Jump to content
FAS Goran
vicent

Filter goriva/ulja - njihov kvalitet, iskustva

Recommended Posts

Pre neki dan se vraćam s posla, idem nizbrdo,kočenje motorom, popališe se lampice aku, ulje i greška motora! Probam da upalim, samo vergla. Stadoše drugovi organi, pitaju šta je, imam li goriva. Rekoh pun, nešto *ebe. Nakon 2 min. Punto upali, dođoh do Višnjičke, opet se ugasi, ali odmah upali. Mislio sam da je RPM senzor, ali me ovo momentalno paljenje poljuljalo. Nazovem drugara koji ima Egzaminer, i odmah kod njega. Od Višnjičke do "Kluza" se nije ugasio. Egzaminer kaže "pritisak goriva", ali daje normalne rezultate u radu, na leru 300 bara, na pola gasa 1000 bara, na punom 1400 bara. Mozgamo šta je razlog, kad on ugleda filter goriva "Pionir", i momentalno me posla u Top-auto, da kupim Bosch ili Champion. Rekoh, menjao sam ga pre 3 hkm, kaže, sad ćeš da vidiš !!!

 

Dok sam ja kupio novi filter, on je skinuo nosač sa filterom, stavio ga u stegu i čeka me da dođem. Presekosmo ga bonsekom (ne brusilicom) na pola, a on se unutra raspao.parčići filca ,kartona, na sve strane. Kaže da se to go*no pravi negde u Leskovcu, i da nije imao isti kvar na nekom taksističkom Stilu, koji ga je zaludeo, vraćao se čovek 5-6 puta, u očaju je skinuo i presekao filter (provalio o čemu se radi), ne bi ni sam znao šta je u pitanju.

Neverovatno kakav se bofl i šljam delova prodaju kod nas.

 

Od tad sam prešao 500-600 km, Punto nije štucnuo !

Obratite pažnju šta kupujete (cena je manje-više ista), ako se nekome pojave slični simptomi, barem zna odakle da krene !!!

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si krenuo da pišeš pomislio sam da mapa ima neki pik gde naliva suviše ili pre malo.

 

A za te Pionir filtere sam se baš ozbiljno ljutio na majstora koji Astru održava.

 

Filter vazduha ako 3-4 puta kucneš potpuno se dislocira i nastaje rupa. Na kraju je bilo da menja filtere ili mi majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam da ti znas za to. Pionir ni u ludu, svi zivi se zale da se raspadaju!! Clean, Ufi naravno, champion, man, to moze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad znam, ali, reko možda se nekome desi, pa da zna šta da gleda !

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Filtron?

Čini mi se da je taj filter goriva kod mene sad jer nije bilo originala poslednji put kada sam bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to. :D

Sto je najgore od svega ja ga imam na Delti.

Kaze majstor stavljamo ga svima...

Razmisljam sad da ga promenim na velikom servisu za par dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabranio bih im rad istog sekunda. Zamisli da parčići tog sranja ulete u pumpu visokog pritiska ili da dospeju do dizni. Zbog *ebenih 1000din, napraviš havariju od par stotina eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jbt meni se pojavila ista greska cim sam izasao od njih, sad se setih.

Kad su ga zakacili na dijagnostiku, bas je prijavio tu gresku za nedovoljan pritisak goriva.

Doduse odmah sam ga upalio i od tad nisam imao problema.

Menjam ja to na v.servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko god ima to biiip ne treba da žali 1000-1200din., nek menja odmah, može mnogo skupo da bude!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene više i mrzi da pišem o Pionirima, Filtronima i sličnim egzotikama... Pogotovo ako su u pitanju filteri ulja i goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pisao isto o problemu sa filterom. A bio je Tecneco. I od kad sam ga zamenio sa UFI nikakvih problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

I posle me neki pitaju sto uvek jurim iskljucivo original delove, pa nek kosta koliko kosta. Za tolicnu razliku na godisnjem nivou, necu da razmisljam, za gorivo uvek jurim UFI, oni su mi provereni.

Bila je i ona prica za filtere ulja, sto ljudima redovno pali lampicu po startu :) .

Tuga je samo sto se ljudi povedu za priucenim prodavcima i majstorima pa uzmu ono sto im prvo ponude i sto najvise prija dzepu.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja iskljucivo uzimam UFI u euro auto i nikad problem...kad sam uzeo stilo bio tecneco odmah sam skinuo i stavio UFI od tada presao 25hkm sa njim i sve je ok i jos je na autu menjacu ga pred zimu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuga je samo sto se ljudi povedu za priucenim prodavcima i majstorima pa uzmu ono sto im prvo ponude i sto najvise prija dzepu.

Ne kažem da delimično nisi u pravu. Ljudi se uče na greškama, ali ne vidim da to baš moraju da budu original delovi. Ja sam se poveo razmišljanjem, ma to je samo filter, kombinacija tekstila i kartona (filca).

Ima toliko jakih proizvođača, UFI, Bosch, Champion, Kneght, Mann i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ste me bacili u razmisljanje ... za filter nafte znam da je Bosch, ali za ulje i vazduh nisam siguran, bili su u plavo belim kutijama :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kažem da delimično nisi u pravu... ali ne vidim da to baš moraju da budu original delovi. Ja sam se poveo razmišljanjem, ma to je samo filter, kombinacija tekstila i kartona (filca).

Ja nista ne kazem da mora, daleko bilo, samo iznosim svoje iskustvo sa cim znam da nikad nisam imao problema. Naravno da ima tu jos par brendova koji se izdvajaju.

Sto se mene tice, ko hoce moze da stavi i karton :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vunanu ? Ili gaće od ciganku, to tek ništa ne propušta.

I originali su pravljeni od raznih proizvođača. Tako da uvek treba ići na kvalitetnije.

Ufi, Mann, Mahle / Knecht, Bosch.

Champion  mi nekako ne uliva neko poverenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ufi,Mann,Knecht....je najkvalitetnije....champion i bosch svi zivi kopiraju i pravi se na razne lokacije a kod nas sve to tursko i kinesko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam hteo da uzmem Knecht, ali mi majstor kaze kao menjas ga ionako na 10k, tako da nemoj da bacas pare bzv...

I ja ga naravno poslusam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebes majstora...tvoja kola ti kupujes sta hoces...na ulje i filtere i kocnice se pare ne stede...to cuva glavu i 80% je bitno za vek motora...jeste kriza u ovu drzavu i nema se para pa svi se stiskamo al kad ispadne skuplji problem onda kuku lele...ima glavu kao tele..:D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...