Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

posto sam sve oko motora radio od inoxa I sav aluminij sam polirao

 

pa sam odlucio I ovo malo urediti

ionako je imalo koju godinu, u transportu je bilo komplikacija I jos se dodatno malo izgrebalo...
pa je slijedilo brusenje

Untitled.jpg

Untitled.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep auto, ja sam sad naleteo na temu, i celu je procitao.

 

Reci nam, jesi merio koliko si snage dobio? Ubrzanje?

I jesi uspeo da atestiras ove prepravke motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam jos mjerio

ali hocu, cim stavim novu centralu

ocekujem oko 130ks

 

imam od prije atestirano SVE

a ovo na motoru mislim da ni necu atestirati

nema potrebe

 

drago mi je da ti se svida

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos jedan uspjesan vikend iza mene

 

tuning show "adria race international" u italiji

100km udaljen od venecije

 

2 dana tuninga...i uzivanja...donjelo je jako dobar rezultat

tapatalk_1497219674157.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisa zasto mislis da su sminka ?

@PuntoAbart jeste, imas pravo...stvar je u tome sta ga nesmijem bas forsirati jos jer mi zna odrezati gorivo
ajde probat cu snimit danas popodne nesto


jedino sta je bas dobro i fora to je zvuk turba i blowofa, al nez koliko ce se to dobro cut...

auspuh jos nisam za sada napravio...I dalje je iza lonac tako da se tu nema bas nesto za cut

iako...cijevi sam kupio prije tjedan dana, mislio sam maknuti lonac I pustiti samo cijev...ali to cu ipak napraviti poslje godisnjeg...da mogu na miru putovati ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pa naspram toga kako su postavljene. Ne znam koliko ce crtez biti jasan, recima mi je tesko objasniti, ali usustini poenta ili nacin na koji rupice ili kod rezanih diskova kanali poboljsavaju performanse je taj da plocica treba celom svojom sirinom predju pre nekog otvora na povrsini diska kako bi se izbacio stvoren gas, izbacila eventualna prljastina, ocistila povrsina plocice itd...

 

Disk.jpg

 

Druga stvar je kolicina rupa, sa pravilnijim izborom rupa i manjom kolicinom rupa mogu bolji rezultati da se postignu, ovako samo ima vise prostora da negde pukne disk ako se pregreje.

 

Ja nisam imao odgovarajucu burgiju onda pa trebam da doradim, ali puno manje rupa sa vecim preklopom:

CAM04098.thumb.jpg.52da35c0bdc68efd0836bd3282fe6a9a.jpg

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

gle, jasno mi je sve sta si rekao
ali ovo su kupljeni diskovi takvi
Zimmerman sport...zasto su ih tako stavili i zasto ih je toliko sa tim promjerom, ne znam
samo znam da sada vec imam vece kocnice i da su mi i one sasvim dovoljne
ova brembo kljesta  (koja sam dobio na poklon) i diskovi ce biti vise iz estetskih razloga nego zbog performansi...jer ono, ipak imam PUNTO 2 sa 1.2 motorm
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro ja nisam rekao da treba baciti, ali steta kad ih vec prave i prodaju, ne prave to kako treba nego samo za sminku. ;) Ono sto im je mana jos je da kod ovakvih diskova, obicno mora cesce da se menjaju plocice i diskovi, jer se plocice ne trose jednako pa nastanu risevi, disk se ne trosi jednako svuda mada nije to sad da je neki faktor u odnosu na kilometrazu koju ce preci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jbg, neda mi se zejebavati da kupim obicne pa da ih sam busim zbog pregrada itd...iako sam razmisljao
mozda su mogli bolje napraviti, ali bice i ovako dobro
bice to vise nego dobro za ono za sta meni treba
trajat ce na ovom autu vjecno ja mislim ;)
jebes plocice, ima plocica

Edited by cvike19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mogao bi ove malo da poboljsas ako bi im uradio konus na postojece rupe ;) Mislim nemam neko ogromno iskustvo, ali iz ovoga sto imam, stvar je da kad je kvaliteta disk i sportska plocica, obicno se trosi 1:1, a kad je ovakav disk ko tvoj, onda obicno takav disk i neka prosecna plocica se potrose 1:1... Jer plocica se ne potrosi jednako i napravi riseve po disku koji su toliko duboki da ne vredi da se obradjuje.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa vec imaju neki konus...ali ja sam svakako mislio da ga malo povecam...jer su te rupice malo sitne

 

"kad je kvaliteta disk i sportska plocica, obicno se trosi 1:1, a kad je ovakav disk ko tvoj, onda obicno takav disk i neka prosecna plocica se potrose 1:1"

 

sta si htio da kazes ? da se jednako kvalitetni dijelovi jednako i trose ?!
ne znam koliko je ovo kvalitetan disk...ali je medu najskupljima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to super ne diraj nista...sve je to sa razlogom napravljeno bas tako,a ovi sto sami buse pusti ih da odvozaju dva kvalitetna kruga na stazi da zagreju te diskove pa ces da vidis kako ce da se provedu...tebi za stayling nista vise netreba i jos sa brembom i lepom felnom ima da bude bombona...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...