Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
knezevic76

Marea 1.6 16v sa leve obale Dunava

Recommended Posts

Evo i moje makine sa kraja devedesetih u verziji SX bez plina,
uzeta od čoveka iz srbije pre dve godine, dugo i redovno održavana kod Gorana od kad je uvežena, sa celim istorijatom u knjižici.I ja sam veliki servis i neke sitnice radio na altini ali zbog manjka vremena i nemogućnosti da se uklopim sa njihovim zakazivanjima morao sam kod drugih "majstora".
Na bordu prešla 330000km a na dijagnostici pokazuje 40000 km manje.
Znači kod mene je prešla 60000km.
Mesečno prelazim dosta km oko 2000-2500 km i moram priznati da sam je malo zapustio u zadnje vreme.
Mali servisi na oko 10k km, selenia gold.
Malo troškari ulje.
Za zamenu
zadnji amorti,
vozačevo sedište (polomio sam ga zbog tvrdog kvačila),
ležaj točka i verovatno hladnjak,
uskoro veliki servis .
Inače mi je pukla izduvna na 4 cilindru, imam rezervnu ali....


Zamenjena benzinska pumpa, znači papreno skupa neka pumpa, pasovao samo neki model od 19000 dinara, a sve ostale su tri puta jeftinine. Za malo ga u dunav nisam gurnuo.
Urađena letva volana
Jedna Tejović viljuška
Dva stabilizatora
Motor fara
Set kvačila
Prednje pločice
Anlaser i bendix
Dopunjena klima
Set kvačila (mada menjač ima neki luft koji se tu i tamo čuje ali godine su to)
Pletenica na auspuhu, mada je polako i sam auspuh pri kraju pa ne bi bilo loše da mi poznavaoci kažu dal da skidam katalizator i dal da ostavim samo zadnji lonac?

Farovi su očaj, pogotovo što mi desno sočivo izgorelo pa kad bude para leći će morimoto.

Evo i kako je izgledala kad sam je uzeo, s tim što joj sad fali ručka na suvozačevim vratima, ima jedan obris od stuba iznad levog zadnjeg točka (tako je to kad se pređe iz juga u limuzinu), i neko mi stalno crta ključem po haubi tako da mu treba jedno poliranje.
 
cxcv5038.jpg
 
cxcv5039.jpg  cxcv5040.jpg

 

 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantna boja a felne joj super stoje!

Lepo vuče i respektabilna kilometraža za benzinca.

Odakle si za leve obale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Borče sam.

Inače boja je

ROSSO SIENA SM.MIC.MS 106 PPG

Što bi u supu rekli 3D crvena metalizirana :lol:

Potrošnja je 8-9l u zavisnosti od godišnjeg doba.U principu šaltam na oko 2500 obrtaja i lepo ide.

Najviše sam je gazio do 160km/h i ide bez problema.

Juče sam menjao svećice, NGK koje su prešle 60k km, totalno sam zaboravio na njih, i sem što se ona središnja elektroda [ili kako se već zove] maltene dezintegrisala, ni jedna svećica nije bila masna. Klapna na usisu je čista i suva.

Ako izmem u obzir godište i kilometražu i ako izuzmemo neke zvukove koji se pojave tu i tamo što u motoru i oko njega ja sam u principu zadovoljan autom.

Edited by knezevic76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega,

 

Vidjam ti auto redovno kod OS Rade Dirnac, u Ivana Milutinovica, kod Metro-a u Krnaci, a neko vreme je bio i na Ustanickoj preko puta okretnice.

 

Nikada ne bih rekao da ti je Marea 98 godiste, a Sporting felne joj stoje super, i mislim da si je vise nagdrio nego sto si trebao.

 

A farovi im jesu nula, kod mene skoro da nije bilo razlike kada su ukljuceni i kada nisu.

 

Imao sam istu takvu kao tvoju 98god, samo u karavan verziji sa HLX opremom i motorom 1.8 16v, i bio sam njom prezadovoljan, dal sto je bila ocuvana ili je do necega drugog pojma nemam, i da nije bilo one za*ebancije oko reatesta TNG uredjaja ne bih je ni prodavao, a covek koji je uzeo od mene pre dve godine jos je vozi i izgleda kao dok je bila kod mene.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, taj sam

A sad pitanje oko elektrike

primetio sam da mi se u leru čuju sitne detonacije na auspuhu.

Pošto sam zamenio svećice pogledao sam kablove vizuelno i nigde ne varniče ali kad sam stavio ruku na bobinu, tačnije malo ispod kapice kabla za 3 cilindar, udarila me struja.

Približio sam tu šrafciger i na istom mestu baca varnicu sa bobine na šrafciger i to samo na tom mestu, nigde drugde.

Dal je to znak za zamenu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje zameni kablove nego da kasnije imas problema sa bobinom,a sa tim stanjem kablova imas vecu potrosnji,losiji rad motora.

Odlicno izgleda marea,uvek mi se svidjala u toj verziji,verovatno sto ih ima manje nego u karavan verziji.Felnice su legle bruka.☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš šmekerski auto,mn se ovaj reponja najviše dopada a i boja neobična.Pumpu uzmi polovnu izdržljivija je,ja sam X puta ostajao bez goriva nije crkla(pu pu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamenio kablove od svećica jer mi se pojavio neravnomeran rad u leru,sitne detonacije i knedle pri dodavanju gasa.

Bili su fabrički i na svakom je onaj deo koji naleže na svećicu toliko bio krut da su se raspali na malo jači pritisak rukom.

Stavio sam Tesla kablove, kupio u autoricambli, vidno se osetila promena u vožnji, međutim sitne detonacije u leru su ostale, auto sitno brunda na auspuhu ,jednostavno nije miran i prenose se vibracije u kabinu. Do skoro se nije čuo u leru a kamoli nešto drugo.

Kad otvorim haubu motor radi kao sat i ništa se ne čuje.

Ostala je još bobina na koju kad stavim ruku na jednom istom mestu (ispod prve kapice od kabla ka kabini) me udari varnica i da odem u auspuh servis da mi provere isti jer sam ga skoro zakačio na ivičnjak i to baš na novo stavljenoj pletenici.

Dal je imao neko sličan problem i dal uopšte sme da se vidi varnica na bobini.Bio bih zahvalan ako bi neko proverio kod sebe na autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep autic... Samo nastavi lepo sa odrzavanjem...

I meni se na retko kom autu osim Punta svidja Sporting felna... Al moram priznati da je lepa i na Marei... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dal je imao neko sličan problem i dal uopšte sme da se vidi varnica na bobini.Bio bih zahvalan ako bi neko proverio kod sebe na autu.

U temi na kojoj smo predstavljaš auto, ne pišeš i o tehničkim stvarima (pitanjima). Za to imamo poseban deo foruma:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/18-tehni%C4%8Dka-pitanja/

 

Mora tako kako bi odgovori na takva pitanja svima bili lako dostupni, kako bi mogli da ih pretražujemo.

Kad bi svako pisao u temi gde predstavlja svoj auto i o ko zna koliko različitih kvarova, em bi 1001 put pisali isto, em to niko živ ne bi mogao da pronađe. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5 pretpostvljam?

 

U policiji ih ima par komada sa 500k predjenih, a po njima nikad ne bi rekao da su toliko pregurali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj je prešao oko 350000 i rađeno mu je osveženje motora, meni ostao menjač da sredim, neki sinhroni.

Realno tražio sam nekog punta sa 5 vrata ili lanciu y,ali da ne pišem šta se sve prodaje i za koje pare.

Lancer mi je kompromis veličina, održavanje, cena, mada ih ima slabo dobrih.

Ima moj buraz novog kupljenog 1990, prešao 120000, ko nov izgleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...