Jump to content
FAS Goran
Dragansu69

Fiat Punto mk.2 1.2 16v - ''kliktanje'' u motoru

Recommended Posts

Pozdrav.Pre par dana sam kupio Punto 1,2 16 v,2002. god.Pored uobicajenih stvari,cujem neko kliktanje izmedju 1800 i 2500 obrtaja.Zvuk se javlja negde oko bregaste,ventila.Sta to moze biti?Pozdrav,i hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze svasta. Bregaste, podizaci, ventili, radilica, klipnjace, glupost neka najobicnija...mora da se proveri, ne moze da se definise preko tastature

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze komsija,da se navodno cuju hidropodizaci.E ,sad kazu da posto je vreme za za zamenu ulja,moze biti da se zbog toga cuje.Pa se navodno kod zamene ulja sipa i nekakav aditiv za hidropodizace.Sta, vi kazete?Ja nemam pojma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam ga u subotu,ali niko od nas nije nista cuo.Par dana ga nisam vozio,jer nisam imao tablice.Pre koji dan odem do prijatelja mehanicara da ga pregledamo.I tamo smo i primetili .Znaci,na leru se nista ne cuje.Tek preko 1800 obrtaja.Obilazio sam ovih dana majstore.Cuo sam sve i svasta.Od lanca,do hidropodizaca,pa sve do toga da je klipnjaca (mala pesnica),ili cak bregasta.Jer se cuje samo kada se motor optereti.Da nije do toga sto je staro ulje?Pa planiram u ponedeljak zamenun ulja,i da kupim aditiv za hidropodizace.Inace auto je bas ocuvan,enterijer lep,sve funkcionise.Pa,nekako mi ne ide u glavu da je bas jako puno presao,pa ima neku manu na motoru.


Da ,umalo zaboravih.Meni deluje zvuk kao metal na metal.Kao da se dva metala sudaraju.Mozda nije neko poredjenje,ali nekada davno sam cuo slican zvuk kada sam menjao na peglici onu sipku sto potiskuje AC (benzinsku) pumpu.Onako tak-tak-tak.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je službeni Punto (doduše 8v) tako kliktao (zvuk kao sa lošim gorivom) zbog lošeg uzupčenja.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ono moze biti svasta.Nego sam se iznervirao.Hteo sam da kupim bas taj 16v.Nadjem jednog povoljno.Covek mi kaze ,doterao ga iz Nemacke.Na oko lep,a sitnim ostecenjima karoserije.Tamno siva metalik.Preliva se nekako na zelenkasto-plavo.Divna boja.Unutra maksimalno ocuvan.Auto za nemacko trziste.Lepa ocuvana plisana sedista.Nigde pocepan.Sve komande rade,klima ok,maglenke.Uopste nije ostavio dojam da je izganjan auto.E ,sad.treba ,mali ,veliki servis.U dogledno vreme kvacilo,i zadnje kocnice.Dosta ulaganja ali,ajde,lep je auto.A kad mi je danas majstor rekao da je cak moguce da je klipnjaca ili bregasta.Onda sam pukao.Ne mogu da verujem.E,zato sad istrazujem,pitam,...Prosto ne mogu da verujem ...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio ulje,sipao Liqui Moly aditiv za hidropodizace.Cuje se i malcice manje,ali i dalje klepece.Interesantno da pocinje oko 1500-1800 obrtaja.A  kada mu povecam na 3-3,5 hiljade,svaki zvuk nestaje,a motor se perfektno cuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tog majstora sto ti rekao da se cuje lanac zaobidji u sto sirem luku,taj motor nema lanac vec ima kais.Koju gradaciju ulja si sipao?Kako ide,jer lepo prima gas sto bi se reklo poteze bas dobro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma,rekao mi je ka da ima kais koji tera bregastu,a prva bregasta lancem tera drugu.E sad...sipao u petak prosli Seleniu gold 10w40.Sipao sam jos 300 ml.liqui moly aditiv za hidropodizace.Sada se malo manje cuje kada ga upalim,valjda dok je ulje hladnije.Kasnije se cuje kliktanje,ali samo kada predjem 1800 obrtaja,pa sve do 2500 ,i malko vise.Interesantno,da kada mu dignem obrtaje preko 3000,kliktanje nestaje,a motor perfektno radi.Malko mi se gusio na leru,ali sam ocistio leptir,pa je sada bolje.Inace,auto voli malo vise obrtaje.Lepo se vozi.Dobro povlaci,i bas lepo ide.Pogotovo ,kada mu dam malo veci gas,bas lepo ide.aLI me to kliktanje ili bolje receno zveckanje brine.


Samo mi fali da je bregasta ili klipnjaca.A to mi je rekao jedan stari majstor u gradu.Nadam se da su hidropdizaci ,u najboljem slucaju.Razmisljam,valjda je to najbezbolnije resenje.E sad,ako su hidropodizaci,da li je to veliki posao?Da li se moze otkriti koji su,pa da se samo ti zamene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam nikakav majstor niti poznavalac,al takav zvuk cujem na autu kada sipam lose gorivo,sipaj negde 98icu  pa vidi jel ti se i dalje cuje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velik servis je radjen pre 50 k .I to 2009. godine,bar tako pise na papiru.A po ceduljama koje su u motoru,stoji da je auto i ove godine presao oko 7000 km.Sledeci mesec  radim i veliki servis,pa cu onda videti.Zao bi mi bilo d je neki veliki kvar,jer mi je bas legao ovaj auto,a i svidja mi se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, jeste stara tema ali, sta je bio problem? Meni se cuje pri dodavanju gasa u voznji i uz brdo, na leru sve ok...lupkanje kao ventili na zastavi kad rastelovano paljenje...sta je bilo u pitanju kod tebe!? Vidim neko rece zupcenje bilo lose, ali zar ne bi onda lose palio? Mozda stelovanje ventila? Hm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...