vicent 1263 Posted June 6, 2015 (edited) Pre neki dan se vraćam s posla, idem nizbrdo,kočenje motorom, popališe se lampice aku, ulje i greška motora! Probam da upalim, samo vergla. Stadoše drugovi organi, pitaju šta je, imam li goriva. Rekoh pun, nešto *ebe. Nakon 2 min. Punto upali, dođoh do Višnjičke, opet se ugasi, ali odmah upali. Mislio sam da je RPM senzor, ali me ovo momentalno paljenje poljuljalo. Nazovem drugara koji ima Egzaminer, i odmah kod njega. Od Višnjičke do "Kluza" se nije ugasio. Egzaminer kaže "pritisak goriva", ali daje normalne rezultate u radu, na leru 300 bara, na pola gasa 1000 bara, na punom 1400 bara. Mozgamo šta je razlog, kad on ugleda filter goriva "Pionir", i momentalno me posla u Top-auto, da kupim Bosch ili Champion. Rekoh, menjao sam ga pre 3 hkm, kaže, sad ćeš da vidiš !!! Dok sam ja kupio novi filter, on je skinuo nosač sa filterom, stavio ga u stegu i čeka me da dođem. Presekosmo ga bonsekom (ne brusilicom) na pola, a on se unutra raspao.parčići filca ,kartona, na sve strane. Kaže da se to go*no pravi negde u Leskovcu, i da nije imao isti kvar na nekom taksističkom Stilu, koji ga je zaludeo, vraćao se čovek 5-6 puta, u očaju je skinuo i presekao filter (provalio o čemu se radi), ne bi ni sam znao šta je u pitanju. Neverovatno kakav se bofl i šljam delova prodaju kod nas. Od tad sam prešao 500-600 km, Punto nije štucnuo ! Obratite pažnju šta kupujete (cena je manje-više ista), ako se nekome pojave slični simptomi, barem zna odakle da krene !!! Edited May 11, 2020 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2880 Posted June 6, 2015 Kako si krenuo da pišeš pomislio sam da mapa ima neki pik gde naliva suviše ili pre malo. A za te Pionir filtere sam se baš ozbiljno ljutio na majstora koji Astru održava. Filter vazduha ako 3-4 puta kucneš potpuno se dislocira i nastaje rupa. Na kraju je bilo da menja filtere ili mi majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 6, 2015 Mislio sam da ti znas za to. Pionir ni u ludu, svi zivi se zale da se raspadaju!! Clean, Ufi naravno, champion, man, to moze Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 6, 2015 Sad znam, ali, reko možda se nekome desi, pa da zna šta da gleda ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 6, 2015 Mislim da te filtere pravi Frad iz Aleksinca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted June 6, 2015 Ma neki smrad ih pravi sigurno Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2880 Posted June 6, 2015 A Filtron?Čini mi se da je taj filter goriva kod mene sad jer nije bilo originala poslednji put kada sam bio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 6, 2015 To je to. Sto je najgore od svega ja ga imam na Delti.Kaze majstor stavljamo ga svima...Razmisljam sad da ga promenim na velikom servisu za par dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 6, 2015 Zabranio bih im rad istog sekunda. Zamisli da parčići tog sranja ulete u pumpu visokog pritiska ili da dospeju do dizni. Zbog *ebenih 1000din, napraviš havariju od par stotina eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 6, 2015 Pa jbt meni se pojavila ista greska cim sam izasao od njih, sad se setih.Kad su ga zakacili na dijagnostiku, bas je prijavio tu gresku za nedovoljan pritisak goriva.Doduse odmah sam ga upalio i od tad nisam imao problema.Menjam ja to na v.servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 6, 2015 Ko god ima to biiip ne treba da žali 1000-1200din., nek menja odmah, može mnogo skupo da bude! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 6, 2015 Čime se vi igrate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted June 7, 2015 Mene više i mrzi da pišem o Pionirima, Filtronima i sličnim egzotikama... Pogotovo ako su u pitanju filteri ulja i goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted June 7, 2015 Ja sam pisao isto o problemu sa filterom. A bio je Tecneco. I od kad sam ga zamenio sa UFI nikakvih problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17636 Posted June 7, 2015 (edited) I posle me neki pitaju sto uvek jurim iskljucivo original delove, pa nek kosta koliko kosta. Za tolicnu razliku na godisnjem nivou, necu da razmisljam, za gorivo uvek jurim UFI, oni su mi provereni.Bila je i ona prica za filtere ulja, sto ljudima redovno pali lampicu po startu .Tuga je samo sto se ljudi povedu za priucenim prodavcima i majstorima pa uzmu ono sto im prvo ponude i sto najvise prija dzepu. Edited June 7, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 7, 2015 Ja iskljucivo uzimam UFI u euro auto i nikad problem...kad sam uzeo stilo bio tecneco odmah sam skinuo i stavio UFI od tada presao 25hkm sa njim i sve je ok i jos je na autu menjacu ga pred zimu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 7, 2015 Tuga je samo sto se ljudi povedu za priucenim prodavcima i majstorima pa uzmu ono sto im prvo ponude i sto najvise prija dzepu.Ne kažem da delimično nisi u pravu. Ljudi se uče na greškama, ali ne vidim da to baš moraju da budu original delovi. Ja sam se poveo razmišljanjem, ma to je samo filter, kombinacija tekstila i kartona (filca).Ima toliko jakih proizvođača, UFI, Bosch, Champion, Kneght, Mann i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted June 7, 2015 Sad ste me bacili u razmisljanje ... za filter nafte znam da je Bosch, ali za ulje i vazduh nisam siguran, bili su u plavo belim kutijama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17636 Posted June 7, 2015 Ne kažem da delimično nisi u pravu... ali ne vidim da to baš moraju da budu original delovi. Ja sam se poveo razmišljanjem, ma to je samo filter, kombinacija tekstila i kartona (filca).Ja nista ne kazem da mora, daleko bilo, samo iznosim svoje iskustvo sa cim znam da nikad nisam imao problema. Naravno da ima tu jos par brendova koji se izdvajaju.Sto se mene tice, ko hoce moze da stavi i karton . Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 7, 2015 Bolje da uzme carapu od babu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 7, 2015 Vunanu ? Ili gaće od ciganku, to tek ništa ne propušta.I originali su pravljeni od raznih proizvođača. Tako da uvek treba ići na kvalitetnije.Ufi, Mann, Mahle / Knecht, Bosch.Champion mi nekako ne uliva neko poverenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 7, 2015 Ufi,Mann,Knecht....je najkvalitetnije....champion i bosch svi zivi kopiraju i pravi se na razne lokacije a kod nas sve to tursko i kinesko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted June 7, 2015 Ja sam hteo da uzmem Knecht, ali mi majstor kaze kao menjas ga ionako na 10k, tako da nemoj da bacas pare bzv...I ja ga naravno poslusam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13164 Posted June 7, 2015 Champion mi nekako ne uliva neko poverenje. Takođe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 7, 2015 Jebes majstora...tvoja kola ti kupujes sta hoces...na ulje i filtere i kocnice se pare ne stede...to cuva glavu i 80% je bitno za vek motora...jeste kriza u ovu drzavu i nema se para pa svi se stiskamo al kad ispadne skuplji problem onda kuku lele...ima glavu kao tele..;) Quote Share this post Link to post Share on other sites