogu vjerovat! trebali smo pocet temu sa grafikonima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 30, 2015 I trebao si jer ne bi bilo mesta za neveru. Mnogi nemaju poverenja dok lično nešto ne vide.Srećno sa radovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted December 30, 2015 ja vise volim imat "penzijski" motor i cackat po njemu 2 mjeseca da izvucem jos 7 konja nego odma kupit HGT-a i sad izazivat nekoga na crtu ili slicno Kao da na HGT ne mozes sa 131 doci na 136-140-145... a tek da vidis srece kada na 131 uradis nesto pa vidis da jos bolje ide...da ti od 3500rpm na gore ne navlaci obrtaje nego ih preleti Pa nije to M6,preleti al u prvoj ,ako cemo realno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted December 30, 2015 Mozda preleti i u 5oj na vrh gasa, svako ima pravo na svoj subjektivan osecaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 30, 2015 Eto, jedan grafikon i sve cool.Samo napred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 30, 2015 Mozda preleti i u 5oj na vrh gasa, svako ima pravo na svoj subjektivan osecaj Ha ha bravo Sa ovakvim variatorom kao sto ja imam DA preleti prvu/drugu/trecu. U cetvrtoj vec krece navlacenje, zato me bas tu i dobijaju ovi sa dizel turpijama kao sto je kolega fiatovac Quote Share this post Link to post Share on other sites