sasa6 0 Posted June 20, 2015 Problem je specifičan, ne zamerite ako je već pominjan.... U pitanju je Brava 1.6 16v, 98.god., sa klimom. Pokazivač temperature pokazuje težnju ka crvenom pri intenzivnom radu klime, iako se motor zaista ne pregreva. Električar je povezao minus klemu sa blokom motora i kazaljka je prestala da nepravilno kreće nagore. Kaže da motor ima "masu". Ovo je izgleda rešilo problem, ipak, da li je trebalo da proveri vezu instrument table sa nekim senzorom za temperaturu. ili zameniti taj senzor, umesto vezivanja minus kleme žicom preko motora za isti ? To mi ne deluje kao trajno rešenje, već kao otaljavanje posla ! Pre svega ovoga provereni su termostat, rezistor, remontovan elektromotor koji pokreće ventilator, i sve je OK. Rade i prva i druga brzina ventilatora. Ima li neko iskustva sa ovakovom situacijom ? Pozdrav i hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3428 Posted June 20, 2015 Sipaj, vozi i veži pojas.! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted June 20, 2015 Motor mora da ima "masu" i fabricki se postavlja "pletenica" koja povezuje motor sa delom limarije da bi motor imao masu.Ako je privremeno povezivanje sa minusom na akumulatoru resilo problem to znaci da ta fabricka masa verovatno nema dobar spoj,treba samo odvrnuti i ocistiti kontakte gde naleze na motor i na sasiju.Motor ima nekoliko senzora koji vec dobijaju masu iz ECU dok senzor temperature motora ima jednu povratnu zicu koja ide na tablu i ne radi kako treba ako motor nema masu.Nikakve potrebe nema za otvaranjem table. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 18 Posted June 21, 2015 Slazem se.Imao sam identican problem i nova masa je resila stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa6 0 Posted June 28, 2015 Ok, hvala na odgovorima, izgleda da je to što je urađeno ipak bila stvar na mestu. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites