Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
cvike19

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - povećanje snage?

Recommended Posts

pozdrav svima...

zanima me na puntu 2    1.2 8V       ima neka fora kako dodati jos kojeg konjica

pretrazivao sam forum ali nisam uspio da nadem

moze li mi neko pomoci ko je to vec napravio

sta treba da se uradi...koliko konja se dobije...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije to baš auto za tjuniranje. Možeš mu menjati izduv i usis ali bez ozbiljnih operacija na motoru teško da ćeš dobiti neko povećanje snage. Lakša varijanta je da ubaciš u njega 1.8 motor iz HGT-a ako već nećeš dizel koji je racionalnija varijanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma negdje sam nacuo da se moze dosta jednostavno to odraditi

i dobiti tih par konja

pa na svojih 60 kad bi dobio 7-8 jos, to bi bilo odlicno

nebi ja nista kemijao previse oko motora

pa eto...reko ako je netko radio to da i ja napravim...nije nesto

ali zasto ne !

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta ti znaci jos 10%? Za sta ti je odlicno tih 67ks sto oces? :D

Radi se izduv, skida i kat, izmestaju sonde, menjaju lonci, usis se cacka...nije zajebancija a mali je dobitak. Za sve ozbiljnije treba i vise para i znanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je najpametnije pitati, koliko ti para zelis da ulozis i da li ti taj motor zaista u voznji teras u te visoke obrtaje kad ti fali 10% vise snage tamo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tu ne bih ništa dirao :)

 

Šalu na stranu, po meni je to mnooog para i upustio bih se u isto samo zbog hedonizma.

Imamo na forumu jedan projekat budženja 1.2 motora i ozbiljne su pare otišle da bi se ubacio turbo na taj mtoor, a nisam siguran da li je ikada i završeno.

 

Ubacivanje 1.8 motora bih takođe preskočio jer ne ide na taj menjač, kvačilo, nosače, trapove, kočnice,... tako da oept idu velike pare na to. Čipovanje 1.2 8v benzinca ne bih ni razmatrao kao opciju osim ako ne radiš nešto kao Yugisha i planiraš da ozbiljno vrtiš motor, a pošto kažeš da ti treba 7-8ks verovatno ne radiš.

 

A što se 7-8ks tiče to je jako širok pojam. Može 10ks da ide sa 10Nm i 200Nm više i da izaziva potpuno drugačiji efekat.

 

Sve u svemu najiskreniji savet je ne dirati ništa.

Ako ti se cepa nešto uzmeš hgt za peglanje i uživaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo kao nekada na jugicima.

Znaci,drugi izduv,olaksan zamajac,obrijana glava,mozda i neka zamena za glavu sa 16v ako je to na njemu moguce.

Pomognu i oni protocni filteri tipa KN i slicno.

Nisam bas skroz upoznat sa friziranjem tog motora,ali sve to da male rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam, Fiat 500 je imao neku varijantu 1.2 8v sa 69ks, ja bih od toga krenuo i video kakve su sanse za frikombinacijom delova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto i mene zanima isto,malo sam se raspitivao sta bi moglo da se uradi po tom pitanju i koliko sam shvatio taj motor nema bas puno "prostora" za povecanje snage.Ja sam na mojoj z-10 odradio protocni lonac i osim lepseg zvuka i malo boljeg odziva na gas,nisam bog zna sta dobio.Mozda jos probam sa filterom vazduha da mu "оlaksam" disanje,ali ne ocekujem nesto mnogo od toga

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sve kozmetičke prirode. Brijanje glave, oštrija bregasta, jače opruge ventila, malooo jače dizne i usis, nakon toga remap, i eto ga na 80-ak ks.

Jeftinija opcija je glava od 1.2. 16V, i sve to lepo usaglasiti.

KN filter, režanje iz auspuha daju samo subjektivni osećaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au da mi je znati zasto li je ikad KN filter postao sininim za sportske filtere kad je taj proizvodjac jedan od najvecih bofla medju markiranim proizvodjacima :turned: Dobitak sa sportskim filterom je lako testirati, izvadite fabricki filter i vidite jel ima razlike, a razlika je u 99% slucajeva od 0 do 3%. Probao sam razne varijante sa tim prepravkama usisa pre leptira i sve se svelo na to da nije filter problem, nego ostatak konstrukcije oko njega. Jedino resenje je dalo jasan rezultat je bilo resnje izrade usisa koji ide direkt do otvora u masci (braniku ko nema masku :D ) koji je naravno pozamasnih dimenzija, barem 3-4 puta ko leptir i HERMETICKI i naglasavam ponovo HERMETICKI zatvoren od pocetka maske do leptira. I da je filter u hermeticki zatvorenoj kutiji, ne na pocetku usisa da stoji u masci ili braniku i da ide onda cev od njega do leptira. To resenje sam ja sebi pravio i jedan momak je to kopirao i rezultat u oba slucaja je bio isti, motor ne moze da radi normalno koliko je osiromasena smesa kao rezultat velikog povecanja protoka, kod mene licno se morao povecati protok goriva za 10-15% da bi se to kompenzovalo. 

 

A drugo sto bih se ja tu kod tog motora usresredio je leptir, ako se nevaram ima neki valjda od 38mm, moj 1.1 je fabricki imao 45, sad ima 51mm :laughing: To bi trebalo zameniti i propratiti gorivom. Sto se tice izduva, akcenat je u izduvnoj grani, tu lezi tipa 90% snage koje moze da se dobije na izduvu, ostalih 10% spada na razne fore sa loncima i cevima. Ima i smesnu bregastu ali to vredi menjati samo ako se misli koristiti taj motor u visokim obrtajima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:turned: Moj predlog je onda da prodas auto jer bacas pare bzvz :laughing: Najbolji su mi oni koji pricaju da se ne ulaze jer je bacanje para i oni koji dignu cenu 100e jer su uradili servis tokom prodaje auta :laughing: Pocetni dodatni ks su u rangu 10-20e za 1ks, pa ide cena na gore, da se snaga udvostruci ide i prakticno duplo veca cena po 1ks... Kome pase pase, kome ne taj nek ide biciklom  :laughing: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha

prije 1.8 benz

na dizel se ore druze

 

ima li neki ozbiljniji odgovor ? :D   ;)

Prodaj taj auto i kupi drugi.

Zivis u Hrvatskoj,Evropska Unija,regultive,propisi o emisiji gasova na tehnickom koji se postuju.Atesti za sve i svasta koji se moraju uraditi i koji kostaju.

I sve to tjuniranje na autu od 1500 evra zarad 6-7 ks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako stavlja glavu od 16v,verovatno mora i klipove da stavi od 16v jer nisu isti sa 8 i 16v,bolje ubaci motor 1,2 16v,pase na tvoj menjac,samo se menja korpa i lamela posto idu veci na 16v.Morao bi i instalaciju da zamenis.Alternator,alnaser,kompresor klime je isti kao kod 8v.Ipak je 16v u startu jaci 20ks, kad se taj motor malo cacne veci efekat bi imao nego 8v!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dal je neko prebacivao samo glavu od 16V i dal je to moguce ?
jer ako je, ja bi to odmah napravio
samo ne znam dal je to izvedivo zbog ventila, mislim da klipovi trebaju imat urezano za ventile na sebi
a opet, sa druge strane, cuo sam da ako remen distribucije pukne da nemoze nista zdrobit unutra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mozes samo glavu zameniti,klipovi nisu isti,a kad pukne zupcasti na 8v ne krivi a na 16v krivi ventile!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...