zoraststefanovic 0 Posted June 30, 2015 (edited) Da li iko zna, da li se u "BRAVO" 2.0 hgt '96god. može ubaciti manji motor; 1,4 ; 1,6 ; 1,8 ili 1,9 jtd. Da li se zamena vrši sa menjačem, i da li je potreban atest? Ko su majstori, servisi ili auto otpadi, koji to rade i po kojoj ceni, sa ili bez uzimanja motora (i menjača?). Edited June 30, 2015 by neshaoct ispravljen naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 30, 2015 prvi odgovor bi bio DA, moze da se ubaci bilo koji motor koji fabricki vec postoji u bravu, zahvat je poveci pogotovu ako ubacujes dizela drugi odgovor bi bio da ti se to nikako ne isplati osim ako nisi sentimentalno vezan za taj auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 30, 2015 I zašto bi ubacivao manji motor? Pretpostavljam da je zbog potrošnje. Bolje nađi drugi polovan 2.0 20v ako ti je crkao tvoj, popravi mu sve šta treba, i ugradi mu TNG. Košta i to, znam, ali ti je manja jebada, nego da prepakuješ drugi tip motora sa menjačem, ECU i ostalim. Sve zavisi sa koliko para raspolažeš.Cene će ti teško neko dati, možda ako naleti neko od majstora sa foruma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted July 1, 2015 Može slabiji motor da se ubaci ali mora na atest i to po novim pravilima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoraststefanovic 0 Posted July 10, 2015 I zašto bi ubacivao manji motor? Pretpostavljam da je zbog potrošnje. Bolje nađi drugi polovan 2.0 20v ako ti je crkao tvoj, popravi mu sve šta treba, i ugradi mu TNG. Košta i to, znam, ali ti je manja jebada, nego da prepakuješ drugi tip motora sa menjačem, ECU i ostalim. Sve zavisi sa koliko para raspolažeš.Cene će ti teško neko dati, možda ako naleti neko od majstora sa foruma. Marko, isto ti kažem što i Dragancetu; Menjam ga zbog kvara, velike potrošnje, potrebnog atesta, pa želim da ubijem 3 muve jednim udarcem, a ako ne nađem dobrog majstora (servis), sam ću ga rasturiti u delove, jer sam prethodnim kvazi-majstorima u dva navrata platio preko 700€ (ukupno) i nista nisu uradili! Može slabiji motor da se ubaci ali mora na atest i to po novim pravilima. Markedjani, hvala na odgovoru, uz pitanje; kakva su to nova pravila za atest. Koliko ja znam, cena je približna ili ista i za atest TNGa i za atest drugog motora. (Za isti motor, atest ne treba.) Z. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markedjani 0 Posted July 10, 2015 (edited) Treba ti pismena potvrda da si radio celu operaciju u prijavljenom servisu,treba ti pismena potvrda proizvođača (ili ovlašćenog uvoznika) da smeš da ubaciš drugi tip motora i treba ti pismena specifikacija svih radova i prepravki na samom autu od strane samog majstora.Srećno. Edited July 10, 2015 by Markedjani Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoraststefanovic 0 Posted July 10, 2015 prvi odgovor bi bio DA, moze da se ubaci bilo koji motor koji fabricki vec postoji u bravu, zahvat je poveci pogotovu ako ubacujes dizeladrugi odgovor bi bio da ti se to nikako ne isplati osim ako nisi sentimentalno vezan za taj auto Nisam sentimentalno vezan. Želim da ubijem 3 muve jednim udarcem (kvar, atest i manja potrošnja)! Hvala na odgovoru! Z. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 10, 2015 Čak je moguće da će tražiti i da si taj motor (taj manji koji želiš da ubaciš), kupio direktno od proizvođača, od uvoznika, a ne sa nekog otpada ili sl.Kažem ovo jer su jednom forumašu upravo takav papir tražili, iako je čovek imao papir da je legalno uvezao motor, ocarinio...nije moglo da prođe jer ga nije kupio od uvoznika, nego ga je sam uvezao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted July 10, 2015 Velika papazjanija i gomila papirologije.Dosta posla ima i ako hoćeš ponovo 2.0 da staviš.Mislim da se takva operacija ne isplati za naše aute koji vrede manje od 5000 evra.Gledaj koliko su ti već uzeli para + koliko će ti tek uzeti + što ne možeš da znaš da li je motor koji si ubacio dobar, vrlo lako ćeš da premašiš vrednost auta.Evo, kako ja razmišljam. Uzajmio bih pare ili uzeo kredit (pretpostavljam da nemaš sada da pljuneš odjednom) i kupio drugi Bravo. Napakovao bih sve što valja iz jednog u drugi i onda prodao starog u delove i od toga vratio deo duga. Quote Share this post Link to post Share on other sites