Jump to content
FAS Goran
Axic

Punto 1.3 Multijet Dynamic

Recommended Posts

Hahahahahah, verovatno sprema oglas da njegovog Stila benzinca menja iskljucivo za istog ali sa dizel agregatom. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni se diraju sami, nema potrebe da mi to radimo!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamenjen zadnji lager sa glavčinom i mehanizam paknova. Nakon zamene nema brujaga ni neprijatnog škripanja od poluraspalog mehanizma paknova i lošeg lagera a papučica kočnice je ponovo mekana. Usput proveren i drugi ležaj, zamenjene obe sijalce od maglenki i naštelovane kako valja.  Sledeće za zamenu su zadnji amortizeri i  obe prednje viljuške.

 

24062015832.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super!

Viljuške kod Tejovića na Medaku obavezno!
Baš čudno da na Puntu 3v odu zadnji amortizeri a ne prednji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za viljuške sam planirao upravo kod Tejovića.

Zadnji amortizeri možda i mogu još da posluže ali su one gumice na njima ispucale i loše su, pa kad se menja bolje da sve odjednom odradim. Videću za one KYB gasne što je kolega Rile uzimao, verovatno ću njih staviti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio sam KYB Excel G, extra drže, al su tvrdi u P.M.

Na tvom će biti još tvrđi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uljane bih zaobišao a ako su gasni KYB tvrđi neću im uzeti za zlo. Bolje da auto bude stabilniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce namontirani

 

KYB 343329 koji su tvrdji u odnosu na KYB 343828 i uz to zamenjeni silen blokovi tako da je zadnji trap nov i mogu da kazem tesko onom ko se vozi na zadnju klupu :D

 

Sve preporuke za 343329

Share this post


Link to post
Share on other sites
KYB Shock Absorber Excel-G - 343329
for vehicles with sports suspension
Fitting Position: Rear Axle, Twin-Tube, Gas Pressure, Top eye, Bottom eye

 

KYB Shock Absorber Excel-G - 343828
for vehicles with standard chassis
Fitting Position: Rear Axle, Twin-Tube, Gas Pressure, Top eye, Bottom eye

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puntex je toliko tvrd i cevi pozadi da mu staviš neće biti razlike.

Znači gledaš samo bolje da leži, udobnost nije moguća :D

Edited by joshibeast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joshi, grešiš. Excel-G - 343329 je baš tvrd amortizer, ovaj drugi je bar 30 % mekši. Meni odgovara, ja sam i gađao njih da bi ga smirio pozadi, ali hoću da kolegi Axicu objasnim, da se ne bi posle češkao. Od fabričkih su bar duplo tvrđi.

Uostalom, Axic je u blizini moje Toplane, u svako doba (pre podne), može da dođe i utvrdi sam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prihvatam kritiku. Meni su na Stilu novi amorti. Prednji Top line a zadnji Optimal.

Trap je komplet sređen.

Auto jako dobro leži, kao formula, ali je tvrd kao kamen.

Meni je to okej ali saputnicima istresam bubrege :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Axic auto je pucka, prelep i predobar da te dobro sluzi i da predjes jos vise km sa njim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam takvog zeleo ali nije bilo para, a ni potrebe za sada mi i ovaj savrseno obavlja posao, a jednom ko zna videcemo sta cemo i kako ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas konačno izašao na otvorenom i  potrošnja za 80-ak pređenih kilometara i što se mene tiče sasvim je zadovoljavajuća.

 

Sa upaljenom klimom voženo 30-ak kilometara, ostatak puta bez klime, prosečna brzina 45 km/h.

 

05072015838.jpg 05072015839.jpg 05072015840.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee sad se i ti poceo da odusevljavas potrosnjom sa 1.3mjet motorom,kao kad sam ja prosle godine uzeo lanciu,pa nisam verovao da tako moze malo da trosi

svaka cast,samo tako,uzivaj  :clap:  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamenjeno ulje i filter ulja na 132.000 po satu. Sipao Syntium 3000 AV pa cemo videti kako se auto ponasa, koliko ce brzo da ga pocrni i da li ce biti potrosnje.

Proverio i PK kais koji ce morati da se promeni jer ima na sebi znake istrosenosti, usput cu i MAP senzor ocistiti.

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to 132000, nego 13:20

Ja još nisam sreo dizela kome ulje jako brzo ne pocrni. Doduše, čuo sam za jedan fenomen u Batajnici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...