Hyperboy 1 Posted July 6, 2015 Juce,poslije nekih 500 predjenih km iz auta sam izasao onako polu crn,nasminkan sa garezi.Salu na stranu,posto mi auto dimi ko lokomotiva,cim otvorim prozor,mislim ispod zadnje klupe kroz gepek mi ubaca dim.Kabina je sva u oblaku...Kada zatvorim prozor,ne desava se.Vjerovatno nekim strujanjem vazduha se upravo to i desava.Za par dana opet ista kilometraza.Molim vas,savjetujte... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 6, 2015 Ne rešavaj posledicu nego uzrok. Znači rešavaj dimljenje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted July 6, 2015 Zatvori egr za pocetak...uglavnom je to problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted July 6, 2015 Bio je zatvoren svo vrijeme...Takvu sam je kupio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted July 6, 2015 Izduvna grana? Mozda ima neka rupa negde na grani koja ti salje dim u kabinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted July 6, 2015 Kada sam skidao turbinu i radio remont, skinuo sam i izduvnu granu, dao je na peskarenje i ravnanje, sve sam sklopio pedantno i sav srecan krenem u prvu voznju, a problem identican. Dusegupka!Opet sve provere i naidjem na sledeci problem.Bakarna podloska dizni propusta, pusta naftu na vreo motor i eto dima. Promenim sve takve bakarne podloske i milina.Nadam se da je to i kod tebe! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted July 6, 2015 Nelogicno mi je da iz auspuha vrace dim u kabinu kroz gepek i to iskljucivo kad je otvoren prozor u voznji.U mjestu kada stoji...nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 6, 2015 Poklopac gepeka i jeste zona vakkuma. Zato i prlja, naročito kada je kiša. Mada jako teško da toliko gasova da uvuče unutra. Da je završetak zadnjeg lonca savijen , ili pokrivljen ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted July 6, 2015 Savijen ka dolje... Ako zavucem ruku izmedju naslona i sjedista zadnje klupe,prsti mi ostanu crni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 6, 2015 Ako ti u voznji uvlaci dim onda imas neku rupu na auspuhu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted July 7, 2015 Da,ali u voznji samo ako je otvoren prozor otvoren.Ako su zatvoreni prozori,bez obzira da li je klima upaljena ili ne,ne osjeca se nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 7, 2015 Pa da. Proveri auspuh kompletno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 7, 2015 Kada su zatvoreni prozori i radi ventilacija / klima tada je kabina pod pritiskom baš zato da nebi uvlačio kabinu (drugo je ako ventilator uvuče). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 7, 2015 Da li si ti zatvorio EGR kao sto sam ti rekao prosle godine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted July 7, 2015 Da,cak i juce sam provjerio i promijenio plocicu koja je bila ispravna.I dalje iz auspuha pri dodavanju gasa izlazi oblak crnog dima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted July 8, 2015 Imas li katalizator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted July 8, 2015 Nemam pojma,2003 je godiste,ako sta znaci taj podatak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted July 8, 2015 Sto se tice dima, ja bih probao da otkacim protokomer, pa da probam bez njega, ne znam sta misle drugi? Znam da to nije nacin da se utvrdi da li je protokomer ispravan, ali ako i dalje dimi, onda verovatno nije protokomer problem.Generalno, dim znaci da imas viska goriva u smesi - ili turbina iz nekog razloga ne puni dovoljno (losa turbina, losa creva turbine, interkuler..), ili ti dizne nalivaju vise goriva nego sto treba(dizne, protokomer, losa mapa...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted July 8, 2015 Turbina je radjena,tako da je ona iskljucena kao opcija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted July 10, 2015 Posledicu sam rijesio.Garez mi je definitivno ubacalo kroz gepek jer sam sasvim slucajno vidio juce naslage crnila pored naslona glave zadnje klupe,iza vozaca.Tuda je valjda vukao cug.Majstor mi je privremeno izveo auspuh iza branika,dodavajuci parce od 7-8cm.I ne osjeca se dim u kabini.Mozda je malo ruznije ali bio sam prinudjen.Jos samo da rijesim problem crnih oblaka iz auspuha... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted August 24, 2015 Ispravka...Nijesam se rijesio garezi.I dalje je ubaca u kabinu.Danas sam skidao branik,ne fali nigdje nijedan cep,sve je na svom mjestu.Dim mi ubaca u kabinu iza zadnjeg sjedista iza vozaca u gornjem uglu.A u gepek...pojma nemam.,poklopac akumulatora je nagrdjeno garav...Sta da radim??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 24, 2015 tebi preliva neka dizna zato imas dim a gde uvaci to sad treba naci verovatno ubacuje kroz zadnji levi kos negde proveri cepove na samom kosu ili gore negde kod solje amortizera... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 25, 2015 I pumpa visokog pritiska može da bude uzrok dima, tj. curi nafta, krene da ''isparava'' od toplote motora i eto dima. Možda je i neko crevo koje ide u nju, ne mora da znači da je sama pumpa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyperboy 1 Posted August 25, 2015 Dakle malo jaci gas,uzbrdica,eto dima...Moze li neko da mi kaze kojim redosledom da trazim probleme?Inace ta garez je suva.Kada sam posao do majstora da vidi da li je supalj auspuh,rukom je zacepio izduv,posle par sekundi na leru,kad je makao ruku,covjek postade crnac.Ali totalni. Quote Share this post Link to post Share on other sites