beli_Punto 123 Posted June 13, 2015 Crveno je za devojcice Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted June 13, 2015 Verovatno je onda i Ferrari za devojčice pošto je uglavnom crven Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted June 13, 2015 Pa ima i crni, zuti, beli ... cak i plavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
mbsbane 0 Posted June 13, 2015 Nije sto je moj ali ova boja mi je svakog dana sve lepsa i odlicno mu stoji . Pri kupovini bio sam jako skeptican na boju cak razmisljao da doplatim za drugu ,ali ne, nisam hteo da dam ni din. vise . Crvene mi je vec preko glave prethodni auti su mi bili crveni i sad ima jednog FERARI crvenog ...vw pola I da ova boja u ovoj akciji reciklaza ide kao gratis a sve ostale pa i crvena se doplacuju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted June 13, 2015 Najskuplji prdez na svetu, to nema cemu...nek je sa srecom Quote Share this post Link to post Share on other sites
mbsbane 0 Posted June 28, 2015 Da napisem utiske posle predjenih ukupno 1000 km .Za svoj motor 1.4 dosta je trom ,ili mozda sto je tezi .Trazi cesto saltanje i vislje obrtaje .Menjac malo ne precizan .Uzbrdo kao meda polako ubrzava ,treba da pripremiti pre brda u nizim brzinama zalet .Ovako sve drugo ok nema lupkanja i ostalih prob za sada .Poredim ovaj auto sa VW Polo 1.4 koji isto imam i koji ide kao ziska ,a motori su im skoro isti jos je Polo slabiji u konjaziMedjutim u 500L je prijatnija voznja i udobnija ,osecas se visoko kao da si u terencu .Jos ga toliko ne forsiram jer kao razradjuje se motor .Ali i ne mazim ga vodim racuna samo o obrtajima da ga ne forsiram ali autoput 140 laganica ,osecaj u toj brzini kao da ide stotku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 28, 2015 Na koliko obrtaja ga saltas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mbsbane 0 Posted June 28, 2015 Ako bi hteo neko malo brze ubrzanje ide i do 4000,sve zavisi ,na nizim obrtajima isto saltam ali posle vreme prolazi da dostigne neku brzinu sa pritisnutim gasom . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 28, 2015 Tebi je Max torque (obrtni momenat) na 4500 Rpm,sto znaci da mu je tad odnos snage i potrosnje najoptimalniji,u zoni najveceg obrtnog momenta najbolje ide.A svih 16 ventila se i otvara na obrtajima preko 4000 Rpm.. Najveca snaga tom motoru je na 6000 Rpm (Max power). Blokada je sigurno na ≥ 7500 Rpm. Cim si napisao da je trom,pretpostavio sam da je tako neki stil voznje u pitanju Ako je to zbog razradjivanja motora onda ok...ali slobodno ga razvuci,to je motor koji mora da se zavrti da bi povukao.Kao sto vidis ti cak nisi dolazio ni do max torque-a pa nije ni cudo sto si stekao takav utisak. Ne kazem da je 5ooL 1.4 neka trkacka masina,ali ako se vozi onako kako je predvidjeno moze sasvim lepo da zadovolji sve potrebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 28, 2015 Pa u pitanju je nov auto, ne sme da ga rasteže toliko... treba da se razradi prvih 1000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted June 28, 2015 Ko ti kaze da vec na probnom stolu nije proban do 6000 obrtaja,pa posle kad meni ili kolegama padne saka? Presao si tu famoznu 1000,sad ga teraj najnormalnije,nije to Yugo 45 U leru ima blokadu na 6000 rpm, a u voznji nema,mada se moze desiti da upali gresku knock senzora ako preteras (6500 i vise).svih 16 ventila rade od lera do blokade,to je mehanicki sklop koji se okrece,ne zavisi od broja obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 28, 2015 (edited) Zar stvarno misliš da svaki od tih motora ide na stol? Naravno da ne... a pogledaj ulje nakon 1000 km kako izgleda. Puno je materijala iznutra. Edited June 28, 2015 by rocker87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 28, 2015 Mislim da nisi upoznat ko je kolega Kubura Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 28, 2015 Collaudatore auto ufficiale svih 16 ventila rade od lera do blokade,to je mehanicki sklop koji se okrece,ne zavisi od broja obrtaja. Nisam znao za ovo,vlada misljenje da se svi ventili otvaraju na visim obrtajima,ali nemam razloga da ti ne verujem Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 28, 2015 Ne znam, druže, nekako mi nerealno da se svi motori testiraju na stolu, iako je moguće. Ako on kaže da jeste tako, verovaću, što da ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mbsbane 0 Posted June 28, 2015 Inace spadam u grupu ostrijih vozaca ,tako kazu oni sto me poznaju al hebes ga vozim tako od prvog dana .Jeste sad sam malo ono, svaki put razmisljam kad trebam presaltati bacim pogled na obrtaje ,osluskujem rad motora a sve to zbog tog razradjivanja u PM . Jeste kubura zgazih i tu hiljadarku ima sad da ulece u blokadu haha ,salim se malo ,smatram ovo porodicnim autom ,zena i dva moja klinca i lagano . Hvala drugari! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted June 28, 2015 Ne vredjaj jugo 45 masina je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 29, 2015 Ne znam, druže, nekako mi nerealno da se svi motori testiraju na stolu, iako je moguće. Ako on kaže da jeste tako, verovaću, što da ne. Ne uzimaj reč "sto" zdravo za gotovo... može da bude recimo "staza" ili "pista" ili tako to... testira se svakako Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted June 29, 2015 Na probnom stolu u Poljskoj se testira svaki peti cini mi se. Ali nama opis posla ne postavlja uslov da menjamo brzine na 2 3 4 5 hiljada obrtaja,ako me razumes Ne moze ni 20 posto stvari da se cuje,vidi,oseti ako vozis na vrh gasa,to ti garantujem.Efekat rada 16 ventila se oseti obicno na 3000 i vise obrtaja,ali oni rade non stop,nemoguce je "ukljucivati i iskljucivati". Isti je slucaj sa turbinom,kad neko kaze ukljucuje se na 2000 itd,nju pokrecu izduvni gasovi,tako da je ukljucena sve vreme od startovanja motora,samo se "rezultati rada" osete na odredjenom broju obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkelele 4 Posted June 29, 2015 Kubura, kada si vec kod toga, moj 500L je u salonu bio sa 10km na satu. Koga za to da . Kada su mu radili 0-ti servis nisu skinuli ono H.Ja sa mojim T-Jetom nisam presao 3500 obrtaja do sad. U stvari jesam jednom, nesto sam se zaneo i nagazio gas, alaaa je too povuklooooo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted June 29, 2015 H se skida sam posle 200km, ja sam imao 12km, to sto servisi nisu obuceni ili nece da poniste tj da ti daju sa 0km koj ga zna Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted June 29, 2015 Za T-Jet konkretno, do 2km na probnim valjcima, kod mene jos 4-5,to je na beznin. Posle ide na zavrsne provere,pa u poseban deo fabrike,za proveru i punjenje plinskog sistema,i nakon toga ga opet vozimo mi (promena sa benz na plin i obrnuto i jedan krug na plin,cisto da se proveri je li sve ok). Posle do placa,na kamion,u salon i kod tebe Jos si i dobro prosao sa km,zna to da bude i vise sa T-jet na plin, to znaci da je auto "polozio" sve iz prve Quote Share this post Link to post Share on other sites
rocker87 5 Posted June 29, 2015 Na probnom stolu u Poljskoj se testira svaki peti cini mi se. Ali nama opis posla ne postavlja uslov da menjamo brzine na 2 3 4 5 hiljada obrtaja,ako me razumes Ne moze ni 20 posto stvari da se cuje,vidi,oseti ako vozis na vrh gasa,to ti garantujem.Efekat rada 16 ventila se oseti obicno na 3000 i vise obrtaja,ali oni rade non stop,nemoguce je "ukljucivati i iskljucivati". Isti je slucaj sa turbinom,kad neko kaze ukljucuje se na 2000 itd,nju pokrecu izduvni gasovi,tako da je ukljucena sve vreme od startovanja motora,samo se "rezultati rada" osete na odredjenom broju obrtaja E hvala ti na pojašnjenu. Ja sam bio u uverenju da se testira manje od 10% vozila kod takvih slabijih modela i serija "za narod". Sad mi je drago da nije tako, jer na kraju motor praktički može da traje duže nego sve ostalo u vozilu. Za T-Jet konkretno, do 2km na probnim valjcima, kod mene jos 4-5,to je na beznin. Posle ide na zavrsne provere,pa u poseban deo fabrike,za proveru i punjenje plinskog sistema,i nakon toga ga opet vozimo mi (promena sa benz na plin i obrnuto i jedan krug na plin,cisto da se proveri je li sve ok). Posle do placa,na kamion,u salon i kod tebe Jos si i dobro prosao sa km,zna to da bude i vise sa T-jet na plin, to znaci da je auto "polozio" sve iz prve Za ovo sam čuo, i da auti retko imaju manje od 10 km kad dođu do vlasnika. Isto tako, obično to ponište. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted July 4, 2015 Mislam da si bio parkiran kod europrom u Brđani, lepo mu stoi boja Quote Share this post Link to post Share on other sites
mbsbane 0 Posted July 4, 2015 Inace zivim peko puta KP doma .Kod europroma na jadru da ali na Brdjanima ne .Mada video sam ima ih jos ove boje u VA .A boja mu je svakom danom sve lepsa Quote Share this post Link to post Share on other sites