Jump to content
FAS Goran
vicent

Filter goriva/ulja - njihov kvalitet, iskustva

Recommended Posts

Vratis se npr. na prvi post ove teme, pa vidis sta sve moze da te zadesi... Ima primera i za druge tipove filtera, pogotovo filtere ulja.

Daleko od toga da se treba opterecivati sa nekim detaljnim pretragama i mozganjem :) , tu se apsolutno slazem. Ali cisto treba bar obratiti paznju pri izboru.

2 hours ago, Milutinac said:

Zasto?

Sad znamo sta montiras :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/13/2018 at 1:00 PM, Ivan said:

Sad znamo sta montiras :lol: .

 

Jok. Na kraju sam uzeo -champion- resio da pojednostavim zivot. I naravno da menjam na 10.000

 

Vidim na fb grupama italijanskim da cak i oni mecu pa sto ne bih i ja.

 

Moje pitanje na filtron - Zasto? stoji samo zbog toga da mi neko konkretno da primer kakvih je to problema imao sa tim filterom...da li ga je nakon 10.000 otvarao pa video da nije radio posao ili je to -ocajan je- samo tu zbog recimo toga sto vidim da se spominje kao -made in poland-...ooovaj da, pa?

 

Sa druge strane verujem drugima koji su stavljali TAJ filter na kola koja za nase uobicajene pojmove prelaze dosta kilometara i nisu imali problema.

 

Sa trece strane imamo i vas par tu na forumu koji ste sertifikovani dr mr strucnjaci Filtrona pa ste rekli da ono sto ste tokom tecaja naucili poprilicno uliva poverenje. 

I ja zbog toga kazem...filtron...zamena na 10.000 - sto da ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam ja Champion i normalan je :D sad imam kobelsmitz ( ne znam kako se pise) i isto ok sve i zimus i sad. Trazio sam dugo bio pre Ufi pa nemaju a cena bila 1800din i svi nude Clean sa nekim duplim filtriranjem kao a 1500din i dignem ruke i kupim sta mi naidje a uliva poverenje :D Za ulje gledam uvek da nije neki no name bas. Do sad je uvek bio Man i sve super
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/13/2018 at 3:00 PM, MS PK said:
kobelsmitz ( ne znam kako se pise)

Tako sigurno ne


Verovatno misliš na Kolbenschmidt. Mada ja za njih znam po karikama, ležajevima i klipovima. Prvi put čujem da rade i filtere.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam zasto da bagujem protiv i za ovog i onog. Konkretno Filtron. Filter klime posle 10k km vonja od vlage preko svako0g podizanja prasine. Coopers posle isto toliko, ni malo. Dovoljan dokaz

Coopers filter ulja lagano silazi i odvaja sa mesta gde radi i mnogo je manje krut posle 10k km sto direktno implicira da je manje zasicen.

Moje iskustvo, nisam strucnjak.

Fiat sam kupio da bih ga koliko mogu kvalitetno odrzavao, da sam hteo "jeftino" odrzavanje uzeo bih b5.5 sa 131hp i pun gas (ne bih ni tad)

 

Edited by nikola_xpress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cek cek, ako sam dobro razumeo ti kvalitet filtera za GORIVA cenis na osnovu toga sto filter za KLIMU vonja posle 10.000km a tamo neki drugi ne...?!

OK.

 

PS - FILTRON filter klime, u sredini, zaokruzen, ne mogu drugacije da pokazem sliku

 

0-02-05-7d69d3a29ef82d5ff00042511c0a852c6374a2d7b6d1034e06d50f8ef18865d6_1b28af6c.thumb.jpg.cf08978eb58657bb90c02e67867c64fa.jpg

 

Crn, prljav do zla boga, 20.000 i nista nije vonjalo. Tako da tvoja teorija pada u vodu. 
Savet: proveri hladnjak, ventilacije, kupi onu "bombu" za ciscenje sistema. Nakupi se tu svega i svacega, gljivica, bakterija, polena, alergija... a to ne valja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filteri ulja, ista priča dva različita proizvođača. 

 

fu01.jpg fu02.jpg fu03.jpg

 

fu04.jpg fu05.jpg fu06.jpg

 

fu07.jpg fu08.jpg

 

 

Stim što je Bosch krut kao da je karton i kao da su ga deca na času oto-a lepila. Ogromna razlika u kvalitetu.

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Knecht OC458 .

DSC00103.jpg DSC00104.jpg DSC00106.jpg 

Realnija težina kada se iscedilo ulje koje je zaostalo u filteru (očigledno da ona silikonska guma vrhunski zaptiva)

DSC00113.jpg     DSC00115.jpg

razlika 401 g vs 314 g

IMG_20171213_161907.jpg    

Otprilike 4 kg za otvaranje ventila

DSC00118.jpg


Čuveni silikonski ventil koji nije nimalo izgubio na elastičnosti, a proveo je oko 8000 km 

 DSC00126.jpg DSC00127.jpg

 


Kvalitetna izrada celog filtera

DSC00128.jpg DSC00134.jpg DSC00137.jpg DSC00140.jpgDSC00141.jpg DSC00143.jpg DSC00144.jpg DSC00145.jpgDSC00152.jpg 


oko 15 mm otvor plastičnog ventila

DSC00155.jpg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Evo nemački SCT Manoll ko zna gde napravljen- 99% da je Kina

image.jpg DSC00087.jpg DSC00090.jpg DSC00091.jpg
DSC00092.jpg DSC00093.jpg DSC00096.jpg DSC00097.jpg
DSC00101.jpg DSC00158.jpg DSC00162.jpg DSC00164.jpg


i onda uporediš da dva ili tri puta skupljim Knecht-om

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
image.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,evo posle duzeg vremena da se javim.

Trebao bih da menjam filter goriva koji preporucujete i na koliko ide zamena.Ja sam razmisljao da stavim filtron,posto sam uzimao njihov filter za ulje i u ruci deluje da je solidne izrade?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...