Jump to content
FAS Goran
Axic

Punto 1.3 Multijet Dynamic

Recommended Posts

@Dezurni evo ga post vezan za zadnje amortizere i njihovu oznaku sto si me pitao prekjuce.

 

A evo i kako termostat (tvojih ruku delo) sada ne obara temperaturu ni na kojoj brzini. :D

Punto 1.3 max speed

On 9/20/2015 at 11:06 PM, Axic said:

... kupio zadnje gasne amortizere KYB Shock Absorber Excel-G - 343828 u Gazeli komercu.  Info za amortizere, zadnji 2.780 dinara po komadu (2 godine garancije), prednji 4.750 po komadu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si stavljao njegov original termostat ili reno 4 fazon?
Citao sam gore i mislim da sam skapirao da je ovaj drugi termostat ali aj da pitam :D

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 1.3 multijet taj termostat? Kakoo? Ja kad sam gledao kako izgleda termostat mora njegov fabricki ne moze taj, to mi rekli i majstori...

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjaj majstora. :D

 

Moze naravno, samo ces morati da kupis novo crevo na delu gde ulazi u fabricki termostat jer je Renoov fi 45 a fabricko crevo fi 35 i nemoguće je da se nagura. Mi smo nasli novo crevo gde je s jedne strane 35 a s druge 40 i na tom širem delu uz tovatnu mast nagurali Vernetov termostat, novom šelnom sve lepo stegli, dodali antifriz, ozračili sistem i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ako sam dobro razumeo, na fabricki termostat si dodao reno 4 termostat? Jer fabricki ne radi vise posao?

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lazoramix Pre fabričkog staviš R4 termostat, fabrički ne diraš uopšte. Slikaću ovih dana gde i kako sve to stoji pa ćeš lakše da protumačiš. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje mi reci u PM poruci koji ti to majstor da odem kod njega

 

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prođe godina, još jedan mali servis i pređeno skoro 6.000 km za 13 meseci. Ponovo sipan Shell HX-8 5W-40 + Muller filteri vazduha i ulja, kabinski Scudo jer nisu imali tada na stanju kabinski Muller-ov. Ulje nisam dodavao od avgusta prošle godine kada je rađen prethodni mali servis, na šipci je otprilike bilo na pola a pri zameni na 3/4 šipke pa sad koliko je to potrošio u ml nemam pojma, možda 100-150ml. Kako god nek ovako nastavi da troši i ide, menjati ga neću.:)

DSC_2456.thumb.JPG.9aef12318d7bde093f69a836cd590d7f.JPG

DSC_2441.thumb.JPG.d2719124e5b6c9a66531b3b8cbacb90f.JPGDSC_2442.thumb.JPG.de72fa931914ecdf148ceddd6729841b.JPG
 

Zimus je od leda i snega pukao zadnji brisač pa sam i to zamenio. Hvala kolegi @Ivan za deo, još sa novom gumicom koju je stavio briše super. :D

 

Screenshot_2018-09-19-00-21-23.thumb.jpg.92b3ec2e32bca7082372b63a23cf397f.jpgDSC_2457.thumb.JPG.411459a9a192b8a05cf8eabba8d7d9fd.JPG

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cene ladovina, odlicno... Kada vec sipas Shell, cudo nisi isao na Helix Ultra nego HX-8, mala je razlika u ceni?

U zdravlju da ga teras, nema na cemu za brisac ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nstyner Hvala Slobodane. :)

 

@Ivan Prošli put ga nije bilo u prodavnici Auto Mika u Zemunu pa sam uzeo HX8 koji je njegova zamena. Sad mi Zemun nije bio usput pa uzeo u Lav autu tako da ću za sledeći gledati da uzmem Helix Ultra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle benzinca završih senzore i na mjetu. Posao od 20-ak minuta i najisplativija investicija od 6$ iz daleke nam Kine. Uklopili su se odlično, precizni taman koliko treba i ovog puta stavio isto bez ekrana, samo sa zvučnikom koji sam smestio u gepek sa desne strane.

Usput zamenio i zimski set letnjim i to je to uglavnom.

 

DSC_2711.thumb.JPG.e3dde8a0ec67530fcead15e4ee36c84b.JPGDSC_2712.thumb.JPG.ca7631e31104701c3ac3108eaf2115ac.JPGDSC_2709.thumb.JPG.0d1591c05e382c78136217bdc10bbfda.JPGDSC_2710.thumb.JPG.56df0598b9c135ec0e0468eb12696864.JPGDSC_2708.JPGDSC_2713.thumb.JPG.90523777b2fe807b236d57adcaedc958.JPGDSC_2714.thumb.JPG.a9360a58777706ef7fe263a8b8db5347.JPGDSC_2717.thumb.JPG.6f2d47a73d66a8d173c9eef4674225eb.JPG

 

 

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje vežbaj patkiranje,nego sto spamujes tudje teme. :D

Salu na stranu,nećeš valjda verovati tim senzorima od 6$?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A što im ne bi verovao ako ih prethodno testira i uveri se da su ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzaba si ih sad stavljao kad si vec obelezio gepek koliko vidim :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prošla i četvrta godina kako je Punto kod nas. Registracija 18.100 dinara, sve ispravno, provereno i brzo završeno na tehničkom.

Nastavljamo druženje i dalje sa Puntišom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prativši uputstva kolege @Sasa_NS oko postavljanja vufera gde je sve lepo i detaljno objasnio završih i ja na drugom Puntu ugradnju vufera.

Nije baš sve bilo kao na Puntu Clasic kod njega, kod italijana je ipak malo drugačije no rezultat je isti. Zadovoljan sam kako se čuje, onako taman da upotpuni zvuk.

DSC_2945.thumb.JPG.6f875dcc155d0e31f685d2c7b7cfe8af.JPGDSC_2946.thumb.JPG.432e3bb26ad4b24fa0791071a7c7ad43.JPGDSC_2947.thumb.JPG.bb0b64117ccb8bad6559be94f79da7d0.JPG

 

i na kraju jedna s parkinga gde su pored dva moja i treći službeni, ne mogu

pobeći od Fiata nikako. :lol:

DSC_2953.thumb.JPG.dab5fa331a155c8d46e70524f746a94e.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta su ova 3 :D ne predjem ni 300 km mesečno sa svojim otkad imam sluzbeni, vikendom jedino do perionice i eventualno tu negde blizu.:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako na benzincu tako i na dizelu dosao red za mali servis. Ovde pak nepunih 4.000 km za godinu dana  ali sta je tu je, prosla je godina i koji mesec pa valja zameniti ulje. Praktikujem da na svakom drugom malom servisu zamenim i filter goriva pa sam i sad to ucinio.

Ovog puta umesto Shell HX8 sipana njegova malo skuplja zamena Shell Ultra iste gradacije 5W-40 + Muller fiteri osim kabinskog.

 

Usput zamenio letnji set zimskim.

 

 

 

DSC_2977.JPG

DSC_2983.JPG

DSC_2975.JPG

DSC_2979.JPG

DSC_2981.JPG

DSC_2982.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...