Jump to content
FAS Goran
vanste25

Fiat Nuova Bravo - hill holder

Recommended Posts

U Autostart servisu nisu mogli da nadju nista, sto sam i ocekivao realno. Kao sto neko rece ranije, cim je nesto Fiat-specific odmah problemi i odmah se suzava broj servisa koji mogu da rese problem.

 

Na kraju sam otisao do Stojanova koji ima fabricku dijagnostiku i ljudi su pregledali auto, kao i svi do sad promenili prekidac pedale kocnice, provozali auto, ustanovili da je prekidac ok i rekli mi da im ostavim auto na dan-dva jer treba temeljnije pregledati.

 

Ostavicu im u ponedeljak, pa nek' vide sta je.

Kazu da im izbaci gresku za ESP, Hill holder, kao i nesto za ABS i G-silu. Samo ESP lampica sija, tako da ne znam sta je sa ABS.

 

Akumulator je testiran i daje sjajne rezultate, kao nov , maltene.

 

Stojanov mi nije nista naplatio i deluju mi profesionalno skroz. Videcemo da li ce resiti problem i koliko ce kostati to zadovoljstvo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju ce biti da je zabola abs centrala, pretpostavljam da ona kontrolise hill kao sto kontrolise i esp. Verovatno ce se resiti njenim flesom, ili eventualno ce morati da je elektronicar popravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, preko te neke grane ide sve. Nadam se samo da nije neki opasan bug na ECU, pa da mora da se menja, ili tako nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Oko 100e je Exide Premium od 77ah.

Al`ne moze da stane .

 

U Deltu staje, a neverujem da je tu nesto drugacije.

Mada Italijani su to, ko ce ga znati.

Izvinjavam se vlasniku teme na off-u. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABS + ESP su koliko se sećam u jednom modulu.

Bas tako, pa sam se zato vodio logikom da je i hillholder integrisan u isti modul, tacnije pretpostavljam da je abs+esp samo unapredjen jos stavkom hillholdera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene sa autom iz Stojanova. Zakljucak je da ne mogu nista da urade jer je neko cackao po centrali motora.

 

,,Test motora, postoji greska u memoriji centrale motora. Neko je ranije menjao proxy proceduru i od tada je upamtio gresku. Ne mozemo vratiti na fabricko podesavanje, jer mozemo ostetiti centralu motora i body computer".

 

Zanimljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa niko nece da se zeza sa tim, jer ukoliko obrisu stari softver, a ubace novi koji naleti na neku gresku, centrala je mrtva.

Kaze lik iz Bogunovica da u Italiji itekako znaju da se igraju sa tim, ali da slican problem nisu imali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene sa resenjem (konacno, posle mnogo muke).

 

U pitanju je bio ESP brake sensor module, koji je crkao.

 

Auto sam odvezao u Auto servis Goran u Zemunu. Za 1 dan su ustanovili o cemu se radi, zamenili i javili mi da je  sve sredjeno i da radi.

 

Prosto neverovatno da ljudi iz Stojanova u NS toliko nisu imali pojma, da su 2 dana pregledali auto i treceg mi javili da je u pitanju ECU (pisao sam o tome iznad).

Ista prica vazi i za Fiatino u NS.

 

Necu ni da govorim da mi je 100x palo na pamet da odvezem kod nekog da mi proveri ECU i uradi sta god, samo da se popravi ESP. 

 

Hvala svima na pomoci, a posebno Goranu koga bih preporucio svima!

 

wqwqse101.jpg

 

 

Edited by neshaoct
popravio sliku

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se lako nadje, koliko se secam.

Nalazi se pored OBD2 i kostao je oko 1500 dinara.

Skokni do Gorana, ili ga nazovi. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi jel se javlja greska konstanto ili povremeno?
Meni se greska pojavila kad je pao prvi sneg I danas kad sam se vracao sa posla. Danas sam na semaforu ugasio/upalio auto I nije izbacivao nista..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi snegovi su uvek problematicni za Fiate (Italijan, jbga) :)  Salim se, ali u tvom slucaju je verovatno u pitanju stanje akumulatora ili alternatora - jednostavno, algoritam u ECU kada detektuje pad napona izvora napajanja krece da iskljucuje velike potrosace koji nisu kriticni za upravljanje vozilom, pa ESP\hilholder tu bude medju prvima.

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne salis se :D Prvi put mi je upalio greske odmah posle paljenja, juce u voznji tj stajao sam u koloni. Jos letos sam imao problem sa strujom ali je odjednom prestalo, kad je bio prvi minus nije hteo da upali, sacekao sam sutradan po danu i upalio je. Posle toga palio kao i obicno. Mene zezaju kratke relacije kuca-poso, 5km u jednom pravcu i to vecinom stajanje u koloni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

posto imam i ja problema sa pomenutim ( hill holder unavaillible, ESP disconected, ASR OFF, ITD) Malo sam cackao i primetio da u mestu kad stojim ne svetli nista, ni kada stisnem kocnicu nista, Kad pocnem volan da okrecem odma se pali pomenuto u zagradi.???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, koliko su stari akumulatori? Ajmo to prvo. Pa onda trazenje specificnog kvara koji rezultira time. Ne treba pripisivati neke neispravnosti - "ma to je tako kod.....".

Meni se na Bravu to ne desava a vozim vec dve zime.

Iz cista mira mi je letos crk'o akumulator, fabricka ugradnja. Dva meseca pre toga sam ga proveravao kod elektricara i rekao mi je da je 85% zdrav.

Nikakve znake nije pokazivao, nikakve lampice, auto palio normalno. Vozim duze relacije. Dobro puni. Dosao iz Sapca u Bg. I kad sam krenuo nazad, kr-kr.... ma nece da zavergla.

Upalim na kablove, svetli nekoliko lampica (asr, esp ne secam se vise...), pitam mog mehanicara, smem li da vozim, kaze sve ok, samo polako.

 

Kupio taj dan novi akumulator, nikakva lampica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se povremeno palilo to Hill holder unavailable, ali jaaako retko. Nikad nisam imao probleme snjim kad mi je ustrebao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim već pet godina Fiat Bravo MultiJet 1,6 od 120ks, nisam imao sa njim do sad problema... ali pre neki dan dok je auto radio na parkingu na Bordu mi je ispisao "hill holder unavailable see handbook abs esp"???? A na kontrolnoj tabli je ostalo da svetli dve lampice jedna trougao u krugu sa uzvičnikom i u krugu abs, obe narandžasto svetle... Posle gašenja auta i ponovnog strartovanja, lapice su se još malo zadržale da svetle da bi se zatim pogasile same od sebe... To mi se desilo u nedenji dana možda dva tri puta, pa me zanimaju vaša sikustva...

Šta mi je činiti??

Moram da idem na dijagnostiku to sigurno...

Zaboravih da napišem da mi je auto 2010 godište,

unapred zahvalan!!!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava se kada je akumulator slab ili kada se skinu pa opet stave kleme (kao kad zamenis isti). Uzmi upali ga, smodat skroz lepo pa skroz desno u mestu, tada bi trebao da se 'prijavi' hill holder. Slicno je i kod ASR.
 

Btw, proveri akumulator. Mozda ti bravko pali, al accu nece jos dugo. I jos nesto, kod klema akumulatora, na levoj klemi kada gledas spreda, proveri konekciju zica (srafovi da li su stegnuti) na metalnoj ploci i da li su kablovi citavi tu. Desava se kada se olabave da gube konekciju.
Ako je posle svega navedenog i dalje problem - dijagnostika.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...