Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ponovo Ferrari Dino?

Recommended Posts

132270-ferrari%20dino.jpg

 
Kako pišu pojedini britanski mediji, Ferrari planira novi sportski automobil koji bi trebalo da ponese naziv Dino (po Alfredu Dinu Ferrariju, sinu Enca Ferrarija). Po do sada poznatim detaljima, Dino će možda dobiti twin-turbo V6 motor sa oko 500KS, a radiće se o modelu kojim će se italijanska marka takmičiti sa Porscheom 911 GT3 RS. Nezvanično se pominje ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 3.5 sekunde i najveća brzina od oko 200 milja na sat (322 km/h), dok će cena takvog Ferrarija iznositi oko 150.000 funti.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najnovije informacije o novom Ferrariju Dino

 

79544-ferrari%20dino%201.jpg

 
Početkom juna Fiatov i Ferrarijev šef, Sergio Marchionne, izjavio je da kod potencijalne i često pominjane revitalizacije modela Dino: ''Nije pitanje da li će se to desiti, već kada?'', a prema poslednjim izveštajima baziranim na insajderskim informacijama i po snimljenim Ferrarijevim test primercima, razvoj ovog automobila je već u uznapredovaloj fazi. Dalje, Marchionne je potvrdio i da će ovaj moderni Dino biti sportski nastrojeni model sa centralno smeštenim motorom snage oko 500KS, jer se ''stvari moraju napraviti onako kako treba.'' Saznajemo da će se gotovo sigurno raditi o 3.0 litarskom bi-turbo V6 motoru sa kojim bi ovaj Ferrari ubrzavao do 100 km/h za oko 3.5 sekunde i postizao najveću brzinu veću od 320 km/h. Veruje se da će ovaj motor biti opremljen stop-start sistemom, regenerativnim kočenjem, sistemom deaktivacije cilindara, a verovatno i električnim turbo punjačima.

 

Samom downsizingu niko ne može pobeći pa tako ni Ferrari, a na njihovu sreću u Maranellu V6 turbo motori nisu strani pojam s obzirom da Ferrarijevi stručnjaci takve već neko vreme razvijaju i proizvode za Maserati i Alfa Romeo. To je potez razumljiv iz više razloga, a kao najvažniji se svakako ističe onaj o zadovoljavanju sve strožih standarda o emisiji. Naime, Ferrari će uskoro postati ''samostalni'' proizvođač pa se kao takav više neće moći ''pokrivati'' nižim emisijama drugih brendova unutar FCA grupe. Novi Dino će u Ferrarijevoj ponudi najverovatnije predstavljati sportsku alternativu Californiji kao uglađenijem i praktičnijem automobilu. Iako ga mnogi nazivaju novim ulaznim Ferrarijem Dino neće biti jeftin automobil. Štaviše, cenovno će verovatno biti smešten iznad Californije, odnosno koštaće više od 200.000 evra. Dolazak modernog Dina na tržište se očekuje do 2018. godine.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari potvrdio novi model s V6 motorom

 

136263-ferrari%20dino.jpg

 
Ferrarijev šef Amedeo Felisa je u svom poslednjem intervjuu izjavio da budućnost za proizvođača iz Maranella ''verovatno donosi ulazni V6 model''. Naime, trenutno se zna da će Ferrari uskoro u svoju ponudu uvesti novi V6 pogonski agregatj, a Felisa kaže da će taj motor ''debitovati verovatno s novim modelom'' jer ga ''ne bi ugradili u veći model''. Tim rečima Felisa je sve samo ne direktno potvrdio da će Ferrari uskoro kupcima predstaviti novi tzv. ulazni, odnosno manji model koji će se smestiti na početak njihove ponude. Dakle, radi se o novom Dinu, o kome se već neko vreme mogu čuti razne glasine, ali do sada nije bilo ovakvih potvrda iz samog Ferrarija.
Poslednja saznanja kažu da će ovaj model pokretati 3.0 litarski V6 turbo snage oko 550 do 600KS. Razvoj motora navodno još uvek nije gotov, a kada završi ostatak automobila se neće dugo čekati. Cilj Ferrarijevih stručnjaka je masu vozila spustiti prema 1.000 kg, ali znaju da u tome neće u potpunosti uspeti, ali ipak će se raditi o veoma laganom vozilu nešto kompaktnijih dimenzija. Za sada nije poznato kada bi ovaj automobil trebalo da se pojavi na tržištu, ali cena će mu biti slična kao kod modela California T. Na kraju recimo i to da je Felisa rekao i da Ferrariju hibridni model neće trebati još barem sledećih pet godina, a da je hibridni LaFerrari preskup i kompleksan projekat da bi se trenutno ponovio u većoj seriji.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu i nešto jeftiniji Ferrari

 

136263-ferrari%20dino.jpg

 

Ferrari je luksuzni brend i sa tim se ne sme igrati, rekao je prvi čovek kompanije iz Maranela. To u prevodu znači da će nastaviti da proizvode ultra moderne, brze i fantastične automobile kao i do sada, kao i da neće odustati od koncepta ''koliko para - toliko muzike''. Međutim, verovatno je mali broj onih koji znaju da je Ferrari od 1968. do 1976. imao subbrend pod nazivom Dino. Pod tim znakom proizvodila su se nešto slabija i skromnija vozila od klasičnih ''zveri'', kakvi su bili i jesu Ferrari modeli. Poenta je bila u prodaji pristupačnog sportskog automobila.

 

Ali, Dino je ugašen i tu je stavljena tačka na Ferrarijevo druženje sa običnim stvarima. Situacija se ponovo menja jer je Serđio Markione potvrdio da rade na novom konceptu Dino-a, odnosno verziji koja će imati slične performanse kao taj automobil - nedovoljne da parira nekom od modela iz trenutne palete, kao što su California T, 488, GTC4Lusso i F12 Berlinetta. Tako bi novitet trebalo da ima oko 500 konjskih snaga iz V6 twin-turbo motora, sa cenom od oko 150 hiljada evra. Sve je, kaže Markione, i dalje samo na tabli za crtanje, dok konkretnih poteza u proizvodnji nema. Dok čekamo vesti o sportskom automobilu za obične smrtnike, iz Italije najavljuju da se neće baviti električnim automobilima, po uzoru na konkurenciju, ali i da hibridi dolaze u obzir zbog, kako se navodi - unapređenja performansi. Pitanje koje kopka sve je - da li će Ferrari proizvesti SUV u skorije vreme, kao što će za otprilike dve godine uraditi direktni konkurent - Lamborghini, ali Markione je neumoljiv. Konjić na SUV automobilu za sada je samo plod mašte. Sledeće godine kompanija slavi 70. rođendan, a u planu je nešto specijalno. Šta tačno - moraćemo da sačekamo da vidimo. Ako bude nešto poput Lamborghini Centenaria, rađenog u slavu 100. godina od rođenja pokretača brenda, bilo bi lepo...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari priprema novi GT model

 

136263-ferrari%20dino.jpg

 

Prema navodima The Motor Reporta, Ferrari trenutno radi na razvoju novog GT modela, a velike su šanse da je reč o automobilu koji bi trebalo da bude naslednik modela Dino. Ova vest dolazi od Dietera Knechtela, Ferrarijevog šefa za Daleki istok koji je pomenutom izvoru ovu informaciju otkrio na australijskom Gran Priju. Tačnije, Knechtel je izjavio da će se Californiji pridružiti još jedan model u GT segmentu. Dodao je i da je California T ostvarila veliki uspeh te privukla brendu neke kupce koji inače ne bi razmišljali o kupovini Ferrarija. Knechtel nije želeo da ulazi u detalje oko novog modela, ali jasno je dao do znanja da bi bilo logično proširiti ponudu u segmentu u kome vam odlično ide. Ipak, ovaj automobil se nije pojavio u Ferrarijevom poslovnom planu za narednih pet godina, ali Ferrarijev šef Sergio Marchionne je još ranije rekao da je revitalizacija Dina ''samo pitanje vremena''. Raniji izveštaji su upućivali na to da bi novi Dino trebalo da bude model sa centralno smeštenim motorom. Navodno će se raditi o V6 bi-turbo pogonskom sklopu snage oko 500KS. Uz očekivanu relativno malu masu i visok stepen aerodinamičnosti, to bi trebalo da bude dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za oko 3.5 sekunde i najveću brzinu od oko 320 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dino se neće pojaviti u skorije vreme

 

146016-laferrari%20spider.jpg

 

Šef Fiat Chrysler Automobilesa Sergio Marchionne je u intervjuu za Automobile Magazine potvrdio da će Ferrari uskoro prikazati LaFerrari Spider, ali je odbio da otkrije detalje. Ovde zato treba podsetiti na glasinu od pre nekoliko meseci u kojoj se kaže da je Ferrari na jednom privatnom događaju već prikazao LaFerrari Spider, kao i to da će šira javnost ovaj automobil moći da upozna kasnije tokom 2016. godine. To bi možda moglo da se desi već u junu, na događaju Ferrari Cavalcade 2016. Ferrari po ranijim glasinama navodno planira da napravi 150 do 200 komada LaFerrarija Spider, a svi su najverovatnije već unapred prodati. Što se cene tiče, ona za sada nije poznata ali je sigurno viša od 1.69 miliona dolara koliko je koštao LaFerrari Coupe (predstavljen inače 2013. godnie i napravljen u 499 komada). I LaFerrari Spider će najverovatnije imati hibridni sistem sa ukupno 963KS, a biće i nešto teži od Coupea koji ima 1255 kg. Samim tim, očekuju se i nešto slabije performanse u odnosu na LaFerrari Coupe koji do 100 km/h stiže za manje od 3 sekunde i koji postiže više od 350 km/h.

 

Sa druge strane, Marchionne je odbacio mogućnost da Ferrari u neko skorije vreme predstavi dugo najavljivani model Dino. Marchionne kaže da kompanija još nije pronašla odgovore na neka ključna pitanja, uključujući ona vezana za pozicioniranje Dina, cenu i njegovu vezu sa sledećim 488 GTB. Takođe, još uvek se vode rasprave o tome sa koliko snage bi Dino trebalo da raspolaže.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi renderi Ferrarija Dino

 

164187-ferrari%20dino%201.jpg

 

Glasine o novom Ferrariju Dino su prisutne godinama, a jedan zvaničnik kompanije je još 2015. godine izjavio da bi na tržištu mogao da se pojavi model sa V6 motorom. Za sada zvaničnih informacija nema, ali ima rendera. Najnovije rendere je kreirao Maltese Design, a kao baza je korišćen model 488. Napred su vidljive nešto veće izmene, bokovi su gotovo nepromenjeni u odnosu na model 488, dok su pozadi četiri okrugla svetla i difuzor koji se prostire celom dužinom prtljažnika. U suštini, radi se o atraktivnom automobilu.

 

164188-ferrari%20dino%2011.jpg

 

Ako Ferrari Dino zaista dobije ''zeleno svetlo'' za proizvodnju, mogao bi da koristi manji V6 motor, a nije isključena ni mogućnost hibridnog pogona. Nedavno su objavljene špijunske fotografije testne mule Ferrarija 488, a koja navodno ima hibridne komponente. Takav model bi mogao da nosi ime Dino. Ipak, sve je još uvek nezvanično, a poznato je da će gotovo svi Ferrarijevi modeli proizvedeni nakon 2019. godine imati neke hibridne elemente, što je potvrdio i direktor Sergio Marchionne. Trenutno kupci moraju da se zadovolje standardnim modelom 488, čiji 3.9 litarski V8 motor razvija 660KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali Ferrari - možda bude, a možda i ne

 

136263-ferrari%20dino.jpg

 

Ferrari odmerava odluku da li da proizvede mali sportski automobil, koji bi cenom bio ispod trenutno najjeftinijeg modela California (190.000 evra).

Iako je 2005. šef Fiat Grupe Sergoi Marchionne izjavio da nije pitanje da li će biti nego kada će biti mali ''ulazni'' Ferrari, danas je situacija znatno drugačija. U trenutku kada luksuzni segment beleži procvat, a Ferrari radi bolje nego ikada, uprava u Maranellu postavlja pitanje opravdanosti malog modela, koji je u ideji zamišljen kao reinkarnacija modela Dino iz 1968. Ferrarijeva uprava razmišlja o tome da se stvori mali model koji će cenom biti oko 150.000 evra i pristupačniji mlađoj populaciji. Dok su jedni zagovornici toga da se ponuda mora proširiti kako bi se povećala proizvodnja, opozicija ima stav da Ferrari kao marka ne treba da silazi u V6 program i da treba da ostane sa prepoznatljivim V8 i V12 motorima. Isto tako, argument protiv novog Dina je i strah o urušavanju marke cenovnim spuštanje osnovnog modela. Šta više, Marchionne je sada protiv takve ideje, iako se za nju zalagao, pogotovo nakon što je od Montezemola preuzeo kormilo Ferrarija 2015. Sa treće strane, analitičari su jednoglasni da ako se ikada proizvede novi Dino, on performansama mora biti znatno iznad konkurencije iz Porschea, McLarena, Lamborghinija, pa čak i Audia. A tada se postavlja pitanje da li je ostvariva ciljana cena od oko 150.000 evra.

 

Očigledno cilj Ferrarija da proizvodnju poveća na preko 10.000 jedinica godišnje tško da se može ostvariti bez proširivanja ponude. Za sada, Italijani priznaju da razmišljaju u dva pravca - SUV-u i malom Ferrariju. U narednih par meseci stiže i ''petoljetka'' tačnije poslovni plan Maranella u narednih pet godina, pa će stići i odgovori na ova pitanja. A što se modela Dino tiče, proizvodio se od 1968. do 1976. kao zajednički projekat Fiat-Ferrari, pa čak nije ni nosio ''Propetog konja'' grb Ferrarija. Ime je dobio po imenu Dino Ferrari, imenu sina Enza Ferrarija, koji je preminuo u 24. godini od posledica hroničnih bolesti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

Mislim da kod jedne stvari griješi. Dino nikada nije bio Ferrari nego pod-brand sa V6 modelom. Motor se koristio i za Fiatov Dino GT model. 

 

Ali gledao sam malo mišljenja Ferrari kupaca. Oni sada traže bolju svakodnevnu uporabu. Puno draža im je jedna California koja je GT model on modela sa centralno smještenim motorom što je 488 GTB.
Ne čudi zato da će nova California (neće se tako zvati) biti sa malo više mjesta straga (kažu izvori 5 cm više straga za koljena), a kasnije i kao pravi Coupe. Predstavljanje 7.9. u Portofinu za izabrane, kasnije tokom tog vikenda u sklopu 70 godina Ferraria i na proslavi u Maranellu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1972. Dino Monza 3.6 Evo

 

Osnova je Ferrari Dino Spyder, ali je izvađen originalni Ferrari V6 i stavljen mnogo jači Ferrari V8 iz modela F40...čime je snaga otišla gore skoro 3 puta. Naravno, motor nije jedina modifikacija, već su kočnice, vešanje i svašta nešto takođe promenjeno (unapređeno). Lični projekat jednog od najvećih kolekcionara Ferrari automobila na svetu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari ne planira konstrukciju novog modela koji bi poneo ime Dino

 

5d81010102a5d_ferrariv6.jpg.f1858970c9f7422f6b262f65d337b173.jpg

 

Ferrari ne planira da na “veliku scenu” vrati oznaku Dino, odnosno, ne planira konstrukciju novog modela koji bi to ime poneo. Tako je bar za sada, ako je verovati rečima šefa marketinga te kompanije, Enrika Galiera. Naime, Galiera je na pitanje o tome da li su planovi o novom Dino modelu “pali u vodu”, rekao sledeće: “Nikada ne bih rekao da je nešto definitivno “propalo”, kada je reč o budućnosti. Međutim, takav model nije u našim planovima, bar ne u skorijoj budućnosti”. Prema tome, jasno je da čelni ljudi proizvođača iz Maranela imaju druge prioritete. Među njima je i model SF90 Stradale, prvi plug-in hibridni model sa oznakom “propinjućeg konja”. Glasine o novom, uvodnom Dino modelu sa V6 agregatom pojavile su se još 2016. godine. Tada je pokojni Serđio Markione najavio mogućnost za povratak Dino oznake i V6 agregata ispod haube jednog Ferrarija. Međutim, očigledno je da u planovima za blisku budućnost nema mesta za takav model. Naime, Ferrari je najavio 15 novih modela do 2022. godine, a četiri od njih su već predstavljeni. Reč je o modelima F8 Tributo, SF90 Stradale, F8 Spider i 812 GTS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...