Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Istorija: Alfa Romeo Giulia (1962. - 1978.)

Recommended Posts

alfa%20g%205666.jpg

 
Početkom 60-ih BMW se dizao iz pepela, Audi novog doba nije ni postojao, Opel, Ford, Peugeot, Volvo... počeli su, s više ili manje uspeha, lansirati sportske verzije. Pomorci i povratnici iz inostranstva, uz uvozne dozvole kupovali su MG MGB, Triumph Spitfire i Mini Cooper S. Ali, prava sportska ikona bio je Alfa Romeo Giulia, omiljen izbor uspešnih advokata, lekara i fudbalera, ukratko - auto snova. Ultimativan sportski auto svog vremena i statusni simbol pružao je izuzetne performanse u izbrušenoj klasičnoj koncepciji. Tada su Alfe bile ''zakon asfalta''.
 
Na putu je tada još uvek bilo dosta auta sa tri stepena prenosa, sa ručicom menjača uz volan. Četiri brzine su bile standard za sportske aute, a pet su imali modeli Alfa Romea i Porsche 911. Standard kod većine motora bilo je bregasta u bloku (OHV), a tek odlikaši, poput Mercedesa i BMW-a, imali su je u glavi (OHC). Među visokoserijskim autima je jedino Alfa Romeo ugrađivao motore sa dva bregasta vratila u glavi (DOHC). Premda se radi o tehnologiji koju je u trke 1911. uveo Peugeot, 60-ih je to bilo dva koplja iznad standarda, što je važilo i za aluminijumski blok motora. 

 

Genijalan je bio i dizajn. Premda na prvi pogled uglasta karoserija ne izgleda aerodinamično, Giulia je sa koeficijentom otpora vazduha od 0.42 bila za to doba izvrsna (prosečni auti su imali 0.50 do 0.65), a čak je Porsche 911 imao 0.43. O performansama je ''govorio'' i brzinomer graviran na 200 km/h, te serijski ugrađen obrtomer, u vreme dok su jeftiniji automobili bili baždareni do 120, prosečni 140 ili 160, a bolji 180 km/h. Obrtomere su tada imali samo sportski modeli, a mnogi su ih ugrađivali naknadno, najčešće u Trstu. Bio je ugrađen i merač pritiska ulja. 

Solidna limuzina, dugačka 416 i široka 157,5 cm, teška okruglo tonu, u prvoj seriji Giulia 1600 Ti bila je upregnuta sa 92 KS iz 1570 ccm. To je do stotke katapultiralo u 13 sekundi i omogućavalo 165 km/h. Za poređenje, osnovni Opel Rekord A iz 1963., dakle premium model, sa 1488 ccm i 55 KS, imao je menjač sa tri brzine (četiri uz doplatu), te je postizao 130 km/h i do stotke ubrzavao za 24,5 sekundi. Giulia je, dakle bila - tornado. Alfe su bile zanimljive i po 15-colnim točkovima, te serijskim radijalnim gumama Pirelli Cinturato 155 SR 15, u vreme dok su prosečni auti imali 12-ce i 13-ce (sa izuzetkom Citroëna i Renaulta). Klasična koncepcija, s uzdužno postavljenim motorom i krutim mostom pozadi, bila je, za to doba, dovedena do savršenstva.

 

Brzinomer graviran do 200 i obrtomer bile su tada stavke o kojima su mnogi sanjali. Premda registrovana za pet, Giulia je imala četiri odvojena profilirana sedišta.

Kako bi se poboljšala prodaja, 1964. je uveden jeftiniji model 1300 sa 78 KS, jedini sa četiri stepena prenosa, koji je postizao 158 km/h i ubrzavao do 100 za 14.2 sekunde. Motor mu je izveden iz prethodne serije Giulietta (1954. do 1965.), zaslužne za uspeh Giulije. Za taj je model napravljen DOHC motor 1290 ccm, sa 53 KS (osnovni) do 116 KS (Sprint Speciale), iz kojeg su izvedeni svi Giulijini motori. Najpoznatiji model, koji je odmah ušao u standardnu opremu italijanskih carabiniera, bila je Giulia Super iz 1965. 


Bregasta vratila pokretana duplex lancem omogućavala su poprečnu izmenu medija. Ugradnjom dva karburatora motor od 1570 ccm je nabildovan na 98 KS, što je povećalo maksimalnu brzinu na 170 km/h, a ubrzanje do stotke skratilo na 12s. Prepoznavao se po četiri udvojena svetla. Iste je godine stigao 1300 Ti sa dva karburatora i 82 KS. U Giuliji 1300 Super je 1970. pojačan je na 87.5, a u Giuliji Super na 101.5 KS. Tim se modelima Alfa Romeo suprotstavio bavarskim sportskim hitovima: BMW-u 1600 iz 1966. sa 85 KS i 2002 iz 1968. sa 100 KS. Tada su uspostavljeni reperi, poređenja: Alfa 1300 jednako BMW 1600 i Alfa 1600 jednako BMW 2000, jer su sportske limuzine iz Milana bile za klasu ''oštrije'' od onih iz Minhena.

 

Premda sportski, bili su trajni, te su uz normalno održavanje izdržali 150.000, a neretko i više od 200.000 km. Motori su tada, suprotno uvreženom mišljenju, bili manje izdržljivi nego danas. Solidna je bila i celokupna mehanika - bilo je to vreme pre dolaska modela Alfasud iz 1971., sklapanog u okolini Napulja, od nekvalitetnog čelika iz SSSR-a (u sklopu kompenzacije), koji je ''rđao već u prospektu'', te je nepovratno uništio reputaciju Alfa Romea. Poslednja serija - Nuova Super (1972. - 1978.) dobila je crnu masku, a kao posljedicu krize i ''traktorski'' britanski dizelaš Perkins sa 54 KS. Nakon više od milion proizvedenih primeraka 1978. je prepustila mesto Giulietti, koja ni približno nije bila toliko uspešna. Alfa Romeo je namenio značajnu ulogu Giuliji i na pistama, pa je 1963. napravljena danas najskuplja i najtraženija verzija, homologacijski model Ti Super. Imao je 112 KS i diskove na svim točkovima, proizveden je samo 501 primerak, a i prvi je Alfin model koji je nosio četverolisnu detelinu. No, na pistama i relijima Giulia se suočila sa jakom konkurencijom i na užas Italijana pokazalo se kako je Lotus Cortina u većini slučajeva brža. Bilo je i pobeda, ali konkurentnost će doneti tek legendarna GTA verzija na bazi coupea.

preuzeto sa - autoportal.hr
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasična Alfa Romeo Giulia pretvorena u GTA model

 

159731-alfa g 01.jpg

 

Ponovno dizajniranje vašeg omiljenog automobila može predstavljati veoma komplikovan proces, ali postoje određeni, talentovani ljudi koji mogu upravo to da urade.

 

159733-alfa g 02.jpg

 

Arijan Šamil iz Arian Desing studia, predstavlja jednog od tih ljudi, sudeći po njegovim prelepim renderinzima klasičnog modela Alfa Romeo Giulia GTA. Romeo Giulia GTA EVO-1, kako je projekat nazvan, predstavlja dizajnerov pristup ikoničnom italijanskom kupeu koji sada poseduje neverovatan sportski duh.

 

159732-alfa g 03.jpg

 

Karoserija ovog sportskog modela je šira zahvaljujući dodavanju glomaznijih branika dok je sama hauba modifikovana potrebama novog, moćnijeg motora. Arianova Giulia GTA poseduje V6 motor kompletiran nezavisnim turbinama, koje su samom magijom uspele da stanu ispod modifikovane haube.

 

159734-alfa g 04.jpg

 

Kabina je potpuno ogoljena i saqdrži samo sportsko sedište za vozača i sigurnosni kavez koji je očvrsnuo limariju ovog klasičnog modela i učinio ga bezbednijim za sportsku vožnju. Ostale karakteristike ovog modela sastoje se od keramičkih karbon diskova, jednodelnih ojačanih felni presvučenih sportskim gumama, trkačkog vešanja i izduvnog sistena sa dve grane.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osamdesetih godina se vratio iz Nemačke izvesni Zoran Čukuranović i počeo da radi kao taksista. Bio je sposoban mehaničar koji je u Nemačkoj ispekao zanat u Opelu. Ipak, nije odatle dovezao Opel, niti bilo koji drugi nemački auto. Dovezao je Giuliu. Bila je otvoreno crvena, kao tipičan Ferari. To je bila senzacija, ali i velika hrabrost, jer su se delovi nabavljali teško. Ipak, vozio ju je nekoliko godina i bio je tokom osamdesetih jedini taksista u gradu s takvim autom. I mene je u mladosti vozio u njoj. To je bio divan doživljaj. Zanimljivo je da i čovek koji je nasledio njegov broj ( a inače je bio njegov dobar drugar do smrti ) danas vozi Alfu, konkretno 156 JTD. :)

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

9. septembra 1963. predstavljen Alfa Romeo Giulia Sprint GT - istinski ''Cuore sportivo''

 

giulia 60.jpg

 

Naslednik jednako slavnog coupea Giulietta Sprint iz 1954. je bio ''auto zvani čežnja'', a uspeh je rastao sve do 1977. godine na fantastičnom Giugiarovom dizajnu, koncepciji Giulije iz 1962. godine i izvrsnom motoru ''bialbero'' od 1290 ccm/87 KS do 1962 ccm/133 KS. Bila su to vremena kad se Alfa Romeo izgovaralo sa strahopoštovanjem. Dobro se podsetiti da je Giuseppe ''Nino'' Farina 1950. godine osvojio prvo svetsko prvenstvo Formule 1 za volanom bolida Alfa Romeo Tipo 159. Sportsku tehnologiju i slavu uspešno su sa pista prebacili na puteve, a ''seme uspeha'' zasađeno je 1954. godine predstavljanjem modela Giulietta (prve generacije), koji se od 1954. do 1965. proizvodio kao limuzina, karavan, spider i 2+2 coupe. Ovaj poslednji je prethodnik spektakularnog coupea čiji 56. rođendan upravo slavimo. Uspeh i kasnijih serija, najuspešnijih tržišnih modela Alfa Romeo, temeljio se na motoru Alfa Romeo Twin Cam koji je najčešće oslovljavan izvornom italijanskom sintagmom ''bialbero'' (dva vratila). Bio je podjednako uzbudljiv performansama i zvukom.

 

''Tehnološki biser'' koncepcijski decenijama ispred konkurencije, uveden je 1954. godine sa 1290 ccm. Sledećih je godina dobio varijante  sa 1570, 1779 i 1962 ccm, a u drugom delu veka (proizvodio se do 1994. godine) 1357, 1749 i 1773 ccm. Koristio je ''izbrušenu'' naprednu tehnologiju koju je Alfa Romeo za trke razvio još početkom 1930-ih. Klasična koncepcija sa motorom uzdužno napred, u nastavku sa 5-stepenim šaltungom i pogonom pozadi preko diferencijala u unapređenom (vođenom) krutom mostu bila je tada ''zakon'' za sportske automobile. Bitne karakteristike:

- aluminijumski blok sa ''mokrim'' košuljicama od sivog liva;

- aluminijumska glava sa hemisferičnim komorama za sagorevanje;

- radilica od kovanog čelika sa pet temeljnih ležajeva;

- dva bregasta vratila pokretana sa dva redna ''duplex'' lanca, preko središnjeg lančaničkog reduktora u svrhu smanjenja veličine lančanika na bregastim vratilima, time i visine motora;

- direktni čašasti podizači ventila

- usisni i izduvni ventili pod uglom od 80⁰, u hemisferičnoj komori, omogućili su povećanje njihovog promera i brži rad;

- aluminijumski karter sa ravnim i rebrastim dnom poboljšalo je hlađenje ulja i povećalo udaljenosti od tla;

 

''Bialbero'' je, u Giulietti, počeo da se ugrađuje 1954. godine sa 1290 ccm i 53 KS, pa povećanjem stepena kompresije sa 7.5 na 8.5 i dvogrlim karburatorom pojačan na 62, 65, 74 i 80 KS. Potom je 1957. godine povećanjem stepena kompresije na 9.1 i sa dva dvogrla karburatora pojačan na 89 KS pri 6500/min (Giulietta Sprint Veloce), a 1957. godine daljim povećanjem stepena kompresije na 9.7, fabrički je tuniran na 100 KS pri 6500/min (Giulietta Sprint Speciale). Uvod u uspeh modela Alfa Romeo Giulia Sprint GT, predstavljenog na današnji dan prije 56 godina, bila je 1962. godine prezentacija kultnog modela Giulia. Iz klasične sportske limuzine nastao je prekrasan, neveroatno skladan coupe interne oznake Tipo 105. ''Skrojio'' ga je 25-godišnji Giorgetto Giugiaro, glavni dizajner Bertonea. Već je ranije, na modelima Gordon-Keeble GT, BMW 3200 CS i Alfa Romeo 2000/2600 Sprint, definisao osnovne proporcije, koje će potom dovesti do vrhunca u ovom, kultnom, manjem automobilu. 

 

Giugiaro je imao posebno težak zadatak napraviti model koji je u Alfinoj paleti menjao voljenu Giuliettu Sprint, remek-delo Franca Scaglionea. Naslednik je bio nešto veći i praktičniji, na zadnjim sedištima su se sada mogli voziti i ''giovanotti'' (mlađe, dakle manje odrasle osobe), a ne samo ''bambini'' (deca), ali zadržao je, a u mnogo čemu i nadmašio vizuelni šarm prethodnika. Touring se pobrinuo za podjednako lepu, ali nažalost kratko proizvođenu ''porodičnu'' verziju. Atraktivan coupe dimenzija 4080 x 1580 x 1315 mm imao je srazmerno kratak međuosovinski razmak od 2350 mm, koji mu je osigurao okretnost. Na 15-colnim felnama bile su ''radijalke'' visokog profila i širine 155 mm. Slavni ''bialbero'' je iz 1570 ccm razvijao 106 KS pri 6000 obrtaja u minuti, što je pomoću 5-stepenog menjača osiguravalo tada wow-performanse, ubrzanje do stotke za 10.7 s i najveću brzinu od 180 km/h. Za tu je brzinu zaslužna i, tada, vrlo dobra aerodinamika, manje koeficijentom otpora vazduha od 0.42 (u to doba OK), a više malom čeonom površinom. Prosečna potrošnja je deklarisana na 11.5 litara. Bila su to vremena... Alfa je u mirnoj vožnji mogla proći sa 10, ali u ''ozbiljnijoj'' je vožnji gutala i 14-15 litara. Kad neko danas prigovara što na 10.000 km treba doliti pola litre ulja, kod Alfinih motora ako se vozila ''muški'' normalno je bilo da potroši litru ulja na hiljadu kilometara.

 

Alfa Romeo Giulia Sprint GT je, u sportskim verzijama, ''žario i palio'' evropskim GT klasama, a u bivšoj državi tim su se modelom proslavili Sead Alihodžić i Drago Regvart. 

Podsetnik: Veco Holjevac i Đani Šverko bili su zvezde u nižim klasama u Fiatima 850 i 1000 Abarth, Jovica Paliković bio je ''kralj'' u Renaultu 8 Gordini, a Goran Štrok u BMW-u 2002 Alpina. Italijanski je coupe bio pojam sportskog modela, ali Alfisti su tražili više, pa je 1969. godine stigao 1750 GTV sa 1779 ccm i 113 KS za još ozbiljnije performanse (9s, 190 km/h). Kako je bilo onih koji su tražili još, 1971. godine stigao je 2000 GTV sa 1962 ccm i 131 KS, za 8.7 sekundi do stotke i maksimum od 198 km/h. Bio je to tada vihor...

 

Već 1965. godine, kako bi ovaj tražen ali skup model upao u nižu fiskalnu kategoriju, uveden je GT 1300 Junior koji je bio i tržišno najuspešniji. Od 1965. do 1977. godine prodato ih je 91.165. komada. I on je imao dovoljno ''mesa'' jer je iz 1290 ccm izvlačio 87 KS pri 6000 obrtaja. To mu je omogućavalo brzinu od 168 km/h i ubrzanje do stotke za 12.6 s. Po narudžbini bio je dostupan i sa 103 KS. O njegovom uspehu svedoči činjenica da je, manje uspešan nasljednik GTV stigao 1972. godine. Ali, kako su kupci nastavili još žešće tražiti modele GT 1300 Junior i GT 1600 Junior (dva preostala modela), oni su se nastavili proizvoditi do 1977. godine, odnosno 1976. Uspehu ovog modela doprinela je i popularnost njegove verzije Spider. Dok je većina modela toga doba imala brzinomer graviran do 140 ili 160, ovome je skala išla do 220 Km/h, imao je serijski obrtomer do 80 (8000 obrtaja), pokazivač pritiska ulja... Uz ''kadice'' je sportski utisak pojačavao brzi 5-stepeni menjač.

Proizvedeno ih je:

  • Sprint GT (1963. - 1966.) ..................21.542
  • Sprint GTC (1964. - 1966.) ................1.000
  • Sprint GTV (1965. - 1968.) ................14.240
  • 1750 GTV (1968. - 1973.) .................44.269
  • 2000 GTV (1971. - 1976.) .................37.459
  • GT 1300 Junior (1965. - 1977.) .........91.195
  • GT 1600 Junior (1972. - 1976.) .........14.299

Autor: Željko Marušić i Dino Milić-Jakovlić

 

preuzeto sa - regionalexpress.hr

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolicious.jpg Petrolicious video: 1964. Alfa Romeo Giulia TZ

 

Početkom 60-tih Alfa je imala ideju da napravi auto sa kojim će se mnogi trkati širom sveta - da naprave platformu koja će biti idealna za takvu upotrebu. Giulia kupei i limuzine su u narednim godinama opravdali takvo očekivanje, a i sama Alfa je preko svoje Autodelta divizije napravila par komada samo za trkanje. Ali, 1963. godine jedna prerada/dorada tadašnje Giulie se izdvojila - Tubolare Zagato. Ona je bila najradikalnija od svih. Konkretan primerak je došao u Kaliforniju 1964. godine, imala je ''težak život'' trkajući se, posle par decenija je kupljena od strane ljubitelja David Eichenbaum-a i uz pomoć specijaliste za restauraciju starih Alfi Conrada Stevensona, vraćen joj je pun sjaj iz vremena kad je bila nova:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia GTe Electric

 

totem 04.jpg

 

Totem tjuning kompanija je odgovarna za ovu fenomenalnu kreaciju. Ovo je potpuno električna verzija italijanskog klasika, koja sada nudi 518 KS. Totem tvrdi da je GT electric sposoban da brzinu do 100 km / h postigne za 3.4 sekunde, što je blago rečeno prilično suludo. Elektromotor se napaja sa baterijom od 50.4 kWh sa tečnim hlađenjem, koja je prema Totemu jedna od najsigurnijih i najlakših ove vrste sa 350 kg. Raspon vožnje se procenjuje na oko 200 km (''standardnim tempom''), a brzo punjenje će naravno biti dostupno.

 

totem 03.jpg

 

Totem GT electric nastao je restauracijom klasične Alfa Romeo Giulia GT Junior, koja je potpuno rastavljena kako bi započela svoju transformaciju.

 

totem 02.jpg

 

Kompanija zapravo koristi samo 10% originalne šasije, koja je zatim spojena novom platformom od aluminijuma posebno dizajniranom za ovaj automobil kako bi bila sposobna da se nosi sa novim nivoima snage. Dodatne mere učvršćivanja uključuju rol bar koji pažljivo prati linije kabine, ne utičući na raspoloživi unutrašnji prostor, kao i nove aluminijumske šipke, koje takođe zamenjuju nedostatak spoljnih branika.

 

totem 01.jpg

 

Karoserija je u potpunosti je napravljena od ugljeničnih vlakana da bi se težina smanjila i samim tim je dala Totem GTe-u skoro besprekoran izgled. Novi LED farovi odaju počast prošlim modelima, dok su zadnja svetla u obliku okruglih LED jedinica zamenile originalne pravougaone štopove. Kupci će moći prilagoditi svoje automobile prema njihovim željama, a Totem će vozački položaj postaviti tačno prema merama vozača. Kabina će pomešati tradicionalni italijanski luksuz sa vrhunskim tehnologijama, što će podrazumevati ručno ušivenu nappa kožu, digitalne meradže i vintage 3.5-inčni sistem za zabavu. Totem je prvobitno trebao da predstavi svoj GT electric na Goodvood Festivalu brzine, ali pošto je je događaj sada odložen, moraćemo još malo sačekati dok ga ne vidimo u svom punom sjaju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Totem GT na bazi Alfa Romeo Giulije GT Junior

 

totem gt.jpg

 

Italijanska kompanija Totem je modifikovala klasični Alfa Romeo Giulia GT Junior, koji je u njihovoj verziji dobio elektropogon. Automobil sada ima 510KS i 940 Nm, do 100 km/h ubrzava za 3.4 sekunde, dok sa jednim punjenjem baterija od 50.4 kWh ima domet od oko 320 km. Takođe, Totem GT je dobio prednji deo sa četiri svetla i doteranom maskom, redizajnirani C stub, unapređenu aerodinamiku i značajno modifikovanu unutrašnjost (digitalni displej, Bluetooth infotainment sistem).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Alfaholics GTA-R Restomod

 

Chris Harris je imao priliku da provoza Alfaholics GTA-R Restomod od 375.000 evra.

Suštinski, kao i svaki restomod - uzme se stari auto, kompletno restaurira, a onda u njega ubaci najnovija tehnologija...ali ne baš sva jer ova GTA-R od 240 konja nema ni ESP, ni ABS, niti bilo šta od vozačkih pomagala. Potpuno moderan, a ipak ''analogni'' auto koji ima jedan cilj - što veći užitak za volanom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: 1966. Alfa Giulia Sprint GT Veloce 1600

 

Premijera ovakve varijante je bila baš te 1966. na sajmu u Ženevi.

Veloce je imala 122KS na 6.000 obrtaja, i 115Nm na 2.800 obrtaja. Mogla je do 195 km/h i hvatala stotku za oko 10 sekundi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emilia GT Veloce restomod

 

Emilia 03.jpg

 

Nemački specijalista za klasične i sportske automobile Emilia Auto i njihov partner VELA Performance najavljuju modernu interpretaciju legendarnog Alfa Romeo modela Giulia GT. Njihov restomod projekat Emilia GT Veloce će zvanično biti predstavlje u drugom kvartalu sledeće godine, a u planu je ograničena proizvodnja od samo 22 primerka (svaki po ceni od 400.000 evra).

 

Emilia 02.jpg

 

Za pogon će se brinuti 2.9 twin-turbo motor iz Alfine Giulie Quadrifoglio, pa će Emilia GT Veloce restomod raspolagati sa više od 500KS i 600 Nm obrtnog momenta.

 

Emilia 01.jpg

 

Tu su i 8-stepeni automatski menjač, zadnji pogon, modifikovano oslanjanje i upravljački sistem, Brembo kočnice, ABS, traction control, proširenja blatobrana, nova hauba, moderna prednja i zadnja svetla, zadnji spojler, dve centralno smeštene izduvne cevi... Takođe, unutrašnjost će dobiti automatski klima uređaj, el. podizače stakala, multimedia sistem, kao i sportska Recaro sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totem Automobili GT Super sa 612KS

 

totem 003.jpg

 

Nedavno smo videli neke izuzetne restomodove, a ponovna interpretacija klasične EV Giulie Coupe nazvana GTelectric retro EV od Automobili Totema je postavila lestvicu visoko.

 

Međutim, sada je kompanija predstavila varijantu s unutrašnjim sagorevanjem - GT Super, koji umesto elektromotora koristi twinturbo V6 sa 612KS! Motor je preuzet od Giulie GTA i dostupan je u nekoliko različitih specifikacija iznad 522KS. Super proizvodi 522KS u standardnoj verziji, 567KS u stage 2 specifikaciji i 612KS u svom najesktremnijem obliku. Sve verzije koriste pogon na zadnje točkove i automatski ZF menjač.

 

218621-totem 02.jpg

 

Verziji GT electric je do stotke potrebno samo 2.9 sekundi uz pomoć launch control sistema, dok je varijanti sa SUS motorm potrebno 3.2 sekunde. Moderna Giulia GTA nudi 587 Nm obrtnog momenta, dok je Totemov tretman brojku podigao na 790 Nm. Uz to, SUS verzija je lakša od EV-a za 150 kilograma i ima 1.140 kilograma, što bi trebalo da je učini agilnijom za vožnju.

 

218622-totem 01.jpg

 

Osim pogona, GT Super deli sve sa GTelectricom. Ovde mislimo na činjenicu da su oba automobila utemeljena na Alfi 1300/1600 GT Junior Coupeu, kome je Totem ojačao šasiju, dao novo oslanjanje i kompletne ploče od karbona. Iznutra i spolja primećujemo spoj starih i novih stilskih karaktersitika, a sportska sedišta od ugljeničnih vlakana mogu da se zamene sa udobnijim, drumsko orijentisanim sportskim sedištima. Reč ''Super'' u imenu je inspirisana značkom Giulie Ti Super iz 1960-ih godina. U planu je samo 20 automobila. GTelectric košta 430.000 evra, dok je GT Super sa SUS motorom skuplji za 30.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...