neshaoct 9592 Posted February 26, 2020 2020. Renault Talisman Pre početka sajma automobila u Ženevi (od 3. marta za novinare), Renault je prikazao blago obnovljeni Talisman, i to u obe karoserijske varijante (limuzina i karavan). Kao što je moglo i da se očekuje na primeru nedavno obnovljenih modela Espace i Megane, ni Talisman za modelsku godinu 2020 nije pretrpeo neke veće vizuelne izmene. U svakom slučaju, tu su nova LED Matrix adaptivna prednja svetla, redizajnirana zadnja svetla, doterani barnici, više hromiranih detalja, novi dizajn alu točkova, kao i tri nove boje. Za enterijer su između ostalog predviđeni novi 10.2-inčni digitalni ekran, novi volan, kvalitetniji materijali, veći držač za čaše (i sa osvetljenjem), a za luksuzni Talisman Initiale Paris i Nappa kožni paketi kao i prednja sedišta sa grejanjem, ventilacijom i masažom. Deo opreme će između ostalog činiti i sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, adaptivni tempomat, sistem upozorenja na vozilo u mrtvom uglu, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem automatskog kočenja i detekcija pešaka, pomoć pri parkiranju... U gami su dva benzinska motora sa 160KS i 225KS (dostupan je i 7-stepeni EDC automatski menjač), kao i nekoliko dCi dizelaša sa rasponom snage od 120KS do 200KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 22, 2020 Renault Talisman S-Edition Blue dCi 200 EDC na testu Auto magazina Renault je napravio velike rezove u motorizaciji svojih modela. Talisman je imao specijalan tretman, pa je dobio potpuno nove motore, među njima i 2,0 dCi. Nove Euro 6d-Temp norme o emisiji izduvnih gasova bile su ključne za velike izmene u gami motora proizvođača automobila. Neki motori su prilagođeni strogim standardima, a neki su potpuno nestali. Renault je iskoristio priliku, pa je svoju limuzinu ozbiljno unapredio. Dok čekamo redizajniranu verziju da stigne na naše tržište tokom jeseni, i dalje je u prodaji aktuelan model. U Talisman se više ne ugrađuju 1.5 i 1.6 dCi motori, već 1.7 i 2.0. Umesto 1.6 turbo-benzinca tu je sada novi 1.8, koji se u izmenjenoj konfiguraciji ugrađuje u Alpinu i Megane RS. Redakcija Auto magazina testirala je najjači dizel motor zapremine 2.0 litre koji je dostupan u dva nivoa snage - od 160 i 200 konjskih snaga. Naravno, na testu je jača verzija. Ugrađuje se već od srednjeg, Zen paketa opreme. Primerak koji vozimo ima sportski S-Edition paket i tek je po nekim detaljima slabije opremljen od najboljeg Initiale Paris. Na sedištima je prava koža. Napred su ugrađeni grejači ali i ventilacija za potpun ugođaj u letnjim danima. Masaža se podrazumeva, a za sportski ugođaj pobrinuo se crveni štep koji dominira kabinom, uključujući i komandnu tablu presvučenu eko-kožom. Još jedna osobenost ovog paketa je 4Control sistem upravljanja na sva četiri točka, koji Renault primenjuje još od Lagune treće generacije. Čak i ako kupujete Talisman sa slabijim paketom opreme, 4Control je za svaku preporuku jer zaista menja karakter automobila. Ne samo da pomaže prilikom parkiranja jer smanjuje prečnik okretanja za skoro metar, već ume dobro da zabavi u krivinama. Posebno je zanimljiv sportski mod, kada se zadnji točkovi zakreću sa malim zakašnjenjem u odnosu na prednje, ne samo kada započinjete skretanje, već i kada ispravite volan, tako da se stiče utisak zanošenja zadnjeg dela. Kontrolisanog, naravno. Inače, Talisman je jedna od retkih limuzina koje u Comfort modu vole da ''zaplivaju'' preko neravnina, kao da auto ima vazdušno ogibljenje. Kome to ne prija uvek može da odabere ''neutral'' režim, sa kojim se ogibljenje ponaša, kako mu i samo ime kaže, neutralno. Naravno, ''sport'' je dosta tvrđi od svih navedenih, tako da se oseća bitna razlika među njima. Sve ovo ne bi imalo odgovarajući značaj da nije sjajne motorizacije. Stari dobri 2.0 dCi se isporučuje isključivo sa automatizovanim EDC menjačem, bez obzira na snagu i paket opreme. Dok kod benzinaca ima sedam brzina, ovde ima šest. I to ne bez razloga. Dobio je veći obrtni moment od 400 Nm i još bolju elastičnost, tako da se menjač sa lakoćom bori sa međuubrzanjima. U ovom trenutku spada među najbrže i najinteligentnije automatizovane menjače sa dve lamele. Nedostajale su nam komande za manuelnu promenu brzinu na volanu, s obzirom da šest brzina nije teško ručno menjati, za razliku od menjača sa osam i devet stepeni prenosa. Pa ipak, tu je manuelni mod koji se aktivira guranjem ručice ulevo, koji smo, kao i obično, najčešće koristili za kočenje motorom. Dakle, motor i menjač brzo reaguju na naglu komandu gasa, čak brže nego kod nekih premijum modela. Ništa manje i nismo očekivali od potpuno nove mašine. Okruglo 200 konja je omogućilo solidna ubrzanja, kao i međuubrzanja pri visokim putnim brzinama. Auto-put je potpuno prirodno okruženje za Renault Talisman. Pri 130 km/h kazaljka obrtomera je na 2.200 obrtaja, i tada troši skromnih 5.7 l/100 km. Po gradu takođe može da bude štedljiv u zavisnosti od stila vožnje. Ukoliko ste umereni sa pedalom gasa, možete da prođete i sa 7.3 l/100 km, koliko smo zabeležili na kraju testa. Sličnu potrošnju ima i 1.7 dCi, tako da dileme prilikom izbora nema. Sa novim motorima Talisman je bez sumnje vrlo atraktivna kupovina. Na žalost, nema mnogo konkurenata, s obzirom da limuzine sada mogu da se prebroje na prste. Oprema je bogata već od osnovnog paketa. Cena počinje od 21.790 evra, koliko je potrebno izdvojiti za takođe novi 1.7 dCi motor u najslabijoj verziji od 120 konjskih snaga. Test primerak košta 33.490 evra i zaista nudi mnogo. Iako ga ne potpisuje Bose, ozvučenje je kvalitetno i snažno. Jedino što nam je nedostajalo je podešavanje dužine sedišta, koje je rezervisano za najviši paket opreme. Čak nam nije falio ni veliki multimedijalni displej koji se ne doplaćuje jedino uz Initiale Paris. Manji od 7 inča ima sve funkcije kao i veliki, a centralna konzola sa njim deluje čak i elegantnije. Ko preferira nisko i zavaljeno sedenje sa gotovo ispruženim nogama i obilje mesta na zadnjim sedištima, Talisman ga neće razočarati. Raznovrsno podešavanje ogibljenja koje direktno utiče na karakter automobila, u kombinaciji sa 4Control sistemom su veliki plus. Tu je i veliki prtljažnik od 608 litara, koji je prostraniji nego kod većine SUV modela. Limuzine itekako imaju šta da pokažu. Talisman je vrlo luksuzan, ima kožna elektro-podesiva sedišta sa grejanjem i ventilacijom. Masaža je šlag na torti. Vozač i suvozač mogu da odaberu nekoliko programa a svi oni se odnose isključivo na leđni deo. Nedostaje još samo parfem u ventilacionom sistemu pa da stane rame uz rame sa najskupljim limuzinama. Ipak, nedostajala nam je opcija produžavanja sedišta, koja je rezervisana samo za najbolji, Initiale Paris paket. Nećemo ulaziti u razloge zašto 2.0 dizelaša nije bilo godinama u Renault modelima, tek dobro je da se vratio. Reč je o M9R motoru koji je svoju premijeru imao 2006. godine i koji je dobro poznat na domaćem tržištu, što u Meganu, što u Laguni i drugim modelima. Ranije je imao 131, 150 i 175 konja (180 KS u Laguni GT), a sada je dostupan u verzijama od 160 i 200 konja. Naravno, u međuvremenu je usavršen tako da ispunjava najnovije Euro 6d-Temp standarde. Dostupan je samo uz automatizovani EDC menjač. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 31, 2020 VreleGume: Renault Talisman Šamar premium trojci? U Renaultu kao da su slušali novinare, ali i hejtere. Iako je Talisman kada se pojavio bio respekta vredna limuzina, sada su i sve eventulane zamerke ispravljene. Na testu je varijanta u najvećem paketu opreme: Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted December 31, 2020 Testirao sam tri modela koja bi mi verovatno dosla u obzir sledece god za sluzbeni auto. Talisman, insignia i nova octavia ubedljivo mi je najbolji talisman, cak nije bio restyle u tom trenutku tako da mislim da je ovaj restyle idealan 2 horvat and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 28, 2021 AutoMarket.hr: 2021. Renault Talisman Renault Talisman predstavljen je pre 5 godina kao zamena za Lagunu, a sada je stigao i njegov restajling: Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 17, 2023 Konacno sam imao prilike da testiram Talismana prosle nedelje. U pitanju je 2.0 dci 160 ks 6 brzina EDC (trebalo bi da je mokri, ako sam dobro izvalio). Vozio sam kombinaciju magistrale sa rupama, magistrale sa novim asfaltom i nesto kratko autoput. Mene je auto odusevio. Uopste nisam mogao da pojmim kako je toliko negativnih utisaka pisano o njemu. Da li je do facelifta, ili do licnih afiniteta, ne znam. Glavni dojam je izuzetna udobnost i izolacija od asfalta, ali opet, nekako volan skroz prirodno reaguje i auto se sasvim pristojno vozi kroz krivine, iako naravno nije nikakav sportas. Ali nije toliko smotan, koliko bi se moglo naslutiti iz udobnosti. Motor i menjac su u sasvim finoj harmoniji, veoma tecno idu brzine, mada bih voleo da je menjac za nijansu brzi. Vozeni primerak nije imao ni adaptivno vesanje, ni 4control. Sedista su bila ona najslabija i mogu reci da mi je to i najveca zamerka. S obzirom na to koliko je ostatak udoban, bas bi isla ona bolja sedista sa duzim sedalnim delom. Po enterijeru se mogu naci tu i tamo jeftine plastike, nije premium auto (barem u toj slabijoj opremi), ali nikako nije ni krs, prosto klasican Renault. I interesantno, nekako citav layout, visina, pozicija, tabla, stvarno mi je dao neki vajb modernog Safrana. Zamera mu se enterijer, posebno kontrolna tabla i centralni tablet, jer su isti kao i ostatak game, pri tom, ne na neki pozitivan nacin, sto jeste istina naravno, al ne znam, meni to nije bilo toliko lose da mi smeta... Nisam vozio Insigniu, ali sam vozio Superba i Mondea, i ovo mi je vidno bolje od oba. Mondeu hvale voznju ali meni nije odao takav utisak. Volan je bio nekako vestacki, a kada se napne u krivini, nekako se previse osecala tezina. Mada nema neke razlike u tezini izmedju Mondea i Talismana, utisak je kao da je Talisman bolje nosi. Primetio sam da Talisman ima malo sire gume od Mondea, Superba pa i moje 159 (245 spram 235), pa ne znam da li je do toga, visine (~2cm nizi Talisman), ili cega. Interesantno koliko su sofisticiranosti uspeli da izvuku iz polukrute zadnje osovine, bas ruralno resenje, a opet, lepo radi... 5 2 darkman14, neshaoct, totti and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted April 18, 2023 Meni jedna najveca zamerka kod Talismana (ako se moze uopste tako nazvati), kao ljubitelja 5V automobila, je odsustvo potpunog otvaranja gepeka sa zadnjom soferkom kao kod Lagune sto je bilo. Prijatno sam iznenadjen tvojim pogledom na Talisman, ofc u pozitivnom smislu, da nije toliko neudoban koliko se prica. Ali da, ipak mora biti u boljoj opremi sa udobnijim sedistima da bi zaista odao utisak malo vise klase, tj klase kojoj pripada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted April 18, 2023 11 hours ago, horvat said: U pitanju je 2.0 dci 160 ks 6 brzina EDC ovo restyle 2020+ godiste? posto znam da oni idu sa 184ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 18, 2023 Da, 2020. Evo i oglasa : https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21490949/renault-talisman-20-dci-business 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted April 18, 2023 a skoro pa bazni... nema ni masazu sedista Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 18, 2023 Da, i napisao sam da zameram sedista 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites